Şimdi Ara

Sıfır araç 3 gün sonra arızalandı, araç değişimi olur mu?[SONUCLANDI] (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
8
Favori
21.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    arabayı teslim almayın bence... cunku size bişeyler imzalatmadan aracı vermezler...

    avukatınızla yada bu işibilen bir avukatla görüşün...

    Aracı iznimiz dışında tamir ettiler. Sorunca Ford suçu servise servis de forda atıyor. Arabayı mecbur aldık. Yoksa her ay parasını ödediğim aracı kullanmayarak ikinci defa mağdur olacaktı. Kağıdı imzalarken "Araç iznimim dışında tamir edilmiştir. Her türlü yasal hakkım saklı kalmak kaydıyla" diye not düştüm. Bir yararı olur mu bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zelimhan_42

    Arkadaşlar izlemeniz gereken yolları zaten göstermişler fakat..Burası Türkiye arkadaşlar.. aldığınız araça Ford da olsa burası Türkiye..

    Ülkemde tüketiciler sürekli para kaynağı,ne verirsek yerler,hak hukuk aramasını bilmezler,3. sınıf bunlar; babında değerlendirildiği için satıcılar tarafından, korkarım ama sizde makus talihinizi yaşıyacaksınız. Tabiiki bin türlü zorluk çıkarılacak size..Çok kafanız ağrıyacak.Allah kolaylık versin..

    Evet Ford yıldırma politikası uyguluyor resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    1,5 ay sonra Ford'dan nihayet bir cevap alabildik! Saçmasapan tekliflerle geldiler.

    Daha önce de bildirdiğim gibi Ford aracı tamir ettirelim ve zararınızı karşılayalım demişti(4000 TL önerdiler).

    Biz bunu kabul etmedik ve araç değişimi için ısrarcı olduk. Onlar da araç değişiminin 2-3 ayı bulabileceğini söylediler biz olsun bekleriz dedik.

    Bu arada bize verdikleri aynı özelliklerdeki ikame aracın da v kayışı koptu (3900 kmde).Bunun üzerine Ford'dan araç değişimi yerine para iadesi istedik. Çünkü anlaşılan Ford o kadar da sağlam bir araç değil.


    Uzun ara içerisinde sürekli Ford'u aradık, ikame araçda olmadığı için araçsız kaldık.

    Bugün aradılar Ford'dan ve Araç değişimi yapamayacaklarını bunun yerine 100.000 km bakımını üstlenebileceklerini ya da araç garantisini 1 sene daha artırabileceklerini söylediler.

    Biz araç değişimi için beklerken yapılan bu teklif şaka gibi!

    Bu arada ben aracın tamir edilmesini kesinlikle kabul etmediğimi söylemiştim ama aracı da iznim olmadan tamir etmişler!

    Şuan gerekli tüm yasal işlemleri başlatma niyetindeyim.

    Sizin önerileriniz nelerdir arkadaşlar ?


    Geçmiş olsun. 4000 Tl zararı alıp aracı tamir ettirerek kullanmaya devam etseniz daha iyi olurmuş.
    Bu V kayışı kopma işi Ford'larda kronik bir sorun heralde. Connect'te iki sefer V kayışı değiştirdim. Yolda giderken sağ tekerden tak tak tak ses geldi kenara çektim gaza bastıkça da ses artıyor ama bir şey bulamıyorum. İki gün sonra bakım için servise gidince kayışa taş çarptığını ve kayışın parçalandığını bununda ücretle değiştirileceğini (Garantili araçta) söylediler. Zar zor garantiden değiştirdik. Kayış değiştikten 2-3 gün sonra aynı ses yine geldi ve direksiyon da ağırlaştı ve direksiyonu çevirirken büyük bir uğultu gelmeye başladı.
    Kaputu açınca 30-40 cm'lik bir sıyrılmış kayış parçası çıktı. Çekici ile aracı servise çekildi, kopan kayış parçası direksiyon hidrolik pompasını da dağıtış Onu da garantiden yaptırdık ve 1 haftada iki kere V kayışı değişimi yapılmış oldu. 2 kere daha aynı sorunu tekrarlarsa ayıplı mal oluyor sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brujeria

    quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    1,5 ay sonra Ford'dan nihayet bir cevap alabildik! Saçmasapan tekliflerle geldiler.

