Şimdi Ara

Sinemia Özel Sinema Kulübü | Ana Konu | Güncel Bilgiler Burada | (340. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.943
Cevap
112
Favori
282.168
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkcald

    Sinema bileti 10tl ama 22tl fiş kesiyorlar başımız ağrımaz değil mi

    O neden hocam ? Amaç nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf1653

    "Nisan1" indirim koduyla güzel bi fiyat çekiyolar ama yine sadece yeni üyelikler için... sinemia niye böyle yapıyorsun illa yeni üyelik mi açalım?



    Bir arkadaş soruyor da, halihazırda bitmiş bir üyeliğimiz olsa ve bu kampanyadan yararlanmak için yeni üyelik açsak nelere dikkat etmemiz gerekir? Önceki üyelikte kullandığımız telefonu kullanabilir miyiz mesela? Ad soyadı farklı mı girmek gerekir?

    2-3 ay evvek 6 aylığı en son 41'e almıştım şimdi 9 aylık 45 olmuş bu ortamda bu yeni şartlarla 9 aylık almak büyük cesaret doğrusu.Yakında çok daha garip kurallar çıkaracaklardır.Almadan iyi düşünün derim sinemia eski sinemia değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf1653

    "Nisan1" indirim koduyla güzel bi fiyat çekiyolar ama yine sadece yeni üyelikler için... sinemia niye böyle yapıyorsun illa yeni üyelik mi açalım?



    Bir arkadaş soruyor da, halihazırda bitmiş bir üyeliğimiz olsa ve bu kampanyadan yararlanmak için yeni üyelik açsak nelere dikkat etmemiz gerekir? Önceki üyelikte kullandığımız telefonu kullanabilir miyiz mesela? Ad soyadı farklı mı girmek gerekir?

    farklı telefon ve yeni bir isim kullanırsa anlamaları imkansız. sadece kendisi erkekse kullandığı kişininde erkek olmasına dikkat etsin isim teleofn istiyorlar bazen. ayşenin üstüne alıpta gişede bıyıklı sakallı herif benim adım ayşe diyemez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Görkem !


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf1653

    "Nisan1" indirim koduyla güzel bi fiyat çekiyolar ama yine sadece yeni üyelikler için... sinemia niye böyle yapıyorsun illa yeni üyelik mi açalım?



    Bir arkadaş soruyor da, halihazırda bitmiş bir üyeliğimiz olsa ve bu kampanyadan yararlanmak için yeni üyelik açsak nelere dikkat etmemiz gerekir? Önceki üyelikte kullandığımız telefonu kullanabilir miyiz mesela? Ad soyadı farklı mı girmek gerekir?

    farklı telefon ve yeni bir isim kullanırsa anlamaları imkansız. sadece kendisi erkekse kullandığı kişininde erkek olmasına dikkat etsin isim teleofn istiyorlar bazen. ayşenin üstüne alıpta gişede bıyıklı sakallı herif benim adım ayşe diyemez

    Hocam hangi sinemada isim istediler ? Kaç senedir gidiyorum hiç isim istemediler benden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sesenyoung


    quote:

    Orijinalden alıntı: Görkem !


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf1653

    "Nisan1" indirim koduyla güzel bi fiyat çekiyolar ama yine sadece yeni üyelikler için... sinemia niye böyle yapıyorsun illa yeni üyelik mi açalım?



    Bir arkadaş soruyor da, halihazırda bitmiş bir üyeliğimiz olsa ve bu kampanyadan yararlanmak için yeni üyelik açsak nelere dikkat etmemiz gerekir? Önceki üyelikte kullandığımız telefonu kullanabilir miyiz mesela? Ad soyadı farklı mı girmek gerekir?

    farklı telefon ve yeni bir isim kullanırsa anlamaları imkansız. sadece kendisi erkekse kullandığı kişininde erkek olmasına dikkat etsin isim teleofn istiyorlar bazen. ayşenin üstüne alıpta gişede bıyıklı sakallı herif benim adım ayşe diyemez

    Hocam hangi sinemada isim istediler ? Kaç senedir gidiyorum hiç isim istemediler benden

    ankara antares cinemaximumda birkaç defa isim numara alabilirmiyiz dediler ekrana yazdılar bişeler bende anlamadım. belkide kendi veri tabanları içindir




