Şimdi Ara

Sıfırdan Zirveye *Hayabusa* Kararsızım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
3.574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet beyler uzun yıllardır bir motorsiklet özlemim var.

    Çeşitli arabalar kullandım evet... ama hayatımda hiç motorsiklet kullanmadım.

    Hız yapmayı hiç sevmem. Modifiyeden nefret ederim.

    Bu merakımı tatmin etmek ve deneyimi yaşamak için güzel bir Suzuki GSX 1300 R Hayabusa buldum ve anlaştım. kesinlikle hız yapmayı düşünmüyorum.
    Motorsiklet nerde park edilir çalınır mı bilmiyorum

    Sizce bunu almalı mıyım? Yoksa 600 cc bir modelden başlayıp 2-3 ay devirip motorsiklet nasıl kullanılır öğrenip onu satıp mı geçmeliyim? Direk geçsem çok fazla fark eder mi?

    Motorsiklet kullanan arkadaşların önerisni bekliyorum. abuk subuk kendi çapında espri yapacak arkadaşlar çocuk parkına geçebilirler

    sorular bunlar.







  • Hocam espriyi sen yapıyosun gibi geldi esas bana. 1300cc motosiklete hakim olmak bisiklet binmeye benzemez senelerdir motor kullanırım ama benim bile gözüm tırsar o makineyi kullanmaktan. En azından bi kursa felan yazıl Honda nın Yamaha nın.

    İlk olarak gaz'ı ufacık açtın mı 100 'ü rahat görürsün. Affedersin öküz gibi makine ona hakim olmak ayrı bi kabiliyet ister. Virajda , trafikte kullanmak ayrı kabiliyet. Motorun devrini ayarlaman gerek yoksa haşat edersin altında o makineyi. Anlayacağın süper amatör değil full profesyonel işi bu.

    600cc de de dediklerim geçerli. Motordan soğursun , kullanmayı öğrenemezsin , 1 kere düşer gözün korkar güvenemezsin kendine. Yazık edersin hevesine.

    Ayrıca hızı kesinlikle düşünmeyen birisiysen parana da yazık motora da. 1300 'e hiç gerek yok. 600'e de. SS hayranlığına da. Al CBR250 bak keyfine.
  • hocam 0-100 ü 3 saniye olan bir makineyi az çok tahmin ediyorum zaten şekli şemali karizması teknolojisi hoşuma gidiyor. ama 1 ay falan yavaştan (zaten komple şehir içi) sürersem alışırım da gibi geliyor--du.. sanırım dediğin gibi 250 lerden başlamak mantıklı olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sioux -- 19 Mart 2012; 18:15:16 >
  • Hocam millet 150 liği 1 ayda anca çözüyor ki oda işleyişini ( hiç kullanmayan biri ) tabii yeteneğine de bakar orası ayrı. Alışana kadar yaptığın en ufak hatayı affetmez bu alet. Debriyajı kaçırdığın an kendini direğe geçirmiş yada kaldırım tepesinde bulabilirsin. 1 den 2'ye takmak 2-3 ayını alır heralde.

    Teknik bilgin full , pratik 0 olsa bile 1 ayda öğrenmek kasar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux
    250 lerden başlamak mantıklı olacak.

    Konunun en güzel özeti bu hocam.
  • Git öl aglayacak olan anan baban
  • Sıfır tecrübe + şehirçi trafik + hayabusa = Espri?

    Özgüven güzel birşeydir ancak fazlası zararlı dostum

    Hızla işim yok demişsin motor tekniğini çözene ve tecrübe sahibi olana kadar yaptığın hataları tölare edebilecek bir motor Cbr 250R senin ve bulunduğun şehrin trafiği için doğru karar olur...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Burdaki kimseyi dinleme direk al,,hatta onun usa versiyonları var modifiyesiz 360 görüyor,,zaten kullanımıda çok basit,parkta 2 tur at tamamdır.

    hayırlı olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cathedral -- 20 Mart 2012; 15:54:54 >
  • Valla bu iş şaka değil. cbr250 denilen alette 8 bin lira civarı. Debriyaj kaçırmaktan falan bahsediliyor O yüzden arkadaşların dediği gibi bir cbr250 ile alıştırma yapıp onu satıp buna geçmek mantıklı olacak sanki
  • Hayabusa denince işler değişir, motorun acemisi olan biri için hayabusa ile acemilik atmak rus ruleti oynamak gibidir. merminin ne zaman kafaya greceğini bilemezsin.

