Şimdi Ara

Siz siz olun lenovo servis (Bdh'a) ürün yollamayın...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar.
    2 ay önce lenovo z580 marka laptopumun menteşesinde sorun oldu ve servise yolladım. (1 yıl daha garantisi var)
    Adamlar menteşe kullanıcı hatası deyip bende 191.60 TL ücret istedi. Lanet olsun dedim ve yolladım parayı...
    Laptopun alt kasayı değişip gönderdiler.
    AMA....
    Sorun ondan sonra başladı.
    Ben bilgisayarı 8GB ram ile yolladım adamlar geri 4GB ile yolladı.
    1 aydır lenovo müşteri hizmetleri ve Bdh denilen lanet yeri onlarca defa aradım ama sonuç yok.
    Bugünden itibaren şikayetvar, sanayi bakanlığı ve yazılması ve aranması gereken her yere başvuracağım. O 4GB rami onlara yedirmeyeceğim.
    Siz siz olun garantili bile olsa asla bunlara ürün yollamayın. Gidin mahalledeki tamirciye verin daha iyidir.



  • Isletim sisteminiz nedir ve kac bit?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar tecrübeniz değilim canım :))
    İşletim sistemin win7 64 bit. Ayrıca işletim sistemiyle ilgili bir işlem de yapılmadı zaten. Hem kasayı da açtım ram yeri boş. Çalmışlar işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mat2000 -- 13 Mayıs 2014; 14:52:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Serhadatrix arkadaşımız gibi sizde bi video çekin yaptıklarından dolayı youtubeye yükleyin linkinide facebook ve twitterdan gönderin 2. gün ararlar işinizi halledersiniz
    Geçmiş olsun usta ben y500 ün iadesini aldım geçen gün sorun çıkarmadan verdiler çok şükür
  • Lenovo kullanicisi olarak ne desem bilemedim
    Neyse zatem aldigim hicbir seyi garantiye gondermedim su ana kadar cidden saka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meter90 M kullanıcısına yanıt
    Asıl komediyi de bugün yaşadım.
    Destek hattını aradım tekrar (adamlar hatırladı o kadar çok aradım ki) ve onlara "sorunumu siz çözemiyorsunuz bana lenovo Türkiye'nin telefonunu verin onlarla görüşeyim dedim." adamların cevap tam bir komedi.
    "Lenovo'nun numarası bizde yok sosyal medyada araştırma yapıp bulabilirsiniz." Ve bunu söyleyen lenovo destek hattı....
  • Lenovo ve BDH artık benimle dalga geçer oldu.
    Geçen hafta tekrar aradım (kaç oldu bilmiyorum ama 20 olmuştur aramalarım...)
    Servisle görüştüler bilgisayarı müşteri bize geri yollasın dediler.
    Bende sevindim "Ramimi takıp geri yollayacaklar" diye...
    Dün mail geldi adamlar sanki ben onlardan bilgisayara ram satın almak istiyormuşum gibi 4GB ram ücreti + rami takmak için de 61 TL hizmet bedeli olarak 191 TL istiyorlar.
    Yani hırsızlar benden çaldıkları rami parayla bana geri satmaya çalışıyorlar.
    Bundan sonra lenovo yazısını gördüğüm yerden koşarak kaçmazsam adam değilim.
    Bilgisayar gelsin hemen satacağım...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • mat2000 kullanıcısına yanıt
    Kardeş dava aç paranın on katını alırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperenekc

    Kardeş dava aç paranın on katını alırsın

    Sanayi Bakanlığı'na, Bimer'e ve lenovo ABD'ye bir mail atacağım. Olanları tek tek anlatacağım oradan sonuç çıkmazsa o zaman dava açacağım.
  • Durumun için üzüldüm. umarım çözüme kavuşturabilir sin.
    Peki benim gibi servise ihtiyacı olanlara ne önerirsiniz. Benimde ekranın çerçevesinin kasa ile menteşelerin olduğu yerlerden ayrılmaya başladı.
  • şu anda aynı sorunu bende yaşıyorum lenovo 4 gb ramimi çaldı.. sizin sonuç nedir ben ne yapmalıyım
  • mat2000 kullanıcısına yanıt
    hocam dava açtın mı yada sorun nasıl çözüldü..
  • Dostum sorun çözülmedi maalesef.
    Çünkü içinde 8GB ram olduğunu mahkemede ispatlamam zor. Adamlar bize 4GB ile geldi dese yapabileceğim bir şey yok.
    Tamam faturada ek olarak 4GB ram gözüküyor ama servistekiler "bize geldiğinde 8 değil 4 gb ram vardı." deseler ispat durumu çok zor.
    Artık bende bu tarz forumlarda, sosyal medyada her türlü bu olayı dile getirip insanları lenovo'dan uzat durması için uyarıyorum.
  • Hallolmadı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altaymobil

    Hallolmadı mı?

