Şimdi Ara

Sim Racing Ekipmanları [ANA KONU] (267. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
9.155
Cevap
239
Favori
472.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 265266267268269
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen sene de benzer ödül vaat edilip sonra iptal olmamış mıydı?
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    iptal olmamadı.

    Açıklamada da yazdığımız üzere;

    ''Geçen sene yani 2019 Şubat ve Mart aylarında ön elemesini yaptığımız Intercity eRacing Cup'ın 2020 Mart ayında final elemesini yapıyor olacağız.''

    ibaresini atladınız sanırsam.

    Geçen seneki şampiyona finalini bu nedenle bu sene yapıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eRacing Academy -- 29 Şubat 2020; 16:15:44 >
  • eRacing Academy kullanıcısına yanıt
    Umarım bu sene gerçekleşir. Aslında daha makul ödül verilse de ertelemeye gerek kalmasa.
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Geçen sene ertelenme sebebi kupaların yapılamamasıydı. Organizasyonumuz hazırdı.

    Bu sene kupalar yapılıyor.Duyuruldu zaten.

    Hayırlısıyla 1 kişi 1 sezon boyunca yarışma hakkı kazanacak.

    Yeni şampiyonalarımız olacak.
  • THRUSTMASTER DİREKSİYONLARI İÇİN; ZORLANMIŞ SOĞUTMA MODU VE OTOMATİK SOĞUTMA MODU

    Merhaba arkadaşlar, Özellikle direksiyonların soğutma sistemleriyle ilgili veri araştırırken Thrustmaster Support'un sitesinde verdiği bir bilgi dikkatimi çekti.
    Thrustmaster direksiyon motorlarının içerisindeki soğutma fanları piyasaya çıkış versiyonlarında otomatik moda ayarlıymış. Yani içindeki termostad bağlı olduğu kaynağa ve süreye göre (PC/XBOX/PS) otomatik olarak devreye girip devreden çıkmaktaymış. Hatta Direksiyon setini fişten çıkarmış olsanızda PC ve Konsol dan sürekli güç çektği için düşük seviyelerde de olsa motor çalışmaktaymış. Ayrıca sistemin belli aralıklarla çalışmasının bir sebebi de gültüyü azaltmak.
    Öteyandan fan gürültüsü mü yoksa Force feedbackte zayıfla mı olsun derseniz sanırım çoğu insan fan gürültüsünü tercih edebilir. (Özellikle başına oturunca bizler gibi 20 turdan aşağı atmayanlar için).

    Kısaca, Direksiyon üzerindeki otomatik modda soğutma sistemi usb ve power ın tamamen sökülmediği zaman belli bir sıcaklık seviyesinde devreye girip belli bir hız ve süre çalışmaya devam ediyor.

    Birde "Forced Cooling" yani Soğutmaya zorlanmış mod var. Bu mod her halükarda direksiyonun kullanımında devrede oluyor. Direksiyonun üstündeki kısa yollardan bunu bir kere ayarlamanız yetiyor. Sistemden çıktığınızda kapattığınızda oyundan çıktığınızda resetlenmiyor. Evet bir miktar daha fazla gürültü hissetsenizde direksiyonunuzda boşalma hissetmenizi geciktirecek bir yol.

    "Zorlamalı ”soğutma modu: (Firmware V50 versiyonu veya üstü gerekir)
    Bu modda, soğutma fanı yarış direksiyonu her çalıştırıldığında çalışır ve yalnızca tekerleğin USB konnektörü artık çalışmadığında durur.
    Bu mod, motorun daha hızlı soğutulmasını sağlar ve özellikle yararlıdır:
    Çok yüksek force feedback ayarıyla oynarken
    Yüksek sıcaklıktaki bir ortamda oynarken,
    “Otomatik” soğutma modundan “Zorlanmış” soğutma moduna (ve tersine) geçiş işlemi:
    Seçilen mod otomatik olarak yarış direksiyonunun dahili belleğine kaydedilir (yani tekerleği yeniden başlattıktan sonra bu işlemi tekrarlamanız gerekmez).
    Herhangi bir zamanda (oyun sırasında bile) bir moddan diğerine geçiş yapabilirsiniz.
    “MENU *” ve “MODE” düğmelerine aynı anda basın

    = “Zorla” modu etkinleşir (LED iki kez yanıp söner).
    “MENU *” ve “MODE” düğmelerine aynı anda basın"

    = “Otomatik” modu etkinleşir (LED bir kez yanıp söner).