  • Görkem ! kullanıcısına yanıt
    cinemapink metrocity isim telefon alıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -IMAX-

    cinemapink metrocity isim telefon alıyor

    Ne için alıyorlar ? Bu her müşteri için mi geçerli yoksa sadece sinemia üyelerinden mi alıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sesenyoung kullanıcısına yanıt
    Cinemapinkler kodla size misafir olarak bilet kestiğinden alıyor.
    Ad Soyad Telefon ve Davetiyeye Sinemia Yazıyorlar.
  • Hıc kart almayanlar ıcıj mı bu kampanya ? Sormak lazım

    Ben gecen hafta iptal ettim eger her ay 44 lira olacaksa ıyı kampanya tekrar devam ederım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf1653

    "Nisan1" indirim koduyla güzel bi fiyat çekiyolar ama yine sadece yeni üyelikler için... sinemia niye böyle yapıyorsun illa yeni üyelik mi açalım?



    Bir arkadaş soruyor da, halihazırda bitmiş bir üyeliğimiz olsa ve bu kampanyadan yararlanmak için yeni üyelik açsak nelere dikkat etmemiz gerekir? Önceki üyelikte kullandığımız telefonu kullanabilir miyiz mesela? Ad soyadı farklı mı girmek gerekir?

    Gecen sefer taksitli vadesiyle bende 45'e uye olmustum, fiyat cok iyi aslinda fakat yeni farkli isimle uyelik acmak birde bu resim cekme muhabbeti falan ilerde sorun cikmaz umarim.



    Bu arada en son taksit yerine her ay tek tek cekiyorlar gibi bir sey okumustum sanki varmi oyle bir durum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sesenyoung kullanıcısına yanıt
    bütün müşterilerden alıyorlarmış sisteme girmek için
  • Hepsinde neden pnr kod vermiyor sinema salonu fazla ücret kesmez bari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendim ve kız arkadaşım için yaklaşık 3 ay önce kart aldım. Kartların geldiği ilk gün ATM kartından kartları aldığım için üyelik aktive etmekte sorun yaşadım. Bu konuda destek ekibi ile görüştüm aktive yapamıyorum çünkü kredi kartı kullanmıyorum ATM kartı var dedim zorlada olsa kartımı onlar aktive ettiler ve başlamış olduk. 01,04,17 tarihinde Balıkesir'de merkezde sinemaya gittim. Sinema seansı saat 19,15 ti ve ben geç kalmıştım biletimi saat 19.19 da alabildim. Seansa 5 dakikalık gecikme ile girdim. Dalgınlık sonucu bilet fotoğrafı cekmeyi unutmuşum ve aklıma geldiğinde 30dk gecmişti. Hemen destek ekibine ulaştım durumu anlattım biletlerin elimde olduğunu söyledim gönderebilirim dedim ama kabul etmediler. Sistemde ATM kartım ekli değildi bu yüzden sistem parayı karttanda çekemeyecekti bunu da bildirdim lakin yine yardım etmediler ve kartlarım iptal oldu. ben yarın tüketici haklarına dilekce verecegim bunu yaşayan başka arkadaşlar varsa ne yaptıklarını bana anlatabilirlermi acaba. resmen almış oldugum parasını peşin verdigim hizmetin üzerine yattılar. böyle bir hizmet anlayışı olamaz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cellat87

