Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (237. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
96
Favori
307.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 235236237238239
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vr600 almayı düşünüyorum, kullanan arkadaşlar tavsiye eder misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tugaydurukan kullanıcısına yanıt
    tugaydurukan merhaba,

    Gecikme için özür dileriz. İlgili ekibimize tekrardan bilgi ilettik.

    Birazdan mail adresinizi kontrol edebilirsiniz.
  • Merhaba vdsl destekli modem arıyorum çok yüksek fiyatlı bir model olmasın ama sorunda yaşatmasın istiyorum. Tavsiyeniz var mı?
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Tesekkür ederim mail aldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben geçen pazartesi WA855RE V2.0 300Mbps Wİ-Fİ Range Extender ürününü aldım,geldiği gün Quick Installion Guide'daki bütün işlemleri gösterdiği şekilde yaptım fakat ya beceremedim yada olmadı.Sonrasında ertesi gün cihazı üzerindeki resetleme tuşundan resetleyerek tekrar denedim ve bu sefer oldu hatta 5 dk. civarında kullanabildim oluşan Wİ-Fİ alanını fakat sonrasında bir anda cihazın üzerindeki sıgnal göstergesi söndü ve sonrasında tekrar Wİ-Fİ alanı tekrardan yok oldu ve bulunamaz hale geldi.Ertesi gün birçok kez cihazı resetleyerek denedim ve bu seferde TP-Link-Extender isminde oluşan Wİ-Fİ alanına giriş yapmaya çalıştığımda gene pazartesi aldığım WN822N v4.0 cihazı kapanmaya başladı ve sonrasında bu ağa bağlanılamıyor hatası oluşmaya başladı.Sonrasında öncelikle Range Extender'da bir problem olduğunu sanarak bir çok resetleyerek denedim fakat gene olmadı ve problemin başka bir şeyde olduğunu anladım.Bu sefer TP-Link-Extender isminde oluşan Wİ-Fİ alanını çekmemeye başladı ve öyle kaldı.()Ne yapmalıyım,yapamadığım veya oluşan problem nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisatsix -- 19 Aralık 2017; 19:19:10 >




  • Merhabalar

    Modemde internet olmasına rağmen sürekli olarak """"Please configure your DNS manually"""" hatası alıyorum. Bazen kapatıp açtığımda bazen 5 bazen 10 dk sonra kendi kendine düzeliyor ne yapmalıyım ?

    Archer D50 AC 1200
    irmware Version:0.8.0 1.3 v0046.0 Build 170223 Rel.61663n Hardware Version:Archer D50 v1 00000000

    @TP-Link Türkiye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcmuzip -- 17 Aralık 2017; 20:48:27 >
  • mcmuzip kullanıcısına yanıt
    mcmuzip merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında sizlere bir mail yönlendireceğiz. Maildeki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz.
  • barisatsix B kullanıcısına yanıt
    barisatsix merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında sizlere bir mail yönlendireceğiz. Maildeki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz.
  • benim evdeki kablolu intenetimi dis mekanda kulanmak isterim elimde tplink cpe 210 modeli var ruter modunda ayarladim baglanti nasil olur bir yardim lutfen
    @sunay_abdi@hotmail.com
  • tpo w8960n qos ayarları ilgili çağrı merkezinden cevap veremiyolar yardımcı olabilirmisiniz.
  • birde bişi diyecem tplink yetkilisine live chat diye güzel bir uygulamanız var sitenizde

    orda oturan arkadaşlar merhaba diyebilir.

    soru soruyorum cevap yok

    TP-Link TR
    Merhaba ...... Size nasıl yardımcı olabilirim?

