Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (262. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
98
Favori
292.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 260261262263264
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
    Peki Archer C2300 C3150 den daha güçlü bir işlemciye sahip, yani daha iyi bir model mi?
    Çekim gücünden ziyade performansı önemli benim için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhabalar ;

    PM yoluyla mail adresinizi belirtebilirseniz . Sizlere kurulum ile ilgili olarak döküman iletilecektir.

    Saygılarımızla
    Merhaba,

    Nedense pm atamıyorum size hata veriyor. Dökümanı mms@hotmail.com.tr adresine gönderebilirsiniz. Teşekkürler..
  • Merhaba;

    VPNFilter virüsü için güvenlik önlemi aldınız mı?Cihazlarınızdaki son durum nedir acaba?fw güncellemesi yapıldı mı?Ona göre modem almayı düşünüyorum.
  • Emirism kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Performans anlamında eğer daha yüksek hızlarda erişim istiyorsanız. Aşağıdaki link üzerinden ürünümüzü inceleyebilirsiniz.

    https://www.tp-link.com/tr/products/details/cat-9_Archer-C5400X.html

    Archer C3150 ürünümüz C2300 den daha performanslı bir üründür.

    Saygılarımızla
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Benim için kablosuzdan ziyade oyun ve film için kablolu performansı önemli.
    Bu bahsettiğiniz modem ner zaman çıkacak?
    Bir de 2300 ün işlemcisi 3200 den daha iyi.
    Kablolu performansı daha iyi olmuyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emirism -- 17 Ocak 2019; 11:10:0 >
  • Emirism kullanıcısına yanıt
    Her ikisini de kullanmış biri olarak Archer C2300'ü tavsiye etmem, C3150 süper!
  • JUNE8O kullanıcısına yanıt
    Kablosuz performansı için mi diyorsunuz?
    Kablolu daha öncelikli benim için. C2300 işlemcisi sebebiyle daha iyi görünüyor?
  • sürekli olarak bağlantı kopması yaşıyorum. 3-4 saniye bağlantı kopuyor. ve aşağıdaki hatalar sistem loglarında meydana gelmekte.
    sorunum nedir tam olarak yardımcı olabilir misiniz?

    1/1/2000 0:1:10> MPOA Link Up
    1/1/2000 0:1:10> bridge only start
    1/1/2000 0:1:10> SNMP TRAP 3: link up
    1/1/2000 0:1:10> PPPoE: Send PADI
    1/1/2000 0:1:10> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8
    1/1/2000 0:1:12> Last errorlog repeat 7 Times
    1/1/2000 0:1:12> PPPoE: Send PADI
    1/1/2000 0:1:12> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8
    1/1/2000 0:1:13> Last errorlog repeat 5 Times
    1/1/2000 0:1:13> PPPoE: Recieve PADT
    1/1/2000 0:1:13> Last errorlog repeat 1 Times
    1/1/2000 0:1:13> PPPoE: Recieve PADO
    1/1/2000 0:1:13> PPPoE: Send PADR
    1/1/2000 0:1:13> PPPoE: Recieve PADO
    1/1/2000 0:1:14> PPPoE: Recieve PADS
    1/1/2000 0:1:14> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8
    1/1/2000 0:1:14> Last errorlog repeat 3 Times
    1/1/2000 0:1:14> PAP Authentication Successful
    1/1/2000 0:1:14> ppp_ready: ch:8052701c, iface:8046e684
    1/1/2000 0:1:15> PPP get IP Address:100.79.98.176
    1/1/2000 0:1:15> PPP gateway:100.79.0.1
    1/1/2000 0:1:15> PPP subnetmask:255.255.255.255
    1/1/2000 0:1:15> PPP primary DNS:195.175.39.50
    1/1/2000 0:1:15> PPP secondary DNS:195.175.39.49
    1/1/2000 0:1:15> SNMP TRAP 3: link up
    1/1/2000 0:1:15> Accept() fail
    1/1/2000 0:1:15> Last errorlog repeat 1 Times
    1/1/2000 0:1:15> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8




  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Biz 2018'de alırken hala V1 satılıyordu ve onun windows 10 sürümü yok. windows 10'un 3 yıl önce çıktığı düşünülürse, biraz ayıp olmuyor mu?
  • Hayırlı aksamlar elimde 2 adet 7510n 5ghz cihaz var ama bi türlü verim alamıyorum heleki aşırı soğuk ve aşırı sıcak havalar da 50 metre ilerisine yayın yapamıom çok zayıf ayarları mı yalnış yapıyorum çözemedim gitti yardımcı olabilir misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dogatonbul D kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Cihazınızın alt kısmında bulunan etiket üzerinde TD ,TL ,RE , Archer vs.. ile başlayan Model numarasını bizlere iletebilirseniz. Konu ile ilgili olarak yardım sağlanacaktır.

    Saygılarımızla
  • gs1991apo G kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Sizlere ulaşabileceğimiz bir irtibat numarasını PM yoluyla bizlere iletebilir misiniz ?

    Saygılarımızla
  • Selamlar, günümüz gelişimleriyle birlikte Türkiye’de kablonet için önereceğiniz, yurtdışı satışlı Tp-link modeli hangisidir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Algenthor kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de paylaşayım. Türkiye'de kablonet kullanıyorum ve 2017 senesinde amazon.de'den TP-LINK TL-PA4010PKIT ürününü aldım. başlarda bir kaç kez yaşadığım kopma sorunu dışından bir şeyle karşılaşmadım. Şu an sorunsuz kullanıyorum.
  • Reathzul kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler yanıt için



    Bu menzil genişletici galiba değil mi?

    Benim ihtiyacım modem/router.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Algenthor kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın hocam, benim yazmış olduğum Powerline adaptör. Elektrik hattından/prizinden internet veri aktarımına yarıyor. Modem olarak Kablonet'in vermiş olduğu modemi kullanıyorum.
  • Turk telekomdan kampanyalı olarak aldığım modem hakkında destek almam mümkün mü?

    Model: TD-W9970
    Firmware Versiyonu:17.12.27.01005
    Donanım Versiyonu:TD-W9970 v3 00000001


    Cihazda port açamıyorum. Bu sorunu yaşayan çok kişiye rastladım. Anlatılanları yapmama rağmen port bir türlü açık gözükmüyor. Yardım beklerim.
  • Merhaba TL-PA4010P AV500 powerline cihazım mevcut bunu güncellemek istiyorum.Tplink sitesinden baktığımda biri 2013 diğeri 2016 tarihli güncelleme mevcut,2016 daki güncelleme ayrıca (UK) diye belirtilmiş.Cihazımı güncellemek için nasıl bir yol izlememi önerirsiniz.
  • metege M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    PM yoluyla mail adresinizi iletebilirseniz .Sizlere cihazınız ile ilgili olarak kurulum dökümanı iletilecektir.

    Saygılarımızla
  • Merhabalar. TP-LİNK W9970 V.1.0 modeme sahibim. İnternette sürekli kopmalar meydana geliyor. İnternet sağlayıcı şirketle konuştum gerek alt yapısal gerek sistemsel herhangi bir hatanın olmadığını modemden kaynaklı olduğu söylediler. Son 1 haftadır kopma sayısı artıyor. Ne yapmamız gerekir ?
  • 
Sayfa: önceki 260261262263264
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.