Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (238. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
98
Favori
292.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 236237238239240
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TP-Link Türkiye, merhaba iyi çalışmalar.

    Archer VR2600 modem ve RE450 Extender'den sonra RE500 Extender ürünlerinizi satın aldım. Tether uygulaması ile tüm cihazları uyum içinde sorunsuz olarak kullanmaktayım.

    Yalnız son satın aldığım RE500 Extender cihazının 5 Ghz frekans modunu gerek pc'de gerekse Tether uygulamasında göremiyorum. Yalnızca 2.4 Ghz gözüküyor. RE450'de böyle bir sorun yok. Her 2 frekansı tüm cihazlarda ve Tether uygulamasında görebiliyorum.

    Tüm ayarlar doğru gözükmektedir.

    Ne yapmam gerekiyor, yardımlarınızı rica ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilocrom -- 27 Aralık 2017; 13:22:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BurakLEE kullanıcısına yanıt
    BurakLEE Merhaba,

    Sizlere maillerde de konu hakkında cevap verilmiş. Fakat yaşadığınız probleme dair daha sonrasında mailimize herhangi bir cevap verilmemiş. Probleminizi support.tr@tp-link.com adresinize iletiniz.
  • hepsinerede merhaba,

    LiveChat üzerinden geçmişimizi kontrol ettiğimizde sisteme bağlanmışsınız fakat mesajlarınız bizlere ulaşmamış ve sistem belli bir süre sonra otomatik olarak kapanmış. Anlık bir problem yaşamışsınız sanırım. Burada herhangi bir dolandırıcılık söz konusu bile olamaz. Sadece sistemsel bir problem yaşamışsınız.

    Bu başlığımızda mesajlarımız belirli aralıklarda cevap verilmektedir. Canlı destek hattımızda aktif ve müşterilerimize cevap verilmektedir. Anlık bir problem yaşamış olabilirsiniz. Biz bu forumda yıllardır destek veriyoruz ve tüm forum kullanıcılarına sordukları sorulara dair tüm cevapları vermekteyiz. Geriye dönüp tüm mesajlarımızı cevapladığımızı görebilirsiniz. Öncelikle her şey düzgün bir talep iletmek ile başlar. Probleminizi support.tr@tp-link.com adresine iletin ilgili ekiplerimiz yardımcı olacaklardır.
  • Dilocrom kullanıcısına yanıt
    Dilocrom merhaba,

    Ürünün web arayüzüne girerek kontrol edebilir misiniz ? Aynı şekilde 5 GHz ayarlarında bir problem yaşıyor musunuz ? Ayarlarına girebiliyor musunuz ?
  • Arızalı 7200nd wifi adaptörümü garantiye gönderdim , garantiden 8200nd olarak değiştirildi fakat hiç memnun değilim.Windows 10 uyumluluğu yok. Stabilite sorunları var 2 dişten 5 dişe çıkıyor birden . Wifi için yazılımı falan da yok. Performansı 7200nd nin yanında düşük kalıyor. Kısacası ben memnun kalmadım bunun hakkında ne yapabilirsiniz ?
  • agmerhamto kullanıcısına yanıt
    agmerhamto merhaba,

    Bu konu hakkında bizlere mail göndermişsiniz. Mailinize cevap verilecektir.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    W8960n version8 qos ayarlari nasil yapilmaktadir.



    Nasil bir soru bekliyorsunuz.

    Fise takmadim calismiyor gibimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-Link Türkiye

    Dilocrom merhaba,

    Ürünün web arayüzüne girerek kontrol edebilir misiniz ? Aynı şekilde 5 GHz ayarlarında bir problem yaşıyor musunuz ? Ayarlarına girebiliyor musunuz ?

    Tekrar merhaba.

