Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (267. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 265266267268269
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • psikowarrior P kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;,

    PM yoluyla bilgilendirme sağlanmıştır.

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ryan.Cooper

    Merhabalar
    Tp Link MR3040 model 3g 4g routrrını kullanmaktayım. Cihazı 3 sene kadar kullandım sonrasında bataryası şişme yapınca kullanımı bıraktım. Ve bataryası da nasıl bir bataryaysa bulamadım...

    Şimdi 4g router olarak kullanmak istiyorum ancak bataryasız doğrudan adaptöre bağlayınca açılıp kapanıp hata veriyor sürekli. Bu konuda yardımcı olabileceğiniz bir durum var mıdır?

    Daha önce 3g router olarak kullanırken de direkt adaptöre bağladığım zamanlar olmuştu ve böyle bir sıkıntı yaşadığımı hatırlamıyorum.
    Bu konuda hala sizden cevap beklemekteyim. Bu cihaz niçin bataryasız modda çalışmamakta? Daha doğrusu bataryası AP olarak kullanılabilmekte ve bataryasız olarak router özelliği de aktif edilebilmekte ancak usb modemi takınca kendini yeniden başlatıp duruyor.

    Bunu farklı modemlerle de denedim sonuç yine aynı.




  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    cihaz arayüzüne, dil paketi ekleme seçeneği ilave etmeniz, ayrıca değiştirilebilir ve evrensel dediğiniz bir dil paketi örneğini indirime sunmanız, dil sorununu çözebilir. bu sefer eleştiri yapmayacağım.. şaka yaptım. kaç kelime var ki modem arayüzünde? bu işe ayıracak ne vaktimiz ne de elemanımız var demeniz yeterli olacak iken emperyalizm' e örnek vermeniz çok kötü oldu. keşke bu açıklamayı evrensel bir dil kullanarak yapsaydınız.
  • Ryan.Cooper R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Sizlere yardımcı olmak adına support.tr@tp-link.com adresimize iletişim bilgilerinizi ve probleminizi ilettiğiniz takdirde ücretsiz olarak yedek parça pil gönderimi sağlanacaktır. Sonrasında testlerinizi gerçekleştirerek bizlere bilgi verebilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Sanırsam yanlış anlaşıldı. SoftAp özelliğini sormamıştım. Ben ac destekli hem router hemde repeater (wifi tekrarlayıcı, menzil genişletici) özelliği olan ürünlerinizi sormuştum.
  • Ki-Adi K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    AC destekli Repeater ve Wireless Router özelliğine sahip ürünümüz şu anda bulunmamaktadır. Maximum 450 Mbps hıza sahip TL-WR940N ürünümüz bulunmaktadır. Aşağıdaki link üzerinden ürünümüzü inceleyebilirsiniz.

    TL-WR940N

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar ;

    Sizlere yardımcı olmak adına support.tr@tp-link.com adresimize iletişim bilgilerinizi ve probleminizi ilettiğiniz takdirde ücretsiz olarak yedek parça pil gönderimi sağlanacaktır. Sonrasında testlerinizi gerçekleştirerek bizlere bilgi verebilirsiniz.

    Saygılarımızla
    İyi günler. Bugün tarafıma kargo geldi ve batarya beklerken iki tane usb güç kısmı olan ancak eski tip bir mini usb çıkışı olan bir kabloyla adaptör gönderildi.
    Bunu mail yoluyla da sizlere ilettim. Gönderdiğiniz usb kablo zaten cihazıma uygun değil ancak dönüştürücü bir uca sahip olduğumdan deneme şansım oldu.
    Dedim herhalde bu cihazın bataryasız çalışması için böyle bir kabloyla çift besleme gerekiyor. Ancak yine de bataryasız çalışmadı. Benim sorunum cihazımın bataryasız çalışmıyor olmasıydı belki de burada bir yanlış anlaşılma olmuştur. Bataryası da maalesef ülkemizde temin edilebilir bir batarya değil uzunca zamandır aramaktayım ancak bulamadım.
    Kısacası göndermiş olduğunuz adaptör cihazımı şarj etmekte işime yarar ancak bunun için bir bataryası olması lazım
    Bu konuda sizden bir çözüm beklemekteyim. Varsa yapabileceğiniz bir şey burdan veya mail yoluyla bana ulaşabilirsiniz. Telefonla da sizinle iletişime geçemedim ne yazık ki aslında telefonda derdimi anlatmak daha iyi olurdu.
    Eğer göndermiş olduğunuz adaptör ve kabloyu size göndermemi isterseniz de gönderebilirim.
    İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

    Düzenleme: Arayınca müşteri hizmetlerine ulaştım tekrardan. Bataryanın gönderimini sağlayacaklarını söylediler. Batarya geldikten sonra tekrar paylaşım yaparım. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ryan.Cooper -- 4 Nisan 2019; 17:49:16 >




  • Merhaba Evime Tivibu bağlattım fakat modem 1. katta ben 2. katta izlemek istiyorum. Fakat arada data kablosu yok. TP-Link TD-W9970 Türktelekom Modemim var ve şuan Elimde mevcut olan TL-WA901ND Access point var. Ben bu iki cihazı haberleştirip WA901ND nin portuna Tivibu yu takmak istiyorum. Naıl yapılandırmalıyım. Yardımcı olursanz sevinirim.
    Kolay gelsin
    M.Arslan
  • Ryan.Cooper R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Konu ile ilgili olarak bugün kargo gönderimi yeniden sağlanacaktır. Sizlere ulaşabileceğimiz bir irtibat numarasını PM yoluyla bizlere iletebilir misiniz ?

