Şimdi Ara

Silkroad'a Yeni Başladıgınızda Yaptıgınız Komik Şeyler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
0
Favori
3.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Biraz eglenelim arkadaslar Ayrıca Genel bir konu oldugu icin Sro genel bolumune actım ...


    ben Tiger Giantı TigerGirl sanmıstım kesince ismim niye cıkmadı diye silkroadoline ın kendi sitesine konu acmıstım



    _____________________________
    Madagascar - i Like To Move it ...
    Fedde La Grand - Put Your hands up For Detroit
    Eski Nick : #8364;xiTm#8364;
  • Skilleri Skillerin Gösterileri Varya Yanında Skill Olmayanlar.Onlar Sanıyodum Nie Skill Basılmıo Diodum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatih1994 -- 1 Ağustos 2008; 15:07:59 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: #8364;xiTm#8364;

    Biraz eglenelim arkadaslar Ayrıca Genel bir konu oldugu icin Sro genel bolumune actım ...


    ben Tiger Giantı TigerGirl sanmıstım kesince ismim niye cıkmadı diye silkroadoline ın kendi sitesine konu acmıstım



    Aynısını ben de yaşamıştım

    @fatih1994
    Hocam Türkçe yazsana biz de anlayalım..
    _____________________________
  • @TheHitchKiller ondan sonra konumdaki postları okudugumda cok utantum heee
    _____________________________
    Madagascar - i Like To Move it ...
    Fedde La Grand - Put Your hands up For Detroit
    Eski Nick : #8364;xiTm#8364;
  • Ne str yi nede inti biliyodum..Her silahın her forcenin her skilini açıyodum
    Devil suit sattm diye çıkan parayla her silahtal almıştım..Attın üstünde vuruluyo sanmıştım..Altında Seal of Star yazan Silahımı gitmiş npcnin tekine bağışlamıştım
    _____________________________
  • bende oto pot için kardesimi yanıma alıodum!!

    _____________________________


    Pathetic End Kid!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DeathWall

    bende oto pot için kardesimi yanıma alıodum!!



    yıkıldım
    _____________________________
    Madagascar - i Like To Move it ...
    Fedde La Grand - Put Your hands up For Detroit
    Eski Nick : #8364;xiTm#8364;
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Farklı bir Server Bakın
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sadece imbue ile vuruyordum monsterlara hiç bir silah skill i kullanmadan ,

    Her levelde ilk 2 str 1 int ardından 1 str 2 int denge hesabı

    16 Som shield i npc ye satmıştım .

    TigerGirl ü görünce benim gibi bir uniq delisi nassıl return çekmiş anlamamışım

    O zamanlar Characterlerin bir serverdan başka servra gerçek para ile geçirebildiğini sanıyordum

    inanılması gerçekten zor ama eskiden ben köpek almak için 10 k lütfen ( plz yoktu o zamanlar ) yerine 1 m lütfen diyordum ve biris vermişti çok sevinmiştim .
    _____________________________




  • ben ticketlerin birisini gümüş armor diğerini altın armor sanıyordum
    10 lvla kadar skillsiz gitti.
    Birgün stallardan birinde taş gördüm(element yapılıo ya ) onu aldım 4 k ya sonrada moblara taş atmıo die sinirlendim
    Her türlü skilli actım
    _____________________________
  • Elıxırleri Npc ye satıyodum,int str karısık weriyodum,3 sılah bırden kullanıyodum :D:D:D:
    _____________________________
  • 10 lwlle kadar myngyanglarda kastım bütün skilleri açtım tabiki char hytbirdsaçmalık ve o charı 24 e kadar kastım 1 yıl sürdü1 yılda öğrendim sroyubide net cafede birisi bowun kuş skillini açmıştı kuşu kaç k ya aldın demiştim
    _____________________________




  • 27 leveldeyken gıdıp whıte tıger kesıyodum
    _____________________________
    DH EGELİLER KULÜBÜ
  • @white_wolf_

    Atma be 10 lv e kadar nasıl ex vercek manyang
    _____________________________
  • çakilerin ordan karsıya geçmeye korkardım aradaki deniz de balıklar çarı yicek çar banlancak sanırdım
    _____________________________
    pit10
  • Bende pazarda adamların mesajlarında batan geminin malları diye görüyodum bazen.
    Chakjilerin ordan geçmeye korkardım gemi batıp thiefler kıyafetlerimi çalmasın diye.
    _____________________________

    CPU: AMD Ryzen 5 1600 MOBO: Gigabyte AB350-Gaming 3 RAM: GSKILL TridentZ RGB DDR4 3200MHz CL16 2x8GB GPU: Palit GTX 1060 JetStream 6GB 192Bit HDD: WD Caviar Blue 1TB SSD: Samsung 860 EVO 250GB PSU: FSP Hydro 600W 80 Bronze CASE: Phanteks Eclipse P400S Monitor: Asus MG248QR 24' 1ms 144Hz Mice: Corsair M65 PRO Keyboard: Corsair K70 LUX Red LED

  • quote:

    Orjinalden alıntı: danjark09

    çakilerin ordan karsıya geçmeye korkardım aradaki deniz de balıklar çarı yicek çar banlancak sanırdım




    hiç inanasım gelmedi
    _____________________________
  • sağ tıklayıp ekranı cevirmeyi 3 gun sonra orenmıstım gına gelmıstı obur turlu oynamaktan 3 gunde 14-15 Lv anca olabılmıstım
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: danjark09

    çakilerin ordan karsıya geçmeye korkardım aradaki deniz de balıklar çarı yicek çar banlancak sanırdım



    Sallamak bedava...

    Eskiciler iyi bilirler o zamanlar (Whisper) olayı vardı..
    Ne lan bu olmuştum ilk PM geldiğinde
    Maymunlar vb. hede hödöler stallda satılabiliniyordu..
    Milleti Jangan'da ilk olarak karakteri yarttıkları noktalara gider size yardımcı olacağım ama karşılığında 20 k 30 k verirseniz derdim.. Bunlar para kasınca biraz koparabildiğimi koparmıştım..
    Acayip bir şekilde dileniyordum..
    Bir keresinde DW'ye gitmiş ve resmen orada mahsur kalmıştım..
    Spawn/Resurrect noktasını da DW olarak belirledikten sonra dilendim durdum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheHitchhiker -- 1 Ağustos 2008; 17:58:44 >
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: M£L!H

    @white_wolf_

    Atma be 10 lv e kadar nasıl ex vercek manyang


    ya tam hatırlamıom öle tam söledim sanırım ya 7 yada 8 hatta 7 olması lazım tam hatırlamıom eyed ghostlardan water ghosta gitmiştim ya 7 yada 8 olması lazım
    _____________________________




  • bnde bütün vuruş skillerini açmıştım (bicheon,heuksal,pacheon)force yoktu enayiler nie açolar diodum
    _____________________________
    Nick=DiYaMo
    Lv=68
    Server=Alps
    Meslek=Thief
    Yapılandırma=Str-Fire-Bowman
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.