Şimdi Ara

Cam Filmi Ruhsata Nasıl İşletilir? (Raporum var)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
10.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar anneme güneş ışınları zarar verdiği için uzman doktordan "ilgili makama; ... teşhisi ile ... adlı kişinin güneş ışınlarından uzak tutulması gerekiyor" tarzında rapor aldık, uzun yolda vs. zarar veriyor kadına. Şimdi cam filmi yaptırdık diyelim, ruhsata işletmek için nereye başvurmam gerekiyor?

    Veyahut arabanın içinde raporu bulundurmak yeterlimi? Daha önce tecrübe yaşamış arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. Yorum değil, kesin bilgi gerek.



    _____________________________

    "Ben bir Türküm, dinim, cinsim uludur." Duyar duymaz içim titremişti. Şair bu şiiriyle 'Diril Ey Türk!' diye bağırıyor ve bizi uyanmaya çağırıyordu. Bu bağırışı duyduk, bu çağrıya uyduk. Bir arayış, uyanış ve sonunda diriliş başladı. Bir kuru kalabalık değil bir millet olduğumuzu anlamaya başladık. İbrahim Binbaşı doğru söylemiş, yeniden doğuyoruz, canlanıyoruz, diriliyoruz. Türk geri geliyor! Tarih bir millete bir kez dirilme hakkı verir. Yeniden uyursak, oyuna gelirsek, bir daha dirilemeyiz. Biz olmaktan çıkar, kaybolur gideriz. Bu sözümü unutmayın!
    Yüzbaşı Kadri Bey
    22 Nisan 1915

    Dokuz Eylül Üniversitesi-2011

  • bu raporla oluyormuymuş, bence olmaz bir insana güneş zarar veriyorsa her yerde verir sadece yolculukta değil, güneşten koruyucu kullanması çözüm olacağından bence bu raporla film yaptıramazsınız.
  • Heralde çözüm olacak hali yok.Önlemdir neticesinde ne kadar çok alanda koruyabilirse o kadar iyi bence sansınızı deneyin eminim anlayışla karşılayacaklardır.Annenize de acil şifalar dilerim.
    _____________________________
  • benim bir arkadaşım söylemişti ama tam olarak detayını bilmiyorum eğer gözleriniz güneşe karşı hassassa doktor raporu alıp cam filmi taktırabilirsiniz diyodu rapor alındıktan sonra ne gibi işlemler yapılıyor bilmiyorum
    _____________________________
  • geçmiş olsun . Ruhsata işletme prosedürü baya uğraştırıcı en güzeli karartılmış cam. Bunu lazerle yapan yerleri araştırın
    _____________________________
  • Geçtiğimiz yıllarda heyet raporu almıştım.Ancak filmleri ruhsata falan işletmedim.Araçta taşıyordum hep.Gerçi hiç soran olmadı şansıma ...
    _____________________________
    YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!
  • bildigim kadarıyla o rapor cam fılmı ıcın gecerlılık tasımıyormuşş,tek çözum karartırmış cam,cok arastırdım bu ısın yasal yolu yok maleseff
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Cam filmi muayeneden geçer mi?
    7 yıl önce açıldı
    Cam filmi nasıl yapılır?
    20 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşlar öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Karartılmış cam işi biraz zor yani gidipte Albea'ya karartılmış cam masrafı yapamayız. Cam filmi uzun zamandır planımızda var, hem sağlık sorunu nedeniyle hemde sıcakta beni bile rahatsız ediyor. Polis sıkıntısı yüzünden yapamıyorduk sonra aklımıza rapor almak geldi ancak onunda tam olarak işe yaramadığını öğrendim. Acaba raporu araçta bulundursam polis görünce insiyatif gösterirmi? Ne dersiniz?

