Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (266. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 264265266267268
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Tp-Link VR600 V2 modem kullanıyorum yaklasık 3 aydır. Ttnet abonesiyim ve vdsl kullanıyorum. Hızımı 50mbit olan pakete geçirdiğimden beridir gün icinde kopmalar yasadığımı gözlemleyerek 35mbit olan pakete geri döndüm. Şu anda kopma gözlemlemedim.
    Modem arayüzünde Vdsl ve annex A olarak ayarladım.

    Adavanced setting status incelediğimde downstream packet error alıyorum, 50mbit ile de alıyordum 35mbit ile de alıyorum.
    Ev müstakil, ev içindeki tesisatımda sorun yok çünkü eve giren hattan modeme cat6 kablo çektim, ve snr margin ve line attenuation da kötü değil.

    Bu packet error neden kaynaklı olabilir?

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,
    Tp-Link VR600 V2 modem kullanıyorum yaklasık 3 aydır. Ttnet abonesiyim ve vdsl kullanıyorum. Hızımı 50mbit olan pakete geçirdiğimden beridir gün icinde kopmalar yasadığımı gözlemleyerek 35mbit olan pakete geri döndüm. Şu anda kopma gözlemlemedim.
    Modem arayüzünde Vdsl ve annex A olarak ayarladım.

    Adavanced setting status incelediğimde downstream packet error alıyorum, 50mbit ile de alıyordum 35mbit ile de alıyorum.
    Ev müstakil, ev içindeki tesisatımda sorun yok çünkü eve giren hattan modeme cat6 kablo çektim, ve snr margin ve line attenuation da kötü değil.

    Bu packet error neden kaynaklı olabilir?


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tugsay -- 21 Mart 2019; 9:25:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • thingo kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    120'den fazla ülkeye dağıtım sağlayan ve dünya çapında yüz milyonlarca kişiye hizmet veren WLAN ve geniş bant CPE cihazlarının 1 numaralı sağlayıcısı olarak sıralanmaktadır. Dolayısıyla Uluslararası bir dil kullanmaktayız. Bu sebepten ötürü tüm ürünlerimizde ve versiyonlarında Türkçe dil desteği bulunmamaktadır. Güncelleme sonrası tekrar Türkçe yazılıma dönüş yapılamamaktadır.

    Saygılarımızla
  • Alphace A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    120'den fazla ülkeye dağıtım sağlayan ve dünya çapında yüz milyonlarca kişiye hizmet veren WLAN ve geniş bant CPE cihazlarının 1 numaralı sağlayıcısı olarak sıralanmaktadır. Dolayısıyla Uluslararası bir dil kullanmaktayız. Bu sebepten ötürü tüm ürünlerimizde ve versiyonlarında Türkçe dil desteği bulunmamaktadır. Güncelleme sonrası tekrar Türkçe yazılıma dönüş yapılamamaktadır.

    Saygılarımızla
  • tugsay T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Hat zayıflama değerinizin yüksek olduğu görülmektedir. Dilerseniz ürününüzü servise alarak hatlarımızda kontrol edebiliriz. Kargo bilgisi PM yoluyla sizlere iletilmiştir.

    Saygılarımızla
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Tesekkür ediyorum cevabınız için fakat hat zayiflamasi değerim yüksek değil diye düşünüyorum.
    Modemi göndericem servise, umarım bor çözüm bulunur. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, Elimde TP LİNK TL-WN822N model bir wireless adaptör var. Sorunum bu adaptörü kullanınca internette dolanırken bir süre sonra ping sorunu ortaya cikiyor ardindan sağ alttakı simgelerden wirelessin üzerinde "sınırlı erişim" sarı ünlem beliriyor.2-3 saniye sonra ise net kopuyor. Usb den çıkarıp tekrar taktığım zaman sorun geçici olarak çözülüyor ve kısa süre sonra tekrarlıyor. driver'ları yüklü. sorunu nasıl çözebilirim?
  • psikowarrior P kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Tarafınıza PM yoluyla bilgi verilmiştir.

    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psikowarrior

    Merhaba, Elimde TP LİNK TL-WN822N model bir wireless adaptör var. Sorunum bu adaptörü kullanınca internette dolanırken bir süre sonra ping sorunu ortaya cikiyor ardindan sağ alttakı simgelerden wirelessin üzerinde "sınırlı erişim" sarı ünlem beliriyor.2-3 saniye sonra ise net kopuyor. Usb den çıkarıp tekrar taktığım zaman sorun geçici olarak çözülüyor ve kısa süre sonra tekrarlıyor. driver'ları yüklü. sorunu nasıl çözebilirim?
    Aynı cihaz bende de mevcut ve bu sorunu bende yaşıyorum internette dolaşırken konuya denk geldim. Bu sorunu nasıl çözebiliriz?

