Şimdi Ara

Sıfır civic ve işçilik... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
244
Cevap
2
Favori
33.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
102 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Valla bana her yönden aşırı gevşek ve özensiz geliyor bu kasa. Bundan önceki kasası bence çok daha kaliteli ve sağlam bir aracti.
    Önceki kasa da iddialı değildi aslında

    Bana göre de en iyisi fd6 kasa, dönemine göre tabi. 2006 yılına o araç fazlaydı bence.

    Şu an 2010 modelinin 90 bine satılması trajikomik tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prometheusx P kullanıcısına yanıt
    200 bin lira veripte civice binmem doğrusu...
  • Bu ve buna benzer işçilik hataları japon araçlarında hep oldu. Basite kaçıyor, basit, ucuz araçlar üretiyor. Çok da önemli şeyler değil. Motoru, şanzımanı sabıkalı olmasından çok daha basit şeyler. 200bin falan gözünüze pahalı gelebilir ama benzer donanımdaki c segment aralarla kıyaslayınca pahalı olmadığı anlaşılır.

    Bu tür şeylerin dile getirilmesi de güzel. Firma yetkililerine de ulaşır umarım bu şikayetler.
  • 3 bin liralık bisikletimde bile böyle kaynak izi yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChiefOfficer -- 26 Aralık 2019; 8:36:22 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • benim de dikkatimi çekmişti. mesela ingiltere üretimi hb'lerde işçilik kalitesi çok daha iyi. ingiltere üretimi ile sedan üretimi showroom'da dikkatle incelemiştim. mesela ingiliz üretimlerinde kaynak işlemi böyle değil. muntazam ve düzgün kaynak çekilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    benim de dikkatimi çekmişti. mesela ingiltere üretimi hb'lerde işçilik kalitesi çok daha iyi. ingiltere üretimi ile sedan üretimi showroom'da dikkatle incelemiştim. mesela ingiliz üretimlerinde kaynak işlemi böyle değil. muntazam ve düzgün kaynak çekilmiş.
    aynı sorun tüm yerli/ithal araç markalarında var. mesela ithal megane 3'ler, yerli megane 3'lerden çok daha kaliteliydi. yerli megane 3'ün stepnesi bile arabanın dışında bagajın altında bulunuyordu.
  • Ben bi kapılardaki kaynak olayını bi honda da gördüm normalde her araçta tek parça oluyor kapı.Honda neden böyle yapıyorsa,hadi yapıyorsun bari düzgün kaynat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ChiefOfficer kullanıcısına yanıt
    3bin liralık bisikletinde bir zahmet böyle kaynak izi olmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut_emmi

    aynı sorun tüm yerli/ithal araç markalarında var. mesela ithal megane 3'ler, yerli megane 3'lerden çok daha kaliteliydi. yerli megane 3'ün stepnesi bile arabanın dışında bagajın altında bulunuyordu.

    Alıntıları Göster
    bende megane 2'den biliyorum. bizde 2005 senesinde megane 2 sedan vardı. annemin kuzeninde yine o sene hb megane 2 vardı. hb'ler yanlış hatırlamıyorsam fransa üretimiydi. yine işçilikte bir takım farklılıklar mevcuttu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    bende megane 2'den biliyorum. bizde 2005 senesinde megane 2 sedan vardı. annemin kuzeninde yine o sene hb megane 2 vardı. hb'ler yanlış hatırlamıyorsam fransa üretimiydi. yine işçilikte bir takım farklılıklar mevcuttu...

    Alıntıları Göster
    bir ara japonyadan ithal 2005 modeldi sanırım Civic LS vtec2 getirtmişlerdi. İthallerde yan aynalar ısıtmalı idi, yerlilerde bu özellik yoktu.
  • bi türlü içim ısınmadı sedan kasaya..

    acaba ingiltere üretimi HB versiyonun da durum nedir???

    bende o kasaları çok beğeniyorum..
  • Caddy e bindim bi gün koltuklu trend paket. Bildiğin teneke. Kaplama yapmaya gerek duymamış adamlar.
    4 teker 1 teneke 3 de civata hopp araba olduuu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    hocam, yoktun epeydir... maşallah döktürmüşün yine
  • Şükür; forumda Japon yada Fransız otomobillerinin yerden yere vurulmadığı bir gün yok maşallah
  • civic kadar abartılı araç yok yeminle. 2004-2008 arası şuan da apaçilerin ayağını yerden kesen model civic 2001 1.6 ies vardı, tamam araba güzeldi donanım ve elektronik olarak çoğu araçtan üstündü o zamanlar bile, sorun çıkarmazdı zaten benzinli araç ne sorun çıkaracak ama cidden malzeme kalitesi leşti. tamponları yok mu dokunmaya göçüyordu şu an ki civicler nasıl bilmem ama hiç ilgimi çeken bir model değil çünkü apaçi arabası oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    hocam, yoktun epeydir... maşallah döktürmüşün yine
    Selam :)

    3-4 senede bir arada uğrayıp bakıyorum fırsat buldukça

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araçlar bizim paramıza göre büyük rakamlar ediyor fakat yurt dışında gerçekten çok cüzi denecek rakamlarla satılıyor bu nedenle üreticiler mümkün mertebe ucuza üretmeye çalışıyor çünkü bu segmentte fiyat olarak avantajlı olan satar. Honda Türkiye ye gelirsek bu araçlar başından beri kötü üretiliyor. Ben ilk çıktığında gidip incelemiştim ve showrumdaki yan yana duran bir çok araca baktığımda metal işçiliği olarak bir birini tutmayan araçlarla doluydu. Yani birinin kapısındaki punto izide derinliğide bir yanındaki araç ile örtüşmüyordu. Yani araçlar sanki farklı yerlerde üretilmiş yada farklı ayarda makinalarla üretilmiş gibi duruyordu. Hepsinin kapısı farklı sertlikte ve farklı tınıda kapanıp açılıyordu. Motor ve bagaj detaylarına girdiğimizde orada durum daha vahimdi. Motor içinde 2 cm lik punto atılmış ve traşlanmamış ben bu vurdum duymazlığı RUS araçlarında bile o güne kadar görmemiştim. İşin kısası biz bunları savunup kabullenip ürünü kullanmaya devam ettikçe bize en kötüsünü en dandiğini yapıp satmaya devam ederler sonra buralarda mır mırlanıp şikayetlenip otururuz.




  • Almayinda fiyati insin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.