Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (191. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
305.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • indirdim İ kullanıcısına yanıt
    indirdim merhaba,

    Ne yazık ki üründe donanımsal bir problem olabilir. BU durum için ürünün incelenmesi gerekmektedir. Garanti kontrolleri için ürünün altında yer alan seri numarasını özel mesaj olarak iletebilir misiniz ?
  • seyitali60 S kullanıcısına yanıt
    seyitali60 merhaba,

    Özel mesaj olarak mail adresiniz iletebilir misiniz ? Bu konu hakkında sizlere bir doküman yönlendireceğiz.
  • qkhn126 Q kullanıcısına yanıt
    qkhn126 merhaba,

    Bu durumun bir çok sebebi olabilir. Daha önce bu tip bir sorun ile karşılaşmadık. Kullandığını ürün nedir ? Bilgisayarınızın ağ kartınız güncel mi ? Bağlantınızda bir sorun olabilir anlık olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MesutBY

    quote:

    Orijinalden alıntı: jubahakan

    Archer d7 ürününüzü kullanıyorum internetim sürekli kopmalar oluyordu bu kompa anında ürün arayüzüne girince status bölümünde "please configure your dns manually" hatasını görüyordum bundan dolayı archer d7 modemi teknisk servisinize yolladım sağolsun ürününn sıfırını tarafıma ulaştırdılar fakat aynı hatayı tekrar alıyorum, yeni firmwarede de eski firmwarede de aynı sorun devam ediyor ne yapacağım teşekkürler

    Merhaba TP-LINK,

    Bende alıntı yaptığım arkadaş ile aynı sorunu yaşıyorum. Cihaz dahil, her şeyiyle birebir aynısı, Archer D7 ve. Şöyle detay vereyim, bu hatayı modemin son versiyon firmware'inde ana ekranda ip adresinin üst satırında yazıyor ve bu durumda internete bağlanılamıyor.
    Superonline kullanıyorum ve kurulumu birebir kurulum sitenizden yaptım.


    http://www.tp-link.com/en/download/Archer-D7.html#Firmware sitenizden 3 firmware'i de denedim ama sonuç aynı, sürekli kopmalar yaşıyorum. En az sorun yaşadığım sanırım ilk firmware, modem şu an o versiyonda ve daha az kopuyor.

    Ekran görüntüleri şu şekilde:




    (Superonline yalın adsl kullanıyorum, ayarları birebir kolay kurulum sitenizden yaptım. Bağlantıyı hem kablolu hem kablosuz deniyorum. Hem eskileri hem yeni firmware'i kullandım. Superonline ile görüştüğümde kendilerinden kaynaklanan bir sorun olmadığını söylediler, farklı bir dns verdiler, onu da denedim ama sonuç hep aynı, şirketin kendi verdiği Huawei modem sorunsuz çalışıyor ama 5ghz bağlantı için TP-LINK seçtim, servise gönderip geri aldığımda yine aynı sorun olacağını düşünüyorum.)

    Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.

    Bu sorun nasıl çözüldü sanırım cevap verilmemiş.

    Aynısını yaşamaya başladım ve aynı modem. Hiç hoş değil.




  • Yukarıda alıntı yaptığım sorunla ilgilenir misiniz?

    1 yıldır Archer D7 kullanıyorum ve yukarıda arkadaşın yaşadığı sorunun aynısı baş verdi.
  • Bu konumda şu tplink modemini kullanarak bahsettiğim gibi internet bağlantımı kurabilirmiyim ?
  • Merhabalar, Yöneticisi olduğum ağda yaklaşık 150 kullanıcım var. aldığım internet hizmetini bağlı olan kullanıcı sayısına göre eşit bölmek istiyorum. bunun için önerebileceğiniz bir ürün varmıdır?
  • Miex kullanıcısına yanıt
    Miex merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için iletişim bilgilerinizi bizlere özel mesaj olarak iletebilir misiniz ? Teknik servis personellerimiz tarafınıza dönüş sağlayarak yardımcı olmaya çalışacaklardır.
  • ŞeRmeH kullanıcısına yanıt
    ŞeRmeH merhaba,

    Mesajınızı biraz daha detaylı iletebilir misiniz ?
  • BarbarosTUGRUL kullanıcısına yanıt
    BarbarosTUGRUL merhaba,

    TL-ER5120 model numaralı ürünümüzü inceleyebilrisiniz.
  • https://forum.donanimhaber.com/m_120680179//tm.htm#120680179

    bu konuda belirttiğim gibi bana kablo ile internet gelicek konudaki belirtiğim cihaz ile onu paylaşıcam sonra benim cihazdan komşuya kablo çekicez sonra aynı cihazla paylaşıcaz

    böyle bir şey mümkün müdür ?
  • ŞeRmeH kullanıcısına yanıt
    ŞeRmeH merhaba,

    TL-WR840N model numaralı ürünü kendi evinize yerleştirdikten sonra kendi evinizden komşunuza bir kablo çekip orayada yine TL-WR840N bağlamak istiyorsunuz anladığımız kadarı ile tam olarak bu şekilde ise tabi ki münkün herhangi bir problem olmaz.
  • Merhaba Tp linkden yetkili arkadaş;

    ofisde kullandığımız

    - modem Archer D2
    - yazıcı konica minolta bizhub215
    - yazıcıyı ağa tabıtmak için arada kullandığımız ürün TL-PS310U
    ( )

    çıktı yollarken her 5 seferin birinde yazıcıdan çıktı alamıyoruz,
    TL-PS310U nun güç-ağ-usb aparatlarını çıkarıp 3-4 saniye bekleyip tekrar takıyoruz yolladığımız çıktı alabiliyoruz.