    Daha önce de bildirdiğim gibi Ford aracı tamir ettirelim ve zararınızı karşılayalım demişti(4000 TL önerdiler).

    Biz bunu kabul etmedik ve araç değişimi için ısrarcı olduk. Onlar da araç değişiminin 2-3 ayı bulabileceğini söylediler biz olsun bekleriz dedik.

    Bu arada bize verdikleri aynı özelliklerdeki ikame aracın da v kayışı koptu (3900 kmde).Bunun üzerine Ford'dan araç değişimi yerine para iadesi istedik. Çünkü anlaşılan Ford o kadar da sağlam bir araç değil.


    Uzun ara içerisinde sürekli Ford'u aradık, ikame araçda olmadığı için araçsız kaldık.

    Bugün aradılar Ford'dan ve Araç değişimi yapamayacaklarını bunun yerine 100.000 km bakımını üstlenebileceklerini ya da araç garantisini 1 sene daha artırabileceklerini söylediler.

    Biz araç değişimi için beklerken yapılan bu teklif şaka gibi!

    Bu arada ben aracın tamir edilmesini kesinlikle kabul etmediğimi söylemiştim ama aracı da iznim olmadan tamir etmişler!

    Şuan gerekli tüm yasal işlemleri başlatma niyetindeyim.

    Sizin önerileriniz nelerdir arkadaşlar ?


    Geçmiş olsun. 4000 Tl zararı alıp aracı tamir ettirerek kullanmaya devam etseniz daha iyi olurmuş.
    Bu V kayışı kopma işi Ford'larda kronik bir sorun heralde. Connect'te iki sefer V kayışı değiştirdim. Yolda giderken sağ tekerden tak tak tak ses geldi kenara çektim gaza bastıkça da ses artıyor ama bir şey bulamıyorum. İki gün sonra bakım için servise gidince kayışa taş çarptığını ve kayışın parçalandığını bununda ücretle değiştirileceğini (Garantili araçta) söylediler. Zar zor garantiden değiştirdik. Kayış değiştikten 2-3 gün sonra aynı ses yine geldi ve direksiyon da ağırlaştı ve direksiyonu çevirirken büyük bir uğultu gelmeye başladı.
    Kaputu açınca 30-40 cm'lik bir sıyrılmış kayış parçası çıktı. Çekici ile aracı servise çekildi, kopan kayış parçası direksiyon hidrolik pompasını da dağıtış Onu da garantiden yaptırdık ve 1 haftada iki kere V kayışı değişimi yapılmış oldu. 2 kere daha aynı sorunu tekrarlarsa ayıplı mal oluyor sanırım.

    Ben Fordlarda bu sorunla iki defa karşılaştım. Ben de yaygın bir hata olduğunu düşündüm ama internette arayınca pek bulamadım. Ya sorun yaygın değil ve şans eseri bana denk geldi ya da V kayışı hatası alanlar internette yazma gereği duymadı bilemiyorum.




  • FORD hakkında Tüketici Mahkemelerinde davayı açtık!

    Gelişmeleri buradan yazacağım.

    Herkese fikir , öneri ve dilekleri için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Merhaba arkadaşlar,

    22 haziran cuma günü Ford Fiesta marka 0 araba satın aldım. Salı günü yoldayken durdu ve bir daha çalışmadı.
    Çekiciyle ford servisine götürdüm.

    Bana söylenene arabanın krank kasnağının dağıldığı ve bu bilyaların trigger kayışına dolduğu, Silindir kapağının açılıp değişimleri yapılması gerektiği.

    Neden olduğunu sorunca üretim hatası dendi ve en az 2 hafta serviste kalmasının gerektiği söylendi.

    Şimdi benim sorularım:

    1. Bunlar büyük sorunlar mı? araç tamir edilse bile araç değerinde düşme olur mu?

    2. Aracı geri verme ya da değiştirme gibi bir hakkım var mı?

    3. Nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz?

    Şimdiden çok teşekkürler..

    Hatirlayan arkadaslar olacaktir bundan 4 ay önce bu konuyu acmistim. Durum sonuclandi. tekrar bir özet geceyim.

