ülkede kullanılan arabaların ortalama beygir gücünün 100 dahi olmadığı yerde 150 beygir abdurrahman çelebi oluyor doğal olarak. karşılaştırmayı kendi segment ve fiyat aralığındaki araçlarla yaparsanız dsg'nin performans, vites geçişi, yakıt tasarrufu konularında rakipsiz olduğunu zaten göreceksiniz. ve dediğiniz 10 bin lira kavrama masrafı diye bir şey zaten kalmadı, 3-4 bin liraya hallediliyor. 200 bin liralık araç için de sadece vites düşük bir ihtimal bozulacak da 3-4 bin masraf çıkartacak diye vazgeçmeye hiç gerek yok. gönül rahatlığıyla alınır binilir.
willyyyyyW
kullanıcısına yanıt
Ülkedeki ortalama ile ne alakası var ? 150 HP arabada,segmenintinin adı bile Compact olan bir arabada çift kavrama şanzımana ne ihtiyaç var ? Bunu soruyorum size.Fanatik olmaya gerek yok.Gerçek bu.
nasıl ne alakası var? ortalamadan yüksek beygirli bir araca ekstra para ödediysem en azından hakkını verecek şanzıman koyulmasını istiyorum doğal olarak. dsg sayesinde 150 beygirlik tsi motorla hondanın 182hp civiciyle aynı 0-100 gidiyorsun.
willyyyyyW
kullanıcısına yanıt
Ben mi anlatamıyorum ? Yoksa siz beklentinize göre yanlış araç mı tercih ettiniz ? Firmanın kendisi bile bu motorlarda Act(Silindir Kapatma) teknolojisi olduğunu ve ekonomikliğini dem vurarak reklam yapıyor.Şimdi bu segment bir araçta ortalama üstü maaliyet gerektiren bir parça neden var ? Cupra ya koy Golf R a koy S3 e koy ama Leon da golf te bu şanzıman tipinin ne işi var ? Aynı şekilde EDC olan Clio ve Megane larda buna dahil
silindir kapatmanın amacı, gerektiğinde performans gerektiğinde ise yakıt ekonomisi sunması, arabayı kimse 100000 km boyunca 2 silindirle kullanmıyor yani, basınca gitmesi basmayınca da az yakması için geliştirilmiş bir teknoloji. sizin için arabalar 500 beygir altı köylü arabaları ve 500 beygir üstü çift kavrama koyulmayı hakeden arabalar şeklinde ayrılıyor olabilir ama gerçeklerin bununla alakası yok.
tabi ısrarla oldukça düşük bir ihtimalle karşılaşılacak olan 3-4 bin liralık masrafın, 200 bin liraya alınan bir araç için ortalama üstü maliyet gerektirdiğini iddia etmenizden art niyetle konuya yaklaştığınız belli. adamlar 150 beygirden bile 180 beygirlik performans çıkartacak teknoloji koyuyor ama bir kaç yaygaracı"benim bi tanıdığımın eltisinin torunun komşusunda varmış patlamış dsgsi" dedi diye millet de aman dsg şöyle böyle diye atıp tutuyor.
willyyyyyW
kullanıcısına yanıt
Tamam
Dizel astra K kasaya ne diyorsunuz arkadaşlar 210 bin tl Leona sıcak bakmıyorum Golf comfortline istiyorum fakat bugun opele gittik ay sonu gelir dediler Dizel ve benzinli olması açısından ikiside aynı para çünkü
29 Mayısta Civic Sport plus aldım, 215.000 ödedim.
Civic almadan önce her iki arabaya da baktım. Leon Fr eski arabamdı, artık sıkıldığımdan mıdır yoksa konforsuz gelmesinden dolayı mı bilmem, içime sinmedi. Ama araç mat paket değildi, mat paket olsaydı kesin alırdım.
