Şimdi Ara

Sim Racing Ekipmanları [ANA KONU] (37. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.158
Cevap
239
Favori
472.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Assasin_2015 kullanıcısına yanıt
    Tamam tolga bugün hemen takıyım o parçayı frene
    Çok teşekkürler cevap için

    Erol kardeşim sanada cevap için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kafkaslı57 -- 27 Temmuz 2015; 9:51:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erolkoroglu

    Frenin ilk dokunuş anları yumuşak. Sonrasında lastik top ile sertlik logaritmik olarak artıyor ve en sonunda da civata ile sert bir final.
    Bu fotoğrafı çektikten sonra civatanın etrafını bir tur 2mm civarındaki kalınlıkta yumuşak bir bant ile döndüm. O sayede final sertliği muhteşem oldu.
    iracing den telemetri verilerini çeken ispeed programı üzerinden zaman turlarını incelerken frene basma anımda max fren gücüne 600ms de ulaşıyordum. Ne kadar motive olup bilinçli bassamda genelde 400ms çok nadiren de 300 ms de ulaşabiliyordum.
    Şimdi sürekli ve rahat olarak 200ms de max fren gücüne ulaşıyorum.
    Bu sayede daha rahat bir şekilde geç frenaj yapabiliyorum.
    Buradan Elegan beye selamlar olsun. iyi bir pedal konusunda beni bilgilendirmesi sayesinde bunu yaptım. Tabiki ilerde hedefim iyi bir simülasyon set. Artık bu işe soyunduk.

    Ayrıca simülasyon yarışçılığının Türkiye de lisanslı bir spor dalı kabul edileceğini umuyorum. Bu yüzden burada paylaşılanlar ve tecrübeler boşa gitmeyecek. Paylaşmaya devam.

    Abi finale ulastiginda lastikler kilitlenmiyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • antking kullanıcısına yanıt
    Bu modu ABS kapalıda test etmedim. Blokaja uğramamak için ayağına gelen basıncı iyi hissetmek ve hafızalamak gerekiyor. O yüzden sertliğin artmış olması ABS kapalıda da işe yarar diye tahmin ediyorum.
  • erolkoroglu kullanıcısına yanıt
    Pedal mesafesinin (brake travel) ne ölçüde uzun yada kısa olması gerektiği birazda çözünürlük ve kullanan kişinin alışkanlığı ile alakası var.
    Örneğin hüsnü bey deki gibi 4K bir pedalınız varsa, pedal mesafesini bir miktar daha uzun tutup, her bir çözünürlük adımından fayda sağlamak, daha küçük müdaheleler yapmak isteyebilirsiniz.
    Yada sizde olduğu gibi kısa pedal mesafesi ile rahat edebilirsiniz. Zaten tüm gelişmiş pedallarda bunun ayarlanabilir olduğunu görüyoruz.

    Burada bana gör en önemli konu pedalın bastıkça kademeli olarak sertleşmesi. Yani ne kadar fren yaptığınızı uyguladığınız güce göre anlayabilmeniz.
    DFGT kullanan arkadaşlar için güzel bir örnek yaratmışsınız. Umarım gönlünüze göre bir sete en kısa sürede ulaşırsınız.




  • erolkoroglu kullanıcısına yanıt
    ABS açık yarışıyorsanız lastikler kilitlenmediği için zaten progressive pedal konusu biraz daha önemini yitiriyor. Brakte travel'in kısa olması bu durumda faydalı olur tabiki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erolkoroglu

    Bu modu ABS kapalıda test etmedim. Blokaja uğramamak için ayağına gelen basıncı iyi hissetmek ve hafızalamak gerekiyor. O yüzden sertliğin artmış olması ABS kapalıda da işe yarar diye tahmin ediyorum.

    Anladim abi pedal mesafesinin kisalmasi bizim gibi dfgt kullananlar icin pedal cozunurlugu az oldugundan abs kapali haldeyken sikinti yaratabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • antking kullanıcısına yanıt
    Pedal mesafesini kısaltmak sıkıntı olabilir ama sertliği arttırmak ABS kapalıda avantaj yaratır. Burada civatayı hiç kullanmamamayı yada bir üst odaya takarak kullanmayı deneyebilirsin.

    ABS kapalı Assetto Corsa kullandığım dönemlerde gözüm sürekli pedal göstergesinde idi. Blokaja girmemek için sürekli orayı görsel olarak takip ediyordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erolkoroglu -- 27 Temmuz 2015; 12:29:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erolkoroglu

    Pedal mesafesini kısaltmak sıkıntı olabilir ama sertliği arttırmak ABS kapalıda avantaj yaratır. Burada civatayı hiç kullanmamamayı yada bir üst odaya takarak kullanmayı deneyebilirsin.

    ABS kapalı Assetto Corsa kullandığım dönemlerde gözüm sürekli pedal göstergesinde idi. Blokaja girmemek için sürekli orayı görsel olarak takip ediyordum.