    Umarım eksik bir çeviri olmamıştır ve herkesin işine yarayan bir paylaşım olmuştur.
    Sevgilerimle..

    "The wheel’s cooling system is composed of a heat sink and a fan.
    A thermostat monitors the wheel’s internal temperature.
    The power of the Force Feedback effects automatically decreases as soon as the wheel reaches a much higher temperature level (to protect the motor). The power of these effects automatically increases as soon as the temperature slightly decreases.
    “Automatic” cooling mode:
    When you are using the wheel in a game the cooling fan starts up when the wheel has reached a certain temperature.
    (= after a few minutes of gameplay, depending on the strength of the Force Feedback effects used)
    When you’re done playing: due to the motor’s thermal inertia, the cooling fan continues to operate until the temperature drops below the fan’s startup level. Your wheel has been designed in this way in order to facilitate cooling, and to protect the motor.
    (= this may take from 5 to 45 minutes, depending on the temperature reached while using the wheel in a game) Note: The USB ports on the Xbox One are always On (even when the console is Off). When the console is Off (the LED on the console and on the wheel is Off), the wheel is in standby mode, and not completely Off. You may hear a very small noise coming from the wheel because the wheel is still powered by the console’s USB port. The wheel’s fan does not turn Off if it was On before the console turned off (the wheel is always powered by the console’s USB port, and the wheel’s temperature sensor that manages the fan is inactive). Unplug the USB connector from the wheel. The small noise will completely disappear, and the fan will turn off. “Forced” cooling mode: (requires Firmware V50 or above)
    In this mode, the cooling fan operates whenever the racing wheel is powered up, and stops only when the wheel's USB connector is no longer powered.
    This mode enables quicker cooling of the motor, and is particularly useful:
    When playing with a very high Force Feedback setting
    When playing in a high-temperature environment
    Process to switch from the “Automatic” cooling mode to the “Forced” cooling mode (and conversely):
    The selected mode is automatically saved to the racing wheel's internal memory (i.e. you do not need to repeat this process after restarting the wheel).
    You can switch from one mode to another at any given time (even during a game).
    Simultaneously press the “MENU*” and “MODE” buttons
    = The “Forced” mode becomes active (the LED flashes twice).
    Simultaneously press the “MENU*” and “MODE” buttons
    = The “Automatic” mode becomes active (the LED flashes once)."

    Sim Racing Ekipmanları [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,

    Thrustmaster TH8A vitesimi satıyorum. İlgilenenler web sitesi üzerinden iletişime geçebilir.

    TH8A



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DF3D00E4D -- 5 Mart 2020; 11:54:9 >
  • arkadaşlar simracingstudionun ürünlerinin muadilleri var mı? shakekit ve rüzgar yaratan cihazı nasıl yaparız veya alırız özellikle gazla birlikte hareket edecek fan yapmak kolay bir iş mi? ürün başına 250 dolar bana çok fazla geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lahmacunsavar

    arkadaşlar simracingstudionun ürünlerinin muadilleri var mı? shakekit ve rüzgar yaratan cihazı nasıl yaparız veya alırız özellikle gazla birlikte hareket edecek fan yapmak kolay bir iş mi? ürün başına 250 dolar bana çok fazla geldi.
    Simupad ile iletişim kurabilirsin.
    https://www.instagram.com/simupad/
  • Merhabalar, ben de bu eve kapanma olayları üzerine SimRacing'e girmeye karar verdim. Direksiyon olarak T150RS Pro veya T300RS GT alacağım ama hangisini alacağıma karar veremedim.