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • argk02 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Yaşanan bu problem öncelikle yüklü firmware dosyasının kontrol edilmesi bilgisayar üzerindeki USB portlarının yazılımının güncellenmesi ve işletim sisteminden kaynaklanabilir. Bu sebepten ötürü Doğru kurulum konusunda sizlere bilgi verebilmek adına support.tr@tp-link.com destek maili adresimize ürününüzün Versiyon numarası ile birlikte mail atabilirseniz. Sizlere detaylı bilgilendirme sağlanacaktır.

    Saygılarımızla
  • Merhabalar! Tp-link'in hangi 802.11ac destekli routerları wifi repeater özelliği destekliyor?
  • Merhaba...

    Tp link Archer vr1200 Vdsl destekli modem aldım ayarlarını yaptım. Size şu iki ayarı soracağım

    Wireless Settings kısmında 2.4ghz ve 5ghz de Channel ve Channel Width ayarları en uygun hangi ayarlarda olmalı bilgi verirseniz sevinirim selamlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psikowarrior

    Merhaba, Elimde TP LİNK TL-WN822N model bir wireless adaptör var. Sorunum bu adaptörü kullanınca internette dolanırken bir süre sonra ping sorunu ortaya cikiyor ardindan sağ alttakı simgelerden wirelessin üzerinde "sınırlı erişim" sarı ünlem beliriyor.2-3 saniye sonra ise net kopuyor. Usb den çıkarıp tekrar taktığım zaman sorun geçici olarak çözülüyor ve kısa süre sonra tekrarlıyor. driver'ları yüklü. sorunu nasıl çözebilirim?
    Merhaba ben de Archer T9UH (EU) ver:2,0 kullanıyorum ve aynı problemi yaşıyorum çözüm yolu ilgili olarak bilgi alabilir miyim? Teşekkürler...




  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    ürünün seri numarası zaten eklediğim resimde mevcut, işletim sistemimi win10, anakartın sitesine girip güncel driverlerı yükledim. buradan yardımcı olsanız?
  • qale22 Q kullanıcısına yanıt
    dostum sen windows 10 mu kullanıyorsun? ya bu sorunu yaşayan birçok insan var. sebebi bulup huzura kavuşsak artık TP-link bey
  • Merhabalar
    Tp Link MR3040 model 3g 4g routrrını kullanmaktayım. Cihazı 3 sene kadar kullandım sonrasında bataryası şişme yapınca kullanımı bıraktım. Ve bataryası da nasıl bir bataryaysa bulamadım...

    Şimdi 4g router olarak kullanmak istiyorum ancak bataryasız doğrudan adaptöre bağlayınca açılıp kapanıp hata veriyor sürekli. Bu konuda yardımcı olabileceğiniz bir durum var mıdır?

    Daha önce 3g router olarak kullanırken de direkt adaptöre bağladığım zamanlar olmuştu ve böyle bir sıkıntı yaşadığımı hatırlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • psikowarrior P kullanıcısına yanıt
    Evet Windows 10 kullanıyorum umarım sorun çözülür
  • arkadaşın bilgisayarında windows 8 yüklü, adaptörü ona takıp, Tp-link resmi sitesinden güncel driverı kurdum sorunsuz çalıştı. kendim aynı sürümü indirip kurmaya çalıştığımda kurulum esnasında 'unable to load the specified files' hatası yani belirtilen dosyalar yüklenemiyor hatası veriyor. Kısacası bizim sorunumuz windovs 10 ile alakalı, win8 veya diğer sürümlerde bu sorun yaşanmaz. Bende orjinal windovs 10 olduğu için eski sürüme geçip orjinal windovsu kaybetmek istemiyorum, win10 da güncelemeler ile zamanla bu sorun çözülür.
  • Ki-Adi K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    TP-LINK AC destekli ürünlerimizde Soft AP özelliğini destekleyen ürünümüz bulunmamaktadır. Windows 10 kendi içerisindeki Hotspot özelliği kullanıldığından dolayı Soft AP özelliği bu ürünlerimizde bulundurulmamıştır.

    Saygılarımızla
  • limonlusoda L kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    2.4 ghz kanalı için : 1,3,6,11

    5 ghz kanalı için : 36

    Seçim yapılabilir. Kablosuz yayınlar ortam şartlarına göre değişkenlik gösterebilir. En yaygın kullanılan kanallar belirttiğimiz gibidir.

    Saygılarımızla
  • 
Sayfa: önceki 264265266267268
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.