    Saygılarımızla
  • Teşekkürler.

    Bugün Tp-Link MR-3040 routerın bataryası geldi ve gayet başarılı bir şekilde kurulumu tamamladım. Cihaz batarya ile sorunsuz çalışmakta.
    Bulunduğum bölgede çekim sorunu olduğundan maks. 20 mbps hız alabilmekteyim ancak bunu stabil bir şekilde verebilmekte router. Batarya ne kadar uzun ömürlü olur bilemem ancak şarj konusunda dikkat ettiğim sürece kısa vadede bir sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum.

    Açıkçası bu kadar kısa sürede bunun çözüme ulaşacağını düşünmüyordum. Nitekim pek çok teknoloji firması bile çok daha pahalı cihazlar almamıza rağmen pek dikkate almıyorlar şikayetleri. Ancak TP-LINK in bu yaklaşımı gayet hoş. Böyle bir teknik desteğin işin arkasında olduğunu bilmekte hem tekrar tercih ederken öncelik sağlamakta hem de çevreye tavsiye edilebilirlik konusunda bir adım kendilerini öne çıkarmakta diyebilirim.

    Bu cihazı ne kadar daha kullanırım bilmiyorum. Ancak sim kartlı modellerin biraz daha ucuzlaması halinde tercihim onlardan yana olacaktır diyebilirim.

    Tekrardan teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.




  • Konuyu yeni gördüm. Evimde vr600 router kullanıyorum. yaklaşık 70 metre mesafeye internet paylaşmam lazım kablosuz. Vr600 ile konumlandıracağım cihaz arasında hiçbir engel yok. acaba hangi cihazınızı almalıyım? illa 2 tane cp610 tarzı ürün mü alacağım yoksa tek ürünle bu işi çözebilir miyim 5 ghz bandında?

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h065 -- 5 Nisan 2019; 21:51:28 >
  • Ryan.Cooper R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Siz değerli kullanıcılarımıza en hızlı ve en güvenilir şekilde destek verebilmek adına çalışmalarımız tüm kanallarımızdan devam etmektedir.

    Saygılarımızla
  • Merhabalar ;

    70 metre mesafede dış ortamda konumlandıracağınız cihazınızın karşı noktadan alacak ürününde kablosuz ağ kartının özellikleri önemlidir. Sizlere ulaşabileceğimiz bir irtibat numarasını support.tr@tp-link.com adresimize konu ile birlikte ilettiğiniz takdirde daha detaylı bilgi tarafınıza ulaşılarak verilecektir.

    Saygılarımızla
  • VR2600 için yeni yazılım ne çıkacak yada çıkacak mı? Nerdeyse üç yıl oldu, hiç bir ses seda yok.
  • remtur R kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Archer VR2600 ürünü EOL olduğundan dolayı herhangi bir güncelleme yayınlanmayacaktır.

    Saygılarımızla
  • tp link archer vr600 kullanıyorum son cıkan firmware 04-05-2017 de yayınlanmıs

    saat ayarlarında türkiye hala gmt +2 de

    traffic monitor acınca kapatmak istediginizde hata veriyor

    yeni firmware ler ne zaman cıkacak?
  • Sayın yetkili,

    TP-Link marka TL-PA4010P KIT V2 donanım sürümüne sahip powerline adaptör ile TP-Link TD-W9970 V1 modem kullanıyorum. Modem Turk Telekom'un verdiği model değildir, piyasada satılan modeldir.

    Sık sık powerline 'dan kaynaklı olduğunu düşündüğüm kopmalar yaşadığım için (kopma olduğunda sadece internete değil modemin arayüzüne de erişemiyordum.) bugün TL-4010P kit'e resmi TP-Link sitesinden indirdiğim firmware güncellemesini yaptım. Güncelleme başarıyla tamamlandı, kitler 500mbps'den 600mpbs'ye yükseldi ve çalışır durumdalar ancak şimdi de VDSL hattına enterferans yapıyor ve sürekli DSL de düşmeye yol açıyor (modemin adaptörü kite takılı şekilde kullanıyorum). TP-Link marka TL-WN722N wifi aparatla modeme bağlandığımda hiç bir kopma yaşamıyorum. Bu nedenle sorunun Powerline kitin VDSL hattına enterferans yapmasıyla ilgili olduğu sonucuna ulaştım. Firmware güncellemesinden önce enterferans kaynaklı sorun yaşamıyordum. Yeni firmware maalesef durumu daha kötü bir hale getirdi. Şimdi kiti eski firmware sürümüne (TL-PA4010PKIT_V2_130807) düşürmek istiyorum ancak TP-Link PLC Utility uygulaması güncellemenin başarısız olduğu söyleyip buna izin vermiyor.

    Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DocZ -- 10 Nisan 2019; 23:23:31 >




  • kngndr kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Kullanmakta olduğunuz Archer VR600 ürününüzün alt kısmında bulunan etiketteki versiyon numarasını V veya Ver olarak yazan bölümü ve ürününüzün yazılım bilgisini bizlerle paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla
  • DocZ kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Konu ile ilgili olarak upgrade sonrasında Downgrade yapılamamaktadır. Dilerseniz ürününüzü servisimize alarak kontrollerini sağlayabiliriz. PM yoluyla bilgilendirme sağlanmıştır.

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar ;

    Kullanmakta olduğunuz Archer VR600 ürününüzün alt kısmında bulunan etiketteki versiyon numarasını V veya Ver olarak yazan bölümü ve ürününüzün yazılım bilgisini bizlerle paylaşabilir misiniz ?

    Saygılarımızla
    ver 2.1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 265266267268269
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.