    Birde ruhsata işletmek için hangi kurum ile görüşmem gerekir? Konuşayım belki yardımcı olurlar, olmadı illegal yoldan yapacağız yada Bod perde olayına falan gireceğim. Sağlık neticede ceza kesiyorlarsada kessinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreezeTheLife -- 2 Haziran 2010; 18:05:13 >
    _____________________________

    "Ben bir Türküm, dinim, cinsim uludur." Duyar duymaz içim titremişti. Şair bu şiiriyle 'Diril Ey Türk!' diye bağırıyor ve bizi uyanmaya çağırıyordu. Bu bağırışı duyduk, bu çağrıya uyduk. Bir arayış, uyanış ve sonunda diriliş başladı. Bir kuru kalabalık değil bir millet olduğumuzu anlamaya başladık. İbrahim Binbaşı doğru söylemiş, yeniden doğuyoruz, canlanıyoruz, diriliyoruz. Türk geri geliyor! Tarih bir millete bir kez dirilme hakkı verir. Yeniden uyursak, oyuna gelirsek, bir daha dirilemeyiz. Biz olmaktan çıkar, kaybolur gideriz. Bu sözümü unutmayın!
    Yüzbaşı Kadri Bey
    22 Nisan 1915

    Dokuz Eylül Üniversitesi-2011

  • quote:

    Orijinalden alıntı: FühreR59

    Arkadaşlar öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Karartılmış cam işi biraz zor yani gidipte Albea'ya karartılmış cam masrafı yapamayız. Cam filmi uzun zamandır planımızda var, hem sağlık sorunu nedeniyle hemde sıcakta beni bile rahatsız ediyor. Polis sıkıntısı yüzünden yapamıyorduk sonra aklımıza rapor almak geldi ancak onunda tam olarak işe yaramadığını öğrendim. Acaba raporu araçta bulundursam polis görünce insiyatif gösterirmi? Ne dersiniz?

    Birde ruhsata işletmek için hangi kurum ile görüşmem gerekir? Konuşayım belki yardımcı olurlar, olmadı illegal yoldan yapacağız yada Bod perde olayına falan gireceğim. Sağlık neticede ceza kesiyorlarsada kessinler.

    Açıkcası ruhsata işletilmese bile bu riske girmeye değer diye düşünüyorum.Zaten çok fazla sayıda araçta cam filmi var ve polisler çok nadiren soruyor, oldu ki denk geldi raporla mazeretinizi bildirin derim.
    _____________________________




  • Hocam güzel söylüyorsunda genellikle polislerimiz biraz artisttir. Gözünde güneş gözlüğüyle bana şov yapmasını istemiyorum anladın mı? Açık ve net, "Zarar veriyor buyur yasal dayanağı" diyebilmeliyim. Çünkü ben biraz şanssızım raporda olsa gelir beni bulur sonra uğraş dur. Yokmudur bunun bir yolu?
    _____________________________

    "Ben bir Türküm, dinim, cinsim uludur." Duyar duymaz içim titremişti. Şair bu şiiriyle 'Diril Ey Türk!' diye bağırıyor ve bizi uyanmaya çağırıyordu. Bu bağırışı duyduk, bu çağrıya uyduk. Bir arayış, uyanış ve sonunda diriliş başladı. Bir kuru kalabalık değil bir millet olduğumuzu anlamaya başladık. İbrahim Binbaşı doğru söylemiş, yeniden doğuyoruz, canlanıyoruz, diriliyoruz. Türk geri geliyor! Tarih bir millete bir kez dirilme hakkı verir. Yeniden uyursak, oyuna gelirsek, bir daha dirilemeyiz. Biz olmaktan çıkar, kaybolur gideriz. Bu sözümü unutmayın!
    Yüzbaşı Kadri Bey
    22 Nisan 1915

    Dokuz Eylül Üniversitesi-2011

  • lazerle karartma için yardımcı olabilirim. pm atmanız yeterli olacaktır.
    _____________________________


  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    lazerle karartma için yardımcı olabilirim. pm atmanız yeterli olacaktır.