    ......
    4:56 pm
    td w8960n qos ayarları lütfen on kere bağlandım
    5:04 pm
    orda kimse varmı?
    5:07 pm
    alooooooo
    Okundu
    5:12 pm
    td w8960n modelli modemin qos ayarları ile ilgili yardım edebilirmisiniz
    Gönderildi

    bu on kere yaşandı cevap verebilirler.
    bilmiyoruz
    vb... cevaplarıda kabul edebilirim :)
  • 2 gün oldu destek hattından biz sizi arayacağız dendi aranmadı 2gün daha bekleyip tplink w8960n ürününü iade edicem benden size tavsiye ticaretin ilk kuralı bilmediğiniz ürünü satmayın
  • meraba
    tl-wa801nd cihaz var internete bağlandı sonra ne olduysa modemi görmüyor (survey de) neden olabilir
  • Ana modem TD-W9970

    Router TP LINK , TL- WR-840N

    İkisi de TP-LINK marka.Üst katta wifi cekmediği için ana modemin lan girişinden routerin wan girişine kablo yoluyla bağlantı yaptım lakin "internet bağlantısı yok" hatasi almaktayim.

    Ne yapmam gerekiyor bilgilendirirseniz sevinirim,teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakLEE


    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    BurakLEE merhaba,


    Mail adresinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz ? Bu konu hakkında sizlere bir mail göndereceğiz. Mailde ki talimatları uygulayarak kontrol etmenizi rica ederiz.



    özel mesaj gönderdim efendim. sorunum TL-WA7210N dış ap için sinyal kalitesi sürekli hergün değişiyor. günceleme mi gerekiyor bilmiyorum ama size kargo ile göndermemi istemişlerdi yine gönderebilir miyim?

    14 EKİMDEN beri sizin cevaplamanızı bekliyorum. özel mesajda atmıştım. dalga mı geçiliyor bizle acaba? 14 ekim 14 ekim 14 ekim 14 ekim 14 ekim 14 ekim 14 ekim 14 ekim 14 ekim 14 ekim 14 ekim 14 ekim ???????




  • hocam yoğunsunuz anladığım kadarıyla
    ilgilenmiyecekseniz böyle bir başlık açmayın

    w8960n ver 8 modeliyle ilgili ne sizde nede internette bir bilgi yok
  • Merhaba ismim. Size nasıl yardımcı olabilirim?

    ismim
    4:50 pm
    w8960n qos ayarları ile ilgili bilgi istiyorum
    4:51 pm
    ordamısınız
    4:52 pm
    kapatma bilmiyorum de bir daha sormucam
    4:53 pm
    merhaba
    4:55 pm
    merhaba
    4:56 pm
    merhaba
    4:57 pm
    ordamısınız?
    4:58 pm
    merhaba
    4:59 pm
    merhaba
    5:00 pm
    selam
    5:01 pm
    w8960n qos ayarları ile ilgili rahatsız etmiştim?
    5:02 pm
    merhaba
    Okundu
    5:03 pm
    merhaba
    5:05 pm
    selam
    merhaba
    5:07 pm
    merhaba
    5:09 pm
    merhaba
    5:11 pm
    merhaba
    5:15 pm
    selam
    Gönderildi

    live chat uygulamanız
    orda oturan hazır ekmek düşmanına söyle cevap yazsın
    ya siz dolandırıcısınız yada o firmanın çalışnaları firmayı dolandırıyor.

    2. cisi doananımhaber yöneticilerine şunu söylüyüm buradaki adam ilgilenmediği halde neden sabit liyorsunuz konuyu




  • sunay_abdi@hotmail.com S kullanıcısına yanıt
    sunay_abdi@hotmail.com merhaba,

    Sizlere daha sağlıklı yardımcı olabilmemiz için mailinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz? Bu konu hakkında sizlere bir mail yönlendireceğiz. Maildeki talimatları uygulayarak kontrol edebilirsiniz.
  • alperyk A kullanıcısına yanıt
    alperyk merhaba,

    Ayarlarla ilgili bir problem olabilir. Kurulum ayarlarınızı tekrar kontrol etmeniz gerekebilir. Ayrıca modeminizin Wireless adını değiştirip tekrar kontrol etmenizi tavsiye ederiz.
  • Enesizm E kullanıcısına yanıt
    Enesizm merhaba,

    linkinde yer alan videodan faydalanarak ayarlarınızı kontrol edebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 235236237238239
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.