    Sorunun aparatın yorulup dinlenmek istemesimi yoksa başka bir sebepmi ?




  • Merhabalar, TD-W8960N model modem kullanıyorum, bir sorum olacak, eşim asus telefon kullanıyor ve wifi den bağlandığı anca masaüstü pc dahil diğer cihazların internet hızı yerlerde sürünüyor, internet hızım 14mbit, modem arayüzünden wifi kullanım hızını limitlendirmem mümkün mü acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    VanilyaSky merhaba,

    TD-854W, TD-864W, TD-W8901G, TD-W8101G, TD-W9970 model numaralı modem router’lar kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmekte olup bu cihaz ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız veya talepleriniz ile ilgili 0850 209 40 40 numaralı telefonu arayınız veya modemdestek@sentim.com.tr, modem_destek@sentim.com.tr e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçiniz.

    Email gönderdim fakat cevap verip geri dönmediler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miex

    quote:

    Orijinalden alıntı: MesutBY

    quote:

    Orijinalden alıntı: jubahakan

    Archer d7 ürününüzü kullanıyorum internetim sürekli kopmalar oluyordu bu kompa anında ürün arayüzüne girince status bölümünde "please configure your dns manually" hatasını görüyordum bundan dolayı archer d7 modemi teknisk servisinize yolladım sağolsun ürününn sıfırını tarafıma ulaştırdılar fakat aynı hatayı tekrar alıyorum, yeni firmwarede de eski firmwarede de aynı sorun devam ediyor ne yapacağım teşekkürler

    Merhaba TP-LINK,

    Bende alıntı yaptığım arkadaş ile aynı sorunu yaşıyorum. Cihaz dahil, her şeyiyle birebir aynısı, Archer D7 ve. Şöyle detay vereyim, bu hatayı modemin son versiyon firmware'inde ana ekranda ip adresinin üst satırında yazıyor ve bu durumda internete bağlanılamıyor.
    Superonline kullanıyorum ve kurulumu birebir kurulum sitenizden yaptım.


    http://www.tp-link.com/en/download/Archer-D7.html#Firmware sitenizden 3 firmware'i de denedim ama sonuç aynı, sürekli kopmalar yaşıyorum. En az sorun yaşadığım sanırım ilk firmware, modem şu an o versiyonda ve daha az kopuyor.

    Ekran görüntüleri şu şekilde:




    (Superonline yalın adsl kullanıyorum, ayarları birebir kolay kurulum sitenizden yaptım. Bağlantıyı hem kablolu hem kablosuz deniyorum. Hem eskileri hem yeni firmware'i kullandım. Superonline ile görüştüğümde kendilerinden kaynaklanan bir sorun olmadığını söylediler, farklı bir dns verdiler, onu da denedim ama sonuç hep aynı, şirketin kendi verdiği Huawei modem sorunsuz çalışıyor ama 5ghz bağlantı için TP-LINK seçtim, servise gönderip geri aldığımda yine aynı sorun olacağını düşünüyorum.)

    Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.

    Bu sorun nasıl çözüldü sanırım cevap verilmemiş.

    Aynısını yaşamaya başladım ve aynı modem. Hiç hoş değil.

    Merhaba hocam. Tp-link bana cevap vermedi, destek de olmadı.

    Aslında sorunun tam çözümünü anlayamadım ama modemi ilk versiyonuna çevirip kullandım uzun süre. Sonradan yeni firmware çıktı zaten, hiç problem kalmadı. Ama sanırım asıl problem servis sağlayıcı'da galiba; bir ara arayıp bağlantımın kopup durduğunu söyledim, port değişimi istedim, yaptılar.. Şimdi hiç problem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tp link td-w9970 vdsl-adsl modem var ..wifi ve ethernette kopma sorunu oluyor başka bir modemle(airtiest) ile denedim kopma yok tp-link te kopma var
    son güncel fireware yüklü..şifreleme wpa2-aes.not: modem ttnet modemi DEĞİLDİR







  • pm'den soru sordum cevaplarsanız sevinirim.
  • ego37 kullanıcısına yanıt
    Telefon kablolarını kontrol et benim splittere giren kablonun jaklarında sıkıntı varmış onları değiştirdim dün,sonrasında hiç kopma sorunu yaşamadım.. Belki sende başka problem vardır fakat yinede dene istersen..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VanilyaSky -- 30 Eylül 2016; 12:27:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VanilyaSky

    Telefon kablolarını kontrol et benim splittere giren kablonun jaklarında sıkıntı varmış onları değiştirdim dün,sonrasında hiç kopma sorunu yaşamadım.. Belki sende başka problem vardır fakat yinede dene istersen..

    splitter kullanmıyorum. kaploları değişti.fireware güncelledim ama sorun devam ediyor
  • 
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.