< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Contayı aldın, söktün , yenisini taktın, kapattın, yoook.
Birincisi, asıl mevzu parça değil işçiliği. Yeni silindir kapak contası takılacaksa, silindir kapağı taşlanacak, öyle takılacak. Direkt takmaya çalışan arkadaşım oldu, bir işe yaramadı. Genelde 1500-1600 lira tutmasının sebebi, silindir kapağı açılmışken supaplar da değişir veya triger kayışı da dahil edilir. Fakat bu işin en minimumu, conta + işçilik + kapak taşlama. He o araç pek düzen tutar mı ? Sanmıyorum. Conta yakacak düzeyde ısıya maruz kalmış motor, orta vadede başka şeyler de isteyecektir. Özellikle blok çatlağı ile bilinirler o motorlar. |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |