Şimdi Ara

Sıfır araç 3 gün sonra arızalandı, araç değişimi olur mu?[SONUCLANDI] (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
8
Favori
21.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Servisten tamir için onay istediler. Tamir için hiçbir şekilde onay vermeyeceğimi söyledim. Daha sonra Ford'dan tekrar aradılar. Aracın incelenmesi için izniniz gerekiyor dediler. Gerekli incelemeler yapılıp size dönülecek dediler. Oysa dün aracın değiştirilemeyeğini tamir edileceğini söylemişlerdi...

    Ben hem Ford'a hem de servise hiçbir şekilde tamiri kabul etmediğimi , inceleme için onay verdiğimi bildirdim.

    Bir kaç avukata ve tüketici hakları il hakem heyetine danıştık. Aracın ayıplı mal sınıfına gireceğini, mahkemeye gitmemiz halinde büyük olasılıkla kazanacağımızı, ilk önce ihtarname çekmemiz gerektiğini söylediler.

    Biz de hem bayiye hem de ford'a ihtarname çektik.

    Gelişmeleri buraya yazacağım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem


    Servisten tamir için onay istediler. Tamir için hiçbir şekilde onay vermeyeceğimi söyledim. Daha sonra Ford'dan tekrar aradılar. Aracın incelenmesi için izniniz gerekiyor dediler. Gerekli incelemeler yapılıp size dönülecek dediler. Oysa dün aracın değiştirilemeyeğini tamir edileceğini söylemişlerdi...

    Ben hem Ford'a hem de servise hiçbir şekilde tamiri kabul etmediğimi , inceleme için onay verdiğimi bildirdim.

    Bir kaç avukata ve tüketici hakları il hakem heyetine danıştık. Aracın ayıplı mal sınıfına gireceğini, mahkemeye gitmemiz halinde büyük olasılıkla kazanacağımızı, ilk önce ihtarname çekmemiz gerektiğini söylediler.

    Biz de hem bayiye hem de ford'a ihtarname çektik.

    Gelişmeleri buraya yazacağım..

    İyi bir gelişme olmuş, umarım sonuç da iyi olur. Güncel olayları konuyu açtığınız ilk mesaj eklerseniz yeni okuyanlar sayfalarda aramasınlar gelişen olayları.

    Edit : İmla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 35turka -- 3 Temmuz 2012; 15:01:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu işi mahkeme boyutuna ulaşmadan çözmeniz lazımdı.önünüzü karanlık görüyorum.
  • kesinlikle ve kesinlikle tüketice hakları derneğine başvurun, ayrıca araç daha 3 günlük diyorsunuz, delirdiniz mi ne tamir ettirmesi? yeni araçtan başka bir seçenek kabul etmeyin.

    ayrıca geçmiş olsun.
  • kardeşim benim sıfır aldığım araba bir süre sonra şanzıman dağıttı , az daha servisteki ustayla kavgaya tutuşacaktık . adama diyorum 0 araba neden dağıtır şanzımanı durduk yere üstelik seyir halindeyken. adam bana otomatik bu yapar böyle şeyler otomatikler hep böyle gibi saçma şeyler zırvaladı , inanmazsınız belki ama arabadan çok soğumuştum sıfır arabamın moturunu gözümün önünde indirdiler aşağı , dedim ulan senin gibi arabayıda senin gibi firmayıda , ama birkaç gün sonra gittim aldım arabayı , bide usta benden işçilik parası istemeye kalktı bizede bir çorba at der gibi. 5 yıl gold garanti paket sözleşmesini gösterdim sustu.

    işin özü şuanda arabamı hiçbir sorun olmadan büyük keyifle sürüyorum. yani üretim hatasını firma kabullendikten sonra geriye bir sorun kalmıyor. sadece biraz hevesiniz kaçıyor o kadar.
  • avukata danışın diye yol gösterenlerin şu fiyatlara bakmaları iyi olur:

    http://www.istanbulbarosu.org.tr/Document.asp?Konu=722&DocumentIndex=avhukuk/tavsiyeucret01_2012.htm

    noterden tamirin durdurulması ve arabanın değişimini istediğinize dair ihtar çekin.Şirket iyilikle sorunu çözmezse ya tüketici mahkemesine dava açacaksınız ya da onların dediği çözümü kabul edeceksiniz.Dava işi hem uzun sürer hemde yıpratıcı olur.O yüzden sabırlı ve kararlı biriyseniz dava açın.