    RE500'ün arayüzünü defalarca kontrol ettim. Lakin bir sorun ve farklılık gözükmemekte. Arayüzde 2.4 ve 5 Ghz ayarları olması gerektiği gibi gözüküyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dilocrom -- 27 Aralık 2017; 17:44:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayrıca o iletişim maili ile görüşeli 5 gün oldu çözemediler .telefonla çözeceğiz dendi halen beklemekteyim.
    5 gün oldu arayan soran yok


    ve ayrıca ayrıca telefonla nasıl bir çözüm sunulacak ben 24 saat modemin başında nöbet tutmuyorum.
  • arkadaşlar burda benim soruma herhangi bir cevap gelmemiştir
    şu maile gidin
    şu teli arayın
    denmiştir
    denen mail tel bekleyin demiştir.
    8 gün tel beklenmiştir.
    yardım hattını kendim aradığımda o model qos desteklenmiyor denmiştir.

    bunlar olanlar

    tplink yetkilisine sorum şu siz ne yaptınız bu sorunla ilgili yönlendirme dışında (biri birine yönlendiriyor diğeri öbürüne)

    edit

    livechat konusunda 10 a yakın örneğim var anlık arıza değildir .
    bu konuda yanlış bilgi vermyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0581C8F77 -- 29 Aralık 2017; 12:42:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hepsinerede

    tpo w8960n qos ayarları ilgili çağrı merkezinden cevap veremiyolar yardımcı olabilirmisiniz.


    sorunun üzerinden 10 gün geçmiştir cevap ne burda ne maille nede telefonla verilmemiştir.
  • Archer d2 modemine sahibim ama bu modemi ben genişletici olarak kullanmak istiyorum. Yani asıl modemimle bu modem arasında kablosuz köprüleme yapmak istiyorum. Bir üst kata koyacağım için arada kablo olmadan bunu yapmak mümkün mü ?
  • brk5334 kullanıcısına yanıt
    brk5334 merhaba,

    Normal şartlarda modem router ürünlerimizde kablosuz haberleştirme özelliği bulunmamaktadır.

    WDS kablosuz köprüleme özelliği vardır. Yalnız bu özellik kendi modelleriyle uyumlu çalışmaktadır.

    Farklı model veya farklı markalar ile uyumlu çalışmamaktadır.
  • Konu nedir bilmiyorum fakat nette verdiğin modeli yazdığım anda bütün versiyonların bulunduğu sayfa linki çıktı, desteğe tıkayıncada 2017 nin 2. ayına ait 1 adet firmware i mevcut :http://www.tp-link.com.tr/products/details/cat-5030_TD-W8960N.html
  • sorumun üstünden 17 gün geçmiştir ve herhangi bir cevap verilmemiştir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuvenDMRK

    Konu nedir bilmiyorum fakat nette verdiğin modeli yazdığım anda bütün versiyonların bulunduğu sayfa linki çıktı, desteğe tıkayıncada 2017 nin 2. ayına ait 1 adet firmware i mevcut :http://www.tp-link.com.tr/products/details/cat-5030_TD-W8960N.html

    benim kullandığım türkçe frimware ile alakası yok inan çok araştırdım
  • selam iyi günler
    tp link cpe 510 alacağım bu konulara daha yeni girdim ihtiyacım gereği cpe 510 cihazı ile 400 mt ötedeki şifresini bildiğim modemden bu cihaz ile interneti bilgisayarıma alabilirmiyim
    bi soru daha bu cihaz ile herhangi modem farketmeksizin şifresini biliyorsam bağlanabilirmiyim
  • Dilocrom kullanıcısına yanıt
    Dilocrom merhaba,

    Konuyu ilgili ekibimiz test edip kontrol ediyorlar. Gecikme için üzgünüz. Uygulama ile ilgili bir problem olabilir. Bizlere özel mesaj olarak mail adresinizi iletebilir misiniz ? Sizinle daha hızlı bir şekilde irtibata geçeceğiz.
  • rsancaktar1 R kullanıcısına yanıt
    rsancaktar1 merhaba,

    CPE510 model numaralı ürün sadece 5GHz frekansı üzerinden çalışmaktadır. İnterneti alacağınız modemin veya ana cihazında 5GHz frekansını desteklemesi gerekiyor. Yoksa hiç bir şekilde karşıda ki ağı göremezsiniz.
  • sorumun üstünden 18 gün geçmiştir herhangi bir cevap verilmemiştir

    deli inatçıyımdır :)
  • 
Sayfa: önceki 236237238239240
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.