    sağlıklı olarak uzun ömür geçirmek ve uzun yıllar motora binmek istiyorsan 600lük civarı bir makina ile başla, Hayabusa çok farklı bir makina, üstte bir arkadaşın dediği gibi kendine de makinaya da yazık etme.....
  • Ben 110 luk cup motordan inip 150 lik motora bindiğimde az daha takla atıyordum sen şimdi arabadan inip 1300 lük motora bineyim mi diye soruyorsun ve de şehir içinde . Gerçekten hocam kusura bakmayında şaka gibisiniz
  • 250 bile fazla cbr125 al 2012 zaten estetik başlangıç motoru o olur . 1300luk motoru nasıl zapt edeceksin hocam .
  • arkadaş cb125 serisinden hiç memnun değil


    http://forum.donanimhaber.com/m_58916042/tm.htm
  • merhaba,

    şu an 3. motosikletimi kullanıyorum. 150 cc , 250 cc , ve son makinem 660 cc. Toplasanız 20.000 km kadar motosiklet tecrübem olmuştur.

    ve ben bahsettiğiniz motosikleti kullanmaya korkarım. motosikleti yavaş kullanmak bir yalandır. elinizin altında o gaz olduğu sürece açmayı istersiniz ve açarsınız.

    ayrıca tek değişken hızlanmak ve hızlıyken motosikleti zaptetmek değil, durabilmek ve durmayı becerebilmektir.

    size örnek olarak, Formula 1i bırakınca hobi olarak MotoGP ye geçmek isteyen Michael Schumacher i örnek verebilirim. Kendisi motosikleten düşüp kendini sakatladıktan sonra aklı başına gelmiş ve 4 teker ile 2 teker arasındaki farkı algılamış ve hevesinden vazgeçmiştir.

    250 cc için YBR250 (yamaha) ve CBF250 (R değil) öneririm. ilk başta commuter tarzı oturarak kullanın , ardından R tarzına geçin bence.

    başka bir sorunuz olursa PM atabilirsiniz.




  • Zaten genel olarak söylenecek her şey söylenmiş benim onun üstüne bi şey söylememe gerek yok ama kusura bakma hani hayabusa yerine 600cclik makina kullanıp 2 3 ay öğrenip hayabusa almaktan bahsetmişsin ya cidden güldüm yani 600lük makina sanki çocuk oyuncağı neyse bilmiyosun sonuçta motoru yavaş yavaş öğrenirsin o yüzden fazla yadırgamıyorum.
    Bazı arkadaşlar cbr250 filan demiş hani tamam bi yere kadar olabilir ama bence bi scooterden başlamalısın en azından vites değiştirme derdine düşmeden otomatik vitesli bir motorsikletle trafikteki acemiliğini atıp dengeni dönüşlerini filan tecrübe edip motorsikleti çözdükten sonra biraz daha yüksek vitesli bir motora geçebilirsin denildiği gibi cbr250 olabilir.
    Çünkü altındaki zaten güçlü sayılabilecek bir makina bide trafikte vites değiştirmeyle uğraşacaksın e acemilikte var genel olarak sıkıntı olabilir benim tavsiyem öncelikli olarak (şekil şemale önem verdiğin için) şık bir scooter alman mesela honda pcx olabilir
    Şimdi sen diyosundur hayabusadan başladık scooter tavsiyesine kadar düştük vay anasını satıyim diye ama yapman gereken bence bu.
    Hakkında hayırlısı olsun




  • arkadaş ya şaka yapmış yada 10 .kattan atlasam ölürmüyüm gibi bir soru sormuş .başlangıç olarak hayabusa veya ss 600 lük makine demiş önce cbf 150 alıp 20,000 km tebrube etmeli sonra adım adım yükseltmeli ben ilk kazamı yapınca bana 1yıl scuter kullanmamı tavsiye eden arkadaşlara teşekkkr ettim .şuan cbf 150 aldım önce lastikleri michelın yaptım hemen mercekli zenon taktım ve 4000 km oldu şimdi 20,000 km kullanıp sonra 600 luk makineye geçip yapıcam kısmetse bence başlangıc için 150 lik veya 250 makine de tecrube şart
  • Hayabusa türü motorları şehir içinde alışana kadar yavaş yavaş kullanamazsınız hararet fırlar yukarıya.

    bu arada hiç motora binmemiş biri için hayatla kumar oynamak gibidir motor altından fırlar gider veya senide götürür
  • Aynen hocam zaten şu konuyu da okuduktan sonra

    http://forum.donanimhaber.com/m_54253797/mpage_1/f_/key_hyosung//tm.htm#56586137

    bu defteri kendi adıma kapatmış bulunuyorum

    Ama alırsam hyosung un 250 lik bir modeli var onu beğendim. 5000 lira civarı
  • kamera nerde ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux

    arkadaş cb125 serisinden hiç memnun değil


    http://forum.donanimhaber.com/m_58916042/tm.htm

    arkadaşın bahsettiği piyasaya yeni giren bir motor ve cb125e diye geçiyor yani cbr serisi gibi supersport değil, ve yanlış bilmiyorsam commuter olması gerekir.

    size önerilen ise cbr serisi, aralarında fiyat, kalite, sürüş pozisyonu ve dış görünüş açısından iki kat fark var.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.