|
TLDR; Sinerji Bilgisayardan ekran kartı sipariş ettim. Onayladılar. Ertesi gün stok yok dediler. Beklerim dedim. Siparişi iptal ettiler. Ben peşin almıştım. Kredi kartı ile alındığında ödeme taksit taksit yatıyor. Elinizde ne ürün ne de para oluyor. Beklemek zorunda kalırsınız. Güncelleme: Ekran kartı siparişimin iptal edildiği günden sonra stoğa girdi; ![]() Mail attım ürünü siteden kaldırdılar. Maillerin ekran görüntüsünü de paylaşacağım. ![]()
![]() Daha fazla söylenecek söz yok. Bu siteye güvenmek size kalmış arkadaşlar. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Merhaba arkadaşlar. Kısa kesip hemen konuya giriyorum; 26/12/2022 tarihinde sinerji bilgisayardan ekran kartı siparişi verdim ve onaylandı. Onay maili; ![]() Sitedeki siparişler kısmı; ![]() Siparişi verirken " Yarın Kargoda " yazmasına rağmen ertesi gün beni sinerji bilgisayardan aradılar. Kartın stoklarında olmadığını, tedarikçi ile problem yaşadıklarını belirttiler. Para iadesi yapacaklarını ve ya muadil kart önerebileceklerini söylediler. Muadil olarak belirttikleri kartlar biri 4080 biri 3090Ti; ![]() ![]() Kendilerine bu kartlardan birini istemediğimi, başka kartları belirterek (MSI, Gigabyte) onları muadil olarak kabul edeceğimi aksi halde sipariş etmiş olduğum kartı göndermelerini istediğimi anlattım. Sipariş etmiş olduğum kartı bekleyebileceğimi söyledim ama olumlu karşılamadılar. Ne zaman geleceği ile ilgili bir belirsizlik olduğundan bahsettiler. Onlar da bahsettiğim kartlar için değişim talebinde bulunup aradaki fiyat farkını ödemem gerektiğini ya da sipariş etmiş olduğum kart için para iadesinde bulunabileceklerini söylediler. Kendileri ile mail üzerinden sürekli iletişim halindeydik. Stoklarında olmaması benim sorunumun olmadığını, stok olmadığı halde satışa ürün çıkartmalarının yanlış olduğunu, her açıdan haksız olduklarını defalarca söylememe rağmen bana aynı şeyleri sürekli söyleyip durdular. Bana ilk başta " 3 iş gün içerisinde tedarik edemiyorsak bunun bilgisini size verme hakkına sahibiz. " dediler. Yani stok yoksa para iadesi yaparız demeye çalışıyorlar. " 175 Tüketici Danışma Hattı " nı arayarak sordum ve ilgili kişi böyle bir hakları olmadığını, sipariş onaylandıysa ürünü göndermek zorunda olduklarını söyledi. Sinerji Bilgisayar ile mail üzerinden aynı şekilde kendilerine de ilettim. Ama günün sonunda değişen bir şey olmadı. Kendilerini şikayet edeceğimi söyledim. Bana en son " hakkınızdır para iadesi işlemlerini başlatıyorum o halde " diye dönüş yaptılar. Ben bu maile bir dönüş yapmadım. Para iadesini alırsam hala şikayet etme hakkım var mı ve sonucunda ne olur? Bilgili tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler. Güncelleme: Bugün tekrar mail atarak bekleyeceğimi söyledim. Siparişimi iptal ettiler. ![]() Bu firmadan alışveriş yapacak olan arkadaşlar bir kez daha düşünsün. Ben daha önce en kibar tabir ile bu kadar rezil bir firma ile karşılaşmadım. Umarım benim gibi başka arkadaşlar mağdur olmaz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi takami59 -- 30 Aralık 2022; 16:25:7 > |
|
_____________________________
AMD5800XPalit4080GameRockOCAsusROG.B550FG.Skill2x16GB@3600MhzSamsungOdysseyG7.4K.28"1ms144Hz |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
Hızlı