Golf comfortline için de bakındım. Sunroof yoktu, içi rahat, malzeme kalitesi iyiydi. Mat paket olmayan bir Leon Fr ile kıyaslayınca daha bir uzun yol arabası gibi geldi. Ama kasa değiştirecek olması, sunroof olmaması ve farları yüzünden almadım. Gidip Civic aldım ve çok memnunum. Yakıt biraz fazla, leondan 1.5 - 2 litre litre fazla yakıyor.
Sormak istediğin soru varsa cevaplarım.
Ben şahsen leon tercih etmezdim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canlee89 -- 11 Haziran 2020; 22:4:21 >
Diğer bütün modelleri eleyip bu ikisi arasında kalmış olsaydım. Kesinlikle golf derdim.
16 tdi dsg 2013 20binkmde leon test ettim aracin resmen kapi fitilleri yoldaki kot farklarinda bile gicirdiyordu.Ayni yolda 2017 1.6tdi dsg comfortline golf sifir km test ettim muazzam sessizdi motor sesi haric tabi. 2015 30binde 1.2 tsi manuel leon test ettim langur lungur geldi.2017 1.0 tsi manuel 30binde golf comfortline test ettim cok sessizdi.2016 3binkmde otomatik astra k 1.4t otomatige binmistim ve 17 jant ince yanaga ve sert suspansiyona ragmen arac sert cukurlardan gecerken trim sesi olmamasi beni sasirtmisti.
quote:
Orijinalden alıntı: chuckchucky
Banada inandırıcı gelmedi zaten duraksadı baya söylerken bende bu yüzden hemde leon kullanıclarının cok dert ettiği trim sesleri yalıtım iç malzeme kalitesi sikayetlerinden goşfe yöneldim tabi golf comfortline olunca leona göre boş hayalet ekran can tavan falan yok ona rağmen 15 bin tl pahalı golf
Hocam sitede golf comfortline 203.500 fiyat vermiş.Bu fiyata yok mu araç? 15.000 fark nasıl oluyor?
quote:
Orijinalden alıntı: 3K1X
Corona çıkmadan 1-2 hafta önce arkadaşım 2020 1.5 TSI fr Leon + bu siyah jant alcantra koltuk siyah tavan gibi olan opsiyonlarla birlikte 174 e aldı arabayı.Bu ne bee 2 ay geçmesi 25 bin zam mı geldi
Hocam naptın vay arkadaş şu an aynı araç site fiyatı 211.000 tl ve araç yok. Gelince belki daha pahalı olacak
ibrahim.42
kullanıcısına yanıt
168 di hocam hatta normal araç fiyatı 6000 de o opsiyonlara ödedi 174 e bir tane hazır araç vardı aldı. Şu geldiğimiz durumda biran önce almak en mantıklısı sanki.Tabi Golf ve Leon kasası yenileniyor bence 200 leri aştıysa ikisini tercih etmekte mantıklı değil sanki
ibrahim.42
kullanıcısına yanıt
Ne zaman içindi o fiyat ama şuanda 211 minimum o da araç kaldıysa tabi varsada kırmızı renk var
quote:
Orijinalden alıntı: 3K1X
168 di hocam hatta normal araç fiyatı 6000 de o opsiyonlara ödedi 174 e bir tane hazır araç vardı aldı. Şu geldiğimiz durumda biran önce almak en mantıklısı sanki.Tabi Golf ve Leon kasası yenileniyor bence 200 leri aştıysa ikisini tercih etmekte mantıklı değil sanki
3-4 ayda yaklaşık 35.000 TL zam gelmiş çıldırmamak elde değil. Evet iki aracın da yeni kasası geliyor, ama bugün almasan Ötv indirimi veya arz bolluğu falan olmaz ise bu fiyata da alamayacağız.
quote:
Orijinalden alıntı: chuckchucky
Ne zaman içindi o fiyat ama şuanda 211 minimum o da araç kaldıysa tabi varsada kırmızı renk var
Doğrudur hocam golf için fiyat bilgim yok , sadece sitede o şekilde yazdığı için merak ettim.