    Dostum pm e gerek yok,burada en azından ana hatlarıyla bilgi verirseniz biz de bilgileniriz,özel olarak isteyen size ulaşır.
    _____________________________
  • ya arkadaşlar daha öncede bu konuyla ilgili bilgiyi #39http://forum.donanimhaber.com/m_39139481/mpage_1/f_/key_//tm.htm#39139481 paylaşmıştım

    malesef cam filmini cilt kanseride olsanız ruhsata işletemiyoruz,bizzat trafikten sorumlu emniyet müdürümüz söyledi...
    vatandaşın biri üniversite hastanesinden heyet raporuyla (dikkat heyet raporu)
    mahkemeye-emniyete başvurmuş işte emniyet sağlık bakanlığına sormuş mahkeme bilirkişi falan filan sonuçta sağlık bakanlığı güneş koruyucu krem,güneş gözlüğü ve kıyafetle güneşe karşı korunabileceğinden filime geçit vermemiş,yani boşuna ümitlenmeyin,raporunuzu yanınızda taşıyın polise efendice durumu anlatın yardımcı olur inşallah...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvenxoca -- 3 Haziran 2010; 23:06:35 >
    _____________________________
    BMW G30 LCİ 5.20i Special Edition Luxury , Ford Fiesta 1.6 Titanium X




  • konuyu takipteyim.

    işletiliyorsa çok iyi olur, aracımdaki ceza yazılabilecek tek şey şuan.. tebeşire kadar herşey var yanımda
    _____________________________
  • Diyelimki ön dahil tüm camlara karartma yaptık. Bunun yaptırımı nedir? Yani tamam lazerle karartıldı ama muayeneden geçebilecek mi? Ayrıca maliyeti nedir?
    _____________________________
    Kendime 4 kural koydum! Alkol alma, Hızlı gitme, Hızlı gitme, Hızlı gitme. *Sonra kendime 4 kural daha koydum! Hatalı sollama, Makas atma, Emniyet kemeri tak, Daha yavaş git. * En önemlisi "Arabada sevişme!"

    Mazut Pawıı ~~ Kendi Mazotumu Üretmeye Çalışırken Kimyager Olacağım.. ~~
  • raporla olacağını sanmam,

    kaşe çok basit bir şey, raporda yardımcı olabilirim

    Şehir efsanesi bence, trafiğe bir gidin ve gittiğinize gideceğinize pişman olarak geri dönün
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Diyelimki ön dahil tüm camlara karartma yaptık. Bunun yaptırımı nedir? Yani tamam lazerle karartıldı ama muayeneden geçebilecek mi? Ayrıca maliyeti nedir?

    _____________________________
  • Arkadaşlar mevzuatta açıkça yazan ilgili madde şudur;

    "Araçların camlarında yapıştırma film/folyo tabakası bulunması yasaktır."
    _____________________________
    2 liters is a drink size, not an engine;V8 Power: No bottle, all throttle!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RqJnr

    Arkadaşlar mevzuatta açıkça yazan ilgili madde şudur;

    "Araçların camlarında yapıştırma film/folyo tabakası bulunması yasaktır."


    Eğer mevzuat tamamen bundan ibaretse, boyarım o camı!
    _____________________________
    Kendime 4 kural koydum! Alkol alma, Hızlı gitme, Hızlı gitme, Hızlı gitme. *Sonra kendime 4 kural daha koydum! Hatalı sollama, Makas atma, Emniyet kemeri tak, Daha yavaş git. * En önemlisi "Arabada sevişme!"

    Mazut Pawıı ~~ Kendi Mazotumu Üretmeye Çalışırken Kimyager Olacağım.. ~~
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: RqJnr

    Arkadaşlar mevzuatta açıkça yazan ilgili madde şudur;

    "Araçların camlarında yapıştırma film/folyo tabakası bulunması yasaktır."


    Eğer mevzuat tamamen bundan ibaretse, boyarım o camı!


    boyamayan?



    _____________________________


  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.