Şimdi Ara

Silicon Valley (2014-) HBO | 6. Sezon Başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
611
Cevap
19
Favori
21.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234...14...31
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Silicon Valley (2014-) HBO | 6. Sezon Başladı

    IMDB / 8.5
    Silicon Valley (TV Series 2014-)

    Rotten Tomatoes %94 Sertifikalı Fresh
    Silicon Valley Season 1




    Divxplanet Tanıtım:

    HBO’nun kara mizah türündeki yeni komedisi Silicon Valley; Silikon Vadisi’nde çalışan, içine kapalı asosyal bilgisayar programcısı Richard ve onun beş arkadaşının öyküsünü anlatıyor. ilk bölümüyle 6 Nisan Pazar akşamı izleyici ile buluştu. King of the Hill isimli animasyon dizisinin yaratıcısı olarak bilinen yapımcı Mike Judge’ın imzası bulunan yapım, teknoloji dünyasındaki insanların başarıya ulaşabilmek için geçtiği yolları bir bir gösterme iddiasında!

    22Dakika Tanıtım:

    Mike Judge, UCSD‘nin Fizik bölümünden dereceyle mezun olmuştur ve ilk işi bir F-18 savaş uçağı yapımında bilgisayar programcısı olarak çalışmak olacaktır. İçine kapalı ve asosyal tipteki Mike, 1987′de Kuzey Kaliforniya’nın Silikon Vadisi bölgesine taşınır ve 5 iş arkadaşıyla birlikte teknoloji sektöründe insanların nasıl iyi bir yerlere gelebildiğini bizlere göstermeye başlar.

    1. Sezon Promo






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castorio -- 29 Ekim 2019; 3:1:54 >



    _____________________________




  • Hintli olması şart mı acaba Diğerlerine benziyor ama bi göz atıyım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jim Carrey -- 7 Nisan 2014; 21:36:43 >
    _____________________________

    Jim Carrey Fan Club
    Sessizce gitmek en iyisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jim Carrey

    Hintli olması şart mı acaba Diğerlerine benziyor ama bi göz atıyım
    Sezon bitsin, o zaman izlerim. Henüz erken.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batman Beyond

    Hintli olması şart mı acaba Diğerlerine benziyor ama bi göz atıyım

    Hintliler olmazsa olmaz, malum silikon vadisi hintli girişimciler ile dolu.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castorio

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batman Beyond

    Hintli olması şart mı acaba Diğerlerine benziyor ama bi göz atıyım

    Hintliler olmazsa olmaz, malum silikon vadisi hintli girişimciler ile dolu.

    Alıntıları Göster
    İlk bölümü izledim fena değildi. İlk bölümde pek espri ve komik bir sahne yoktu tabi bu kişiye göre değişir bir kaç sahnede tebessümüm oldu. Hikaye güzel, karekterler fena değil 3-5 bölüm sonra daha iyi bir hale gelir. İlk bölüm ile izleyiciyi çekmek zordur hele ki komedi ağırlıklı dizilerde biraz şans vermek lazım. Ben IT Crowd'a başladığımda ilk bölümde yerlere yatmıştım her bölüm daha fazla gülüyordum keza Community'de IT Crowd'tan bir kaç basamak düşük olsada oda ilk bölüm ile hayran bırakmıştı. Komedi olarak izlediğim son 2 dizi bunlar olduğu için ilk bölüm karşılaştırması yaparsam Silicon Valley'nin bu 2 dizininde çok çok altında olduğunu söyleyebilirim. Bakalım 3-5 bölüm sonra tekrar bir değerlendirme yaparım
    _____________________________
    "Your hair is winter fire, January embers, My heart burns there, too. "
    Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa




  • takip ilk bolumunu izleyeyim hic degilse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • takip

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAXSTAR

    takip
    şans vermek lazım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robb_Stark

    şans vermek lazım

    Alıntıları Göster
    fena değildi ilk bölüm
    _____________________________

    PSN : facxx96
    For Honor - UFC 2 - Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Fifa 19 - NBA 2K18
  • Diziyi izleyenler begendi mi diziyi , hbo dizisi sonucta kotu cikma sansi pek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SteamID : Efilyan


    PSN : Efilyan
  • Dizinin tanıtımında 80 lerden bahsediliyor ama dizi bildiğin günümüzde geçiyor anlayamadın bu işi. Dizi için ise bence komedi çok ön planda değil dram ağırlıklı silikon vadisindeki hayatı konu alan geek leri anlatan bi dizi tabi şöyle bi 5 6 bölüm olsun oturur herşey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civilbugra

    Dizinin tanıtımında 80 lerden bahsediliyor ama dizi bildiğin günümüzde geçiyor anlayamadın bu işi. Dizi için ise bence komedi çok ön planda değil dram ağırlıklı silikon vadisindeki hayatı konu alan geek leri anlatan bi dizi tabi şöyle bi 5 6 bölüm olsun oturur herşey
    İlk bölüm biraz havada bırakmıştı ama ikinci bölümle karakterler-hikaye güzelleşmeye başladı. Bence şans verin, özellikle bu tarz silikon vadisi firmalarının kuruluş hikayelerini ve o kuranları hayatlarını merak edenler.

