T10F fiyatları ne zaman belli olur |
SIFIR ARAÇ DİKKAT ÖTV ORANLARI GÜNCELLENDİ- FİYAT PERFORMANS - ÖNERİ - SOHBET KONUSU 2025 (19075. sayfa)







-
-
Bu ay belli olacaktı ama banttan yeni inen araç alınmaz 1-2 yıl geçsin araba otursun sorunlar düzeltilsin öyle al
-
T10x hala oturamadı ama
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
15 ağustosta 1235 TL fiyat almıştım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Uzun uzun yazmamış, peki kısaca ne yazmış
-
-
Zaten garip garip mesajlar yazıyordun, en son bu mesajından sonra seni engellemek zorunda kalıyorum.
Kısıtlı vaktimizde forumdan bilgi almaya çalışıyoruz, sen ise tam tersi yalan yanlış yazılarla hem insanları yanlış yönlendiriyorsun hemde vaktini çalıyorsun.
-
2200 tl benzin ile 5oo km gitmiş ,fındık motor 3 silindir kasayı tasıyamıyor
-
Standart etkileşim için yazılmış bir gönderi. Bir tane doğru cümle olmaz mı. Keşke insanlar almasa da ay sonuna kalsa. Bir tane alacağım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi şehir hocam. Ben genel Anadolu şehirlerinde ki bayileri arıyorum çok tok satıcı olarak takılıyorlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Suv alıp yol tutuş ve konfor beklemek saçma zaten. Yalıtım zayıf olabilir en nihayetinde japon arabası. Epower konusunda haklı bence, komplike sistem ve ilk alım maliyetinin karşılığını veremiyor
Ama şu kadranı sırf dijital değil diye eleştirmek. Bol bol ışıklı oyuncak istiyor herhalde :) mis gibi kadran, ortası dijital yanlar analog
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Nonstop 1000 km giderken karnınız acıkmıyor mu? Veya WC ihtiyacımız olmuyor mu acaba? İşte elektrikli araç o esnada içten yanmalılara göre 1/2 oranında maliyet ile şarj oluyor ve yolculuğunuzun maliyeti yarı yarıya azalıyor.quote:
Orijinalden alıntı: seneskilicElektrikli araç ikinci araba olur ancak hocam...
Şu aşamada şehirlerarasında yoruyor biraz.
Bendeki dizel ile nonstop 1000km gidiyorum :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende de 2023 skypack QQ vardı gerçekten dısardan ne kadar güzel görünürse görünsün içi ve kalite kötüydü, trim sesleri herkeste standart mevcut, frenleri ötenler, mild hibritin akü arızası verenler epey vardı garantiden değişti birçok kişinin.. multimedyası kötüydü kablosuz şarjı yavaş, bir çok araçta benimki de dahi motorda terleme, koltuk kumaş kaplamaları çok kötüydü, kasislerden biraz hızlı geçsen amartisörler tak tuk vuruyordu ki buna normal dedi servis… yakıtı izmit şehir içi 9.5-10 civarıydı benim.. park sensörleri rezaletti, örneğin markete gidiyorum park ederken duvara çok yaklaşmış olmama rağmen sensörler uyarı vermiyordu, market dönüşü aynı sensörler kontağı açtığım gibi uyarı vermeye başlıyordu… araçta hafif olsun diye dış kasada sac yerine alüminyum kulanılmış bu sebeple gözük düzeltme işleri çok zor, servisin dediğine göre me olursa olsun belli oluyor çoğu düzelmiyor tam olarak.. kulandıkça farkediyor insan daha sayacak çokşey var…
Benim hanımın bariyere sürtmesi sonucu pert oldu dıs kasa olarak sadece sağ çamurlukta zarar gördü ve kapının baslangıç noktasında hafif göçük vardı, tekerin aksı, rot başları, direksyon kutusu dagılmıştı, hatta tamirdeyken farkedildiki motor bloğu çatlamış herkes şaşkın…sonunda pert oldu… verdikleri paraya üstüne hiç para koymadan sıfır desinpack paket QQ alabiliyorduk ama elimiz hiç gitmedi…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
7.3 lt/100km şehir içi tüketimim var, 25bin km geçti.
paylaşılan kadar safsata yazı görmedim.
Bagajı bir tık beklenenden daha düşük ama iş görüyor.
Arka kapıların tam olarak dik açılması harika, cocuklu aileler için birebir. carpışma engelleyici harika çalışıyor, sayesinde 3-4 kere vurmaktan alıkoydu.
Bizim seride frende ses sorunu var, garantiden değiştiriyorlarmış ama bazen ses yaparak gidiyorum cok büyük problem değil. 30bin bakımda ayarlatıcam.
Genel manada araç inanılmaz iş görüyor, yasal sınırlarda yol tutuşu anlamında hiç sorun yaşamadım, aracın yüksekliği hız zeka kombinasyonuyla problemsiz diyebilirim.
İndirimdeki fiyat gayet 10 numara olmuş eğer o fiyata veriyorlar (temde 1800 küsür diye gördüm)
kaşkai görünce yazasım geldi, ailesiyle arayan varsa kaçırmasın derim.Hem geniş hem de b suv parasına çok iyi.
-
-
Hocan bildigim kadariyla regen fren elektrik motoruyla saglaniyor, tesla kullanan biri fren kullanmiyordur bile, disk paslanma guclendirilmis park freni falan zorlama geldi sanki bana. kampana gorunus olarak hos degil, o bence daha cok sanki maliyet odakli bakilmis olaya
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kcygt1986 -- 5 Eylül 2025; 22:20:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aman hocam Volvo'ya dikkat edin... Şu an pek gündemde değil ama servisleri berbat denilen Şahsuvaroğlu'ndan, Pejo'dan BYD'den TOGG'dan bile kötü.
Yazlık komşum XC90 aldı, nazar boncuğu hediye etmiştim, izmir'e dönerken aracın ön tamponu dağılmış rüzgar mukavemetinden, hiçbir şeye çarpmadan kendi kendine. Servis diyor ki 140'ı geçmemeniz lazımdı
Yok artık diyeceksiniz ama gerçekten inanılacak gibi değil. Twitter, ekşisözlük, şikayetvar vesaire sosyal medyalarda araştırın bakın mağdurlar isyan ediyor.
Örneğin bmw'nin şikayetvar müşteri memnuniyeti %70 , Volvo'nun %13. Bende eski volvo'cuyum, izmirdeki yetkili servis aracıma hasar verince volvo türkiye genel merkezi aradım ve mail attım umursayıp cevap bile vermemişlerdi.
Markanın bir sürü segment araçları var, en üst segment 9-10 milyonluk xc90 kullanıcısına bile böyle davranıyorlarsa s60, xc40 falan alanlar nasıl muamele görüyor acaba. İşin kötüsü mahkemelerdeki hukuksuzlukları artık bildiklerinden git kime şikayet edersen et, git mahkemeye ver gibi tavır takınıyorlar. Bu forumdan da bir S90 sahibi mahkemeye vermişti bunları, şikayetvar'da da çok dava açtığını yazan var.
Benim dikkatimi çeken ve garibime giden birşey de şu; servis hadi kötü onu anladık, satış elemanları da kaba ve umursamaz davranıyor.
Söylentiye göre son birkaç yıldır tecrübeli elemanlarına enflasyona uygun zam yapmamış ve yerlerine düşük maaşlı daha genç tecrübesiz çalışanlar almışlar. Oyüzden bu tür olaylar yaşanıyor deniyor ama öyle bile olsa Volvo Türkiye genel merkez'in boşvermiş ve umursamaz tavırlarını görünce sorunun sadece bayilerde olmadığını düşünüyorum.
Bir atasözümüz var "Balık baştan kokar" diye.