    Kendim ve kız arkadaşım için yaklaşık 3 ay önce kart aldım. Kartların geldiği ilk gün ATM kartından kartları aldığım için üyelik aktive etmekte sorun yaşadım. Bu konuda destek ekibi ile görüştüm aktive yapamıyorum çünkü kredi kartı kullanmıyorum ATM kartı var dedim zorlada olsa kartımı onlar aktive ettiler ve başlamış olduk. 01,04,17 tarihinde Balıkesir'de merkezde sinemaya gittim. Sinema seansı saat 19,15 ti ve ben geç kalmıştım biletimi saat 19.19 da alabildim. Seansa 5 dakikalık gecikme ile girdim. Dalgınlık sonucu bilet fotoğrafı cekmeyi unutmuşum ve aklıma geldiğinde 30dk gecmişti. Hemen destek ekibine ulaştım durumu anlattım biletlerin elimde olduğunu söyledim gönderebilirim dedim ama kabul etmediler. Sistemde ATM kartım ekli değildi bu yüzden sistem parayı karttanda çekemeyecekti bunu da bildirdim lakin yine yardım etmediler ve kartlarım iptal oldu. ben yarın tüketici haklarına dilekce verecegim bunu yaşayan başka arkadaşlar varsa ne yaptıklarını bana anlatabilirlermi acaba. resmen almış oldugum parasını peşin verdigim hizmetin üzerine yattılar. böyle bir hizmet anlayışı olamaz....

    bak işte.. tuzaklarına düşen bir kişi daha. yanlız değilsiniz burada birçok kişi aynı dertten müzdarip. şikayetvar, tüketici hakları heryere başvurun. umarım biletinizi atmadınız ve yazışmalarınız duruyordur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eediz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Görkem !


    quote:

    Orijinalden alıntı: eediz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Görkem !


    quote:

    Orijinalden alıntı: eediz

    hakkımı basıl arayacağım ben arkadaşlr. hakem heyetine daha önce giden var mı

    önce tüketici haklarını arayabilirsiniz. ama burada foto yok diye üyeliği iptal ettikleri için seninde elinde hiçbirşey olmadığı için adamlar haklı çıkar mantıken. zaten olmayan birşey yüzünden iptal ediyorlar ortada birşeyde yok. her ne kadar biz bunların düzenbazlığını bilsekte tüketici hakları tarafsız yaklaşacak siz çok güzel örnek oldunuz yeni üye olacaklar için.

    Hocam bu foto isini cikarmalarinda bi sikinti vardi zaten. Simdi herkesi bole atmadiniz die aticaklar. Demekki bi arkadasimiz neden istemiosunuz foto die sormus ondan istemedigi gun onun gibi sormak lazim

    o soran arkadaş benim işte herşeyi sormak gerekiyor ki ceza kesmelerini gerektiren durum yaratıpta ellerine fırsat verilmemeli. ama bu durum çok can sıkıcı sonuçta bu hizmeti para ile alıyoruz biz bedava değil. benim üyelik dün bitti son kez sordum bugün alabiliyorum değilmi diye evet dediler, yarın alamayacağım değlmi dedim evet alamayacaksınız dediler. yani küçük çocuğa soru sorar gibi net şekilde sorup cevap almanız yararınıza olacaktır tabi hep böyle olmakta can sıkar düşünsene arkadaş ortamında sen rezil şekilde böyle soru sorup duruyorsun millet seni bekliyor bilet almak için. sonrada foto istiyor vs. olm bu ne yaa kaç para bilet ver gel der bizim çocuklar valla. neyse ki geneline tek gittim ve 10dk erken gittiğim için bunlarla uğraşmaya vaktim vardı herşeyi soruyordum.

    ama eziyet bu. başka bişi değil. insanlar hata yapsın diye yakında neler getiricekler merak ediyorum. hyr yalan şurda zaten dioki direk iptal oldu kredikartınızdan çekemediğimiz için bilet ücretini diyor. dedim arasaydınız , maille çalışıyoruz, dedm ben internetten alışveriş yapabiliyorum 5 bin limiti var neden çekemediniz cevap yok. sürekli otomatik mesajlar atıyorlar. sinir oldum. Neyse şimdiye kadar kimse hakkını aramadı galiba ben arayacağım. kanıtlasınlar bakalım hakem heyetine.

    merhaba bende bir üst mesajda yazdımyaşadıgım magduriyeti. ben yarın thh basvuru yapmayı düşünüyorum siz ne yaptınız bu konuda benmim elimde bütün herşey mevcut biletler vs. hatta kanıt olsun diye sinemada video bile cektim biletleri ve saati gösteren.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Görkem !


    quote:

    Orijinalden alıntı: cellat87

    Kendim ve kız arkadaşım için yaklaşık 3 ay önce kart aldım. Kartların geldiği ilk gün ATM kartından kartları aldığım için üyelik aktive etmekte sorun yaşadım. Bu konuda destek ekibi ile görüştüm aktive yapamıyorum çünkü kredi kartı kullanmıyorum ATM kartı var dedim zorlada olsa kartımı onlar aktive ettiler ve başlamış olduk. 01,04,17 tarihinde Balıkesir'de merkezde sinemaya gittim. Sinema seansı saat 19,15 ti ve ben geç kalmıştım biletimi saat 19.19 da alabildim. Seansa 5 dakikalık gecikme ile girdim. Dalgınlık sonucu bilet fotoğrafı cekmeyi unutmuşum ve aklıma geldiğinde 30dk gecmişti. Hemen destek ekibine ulaştım durumu anlattım biletlerin elimde olduğunu söyledim gönderebilirim dedim ama kabul etmediler. Sistemde ATM kartım ekli değildi bu yüzden sistem parayı karttanda çekemeyecekti bunu da bildirdim lakin yine yardım etmediler ve kartlarım iptal oldu. ben yarın tüketici haklarına dilekce verecegim bunu yaşayan başka arkadaşlar varsa ne yaptıklarını bana anlatabilirlermi acaba. resmen almış oldugum parasını peşin verdigim hizmetin üzerine yattılar. böyle bir hizmet anlayışı olamaz....

    bak işte.. tuzaklarına düşen bir kişi daha. yanlız değilsiniz burada birçok kişi aynı dertten müzdarip. şikayetvar, tüketici hakları heryere başvurun. umarım biletinizi atmadınız ve yazışmalarınız duruyordur

    hepsi var hocam hatta video bile cektim görüşme yaptıktan sonra.şikayetvara konu actım yayına alınması bekleniyor. burayada yazdım. yarında thh ye yazacagım. herkes dikkatli olsun resmen kartları iptal etmek için çalışıyorlar hic yardımyok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cellat87 -- 2 Nisan 2017; 14:38:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cellat87


    quote:

    Orijinalden alıntı: Görkem !


    quote:

    Orijinalden alıntı: cellat87

    Kendim ve kız arkadaşım için yaklaşık 3 ay önce kart aldım. Kartların geldiği ilk gün ATM kartından kartları aldığım için üyelik aktive etmekte sorun yaşadım. Bu konuda destek ekibi ile görüştüm aktive yapamıyorum çünkü kredi kartı kullanmıyorum ATM kartı var dedim zorlada olsa kartımı onlar aktive ettiler ve başlamış olduk. 01,04,17 tarihinde Balıkesir'de merkezde sinemaya gittim. Sinema seansı saat 19,15 ti ve ben geç kalmıştım biletimi saat 19.19 da alabildim. Seansa 5 dakikalık gecikme ile girdim. Dalgınlık sonucu bilet fotoğrafı cekmeyi unutmuşum ve aklıma geldiğinde 30dk gecmişti. Hemen destek ekibine ulaştım durumu anlattım biletlerin elimde olduğunu söyledim gönderebilirim dedim ama kabul etmediler. Sistemde ATM kartım ekli değildi bu yüzden sistem parayı karttanda çekemeyecekti bunu da bildirdim lakin yine yardım etmediler ve kartlarım iptal oldu. ben yarın tüketici haklarına dilekce verecegim bunu yaşayan başka arkadaşlar varsa ne yaptıklarını bana anlatabilirlermi acaba. resmen almış oldugum parasını peşin verdigim hizmetin üzerine yattılar. böyle bir hizmet anlayışı olamaz....

    bak işte.. tuzaklarına düşen bir kişi daha. yanlız değilsiniz burada birçok kişi aynı dertten müzdarip. şikayetvar, tüketici hakları heryere başvurun. umarım biletinizi atmadınız ve yazışmalarınız duruyordur

    hepsi var hocam hatta video bile cektim görüşme yaptıktan sonra.şikayetvara konu actım yayına alınması bekleniyor. burayada yazdım. yarında thh ye yazacagım. herkes dikkatli olsun resmen kartları iptal etmek için çalışıyorlar hic yardımyok.