    Yeni aldigim SIFIR otomobil 3. gününde ariza yapti ve servise cekildi. Biz tamir kabul etmeyip aracin degisimini talep ettik.

    Firma bunu basta kabul etmedi ve arac garanti cercevesinde tamir edilecek dedi.

    Biz tamiri kabul etmedigimizi firmaya ve servise bildirdik.

    Daha sonra Firma bize araci tamir etmemiz ve olusacak zararlarimiz icin 4000 tl vermeyi önerdi.

    Biz bunu kabul etmedik ve aracin degisimini talep ettik. Firma bunun uzun zaman alacagini vs. söyledi biz sorun yok bekleriz dedik.

    Sonra firma bize aracin degistirilmeyecegini, tamir edilmesi durumunda garantisinin 1 sene uzatilmasini teklif etti.

    Biz mahkeme vs. ile ugrasmamak icin basta teklif ettikleri 4000 TLyi kabul edelim dedik. Bunun üzerine firma o teklifinden vazgectigini söyledi.

    Bu arada iznimiz olmadan arac tamir edildi.

    Bizim de firmaya olan guvenimiz tamamen yok oldu ve tüketici mahkemesinde aracin iadesi ve 5000 tl`lik tazminat davasi actik.

    Firma davayi geri cekmemiz karsiliginda araci degistirebilecegini söyledi. Biz aracin degisimini istemedigimizi bu yüzden davayi cekmeyecegimizi söyledik.

    Daha sonra davayi geri cekmemiz durumunda aracin iadesini kabul edeceklerini ancak daha önce yapmis oldugumuz ufak bir kazadan dolayi 1500 tl deger düseceklerini söylediler. Bizde kabul edip davayi geri cektik.


    Burdan buna benzer durumla karsilasacak olan arkadaslara birkac tavsiyem var.

    Hakkinizi arayin. Firmalar önce sizi yildirmak icin herseyi yapacakalar. Hatta sizi korkutacaklar.
    Sizi dikkate almayacaklar, dava acacaginizi söylediginizde sizi umursamaz bir tavirla karsilayacaklar. Ancak davayi actiginizda
    sizin pesinizde kosup davayi geri cekmeniz icin tekliflerini yapacaklardir.

    Simdi düsünüyorum; Firma basta araci degistirse hem arac iadesi olmayacak, biz bu kadar ugrasmayacaktik ve memnun müsteri olarak firmaya müsteri kazandiracaktik. Simdi araci iade ettik , firma bundan zararli cikti, hic memnun degiliz ve bunu da cevremizdekilere bildiriyoruz firma bundan da zararli cikti, Biz o kadar ugrastik o da bizim zararimiz..




  • Azminiz icin tebrik ederim
    Hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam elinize saglik, gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah sizden razı olsun. Burada her acıyı, kazığı , sineye çeken boynu bükük arkadaşlarımıza yol gösterdiniz. AVRUPADA SATIŞI FİRMA İÇİN PROBLEM YARATACAK KALİTE KONTROLDEN zor GEÇEN DEFOLU ARAÇLARI , ARABALARI ÖZELLİKLE BİZE ve Orta doğuya ve Afrikaya GÖNDERİYORLAR...Her gelen araç bozuk değil..Makyajlanmış hasar , boya ve çok sık karşılaşılan 0 km araçta arızalar boşuna değil..Burada insanlar hak aramayı bilmiyorlar. Uğraşmak istemiyorlar..Yılıyorlar..Sineye çekip alıp gidiyorlar..Görünen acı gerçek böyle..Parasını ödeyip 0 km diye arızalı , hatalı, defolu araba alan bizler hakkımız mahkemelerde aramaya başladıkça bu uygulama değişecek.HAKKINIZI ARAMAYI BİLİN.ABD ve Avrupa ya göre KAZIK FİYATLARLA DEFOLU ARABA KABUL ETMEYİN..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 2 Kasım 2012; 9:17:35 >




  • tebrikler... ayrıca geçmiş olsun...
  • tebrik ederim azminizi, ayrıca geçmiş olsun
  • hayırlı olsun tekrardan....

    bu olaylar amerika da ya da avrupa da olsa aracın bir üst modelini filan hediye ederlerdi herhalde..