  • Yukardaki arkadaşın sölediği haber bir örnek oluşturur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Merhaba arkadaşlar,

    22 haziran cuma günü Ford Fiesta marka 0 araba satın aldım. Salı günü yoldayken durdu ve bir daha çalışmadı.
    Çekiciyle ford servisine götürdüm.

    Bana söylenene arabanın krank kasnağının dağıldığı ve bu bilyaların trigger kayışına dolduğu, Silindir kapağının açılıp değişimleri yapılması gerektiği.

    Neden olduğunu sorunca üretim hatası dendi ve en az 2 hafta serviste kalmasının gerektiği söylendi.

    Şimdi benim sorularım:

    1. Bunlar büyük sorunlar mı? araç tamir edilse bile araç değerinde düşme olur mu?

    2. Aracı geri verme ya da değiştirme gibi bir hakkım var mı?

    3. Nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz?

    Şimdiden çok teşekkürler..

    Araba ile ilgili gelişmeyi anlatayım.

    Forda değişim için başvuruda bulundum aynı zamanda noterden ihtar çektirdim. Servise de tamiri kesinlikle kabul etmediğimi bildirdim. Ford inceleyeceğiz dedi.

    Bugün beni servis aradı. Ford'un teklifi şu:

    Aracı değiştirmeyelim ve tamir ettirelim ve oluşan zararı size ödeyelim diyorlar.

    Oluşan zarar için de benden miktar bekliyorlar.

    Şimdi sorum:

    Sizce tamiri kabul etmeli miyim?
    Edersem ne kadar para talep etmeliyim?
    Aracın değerindeki düşüş ne kadardır (sıfır 37000)?

    teşekkürler




  • Değiştirmek zorundalar bunu biliyorlar daha ucuz nasıl kurtuluruz derdindeler. Eğer tamiri kabul ederseniz derdiniz bu sorun değil para olduğunu düşünürler. Ben olsam napar ne eder bu arabayı değiştirmeye çalışırım. Ama şöle bir şey var siz arabayı ömürlük kullanıcaksanız değer kaybı falan kafayı takmanıza gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35turka

    Değiştirmek zorundalar bunu biliyorlar daha ucuz nasıl kurtuluruz derdindeler. Eğer tamiri kabul ederseniz derdiniz bu sorun değil para olduğunu düşünürler. Ben olsam napar ne eder bu arabayı değiştirmeye çalışırım. Ama şöle bir şey var siz arabayı ömürlük kullanıcaksanız değer kaybı falan kafayı takmanıza gerek yok.

    Değiştirmek istesem işi yokuşa sürebilirler diye düşünüyorum. Bu aracı bugün satmak istesem kaça satarım?
    Motorda ciddi bir tamir olacak. 4000-5000tl civarında
  • Ben anlamıyorum bunları . Kendileri daha çok zahmete girecekler. Hem tamir edecek , üzerine para verecek.
    Direk sıfır aracı verse sorun kalmayacak.

    Meselenin para olmadığını güven problemi olduğunu söyleyin bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mchll -- 25 Temmuz 2012; 14:28:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Merhaba arkadaşlar,

    22 haziran cuma günü Ford Fiesta marka 0 araba satın aldım. Salı günü yoldayken durdu ve bir daha çalışmadı.
    Çekiciyle ford servisine götürdüm.

    Bana söylenene arabanın krank kasnağının dağıldığı ve bu bilyaların trigger kayışına dolduğu, Silindir kapağının açılıp değişimleri yapılması gerektiği.

    Neden olduğunu sorunca üretim hatası dendi ve en az 2 hafta serviste kalmasının gerektiği söylendi.

    Şimdi benim sorularım:

    1. Bunlar büyük sorunlar mı? araç tamir edilse bile araç değerinde düşme olur mu?

    2. Aracı geri verme ya da değiştirme gibi bir hakkım var mı?

    3. Nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz?

    Şimdiden çok teşekkürler..

    Araba ile ilgili gelişmeyi anlatayım.

    Forda değişim için başvuruda bulundum aynı zamanda noterden ihtar çektirdim. Servise de tamiri kesinlikle kabul etmediğimi bildirdim. Ford inceleyeceğiz dedi.

    Bugün beni servis aradı. Ford'un teklifi şu:

    Aracı değiştirmeyelim ve tamir ettirelim ve oluşan zararı size ödeyelim diyorlar.

    Oluşan zarar için de benden miktar bekliyorlar.

