Bildirim
SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (266. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
Merhabalar ;
120'den fazla ülkeye dağıtım sağlayan ve dünya çapında yüz milyonlarca kişiye hizmet veren WLAN ve geniş bant CPE cihazlarının 1 numaralı sağlayıcısı olarak sıralanmaktadır. Dolayısıyla Uluslararası bir dil kullanmaktayız. Bu sebepten ötürü tüm ürünlerimizde ve versiyonlarında Türkçe dil desteği bulunmamaktadır. Güncelleme sonrası tekrar Türkçe yazılıma dönüş yapılamamaktadır.
Saygılarımızla -
Merhabalar ;
120'den fazla ülkeye dağıtım sağlayan ve dünya çapında yüz milyonlarca kişiye hizmet veren WLAN ve geniş bant CPE cihazlarının 1 numaralı sağlayıcısı olarak sıralanmaktadır. Dolayısıyla Uluslararası bir dil kullanmaktayız. Bu sebepten ötürü tüm ürünlerimizde ve versiyonlarında Türkçe dil desteği bulunmamaktadır. Güncelleme sonrası tekrar Türkçe yazılıma dönüş yapılamamaktadır.
Saygılarımızla -
Merhabalar ;
Hat zayıflama değerinizin yüksek olduğu görülmektedir. Dilerseniz ürününüzü servise alarak hatlarımızda kontrol edebiliriz. Kargo bilgisi PM yoluyla sizlere iletilmiştir.
Saygılarımızla -
Tesekkür ediyorum cevabınız için fakat hat zayiflamasi değerim yüksek değil diye düşünüyorum.
Modemi göndericem servise, umarım bor çözüm bulunur. Teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, Elimde TP LİNK TL-WN822N model bir wireless adaptör var. Sorunum bu adaptörü kullanınca internette dolanırken bir süre sonra ping sorunu ortaya cikiyor ardindan sağ alttakı simgelerden wirelessin üzerinde "sınırlı erişim" sarı ünlem beliriyor.2-3 saniye sonra ise net kopuyor. Usb den çıkarıp tekrar taktığım zaman sorun geçici olarak çözülüyor ve kısa süre sonra tekrarlıyor. driver'ları yüklü. sorunu nasıl çözebilirim? -
Merhabalar ;
Tarafınıza PM yoluyla bilgi verilmiştir.
Saygılarımızla -
Aynı cihaz bende de mevcut ve bu sorunu bende yaşıyorum internette dolaşırken konuya denk geldim. Bu sorunu nasıl çözebiliriz?quote:
Orijinalden alıntı: psikowarrior
Merhaba, Elimde TP LİNK TL-WN822N model bir wireless adaptör var. Sorunum bu adaptörü kullanınca internette dolanırken bir süre sonra ping sorunu ortaya cikiyor ardindan sağ alttakı simgelerden wirelessin üzerinde "sınırlı erişim" sarı ünlem beliriyor.2-3 saniye sonra ise net kopuyor. Usb den çıkarıp tekrar taktığım zaman sorun geçici olarak çözülüyor ve kısa süre sonra tekrarlıyor. driver'ları yüklü. sorunu nasıl çözebilirim?
-
Merhabalar ;
Yaşanan bu problem öncelikle yüklü firmware dosyasının kontrol edilmesi bilgisayar üzerindeki USB portlarının yazılımının güncellenmesi ve işletim sisteminden kaynaklanabilir. Bu sebepten ötürü Doğru kurulum konusunda sizlere bilgi verebilmek adına support.tr@tp-link.com destek maili adresimize ürününüzün Versiyon numarası ile birlikte mail atabilirseniz. Sizlere detaylı bilgilendirme sağlanacaktır.
Saygılarımızla -
Merhabalar! Tp-link'in hangi 802.11ac destekli routerları wifi repeater özelliği destekliyor? -
Merhaba...
Tp link Archer vr1200 Vdsl destekli modem aldım ayarlarını yaptım. Size şu iki ayarı soracağım
Wireless Settings kısmında 2.4ghz ve 5ghz de Channel ve Channel Width ayarları en uygun hangi ayarlarda olmalı bilgi verirseniz sevinirim selamlar... -
Merhaba ben de Archer T9UH (EU) ver:2,0 kullanıyorum ve aynı problemi yaşıyorum çözüm yolu ilgili olarak bilgi alabilir miyim? Teşekkürler...quote:
Orijinalden alıntı: psikowarrior
Merhaba, Elimde TP LİNK TL-WN822N model bir wireless adaptör var. Sorunum bu adaptörü kullanınca internette dolanırken bir süre sonra ping sorunu ortaya cikiyor ardindan sağ alttakı simgelerden wirelessin üzerinde "sınırlı erişim" sarı ünlem beliriyor.2-3 saniye sonra ise net kopuyor. Usb den çıkarıp tekrar taktığım zaman sorun geçici olarak çözülüyor ve kısa süre sonra tekrarlıyor. driver'ları yüklü. sorunu nasıl çözebilirim?
-
ürünün seri numarası zaten eklediğim resimde mevcut, işletim sistemimi win10, anakartın sitesine girip güncel driverlerı yükledim. buradan yardımcı olsanız? -
dostum sen windows 10 mu kullanıyorsun? ya bu sorunu yaşayan birçok insan var. sebebi bulup huzura kavuşsak artık TP-link bey -
Merhabalar
Tp Link MR3040 model 3g 4g routrrını kullanmaktayım. Cihazı 3 sene kadar kullandım sonrasında bataryası şişme yapınca kullanımı bıraktım. Ve bataryası da nasıl bir bataryaysa bulamadım...
Şimdi 4g router olarak kullanmak istiyorum ancak bataryasız doğrudan adaptöre bağlayınca açılıp kapanıp hata veriyor sürekli. Bu konuda yardımcı olabileceğiniz bir durum var mıdır?
Daha önce 3g router olarak kullanırken de direkt adaptöre bağladığım zamanlar olmuştu ve böyle bir sıkıntı yaşadığımı hatırlamıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet Windows 10 kullanıyorum umarım sorun çözülür -
arkadaşın bilgisayarında windows 8 yüklü, adaptörü ona takıp, Tp-link resmi sitesinden güncel driverı kurdum sorunsuz çalıştı. kendim aynı sürümü indirip kurmaya çalıştığımda kurulum esnasında 'unable to load the specified files' hatası yani belirtilen dosyalar yüklenemiyor hatası veriyor. Kısacası bizim sorunumuz windovs 10 ile alakalı, win8 veya diğer sürümlerde bu sorun yaşanmaz. Bende orjinal windovs 10 olduğu için eski sürüme geçip orjinal windovsu kaybetmek istemiyorum, win10 da güncelemeler ile zamanla bu sorun çözülür. -
Merhabalar ;
TP-LINK AC destekli ürünlerimizde Soft AP özelliğini destekleyen ürünümüz bulunmamaktadır. Windows 10 kendi içerisindeki Hotspot özelliği kullanıldığından dolayı Soft AP özelliği bu ürünlerimizde bulundurulmamıştır.
Saygılarımızla -
Merhabalar ;
2.4 ghz kanalı için : 1,3,6,11
5 ghz kanalı için : 36
Seçim yapılabilir. Kablosuz yayınlar ortam şartlarına göre değişkenlik gösterebilir. En yaygın kullanılan kanallar belirttiğimiz gibidir.
Saygılarımızla
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X