    Maalesef ne yaptıysam işe yaramadın.
    Üstüne soğuk su içtik.
    Ama Lenovo'ya artık tövbe. Hele de servise. Garanti dışı kalacağını bilsem bile asla o servise bir şey yollamam.
  • kardeş cihazı alırken 8 gb die almadinmi ne isatlamasindna bahsediyoraun 8gb olarak aldığın cihaz servisten 4 gb dönmüş hakem heyetine git sen onlar deselerde bize 4gb olarak geldi bile fayda etmez 4 gb olarak geldi deselerse sende cihaz garantiliydi garantiye açılıp yollayinca anliyosunuz cihaziniz garanti disi olmuştur diye mail de atmadilar sonuçta hertürlü alırsın saçmalama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi morfin6334 -- 14 Şubat 2015; 3:18:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • morfin6334 M kullanıcısına yanıt
    Laptopun orijinal hali 4gb ram ile idi ama ben satın alırken ekstra para ödeyip 4gb ram daha eklettim. (laptopun faturasında bu gözüküyor laptop ve 4gb ram ayrı ayrı yazılmış faturada.) Ama adamlara anlatamadım. İşin garip tarafı çaldıkları ram cihazın orijinal rami içinde bıraktıkları benim ekstradan taktırdığım Kingstone ram.
  • 11.02.2013 tarihinde lenovo Z580 almistim internetten, bu yil subat ayinda nasil olduysa menteselerden birinin ic tarafi kirildi. Garantisi devam ettiginden hemen servise yolladim. Servisten aradilar parca yurtdisindan gelecekmis diye. laptop servisteyken garanti suresi doldu. Garantiye verdikten 1ay sonra tekrar aradilar parca daha gelmedi isterseniz belge duzenleyeyim aldiginiz yerden degisim talep edin istersenizde tamire devam edelim diye. Servise vereli 37 gun oldu bugun itibariyle ne yapsam bilemedim. Ben 1230 tl ye almistim simdi dolar kuruda yukseldi degistirme olursa ustune bide para mi vermem gerekecek ?
    Önerilerinizi bekliyorum

    Bu arada bende 8gb lik ram ile yollamistim gitti desenize benimde ramler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srdr87

    11.02.2013 tarihinde lenovo Z580 almistim internetten, bu yil subat ayinda nasil olduysa menteselerden birinin ic tarafi kirildi. Garantisi devam ettiginden hemen servise yolladim. Servisten aradilar parca yurtdisindan gelecekmis diye. laptop servisteyken garanti suresi doldu. Garantiye verdikten 1ay sonra tekrar aradilar parca daha gelmedi isterseniz belge duzenleyeyim aldiginiz yerden degisim talep edin istersenizde tamire devam edelim diye. Servise vereli 37 gun oldu bugun itibariyle ne yapsam bilemedim. Ben 1230 tl ye almistim simdi dolar kuruda yukseldi degistirme olursa ustune bide para mi vermem gerekecek ?
    Önerilerinizi bekliyorum

    Bu arada bende 8gb lik ram ile yollamistim gitti desenize benimde ramler

    Orijinalinde 8Gb varsa sorun yok ama sonradan taktıysanız akıbetini bilemem.

    Bence bekleyin. İade talep ederseniz paranızı hemen vermezler yine beklersiniz hem de fatura tutarını alırsınız.

    Dolar şu anda çok yüksek olduğu için de sizin aldığınız 1230 liraya asla sizinkine benzer bir ürün alamazsınız.




  • faturada ayri olarak 4gb ram seklinde belirtilmis. Satin aldigim yer takmis ben icini bile acmadim. simdi keske cikarsaydim rami diyorum icime bi suphe dustu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.