    Şimdi sorum:

    Sizce tamiri kabul etmeli miyim?
    Edersem ne kadar para talep etmeliyim?
    Aracın değerindeki düşüş ne kadardır (sıfır 37000)?

    teşekkürler

    Bu durumda Ford zaman kazanmaya çalışıyor. Sizin istediğiniz miktarı kabul etmeyecek, pazarlık yapacaklardır. Yani yine pek bir yere varılmayacağını düşünüyorum. Baştan beri değişim istiyorsanız vazgeçmeyin. Yeni araç vermek zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cevaplar için teşekkürler. Başta fikir bana olumlu gelmişti ama şimdi araç değişimi için ısrar etmeyi düşünüyorum.

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    cevaplar için teşekkürler. Başta fikir bana olumlu gelmişti ama şimdi araç değişimi için ısrar etmeyi düşünüyorum.

    Teşekkürler

    Yeni araç vermek zorunda olduğunu emin olun Ford da biliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Merhaba arkadaşlar,

    22 haziran cuma günü Ford Fiesta marka 0 araba satın aldım. Salı günü yoldayken durdu ve bir daha çalışmadı.
    Çekiciyle ford servisine götürdüm.

    Bana söylenene arabanın krank kasnağının dağıldığı ve bu bilyaların trigger kayışına dolduğu, Silindir kapağının açılıp değişimleri yapılması gerektiği.

    Neden olduğunu sorunca üretim hatası dendi ve en az 2 hafta serviste kalmasının gerektiği söylendi.

    Şimdi benim sorularım:

    1. Bunlar büyük sorunlar mı? araç tamir edilse bile araç değerinde düşme olur mu?

    2. Aracı geri verme ya da değiştirme gibi bir hakkım var mı?

    3. Nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz?

    Şimdiden çok teşekkürler..

    Araba ile ilgili gelişmeyi anlatayım.

    Forda değişim için başvuruda bulundum aynı zamanda noterden ihtar çektirdim. Servise de tamiri kesinlikle kabul etmediğimi bildirdim. Ford inceleyeceğiz dedi.

    Bugün beni servis aradı. Ford'un teklifi şu:

    Aracı değiştirmeyelim ve tamir ettirelim ve oluşan zararı size ödeyelim diyorlar.

    Oluşan zarar için de benden miktar bekliyorlar.

    Şimdi sorum:

    Sizce tamiri kabul etmeli miyim?
    Edersem ne kadar para talep etmeliyim?
    Aracın değerindeki düşüş ne kadardır (sıfır 37000)?

    teşekkürler


    buyuk ihtimalle soyle dusunduler;

    degistirmeden once son bi teklif yapalim, kabul etmezse degistiririz.

    degistirmek ve hatta arada araci kullanamadiginiz zaman zarfinda olusan kayiplarinizi da talep etmek en dogal hakkiniz (taksi parasi, telefon masraflari vb.) veya pesin para verip araci kullanamamaktan oturu dogan faiz farkı vb. gibi konuları da gundeme getirebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    kardeşim benim sıfır aldığım araba bir süre sonra şanzıman dağıttı , az daha servisteki ustayla kavgaya tutuşacaktık . adama diyorum 0 araba neden dağıtır şanzımanı durduk yere üstelik seyir halindeyken. adam bana otomatik bu yapar böyle şeyler otomatikler hep böyle gibi saçma şeyler zırvaladı , inanmazsınız belki ama arabadan çok soğumuştum sıfır arabamın moturunu gözümün önünde indirdiler aşağı , dedim ulan senin gibi arabayıda senin gibi firmayıda , ama birkaç gün sonra gittim aldım arabayı , bide usta benden işçilik parası istemeye kalktı bizede bir çorba at der gibi. 5 yıl gold garanti paket sözleşmesini gösterdim sustu.

    işin özü şuanda arabamı hiçbir sorun olmadan büyük keyifle sürüyorum. yani üretim hatasını firma kabullendikten sonra geriye bir sorun kalmıyor. sadece biraz hevesiniz kaçıyor o kadar.



    Bunu hangi marka araçla , hangi serviste yaşadınız acaba. Gerçekten sinir bozucu bir durum...




  • ben olsam değiştirtmek için elimden geleni yapardım
  • Aracın değişimini talep ettim. Biraz uzun zaman alır dediler ama sorun değil beklerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Aracın değişimini talep ettim. Biraz uzun zaman alır dediler ama sorun değil beklerim.

    En iyisini yapmışsınız. O araç elbet değişecektir. Zaman alır dedikleri de, sizin cayıp caymayacağınızı denedikleri için olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.