    T150 RS Pro 2500 TL civarıyken, T300RS GT 4000 TL civarı. Sizce aradaki farkı vermeye değer mi?
  • TheBadu kullanıcısına yanıt
    Bende corona sebebiyle Thrustmaster T150 Rs Pro aldım ve simracing'e başlıyorum. Şuan hepsiburada.com da 2.000 TL ye düştü. aradaki 2.000 tl ye de güzel bir curved monitör aldım. Birçok yorumda T300RS ile arasında çok fark yok diyor. Bence başlangıç için T150 pro ideal.

    İleride Direct drive sistemler ucuzlayabilir ve bunlar tercih edilebilir.

    Benimde deneyimli arkadaşlara birkaç sorum olacak. Thrustmaster T150 Rs Pro geldikten sonra PC ye kurulum yapmam gereken programlar var mı? Ne gibi kalibrasyon ve ayarlar gerekecek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBadu

    Merhabalar, ben de bu eve kapanma olayları üzerine SimRacing'e girmeye karar verdim. Direksiyon olarak T150RS Pro veya T300RS GT alacağım ama hangisini alacağıma karar veremedim.

    T150 RS Pro 2500 TL civarıyken, T300RS GT 4000 TL civarı. Sizce aradaki farkı vermeye değer mi?
    Merhaba,

    Biraz geç bir cevap olacak ancak;

    T300 çoğu konuda T150'den daha iyidir; Daha sessiz çalışır, direkt olarak kayışlı sistemdir, güç hissettirmesi daha pürüzsüz ve akıcıdır.

    T150 kayış ve dişli kullanan karma sistemdir, yoğun FFB'lerde daha çok ses çıkarır, tepkisel olarak T300'e göre biraz daha hantal kalır.

    T150'nin karşılaştırılabileceği sistem G29/920 olur, T300 bunlardan yapı ve sistem olarak bir gömlek üstündür.


    ''Aradaki farkı vermeye değer mi?'' kısmına gelince: simülasyonda belli bir noktadan sonra çok küçük farklılıklara, çok küçük tur süreleri için çok büyük fiyat farklarının verildiğinin göz önünde bulundurulması gerektiğini söyleyeyim sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kablocu_16

    Bende corona sebebiyle Thrustmaster T150 Rs Pro aldım ve simracing'e başlıyorum. Şuan hepsiburada.com da 2.000 TL ye düştü. aradaki 2.000 tl ye de güzel bir curved monitör aldım. Birçok yorumda T300RS ile arasında çok fark yok diyor. Bence başlangıç için T150 pro ideal.

    İleride Direct drive sistemler ucuzlayabilir ve bunlar tercih edilebilir.

    Benimde deneyimli arkadaşlara birkaç sorum olacak. Thrustmaster T150 Rs Pro geldikten sonra PC ye kurulum yapmam gereken programlar var mı? Ne gibi kalibrasyon ve ayarlar gerekecek?
    Merhaba,

    Hayırlı olsun, güle güle kullanmanız dileği ile.


    BURADA yer alan programı ve güncelleme paketini sisteminize yüklemeniz yeterli. Direksiyonunuzu PC'ye bağladıktan sonra tam sol, tam sağ, ortalama yaparak direksiyon kalibrasyonunu kendisi yapıyor.

    Kontrol paneli üzerinden direksiyon güncellemesini ve güç ayarlarını yapabilirsiniz. Güncellemeyi kılavuza bağlı kalarak gerçekleştirmenizi tavsiye ederim.