    Ha bir de dizide bir iki gülümseten sahne oluyor ama kesinlikle komedi dizisi değil, o gözle bakmamak lazım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kırmızı Pervane

    İlk bölüm biraz havada bırakmıştı ama ikinci bölümle karakterler-hikaye güzelleşmeye başladı. Bence şans verin, özellikle bu tarz silikon vadisi firmalarının kuruluş hikayelerini ve o kuranları hayatlarını merak edenler.

    Ha bir de dizide bir iki gülümseten sahne oluyor ama kesinlikle komedi dizisi değil, o gözle bakmamak lazım.

    Alıntıları Göster
    Selçuk İnan'ın form düşüklüğü çekimlerdenmiş sanırım.

    Silicon Valley (2014-) HBO | 6. Sezon Başladı
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelmessos

    Selçuk İnan'ın form düşüklüğü çekimlerdenmiş sanırım.

    Silicon Valley (2014-) HBO | 6. Sezon Başladı

    Alıntıları Göster
    2 bölümü de izledim. Bu işlere merakı olan birisiyim; çok hoşuma gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ControlYourDream -- 16 Nisan 2014; 10:19:19 >
    _____________________________
    Intel Core i7 6700K Skylake 4.00 GHz | Asus Z170 Pro-Gaming Motherboard | Kingston HyperX Fury Black DDR4 2x8 GB Dual RAM | Noctua NH-D15 CPU Silent Cooling System | Corsair 600 W CX v2 80 Bronze PSU | Corsair Graphite 760T Arctic White FULL-TOWER | Asus Strix GTX980 DirectCU II | Samsung 850 Evo 250 GB SSD | AOC i2369VM 23 5ms Full-HD IPS LED | Logitech MX Master Mouse | Logitech G230 Gaming Headset | PS4 Pro 1TB | Sony Bravia LED TV | Apple Macbook Pro Retina 15' Mid 2015 | iPhone 8 Plus 64 GB | Sony WH-1000XM2 | Canon EOS 600D 18-135mm | Fitbit Charge




  • En kısa zamanda başlıyorum, ilgimi çekti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    cout << "Bilgisayar Mühendisliği Öğrencisi @ GAÜ | IEEE Computer Society | Asus N550JK i7-4700HQ - 12GB RAM - GTX850M | Galaxy Note 4 | Toyota Vitz |∫ ∫ DH Mühendisler ve Mühendis Adayları Odası∫ ∫ ";
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TahliyeBorusu

    En kısa zamanda başlıyorum, ilgimi çekti.
    İlk bölüm sarmadı ya,ikiyide izleyip karar vericem artık.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenjaminGreen

    İlk bölüm sarmadı ya,ikiyide izleyip karar vericem artık.

    Alıntıları Göster
    İlk bölümü bitirdim az önce ancak tatmin etmedi beni. Birkaç sahnede gülümsedim azıcık, bunu olayın girişi olmasına bağlıyorum. Biraz sonra 2. bölümü ve haftaya 3. bölümü de izleyip devam edip etmeyeceğime karar vereceğim.
    _____________________________

    "...They wear white for me
    Seemingly jaded and lost
    I forge myself into your dreams
    And here I am your life..."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelmessos

    Selçuk İnan'ın form düşüklüğü çekimlerdenmiş sanırım.

    Silicon Valley (2014-) HBO | 6. Sezon Başladı




    Bir de izlediniz mi? İzlediyseniz yorumlarınız neler?
    _____________________________
    En büyük günah pişmanlıktır.
    "The North remembers Lord Davos. The North remembers, and this mummer's farce is almost done.
    "Türkiye'de üç büyük olduğunu sananlar daima tarihi bir yanılgı içinde olmaya devam edecektir. Tek Büyük Galatasaray'dır. Galatasaray Türkiye'dir!




  • John Creasy kullanıcısına yanıt
    İzlemedim ama Selçuk İnan için bir bölüme bakabilirim.
    _____________________________
  • 1 bölüm pilot şansı veriyorum hadi bakalım. Bitirince yazarım yorumumu.
    _____________________________
    uçurtmalar parçalandı
  • 
Sayfa: 1234...14...31
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.