Şimdi Ara

Sıfır civic ve işçilik... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
244
Cevap
2
Favori
33.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
102 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Öyle demeyin hocam 3 bin lira orta ve üst segment bisikletler için iyi fiyat. Neler neler var bilseniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aldığın C sınıfı bir honda lüks yada premium bir otomobil markası da değil ayrıca araçların fiyatları sabit bizde 200.000₺ ye satılması hondanın elinde olan bir durum değil malum ekonomi çokomelli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ChiefOfficer kullanıcısına yanıt
    Biliyorum hocam, bisiklet merakım var, pahalı bisikletlerim var :) Yine de 3binlik bisiklette bariz kaynak kusuru kabul edilemez çünkü direk göze batar. Civictekinden beter olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Üstad selam. Böyle bir başlık actigimi ben bile unutmuşum. 5 sene sonra nereden buldun da getirdin allasen

    Alıntıları Göster
    Selam üstad. Mondeo'yu incelediğimde kapı giydirme kalitesi dikkatimi çekmişti.

    Google'a yazınca senin açtığın başlık çıktı karşıma.

    Senin de dikkatinden kaçmamış Mondeo'nun kapı giydirmesi.




  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    1. wv ci değilim
    2.si her zaman bir arabanın değerinde satılması taraftarıyım

    örneğin şu hondanın
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-lpg-klimali-temiz-honda-civic-1.4-769687480/detay

    98 model 2 coupe 27 bin lira eden kısmını bana soyler mısınız ? konforumu plastik aksamımı motoru mu
    ayrıca civicten bahsediyoruz accord u koymussunuz ben marka olarak hondayı sevmıyorum civic i accordu farketmiyor

    ama 130 bin lira verip aldığım bir arabada da özen isterim yani bu tarz bi işçilik ile 130 bin lira verilmez şahinler olmuş15 - 20 bin lira

    en basta wv ci değilim dedim ama 130 bin lira civic almaktansa 2 ci el c180 a180 veya golf 7 almayı yeğlerim




  • beyler artık mercedesin B segmentindeki arabalarda bile ucuz malzeme görebiliyoruz yani herşey maliyet,

    ancak mercedesin kaputuyla kasası arasındki sağdaki ve soldaki boşluklar arasında milim fark yoktur bu geçmişden günümüze böyledir zaten mercedesi diğer firmalardan ayıran teknik üstünlükde buradan doğar bunu sadece örnek olarak veriyorum mercedesi övmek için değil fakat bu bir gerçektir adamların almanyadaki fabrikalarının kapısında "burada dünyanın en iyi otomobilleri yapılmaktadır" diye yazar bu denli iddialı bir sözü oraya yazabilmenin arka planında yılların bigisi deneyimi ve mühendisliği ne olan güven vardır elbette !

    bunun dışında yalnızca bentley gibi aston martin gibi E segmenti dışında araç yapmayan ve el işçiliği kullanan el yapımı araçlarda özel siparişle biçimlendirildikleri için pek maliyet kısıtlaması nedeniyle ucuz malzeme ve detaysız işçilik göremezsiniz

    honda civiclerdeki göze batan kaynak kusurları "detaysız işçilik" ten kaynaklanıyordur olsa olsa, yani banttan çıkan otomobil sayısı ve hızıyla alakalı detaysız özensiz işçilik durumu olarak açıklanabilir bu, bunun dışında bu bant Türkiyeye gidiyor yada Mısıra gidiyor kaynak konusunda çok titiz davranmayın şişirin gitsin vaktimiz az dediklerini yada böyle bir mantıkda olacaklarını sanmıyorum bu akla çok saçma geliyor, gazoz fabrikası değil bunlar dünya devleri

    vw nin kapı ve kaput içlerinde daha fazla plasik kullanması onun artısıdır ancak buna karşılık toyotanın motorlarının suudi arabistanın 65 derece çöl kumu üzerinde saatlerce klima açık tık demeden çalışması toyotanın artısıdır ve yine hondaların otomatik vites sistemlerinin sağlamlığı ve sorunsuzluğu honda nın bir artısıdır , genişletirsek renault ve bmw nin kilo başına düşen en yüksek beygir gücü ölçümlerinde çok defa öne çıkmaları da onların artısıdır yani her firmanın öne çıkan bir teknik tarafı vardır


    honda civic, toyota corolla, vw golf, mercedes e serisi bmw 5 serisi gördüğüm kadarıyla forumda en çok tartışılan modeller, hepsi kendi segmentine göre güzel alımlı teknolojik araçlar güle güle binin boşuna polemiğe girmeyin derim

    hayalim yeni kasa bir mercedes E class mesela, bir kez alırım ölene kadar binerim ne sağımda durana bakarım ne yanımdan geçene




