Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (215. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 213214215216217
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba modem almak istiyorum yıllardır Tplink 8960n modemimden memnundum ancak son zamanlarda çok sorun yaşıyorum ve yenilemek istiyorum. İhtiyacım olan şeyler; ilk olarak ip verdiğim kullanıcıların erişim hızını sınırlayabilmeliyim. Tabiki mac tanımlayabilmeliyim. En önemlisi de wifi çekim gücü iyi olmalı. Önerilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. Teşekkürler.
  • merhaba, bende wr710n var, bu cihaz gibi 2 ethernet girişli olan dual band wifi ac özellikli olan bir cihaz var mı Tp-link te?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar dün tplink firmasının TL-WR802N modelin aldım. pc de win 10 kuruluydu ama baktım cihazı pc görmüyor. İnceledim win onu cihaz görmüyormuş. Zorunlu olarak win10 sildim yerine win7 yükledim.
    Lakin TL-WR802N kitapcığındaki bağlantıyı donanımsal olarak yapıyorum ama web browsırınahttp://tplinkwifi.net yazın diyor. Yazınca arayüz çıkmıyor. Ne yapaacağımı bilemedim 2 gündür debeleniyorum. İlgili arkadaşların yardımını talep ediyorum. Saygılarmla
  • Merhabalar
    Modeminizini kullanıyorum ve memnunum konumu genelden cevap alamayınca size sorayım dedim.
    Konum(Ağ ile ilgili):https://forum.donanimhaber.com/wireless-baglanti-hizi-ile-kablolu-network-baglanti-hizi-ayni-mi--124315511#124315511
  • B_R_A_V_E kullanıcısına yanıt
    Merhaba B_R_A_V_E,

    TP-LINK’e ait tüm ADSL/VDSL modemlerimizin IPTV desteği mevcuttur fakat TTNET internet servis sağlayıcının almış olduğu karar ve alt yapı hizmeti gereği artık TTNET’in internet kampanyasında verdiği modemlerde TIVIBU IPTV özelliği aktif olarak çalışmaktadır. Dışarıdan alınan modem router ürünlerinde IPTV özelliği olduğu halde TiviBu hizmeti çalışmamaktadır.

    TTNET-Türk telekom Tarafından bizlere iletilen bili aşağıda yer almaktadır;
    TİVİBU servisi için modemlerde DHCP 60,121,125 gibi opsiyonlar desteklenmekte ve RSTP Proxy protokollerindeki tanımlamalar sadece taahhütlü olarak sunulan cihazlarda çalışmaktadır. Taahhüt dışında kullanılan VDSL/ADSL modem router ürünlerinde TiviBu bağlantısı gerçekleşmemektedir.
  • Exnuc kullanıcısına yanıt
    Merhaba Exnuc,

    TD-W9970v3 model numaralı modem router’lar Türk Telekom’a Sentim Bilişim firması tarafından kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmektedir. Bu nedenle bu cihazlar ile ilgili biz destek hizmeti veremiyoruz. Cihazınız ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız veya talepleriniz ile ilgili olarak Sentim Bilişim’in 0850 209 40 40 numaralı telefonu aramanız veya modemdestek@sentimsim.com e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçmeniz gerekiyor. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • sahinbagsiz S kullanıcısına yanıt
    Merhaba sahinbagsiz,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmememiz için mail adresinize bizlere özel mesaj olarak iletebilirmisiniz ?
  • UgLeR kullanıcısına yanıt
    Merhaba UgLeR,

    TD-W9970, Archer D20, Archer D7, Archer D50, Archer VR2600, Archer VR600, Archer VR900 model numaralı ürünlerimizi inceleyebilirsiniz.
  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    Merhaba emre1393,

    http://www.tp-link.com.tr/products/list-10.html?filterby=4798%7C4799%7C4823%7C4801%2C4902&page=1 linkte yer alan ürünleri inceleyebilirsiniz. Fakat bu ürünler tek portludur, iki portlu ürünümüz bulunmuyor.
  • freediscus F kullanıcısına yanıt
    Merhaba freediscus,

    Size daha sağlıklı yardımcı olabilmememiz için bizlere mail adresinizi özel mesaj olarak iletebilirmisiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Merhaba Exnuc,

    TD-W9970v3 model numaralı modem router’lar Türk Telekom’a Sentim Bilişim firması tarafından kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmektedir. Bu nedenle bu cihazlar ile ilgili biz destek hizmeti veremiyoruz. Cihazınız ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız veya talepleriniz ile ilgili olarak Sentim Bilişim’in 0850 209 40 40 numaralı telefonu aramanız veya modemdestek@sentimsim.com e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçmeniz gerekiyor. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Ben bu cihazın değişimini talep ettiğimde bana geri dönüşleri ne kadar zaman alır?
  • Exnuc kullanıcısına yanıt
    Merhaba Exnuc,

    Firma ile bir bağlantımız bulunmuyor, bir bilgi iletmek mümkün değil.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Elimde TP link TL-WA801ND Access Point ben kablosuz olarak bağlandığım bi wifi yi FARKLI SSID ve ŞİFRE kullanarak nasıl dağıtabilirim.
  • erciyes038 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Maalesef kablosuz alıp kablosuz dağıttınız mod olan Repeater modunda farklı şifre ve SSID veremezsiniz. Fakat Access Point modunda şifre ve SSID'yi değiştirebilirsiniz.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Bridge with AP mod tam olarak ne işe yarıyor acaba bridge with ap modda farklı bi ssıd ve pw kullanıp dağıtıyorum ama internete girmiyo bağlanamıyorum.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciyes038 -- 1 Mart 2017; 14:7:35 >
  • TL-WA850RE'yi prize takıyorum ve http://tplinkrepeater.net/ sayfasına girince şu ekran çıkıyor. Ne yapmam lazım?
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Konuya dahil olmayan adam -- 1 Mart 2017; 14:34:24 >




  • Ö.M. attım
  • Merhaba, Tp-link WN8200ND usb wifi ürünü aldım, sitenizden indirdiğim yazılımı kurdum, fakat açılmıyor. "Kitaplık dosyaları yüklemesi başarısız" şeklinde hata mesajı alıyorum.



    Windows 10 64Bit



     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,

    TP-Link W8961N v1.0 model cihazımı en güncel firmware olan TD-W8961N(TR)_V1_160216 firmware'i ile 16 mbps adsl2+ hattında kullanmaktayım.

    Sorunum; son 2 haftadır internet bağlantısının anlık olarak tıkanması ve loglarda daha önceleri çok seyrek gördüğüm, son dönemde ise tüm log sayfasını dolduran WANIPConnection->GetGenericPortMappingEntry failed hatasıdır. Bunun sebebi ve çözümü hakkında yardımınızı talep etmekteyim.

    Not: Üzerinde yorum yapabilmeniz için hat değerlerini ve örnek log kaydını resim olarak ekliyorum.

    Şimdiden teşekkürler.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wrisked -- 3 Mart 2017; 23:44:3 >




  • Tp-link'in vr200 model modemini aldım. Ondan önce airties 5440 modem vardı onunla beraber airties 4420 Ap i kullanıyordum fakat bu yeni modemle beraber ikisini bir türlü bağlayamıyorum. airtieste 2 tuşa basınca bağlanıyordu. Wps konusunda gerçekten çok sıkıntılıyım yardımcı olursanız sevinirim. Mailde gönderdim cevap verilmedi bu arada !!!
  • 
Sayfa: önceki 213214215216217
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.