Rakiplerine baktığınızda örneğin yurtdışında tarafsız videolarda yepyeni x3, yepyeni q5, glc, xc60 karşılaştırıyorlar, xc60 daha iyi diyorlar, son kasalarda x3 q5 gibi araçların kalitesinde ciddi düşüş var. Böyle güzel ve kaliteli araçların (ex30 hariç :) böyle kötü ellerde yönetilmesi çok yazık.
https://x.com/kucukbingolcan/status/1951345742746099944
https://eksisozluk.com/volvo--48339?p=16
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vanity Fair -- 5 Eylül 2025; 23:44:8 >
-
T ROC
Avek ümraniye : 1.955
Doğuş maslak : 1.960
Avek istanbul : 1.954
Araçlar life paket opak renk. 10 u gemisinde olduğu söylenildi. Ay ortasında bayilere gelmiş olurmuş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bulutali -- 5 Eylül 2025; 23:33:20 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam en nihayetinde İsveç’te bile üretiliyor olsa tepe yönetim Geely. Ve Çinliler otomobil tanıtımı yapanlara en bonkör olan firmalardır.quote:
Orijinalden alıntı: Vanity FairAman hocam Volvo'ya dikkat edin... Şu an pek gündemde değil ama servisleri berbat denilen Şahsuvaroğlu'ndan, Pejo'dan BYD'den TOGG'dan bile kötü.
Yazlık komşum XC90 aldı, nazar boncuğu hediye etmiştim, izmir'e dönerken aracın ön tamponu dağılmış rüzgar mukavemetinden, hiçbir şeye çarpmadan kendi kendine. Servis diyor ki 140'ı geçmemeniz lazımdı
Yok artık diyeceksiniz ama gerçekten inanılacak gibi değil. Twitter, ekşisözlük, şikayetvar vesaire sosyal medyalarda araştırın bakın mağdurlar isyan ediyor.
Örneğin bmw'nin şikayetvar müşteri memnuniyeti %70 , Volvo'nun %13. Bende eski volvo'cuyum, izmirdeki yetkili servis aracıma hasar verince volvo türkiye genel merkezi aradım ve mail attım umursayıp cevap bile vermemişlerdi.
Markanın bir sürü segment araçları var, en üst segment 9-10 milyonluk xc90 kullanıcısına bile böyle davranıyorlarsa s60, xc40 falan alanlar nasıl muamele görüyor acaba. İşin kötüsü mahkemelerdeki hukuksuzlukları artık bildiklerinden git kime şikayet edersen et, git mahkemeye ver gibi tavır takınıyorlar. Bu forumdan da bir S90 sahibi mahkemeye vermişti bunları, şikayetvar'da da çok dava açtığını yazan var.
Benim dikkatimi çeken ve garibime giden birşey de şu; servis hadi kötü onu anladık, satış elemanları da kaba ve umursamaz davranıyor.
Söylentiye göre son birkaç yıldır tecrübeli elemanlarına enflasyona uygun zam yapmamış ve yerlerine düşük maaşlı daha genç tecrübesiz çalışanlar almışlar. Oyüzden bu tür olaylar yaşanıyor deniyor ama öyle bile olsa Volvo Türkiye genel merkez'in boşvermiş ve umursamaz tavırlarını görünce sorunun sadece bayilerde olmadığını düşünüyorum.
Bir atasözümüz var "Balık baştan kokar" diye.
Rakiplerine baktığınızda örneğin yurtdışında tarafsız videolarda yepyeni x3, yepyeni q5, glc, xc60 karşılaştırıyorlar, xc60 daha iyi diyorlar, son kasalarda x3 q5 gibi araçların kalitesinde ciddi düşüş var. Böyle güzel ve kaliteli araçların (ex30 hariç :) böyle kötü ellerde yönetilmesi çok yazık.
https://x.com/kucukbingolcan/status/1951345742746099944
https://eksisozluk.com/volvo--48339?p=16
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Yönlendirmelerinize ihtiyacım var. Troc için bugün aradığım özelliklerde(elektrikli bagaj ) bir araç buldum ancak aradığım renk değil. Kaparo vermesidim ama sabaha kadar opsiyonlıyorum haber verin dedi.Bir yandanda bu ay elektrikli bagajalı olanların gelmeme durumu var dendi. Bir yandan beklemek istiyorum ama bir yandanda en kötü bu aracı kaçırmak istemiyorum. Diğer alternatif bayilere bakabilmek adına ne kadar be nasıl bekletebilirim bu aracı. Kaparo versem daha uzun süre bana opsiyonlanır mı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X