    Civatasiz denicem. Bu aksam veya yarin aksam. Ona gore sonuci yazarim. Eger benden once siz denerseniz yorumlarinizi bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Th8a vites nasıl Uzun uzun inceleme olmasa da olur
  • Satılık garantili Thrustmaster t300 1000 TL (Arkadaş satıyor kontakt bilgilerini özelden paylaşabilirim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendeki g27 ssatılmış olsaydı alırdım t300 ü .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efrastousles kullanıcısına yanıt
    sıkıntıyok sattığında mesaj atarsın not al o zamana değin satışmazsa anlaşırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nec85 kullanıcısına yanıt
    ben 4 ay kadar kullandım. Ps4 de destekleyen oyun çok geç geldiği için çok vakit geçiremedim. Euro Truck ve Asetto ile denemiştim. Fena değil. Malzeme kalitesi gayet iyi. vites geçiş sertliği ayarlanabiliyor. Ayrıca montaj olayını çok iyi düşünmüşler. Hem sağlam Hemde dilediğiniz gibi çevirmeniz mümkün.

    Genel düşüncem çok gerekli olmadığı yada bana müthiş bir his vermedi. Fanatec vites olarak çok önde. Thrustmaster biraz oyuncak gibi kalıyor. Bu arada g27 veya Fanatec Cs shitter ile mukayese bile edilmez çok yukarıda.
  • TH8 ile alakalı bende yorum yapayım .

    Görsel ve malzeme kalitesi olarak yeterli . Çoğu yere sabitlenebiliyor. Sertliği ayarlanabiliyor . Fakat geçişlerdeki hissiyat çok iyi değil. Fanatec in CSR vitesler görsel olarak çok iyi olmasa da vites geçişleri daha dişliydi. Yazılımı beğendim. Vites geçişlerindeki yolun uzunluğunu ayarlayabiliyorsunuz. Eğer vites üzerindeki manual panel parçası üzerinde mod yapabilirseniz işlev olarak da vites yolunu kısaltabilirsin. Piyasada manual vites seçeneği çok fazla olmadığı için uygun bir ürün diyebiliriz.

    Sim Racing Ekipmanları [ANA KONU]
    Sim Racing Ekipmanları [ANA KONU]

    Kısa yollu paneller

    Sim Racing Ekipmanları [ANA KONU]


    Farklı çözümler kullananlar da var tabiki

    https://www.youtube.com/watch?v=JTu__cbgIX8





  • Fanatec derken aşağıdakinden bahsediyorsun değil mi? Bunu almam mümkün değil ya tutturacak bir yerimde yok maalesef ayrıca xbox one desteği de lazım bana.. Yoksa Fanatec'in daha iyi olduğunu zaten biliyorum. Th8a mantıklı geliyor bana ama bakalım..

    Benim Fanatec GT2 ile aldığım standı hafta sonu deldim bir güzel hem Thrustmaster TX'i vidaladım hem de vites tutturmak için metal kısmını tuturdum taş gibi oldu valla vites'in yeri hazır bekliyor.

    Basherboards'tan CPX adapter gelsin bir kontrol edeyim performansından memnun kalırsam eğer vites işine de gireceğim inşallah.

    Sizde ne var set olarak kısa bir yazabilir misiniz merak ettim?

    Sim Racing Ekipmanları [ANA KONU]

    Hafta sonu aşağıdaki video'yu izledim moralim bozuldu yeminle adam servet vermiş resmen.. Şöyle bir kabataslak hesapladım 2,300-2,500 USD falan yatıyor sadece açtığı kutularda..





  • nec85 kullanıcısına yanıt
    İlk sayfaları bir karıştırın. Hüsnü bey seti ile alakalı genişçe bilgi vermişti.
  • Ben Ersin'e sormuştum seti yaw Hüsnü'nün seti bu alemde bilmeyen var mı efsane set..
  • nec85 kullanıcısına yanıt
    Gerçekten öyle
  • Eyvallah arkadaşlar da benim set artık demode olmaya başladı merak etmeyin . Servo motorlu direksiyonlar , high end pedallar , 144 hz triple monitörler derinden gelen arladaşlar var merak etmeyin. Yakında paylaşımlar başlar

    Benim ileriki dönemde hedefim.

    Open Sim Wheel Servo FFB
    144 HZ 27" Triple Screen
    Son olarak diyeceğim ama belki yukarıdaki ikiliden bile önce olabilir, kovaladığım bir sistem var . Olursa Simxperience Stage3 Motion Sistem
  • nec85 kullanıcısına yanıt
    Net konusmak.gerekirse th8a seni tatmin edecegini sanmiyorum. Fanatecin xbox one uyumu var. Gerci exrta bir maliyet soz konusu ama xbox one ilede kullaniliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.