Şimdi Ara

Silindir kapak contası maliyeti ne tutar???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
144.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Clio 1.4 8V RTA aracımın contası yanık yada çürümüş yağa su karıştırıyor.

    Öğrenci olduğu için 5 lira bile çok büyük para şuan benim için daha önce conta değişimi yapan yada maliyetini duyan var mı
    işçilik+parça olarak toplam fiyat yaklaşık olarak ne tutar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Contayı aldın, söktün , yenisini taktın, kapattın, yoook.

    Birincisi, asıl mevzu parça değil işçiliği. Yeni silindir kapak contası takılacaksa, silindir kapağı taşlanacak, öyle takılacak. Direkt takmaya çalışan arkadaşım oldu, bir işe yaramadı.

    Genelde 1500-1600 lira tutmasının sebebi, silindir kapağı açılmışken supaplar da değişir veya triger kayışı da dahil edilir. Fakat bu işin en minimumu, conta + işçilik + kapak taşlama.

    He o araç pek düzen tutar mı ? Sanmıyorum. Conta yakacak düzeyde ısıya maruz kalmış motor, orta vadede başka şeyler de isteyecektir. Özellikle blok çatlağı ile bilinirler o motorlar.
  • 30 TL parça + 100 TL işçilik = 130 TL
    ama işçilikte pazarlık ederseniz 100 TL ye bağlarsınız
  • 1.yaptırdığımda 1600 tl.
    2.yaptırdığımda 1700 tl ödedim geçmiş olsun şimdiden..
  • ttfvol kullanıcısına yanıt
    Siz üst kapağı mı yenilettiniz sadece conta ise cok para vermişsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Siz üst kapağı mı yenilettiniz sadece conta ise cok para vermişsin

    1.yaptırdığımın içinde triger zincir değişimide vardı onun için net birşey diyemem. 2.yapıldığında alt ve üst kapak taşlandı teste gönderildi. bütün contalar değişti saplamalarda dahil, sanırım sübaplarada işlem yapıldı. motor yağı, yağ filtresi cart curt hepsi 1700 tl tuttu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttfvol

    1.yaptırdığımda 1600 tl.
    2.yaptırdığımda 1700 tl ödedim geçmiş olsun şimdiden..

    Geçmiş olsun hocam sadece conta değil sanırım yapılan işlemler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    30 TL parça + 100 TL işçilik = 130 TL
    ama işçilikte pazarlık ederseniz 100 TL ye bağlarsınız

    siz sanırım üst kapak contasından(külbütor)bahsediyorsunuz. arkadaş silindir kapak contası diyor pek anlamam araç tamir işlerinden fakat silindir kapak contası değişimi o kadar ucuz bişey değil hadi herşeyi geçtim 4 litre en dandik yağ 100 tl yahu
  • dediğim gibi sübapla ilgili de bi işlemler yapıldı. ama 1000-1500 tl den aşağı yapacaklarını sanmam parçalar pek bir şey tutmuyor fakat işçilik çok tutuyor. bu işlem için yetkili servise sorduğumda sadece işçilik için 1000 tl + kdv dediler..
  • ttfvol kullanıcısına yanıt
    1.4 8v Renault motoru trigeri zincirli değil normal kayıştır siz başka motordan bahsediyorsunuz galiba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars B kullanıcısına yanıt
    pardon belirtmedim benim araç astra g fakat silindir kapak contası işlemi ucuz birşey değil onu anlatmak istedim aslında orda bi karışıklık oldu
  • ttfvol kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyorsun zor iş hele işinin ehli olmayan ustaya denk gelirsen peh peh peh paranla rezil olursun ben arkadaşın sahip olduğu motoru kullanıyorum 2014 de 100 lira işçilik 25 lira contaya vermiştim conta victor reinz di

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaş o motpru sıfır alsa 1700 anca tutar

    kapak conta maliyeti bu motorlarda ucuz

    o yüzden tercih ediliyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    arkadaş o motpru sıfır alsa 1700 anca tutar

    kapak conta maliyeti bu motorlarda ucuz

    o yüzden tercih ediliyorlar

    Hocam conta 100 lira 130 lira arası değişiyor bide bunun işçiliği var emin misiniz o kadar az tutacağına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Contayı aldın, söktün , yenisini taktın, kapattın, yoook.

    Birincisi, asıl mevzu parça değil işçiliği. Yeni silindir kapak contası takılacaksa, silindir kapağı taşlanacak, öyle takılacak. Direkt takmaya çalışan arkadaşım oldu, bir işe yaramadı.

    Genelde 1500-1600 lira tutmasının sebebi, silindir kapağı açılmışken supaplar da değişir veya triger kayışı da dahil edilir. Fakat bu işin en minimumu, conta + işçilik + kapak taşlama.

    He o araç pek düzen tutar mı ? Sanmıyorum. Conta yakacak düzeyde ısıya maruz kalmış motor, orta vadede başka şeyler de isteyecektir. Özellikle blok çatlağı ile bilinirler o motorlar.
  • Kapakta çatlak , atma yoksa , taşlama payı varsa ;

    Conta 90 , taşlama 60 , yağ ve yağ filtresi 100 , eksoz manifolt contası 50, üst kapak için sıvı conta 20 , kapak temizliği 30 , işçilik 250 toplam 600 gibi tutar. Yalnız kapak iş görmez vaziyette ise en az 1500 lirayi gözden çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla burdaki arkadaşların ağzından bal damlıyor ins.200 300 e halledersiniz. Sonucu bildirirseniz memnun kalirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    hitler motorlu passatı 1500 km susuz kullandım

    motor bloğu devir daimden çatlamış

    2016 da sadece 40 tl kaynakla hallettik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttfvol

    Valla burdaki arkadaşların ağzından bal damlıyor ins.200 300 e halledersiniz. Sonucu bildirirseniz memnun kalirim

    Yaptırır yaptırmaz sonucu ve tutarı yazcam hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Kapakta çatlak , atma yoksa , taşlama payı varsa ;

    Conta 90 , taşlama 60 , yağ ve yağ filtresi 100 , eksoz manifolt contası 50, üst kapak için sıvı conta 20 , kapak temizliği 30 , işçilik 250 toplam 600 gibi tutar. Yalnız kapak iş görmez vaziyette ise en az 1500 lirayi gözden çıkar.

    Motor 169 binde daha önce hiç açılıp işlem görmemiş hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Contayı aldın, söktün , yenisini taktın, kapattın, yoook.

    Birincisi, asıl mevzu parça değil işçiliği. Yeni silindir kapak contası takılacaksa, silindir kapağı taşlanacak, öyle takılacak. Direkt takmaya çalışan arkadaşım oldu, bir işe yaramadı.

    Genelde 1500-1600 lira tutmasının sebebi, silindir kapağı açılmışken supaplar da değişir veya triger kayışı da dahil edilir. Fakat bu işin en minimumu, conta + işçilik + kapak taşlama.

    He o araç pek düzen tutar mı ? Sanmıyorum. Conta yakacak düzeyde ısıya maruz kalmış motor, orta vadede başka şeyler de isteyecektir. Özellikle blok çatlağı ile bilinirler o motorlar.

    hocam conta sadece hararetten sonra yandığıniçin değiştirilmez uzun yıllar sonucunda ömrünü doldurduğunda çürüme yapabilir ve sonucunda yağa su karıştırır araç hiç hararet yapmadı sadece su eksiltme yağ çubuğunda hafif köpük ve sabahları tekleme var contada çürüme olduğu düşünülüyor o nedenle conta değişimi yapılacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.