    bu firmaların türkiyedeki vatandaşları gerizekalı yerine koymasına tahammül edemiyorum aracı tamir edeceklermiş o zaman ne anladık sıfır araba almadan... gidelim showroomunuzun bahçesinden bir tane 2. el beğenelim
  • Konuyu baştan sona soluksuz okudum, azminizi kutlarım. Ford adamakıllı değişim yapsa ne siz üzülecektiniz, ne de Ford sıkıntıya düşecekti. Sonunuzu karanlık gören kötümser forumdaşlara örnek olması gereken bir olay bu.. Ama 1.500 TL düşmeyi bırakın, aldığınızdan bu yanaki faizle beraber ödeme yapmaları, artı plaka ruhsat vb bedelleri de ödemeleri gerekliydi. Diyelim ki aracı 37000 TL'ye aldınız, 37000-1500=35500 mü aldınız? Eğer öyleyse, eksik almışsınız.. Ama anlamlı bir zafer bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle hakkınızı aradığınız, kurumsal görünümlü bu köylü kurnazlarına tabi olmadığınız için elinize sağlık

    Ama İade + 5000 TL talep ederken 1500 lira eksiğine razı olmuşsunuz...

    bahsettiğiniz yıldırma politikasının yine Ford lehine işlediğini görüyorum
    Artık iyice yorulduğunuz için bunu yaptığınızı düşünüyorum

    Canınız sağolsun, tekrar elinize sağlık malı sattım faturayı kestim diye istedikleri gibi at koşturamayacaklarını göstermiş oldunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem


    Daha sonra davayi geri cekmemiz durumunda aracin iadesini kabul edeceklerini ancak daha önce yapmis oldugumuz ufak bir kazadan dolayi 1500 tl deger düseceklerini söylediler. Bizde kabul edip davayi geri cektik.



    Öncelikle geçmiş olsun. Bu kısmı anlayamadım sadece... Sıfır aldığınız aracın 3 günde arıza yaptığını söylemiştiniz. Ne ara kaza yaptınız da 1500 TL kestiler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Merhaba arkadaşlar,

    22 haziran cuma günü Ford Fiesta marka 0 araba satın aldım. Salı günü yoldayken durdu ve bir daha çalışmadı.
    Çekiciyle ford servisine götürdüm.

    Bana söylenene arabanın krank kasnağının dağıldığı ve bu bilyaların trigger kayışına dolduğu, Silindir kapağının açılıp değişimleri yapılması gerektiği.

    Neden olduğunu sorunca üretim hatası dendi ve en az 2 hafta serviste kalmasının gerektiği söylendi.

    Şimdi benim sorularım:

    1. Bunlar büyük sorunlar mı? araç tamir edilse bile araç değerinde düşme olur mu?

    2. Aracı geri verme ya da değiştirme gibi bir hakkım var mı?

    3. Nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz?

    Şimdiden çok teşekkürler..

    Hatirlayan arkadaslar olacaktir bundan 4 ay önce bu konuyu acmistim. Durum sonuclandi. tekrar bir özet geceyim.

    Yeni aldigim SIFIR otomobil 3. gününde ariza yapti ve servise cekildi. Biz tamir kabul etmeyip aracin degisimini talep ettik.

    Firma bunu basta kabul etmedi ve arac garanti cercevesinde tamir edilecek dedi.

    Biz tamiri kabul etmedigimizi firmaya ve servise bildirdik.

    Daha sonra Firma bize araci tamir etmemiz ve olusacak zararlarimiz icin 4000 tl vermeyi önerdi.

    Biz bunu kabul etmedik ve aracin degisimini talep ettik. Firma bunun uzun zaman alacagini vs. söyledi biz sorun yok bekleriz dedik.

    Sonra firma bize aracin degistirilmeyecegini, tamir edilmesi durumunda garantisinin 1 sene uzatilmasini teklif etti.

    Biz mahkeme vs. ile ugrasmamak icin basta teklif ettikleri 4000 TLyi kabul edelim dedik. Bunun üzerine firma o teklifinden vazgectigini söyledi.

    Bu arada iznimiz olmadan arac tamir edildi.

    Bizim de firmaya olan guvenimiz tamamen yok oldu ve tüketici mahkemesinde aracin iadesi ve 5000 tl`lik tazminat davasi actik.