    çok kere zorlamışlardı benide üyeliğim sırasında. bazen uygulama sapıtıyordu neyse ki ben hep sinemaya yaklaşık 10-15dk önce gitmeye özen gösteriyordum ki herşeyi canlı destek ile sorayım. elinizde bilet hatta video bile varsa %100 haklı çıkacağınızı düşünüyorum lütfen peşini sonuna kadar bırakmayın ki sizden sonraki garibanlar bunlarla uğraşmasınlar.

    keşke martın başında başladıkları bu uygulamaya hiç girmeselerdi biz ne çok müşteri çektik bunlara ve büyük çoğunluğuna mahcup duruma düşürdüler herkese överek anlatıyordum halbuki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Görkem !


    quote:

    Orijinalden alıntı: cellat87


    quote:

    Orijinalden alıntı: Görkem !


    quote:

    Orijinalden alıntı: cellat87

    Kendim ve kız arkadaşım için yaklaşık 3 ay önce kart aldım. Kartların geldiği ilk gün ATM kartından kartları aldığım için üyelik aktive etmekte sorun yaşadım. Bu konuda destek ekibi ile görüştüm aktive yapamıyorum çünkü kredi kartı kullanmıyorum ATM kartı var dedim zorlada olsa kartımı onlar aktive ettiler ve başlamış olduk. 01,04,17 tarihinde Balıkesir'de merkezde sinemaya gittim. Sinema seansı saat 19,15 ti ve ben geç kalmıştım biletimi saat 19.19 da alabildim. Seansa 5 dakikalık gecikme ile girdim. Dalgınlık sonucu bilet fotoğrafı cekmeyi unutmuşum ve aklıma geldiğinde 30dk gecmişti. Hemen destek ekibine ulaştım durumu anlattım biletlerin elimde olduğunu söyledim gönderebilirim dedim ama kabul etmediler. Sistemde ATM kartım ekli değildi bu yüzden sistem parayı karttanda çekemeyecekti bunu da bildirdim lakin yine yardım etmediler ve kartlarım iptal oldu. ben yarın tüketici haklarına dilekce verecegim bunu yaşayan başka arkadaşlar varsa ne yaptıklarını bana anlatabilirlermi acaba. resmen almış oldugum parasını peşin verdigim hizmetin üzerine yattılar. böyle bir hizmet anlayışı olamaz....

    bak işte.. tuzaklarına düşen bir kişi daha. yanlız değilsiniz burada birçok kişi aynı dertten müzdarip. şikayetvar, tüketici hakları heryere başvurun. umarım biletinizi atmadınız ve yazışmalarınız duruyordur

    hepsi var hocam hatta video bile cektim görüşme yaptıktan sonra.şikayetvara konu actım yayına alınması bekleniyor. burayada yazdım. yarında thh ye yazacagım. herkes dikkatli olsun resmen kartları iptal etmek için çalışıyorlar hic yardımyok.

    çok kere zorlamışlardı benide üyeliğim sırasında. bazen uygulama sapıtıyordu neyse ki ben hep sinemaya yaklaşık 10-15dk önce gitmeye özen gösteriyordum ki herşeyi canlı destek ile sorayım. elinizde bilet hatta video bile varsa %100 haklı çıkacağınızı düşünüyorum lütfen peşini sonuna kadar bırakmayın ki sizden sonraki garibanlar bunlarla uğraşmasınlar.

    keşke martın başında başladıkları bu uygulamaya hiç girmeselerdi biz ne çok müşteri çektik bunlara ve büyük çoğunluğuna mahcup duruma düşürdüler herkese överek anlatıyordum halbuki.

    hocam aynen öyle kardeşlerime ve arkadaşlarıma bile aldırmayı düşünüyordum ama artık biraz zor böyle bir şirkete sanırım birdaha ne güvenirim nede üye yaptırırım tanıdıklarımı.




  • Bugün 18.50 mavibahçe avm imaxte menüde Ghost in the shell var :D



    İleri tarihli bilet alınca checkin hatırlatması yapan bir bildirim geldi tekefon ekranına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyeti başvurularını artık E-DEVLET ten yapabilirsiniz arkadaşlar.. Fazla uğraşmadan işlemi yapın kimse mağdur olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.