    T300'de kullandığım ayarlar;

    Direksiyon açısı 900, (F1'de piste göre 360 - 420)

    Gain Setting kısmı altında;

    FFB gücü: 75
    Constant - Periodic: 100
    Springs - Damper : 0




  • Track IR kullanan var mı acaba? VR setlerinin çok pahalı olmasından dolayı bir nebze Track IR aynı işi görebilir diye düşündüm ama burda kullanıp yorum yapabilecek varsa memnun olurum

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakuza001

    Track IR kullanan var mı acaba? VR setlerinin çok pahalı olmasından dolayı bir nebze Track IR aynı işi görebilir diye düşündüm ama burda kullanıp yorum yapabilecek varsa memnun olurum

    Teşekkürler
    Merhaba,

    Kullanımı simrace kısmında çok mantıklı/işlevsel olmayacak diye düşünüyorum açıkçası. Şöyle ki, VR'da kafanızı çevirdiğinizde gözünüz de kafanız doğrultusundaki noktaya bakmakta, ancak TIR'da kafanızı çevirdiğinizde gözünüzle ekrana bakmak zorundasınız ki kafanızı çevirdiğiniz noktadaki görseli ekranda görebilesiniz. Benim kafamın bu senkronizasyonla afallayacağını düşünüyorum, muhtemelen beyim RAM'im buna yetmeyecektir, göz yorgunluğu da cabası olacak.

    Bu işlem ile uğraşana kadar direksiyon üzerindeki butonlara görsel yön tayini atamak daha mantıklı olur diye düşünmekteyim.

    Tabi kullanan, deneyim eden var ise, aydınlatır ise memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakuza001

    Track IR kullanan var mı acaba? VR setlerinin çok pahalı olmasından dolayı bir nebze Track IR aynı işi görebilir diye düşündüm ama burda kullanıp yorum yapabilecek varsa memnun olurum

    Teşekkürler
    Merhaba ben kendim ürettim ve kullanıyorum. üstteki arkadaşın dediği gibi evet başını çevirip gözünle takip etmen gerekiyor ama buna alışmak mümkün şöyle anlatayım. 90 derece sağa bakmak için atıyorum 20 derecek dönmen yetiyor ve buna bir zaman sonra alışıyorsun, yine de tercih sebebi. curve ayarını kişiselleştirebileceğin için kendine uygun bir ayar da bulabilmen olası. bazı şeylere katlanmak lazım vr ile aradaki fiyat farkını düşününce :) üretip satmayı da düşündüm fakat henüz harekete geçemedim çünkü uygun lensli ps3 eye kameraya sürekli ulaşıp ulaşamayacağımdan emin olamadım




  • R0ME kullanıcısına yanıt
    yardımların için çok teşekkür ederim eyvallah
  • Satılık ts-pc arıyorum. satan veya satılık görenler pm ile bilgi verirse sevinirim

    edit: arkadaşlar herkes amazonda.de den vs almış okuduğum kadarıyla ama ben herhangi bir direksiyonu türkiyeye gönderen satıcı bulamadım acaba virüs kaynaklı bir durum mu anlam veremedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falkan12 -- 6 Nisan 2020; 16:52:49 >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Trustmaster t150 Pro ‘ mu satmaya karar verdim. Tertemiz ve 20 ay daha garantisi var. Henüz ilana koymadım ilgilenen iletişme geçebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, Driving Force GT direksiyon setimin pedallarındaki yaylar eskisi gibi performans vermiyor artık. Nasıl bir bakım uygulayabilirim acaba bilgisi olan var mı? Youtube'da aradım ama video falan da bulamadım. Bir arkadaş pedalların içini açıp, silikonla iki tane yay yapıştırmış pedalların altına ama pek mantıklı gelmedi. Öneriniz var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Düşünen olursa Thrustmaster Türkiye garantili TGT satılıktır. Orjinal kutu ve içerik eksiksizdir. Sıfır ne ise o şekilde. Kullanımı toplamda 10 saati geçmedi ffb hiç fullenmedi kısaca bebek gibi daha etiketi duruyor o derece pırıl pırıl.
    PM yeterlidir.
  • 
Sayfa: önceki 265266267268269
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.