    Firma davayi geri cekmemiz karsiliginda araci degistirebilecegini söyledi. Biz aracin degisimini istemedigimizi bu yüzden davayi cekmeyecegimizi söyledik.

    Daha sonra davayi geri cekmemiz durumunda aracin iadesini kabul edeceklerini ancak daha önce yapmis oldugumuz ufak bir kazadan dolayi 1500 tl deger düseceklerini söylediler. Bizde kabul edip davayi geri cektik.


    Burdan buna benzer durumla karsilasacak olan arkadaslara birkac tavsiyem var.

    Hakkinizi arayin. Firmalar önce sizi yildirmak icin herseyi yapacakalar. Hatta sizi korkutacaklar.
    Sizi dikkate almayacaklar, dava acacaginizi söylediginizde sizi umursamaz bir tavirla karsilayacaklar. Ancak davayi actiginizda
    sizin pesinizde kosup davayi geri cekmeniz icin tekliflerini yapacaklardir.

    Simdi düsünüyorum; Firma basta araci degistirse hem arac iadesi olmayacak, biz bu kadar ugrasmayacaktik ve memnun müsteri olarak firmaya müsteri kazandiracaktik. Simdi araci iade ettik , firma bundan zararli cikti, hic memnun degiliz ve bunu da cevremizdekilere bildiriyoruz firma bundan da zararli cikti, Biz o kadar ugrastik o da bizim zararimiz..








    "araç 3 günlükken arıza yapıyo"...
    "ancak daha önce yapmis oldugumuz ufak bir kazadan dolayi 1500 tl deger düseceklerini söylediler. Bizde kabul edip davayi geri cektik."

    hangisine inanalım




  • Hocam azminizden dolayı sizi tebrik ederim.Bizim millet olarak en büyük eksiğimiz hakkımızı aramamamızdır.Sizin bu hareketiniz diğer insanlara örnek olsun herkes hakkını sonuna kadar arasın.Tüketici olarak bizlerin üreticilere karşı en büyük kozumuz bu tüketici mahkemeleri İnsan yeter ki hakkını aramak istesin.İster Ford olsun ister mahalle bakkalı.Herkes haddini bilsin.

    Edit:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Self Control -- 3 Kasım 2012; 10:17:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fox913

    öncelikle hakkınızı aradığınız, kurumsal görünümlü bu köylü kurnazlarına tabi olmadığınız için elinize sağlık

    Ama İade + 5000 TL talep ederken 1500 lira eksiğine razı olmuşsunuz...

    bahsettiğiniz yıldırma politikasının yine Ford lehine işlediğini görüyorum
    Artık iyice yorulduğunuz için bunu yaptığınızı düşünüyorum

    Canınız sağolsun, tekrar elinize sağlık malı sattım faturayı kestim diye istedikleri gibi at koşturamayacaklarını göstermiş oldunuz

    Katiliyorum ve bnde tebrik ediyorum + hak veriyorum.ama su degisim + 5000 tl tazminat icin actiginiz dava degisim + 1.500 tl indirim ile sonuclanmis.aslinda olmasi gereken degisim ve talep ettiginiz 5.000 tl den -1500 dusp 3.500 tl almaniz gerekiyordu.sonucta dava acmanizin ana nedeni onlara bi nevi ceza vermek.ancak dava sonucunda bende arkadas gibi firmanin lehine ksrar ciktigini goruyorum.

    Neyse sonucta degisim olmus ve kurtulmussuniz bu durumdan.tekrar tebrik ederim sizi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem


    Daha sonra davayi geri cekmemiz durumunda aracin iadesini kabul edeceklerini ancak daha önce yapmis oldugumuz ufak bir kazadan dolayi 1500 tl deger düseceklerini söylediler. Bizde kabul edip davayi geri cektik.



    Öncelikle geçmiş olsun. Bu kısmı anlayamadım sadece... Sıfır aldığınız aracın 3 günde arıza yaptığını söylemiştiniz. Ne ara kaza yaptınız da 1500 TL kestiler?

