Şimdi Ara

Sinbo Çaycı ve Servis mağduriyeti.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Sinbo markaları bir çaycım vardı. Daha önce 3 defa servise gitti ama yine düzelmedi.

    Bende tekrardan servise gönderdim. 24 mayıs 2019 tarihinde ürün ellerine ulaşmış. 6 ağustos oldu ama halen tanır edilip tarafıma gönderilmedi.

    Az önce aradım konuştum ücret iadesi istedim ama iade vermediklerini söylediler.

    Bu konuda neler yapılabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tüketici hakem heyetlerine başvurabilirsin. Ücret iadesi ya da malın değişimini sağlayabilirler. Başka şeyler de yapılabilir tabi de, bir çaydanlık için gereğinden fazla baş ağrıtmışsınız ki, dahası olur öyle. Ne arıza veriyor, her seferinde aynı mı? Bölgenizdeki bir tamirciye götürüp tamir ettirin derim. En azından tam nesi var öğrenirsiniz, sıkıntı çıkarsa da usta bu gene bozuldu dersin. Tabi ne fiyat çıkarır onu bilmem. Youtube'ta tamir videoları oluyor, aman aman bir şey yok gibi, kendiniz bile yapabilirsiniz anlıyorsanız belki.
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Çaycı diye küçümseyip üründen yüz çevirmek istemiyorum. Çünkü ben bu ürünü alabilmek için 1 buçuk günlük yövmiyemi verdim. Malum para zor şartlarda kazanılmıyor. Eskiden sizin mantığınızla hareket ederdim. Hani ürünü 3-5 ay kullanmış olsam tamam bu alet parasını çıkardı derim ama hiç kullanmadım sayılır.

    Çaycı'nın her seferinde ki sıkıntısı ürün servisten geldikten bir kaç gün sonra artık ısıtmamaya ısıtsada ısıtma işlemini çok geç yapmakta. Kendi servisi bunu çözemediyse dışarıdaki tamirci sanmıyorum çözsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka çaycı kullandınız mı peki, ya da çevrenizde başka kullanan var mı? Hani normal ısıtma hızını biliyor musunuz? Belki sizdeki ısıtma hızı normal olmasın?

    Çünkü ısıtmasa termostat ya da açma kapama düğmelerinde, kablolarda sorun vardır çalışmaz, ısıtmaz. Geç ısıtma sorunu varsa da rezistanslarında sorun olabilir, bunu da servis değiştirince düzelir. Başka da yapısından dolayı öyledir ama her seferinde aynı ısıtır o zaman. Tabii ki ortam sıcaklığına göre değişir ısıtma hızı. Hani defalarca servise gidecek bir sorun gibi görünmüyor. Bence servis cihazı çalıştırdı, geç ya da erken cihaz ısıttı diye size geri gönderdi. Tabi cihazı başka bir tane ile karşılaştırıp ne kadar sürede ısınmasının gerektiği konusunda bir fikir sahibi olun.
    Tüketici hakem heyetine başvurun derim. En azından cihazı ya yapıp göndersinler, ya da ücret iadesi alsınlar. Aylarca serviste durması ne demek, uzay teknolojisi ürünü değil sonuçta.




  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Şimdi şöyle söyleyeyim cihazı ilk aldığımda (süreleri tahmini veriyorum) 5 dk da kaynatırken, belli bir süre geçtikten sonra 16 dk da bile kaynamaz oldu.

    Servise gönderdim. Tamiri yapılıp tarafıma gönderildi. Ilk geldiğinde yine düzelmişti. 5 dk da işitiyordu. Birkaç dakika geçtikten sonra yine aynı şeyler oldu.

    Bu sürekli aynı şekilde tekerrür etti.

    Daha sonra internette aynı modelde aynı sıkıntıyı yaşayan birçok kullanıcı yorumu okudum.

    Dediğiniz gibi thh ye vereceğim sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.