  • o zaman şu ifaden YANlış " ARABA DEĞİL BUNLAR " bunu asla kabul etmiyorum; onda Türkiye için tabi ha dersen ki ;honda FİYAT/PERFORMANS aracı değildir..ona bişey diyemem...o konu da haklısın..

    dediğim gibi arabayı sadece plastiği-döşemesi -işçiliği için tercih etmiyoruz; MOTORU-MEKANİĞİ-ŞANZIMANI dayanıklılığı- bakımının ucuzluğu vs..vs.. için de tercih eden milyonlarca sürücü var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghostiki -- 26 Aralık 2019; 15:35:18 >
  • Eski japonlara bir bakın işçilik görün.. Mesela eski Nissan Maxima, Honda Accord, Mazda Xedos, Toyota Camry, Subaru Legacy...Lexus, İnfiniti, Acura falan onları hiç saymıyorum bile onlar uçuş modu direk zaten.. Şu andaki üretim kalitesi eskinin çok çok gerisinde kabul etmek gerek.
  • Pandizot altı çoğu premium modelde dahi bu şekilde onu eleştirmek saçma ama o kaynak izleri kabul edilemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    o zaman şu ifaden YANlış " ARABA DEĞİL BUNLAR " bunu asla kabul etmiyorum; onda Türkiye için tabi ha dersen ki ;honda FİYAT/PERFORMANS aracı değildir..ona bişey diyemem...o konu da haklısın..

    dediğim gibi arabayı sadece plastiği-döşemesi -işçiliği için tercih etmiyoruz; MOTORU-MEKANİĞİ-ŞANZIMANI dayanıklılığı- bakımının ucuzluğu vs..vs.. için de tercih eden milyonlarca sürücü var..
    Dayanıklı olsa ne olacak mezara mı götüreceğiz? En fazla 5-10 sene sonra satacağız, o zamana kadar her araba dayanıyor. Japon arabasının alameti farikası ucuz olması. Ucuz oldukları için Amerikan piyasasını ele geçirdiler. Bu sağlamlık yalanını kim çıkardı allah bilir. Arabada teknoloji yok, donanım yok ki arıza verecek. Neyin sağlamlığından bahsediyoruz? 2.elleri zaten kesinlikle o fiyatları hak etmiyor. Rekabetçi kampanya yoksa 0'ı da alınmaz. Kesinlikle parasının arabası değil bu Japonlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FC7AB336F -- 26 Aralık 2019; 16:5:22 >




  • Hocam siz aracı bir Tarcanlar otoya eksper yaptırın, tavanını farklı modelden yapıştırmış olmasınlar. Aracın önü 2019 arkadası 2015 falan çıkmasın. Paranoyak oldum valla bende. O ne harbiden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atalayalper

    Eski japonlara bir bakın işçilik görün.. Mesela eski Nissan Maxima, Honda Accord, Mazda Xedos, Toyota Camry, Subaru Legacy...Lexus, İnfiniti, Acura falan onları hiç saymıyorum bile onlar uçuş modu direk zaten.. Şu andaki üretim kalitesi eskinin çok çok gerisinde kabul etmek gerek.
    Yeni ithal japonlar(civic hb filan dahil) ve dediğiniz bu arabalarda kaynaklar robotla yapılır. Ülkemizde işçilik ucuz olduğu için kaynaklar elle yapılıyor ve çapak vs gözükmesi kaçınılmaz oluyor. Olay eski yeniden çok bunla alakalı.
  • Geçen ay arkadaşa Honda bakmak için Honda bayisindeydik. Adamın dediği şuydu satış yapan elemani bu , Honda fabrikasını ziyaret ettim son kontrol dışında kötü durumda fabrika çekilecekleri için sanırım. Ama aracın fiyatına göre sunduğu şeyler ve motor şanzıman sorunsuzlugu aracı çok sattiriyor.Oradaki satıcı bunu dedi düşünün siz daha objektif biri olsa neler söyleyecek.
    Hondadan oldum olası hiç azetmem. En kötü alman arabasının kalitesi bile japon araçlarından daha iyi Japonları sattiran şey donanım, başka da bir numaraları yok. Hele Hondada dış saç kalitesi sıfır. Son kasa Civic üst tavanına dokununca içine çöküyor.Gidin birinin tavanına hafifçe bastırın görün. Sanki sanayide kaynak atılmış saç gibi duruyor. O gerilim o kalite hissi sıfır. Bazı embesiller aracı koruyan o değil diyor eyvallah da en ufak dokunuşta içine çöküyor o saç. O kadar para verince insan biraz mühendislik biraz profesyonellik bekler. Honda motor yapıp satsın general motors gibi. İş bütün bir araca gelince dökülüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sadece robotla yapılan kaynak değil olay. Eskiden otomobil üretiminde kullanılan sac kalınlığı ile şimdiki araçlarda kullanılan sac kalınlığı aynı mı? Ya da eski japonların neredeyse hepsinin kapılarının içinden Roll barlar geçerdi.. Şimdi var mı? Japonlarda yeni modellerde artık çok fazla yol sesi kabinin içine giriyor sebebini hiç düşündünüz mü? Çünkü altındaki yalıtım çok yetersiz... Bir önceki mesajımda saydığım araçlara binin yol sesi çok çok azdır.