    Hocam söylediğim gibi aracı iznimiz olmadan tamir ettiler. Biz de mecbur kalıp arcı almak zorunda kaldık. Aracı daha yeni teslim ettik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssd23062306

    quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    quote:

    Orijinalden alıntı: elpaem

    Merhaba arkadaşlar,

    22 haziran cuma günü Ford Fiesta marka 0 araba satın aldım. Salı günü yoldayken durdu ve bir daha çalışmadı.
    Çekiciyle ford servisine götürdüm.

    Bana söylenene arabanın krank kasnağının dağıldığı ve bu bilyaların trigger kayışına dolduğu, Silindir kapağının açılıp değişimleri yapılması gerektiği.

    Neden olduğunu sorunca üretim hatası dendi ve en az 2 hafta serviste kalmasının gerektiği söylendi.

    Şimdi benim sorularım:

    1. Bunlar büyük sorunlar mı? araç tamir edilse bile araç değerinde düşme olur mu?

    2. Aracı geri verme ya da değiştirme gibi bir hakkım var mı?

    3. Nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz?

    Şimdiden çok teşekkürler..

    Hatirlayan arkadaslar olacaktir bundan 4 ay önce bu konuyu acmistim. Durum sonuclandi. tekrar bir özet geceyim.

    Yeni aldigim SIFIR otomobil 3. gününde ariza yapti ve servise cekildi. Biz tamir kabul etmeyip aracin degisimini talep ettik.

    Firma bunu basta kabul etmedi ve arac garanti cercevesinde tamir edilecek dedi.

    Biz tamiri kabul etmedigimizi firmaya ve servise bildirdik.

    Daha sonra Firma bize araci tamir etmemiz ve olusacak zararlarimiz icin 4000 tl vermeyi önerdi.

    Biz bunu kabul etmedik ve aracin degisimini talep ettik. Firma bunun uzun zaman alacagini vs. söyledi biz sorun yok bekleriz dedik.

    Sonra firma bize aracin degistirilmeyecegini, tamir edilmesi durumunda garantisinin 1 sene uzatilmasini teklif etti.

    Biz mahkeme vs. ile ugrasmamak icin basta teklif ettikleri 4000 TLyi kabul edelim dedik. Bunun üzerine firma o teklifinden vazgectigini söyledi.

    Bu arada iznimiz olmadan arac tamir edildi.

    Bizim de firmaya olan guvenimiz tamamen yok oldu ve tüketici mahkemesinde aracin iadesi ve 5000 tl`lik tazminat davasi actik.

    Firma davayi geri cekmemiz karsiliginda araci degistirebilecegini söyledi. Biz aracin degisimini istemedigimizi bu yüzden davayi cekmeyecegimizi söyledik.

    Daha sonra davayi geri cekmemiz durumunda aracin iadesini kabul edeceklerini ancak daha önce yapmis oldugumuz ufak bir kazadan dolayi 1500 tl deger düseceklerini söylediler. Bizde kabul edip davayi geri cektik.


    Burdan buna benzer durumla karsilasacak olan arkadaslara birkac tavsiyem var.

    Hakkinizi arayin. Firmalar önce sizi yildirmak icin herseyi yapacakalar. Hatta sizi korkutacaklar.
    Sizi dikkate almayacaklar, dava acacaginizi söylediginizde sizi umursamaz bir tavirla karsilayacaklar. Ancak davayi actiginizda
    sizin pesinizde kosup davayi geri cekmeniz icin tekliflerini yapacaklardir.

    Simdi düsünüyorum; Firma basta araci degistirse hem arac iadesi olmayacak, biz bu kadar ugrasmayacaktik ve memnun müsteri olarak firmaya müsteri kazandiracaktik. Simdi araci iade ettik , firma bundan zararli cikti, hic memnun degiliz ve bunu da cevremizdekilere bildiriyoruz firma bundan da zararli cikti, Biz o kadar ugrastik o da bizim zararimiz..








    "araç 3 günlükken arıza yapıyo"...
    "ancak daha önce yapmis oldugumuz ufak bir kazadan dolayi 1500 tl deger düseceklerini söylediler. Bizde kabul edip davayi geri cektik."

    hangisine inanalım




    Aracı iznimiz olmadan tamir ettiler. Biz de mecbur kalıp aracı almak zorunda kaldık.Dava acarken arac bizdeydi




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.