    Uzun lafın kısası maliyet unsurları göz önünde bulunduran otomobil üretileri sürekli bir yerlerden eksiltiyorlar. Bu da genel kaliteye ve performansa yansıyor.
  • Mesajların çoğu yok efendim burda 200000 normalde 15000 dolar araç, iyi de o zmn kapıları da monte etmesinler ya biz kendimiz parçaları alır sanayide bir şekilde monte ederiz, hem sanayiciye de deriz kaynak işini sana zahmet biraz özenerek yap:D

    Bizim kendimize saygımız yok adamlar bize niye saygı duysun ki...

    15000 dolarlık araçmış topu topu al git sesini de çıkarma yani...

    Sizin 15000 dolar dediğiniz fiyata bunlar yurt dışında da satılıyor, sizce onlardaki işçilik de böylemidir..

    Bize saygı yok saygı neden çünkü siz kendinize saygı duymuyorsunuz ki...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    ifadem yanlış değil katılmıyorum ilk eklediğim fotoğrafa bakarsan 42 bin dolara camaro nun yanında araba değil bunlar diye düzeltelim

    ben 30 bin liraya 2014 yılında cruze aldım internette herkesin kötü yorumuna rağmen araba da yok yoktu sunroof dan tut çelik jantına kadar bu tarz hatalarıda yoktu
  • o km Honda cıvıc aracımı rs 2017 bırbucuk ay once 130 a verdım yol sesı v.s. cok alıyordu. araanın akpısını kapatıyordum ust tavan oynuyordu Honda bu kadrar ınce sac nıye yapıyorsunki oyuncakmı bu arabalar ? arka bagajında sol sağ ayarları aynı degıl kaputta oyle aynen benzınlı olusundan dolayıda satıp 8000 km de 2019 Kıa ceed aldım elegance cok daha kalıtelı vs. yalıtım zaten 2. kıam daha oncede vardı Kore japonları solladı bence su an ..
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    hakli oldugun noktalar var da;

    ucuz bakim mi var hondada? premiumlar ile yarisiyor

    garanti hic ama hic yok. 6 sene dedigin yalan. zaten kanun 2 sene diyor, gerisi lafta. o 2 sene garantiye de hicbirseyi sokmuyorlar. honda turkiye bir soyguncu

    motor dedigin abdulhamit zamanindan kalan motor. yenilik yok. atmosferik 1.6. bozulacak da biryeri yok zaten


    markayi seviyor olabilirsin. ama abartmanin da siniri olmali
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Güncel kasa fc5 leri değil fb7 leri kastettim, hava polen yağ filtrelerini al değiştir çok kolaydır.. yağ - balata vs...
    İnternette her çeşit yedek parça her kaliteden çok rahat bulunuyor...

    benim servisle işim yok çok şükür sadece şanzıman yağını serviste değiştirdim.bide v kayışını değiştireceğim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesajın dökülüyor sapır sapır, 1. Türkiye de yaşadığınin farkındasın sanırım, burda bırak arabayı, çamaşır -bulaşık makinesi ,TV bile 10 yılda değiştirilemiyor...

    2009-2010 model arabalara sen hurda gözüyle bakabiliyor musun?

    2. Adac - duydun mu? Alman kuruluşu.. araştır biraz adac Sorunsuzluk testleri... segmentlerinin şampiyonları kim ona da bak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.