Şimdi Ara

Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Ferrari Racing Series (50. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.275
Cevap
0
Favori
79.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lamboları çok iyi yapmışlar gerçekten,dikişlere kadar her detay düşünülmüş,ancak çok üzüldüğüm bir nokta R8 i çok beğenmedim çünkü Audi ve Porschelerin direksiyon üzerindeki logoları çok düşük çözünürlükte yapılmış,nedenini anlamak mümkün değil çünkü arabanın en önemli yeri orasu nerdeyse (kokpit için),garip bir oyun bu NFS
  • Şunu söyleyebilirim bu oyunu HD Ready bir TV'de 720p ile oynamak gerek. 1080p ile FULL HD'de grafik açıdan beğenmedim. Oynanış ve keyif olarak gerçekten pro street'den çok daha güzel bir oyun olmuş...
  • Arkadaşlar '' BUGATTİ '' kokpitinden resim cekermısınız acaba ?

    Teşekkürler
  • kokpit kamerasina hangi tusla geciyoruz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rzorone

    kokpit kamerasina hangi tusla geciyoruz?

    B tuşu ile kamera değiştiriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WitchKing-o5

    En başta dedim herkes üstüme atladı,30 FPS sabit olmasına rağmen(ki 30 un altında geziyor) araç modellemeleri kokpitten ibaret,kokpit güzel ona laf yok ama dış kısımda çok fazla poligon eksiği var,neyse bunlardan geçtim kendinden soğutacak derecede kötü bence sürüş dinamikleri.Neden her araba arkadan kayar ve neden dönmek için ilk hamleyi yaptığınızda aracın arkası tepki verir anlamış değilim.Oyunun bence alacağı max puan 8-8.5 dur.Shift 9 alıyorsa Forza 3 ve GT5 e kafadan 10 vermek lazım sadece araç modellemeleri için.


    Sen undercover gibi demiştin biz de böh birader demiştik

    @C.R.U.I.S.E.R

    Senin beğenmeyeceğini zaten biliyordum bir kulp bulacaktın bu oyuna ama emin ol kokpit forza 3'ten daha iyi bence (şu anki forza 3 sslerini gördüğüm kadarıyla)

    @Joseph

    SS'ler müthiş dıştan da içten de mükemmel bence grafikleri ss'ler konuşuyor zaten

    @Saviar

    Hocam dirt 2 arcade zaten kokpitten oynanmaz zorlanırsın ama simulasyonda kokpitten yarışmak tam tersine dıştan yarışmaktan çok daha kolaydır,dıştan zaten oynanmaz sim araba yarışları

    Oyunu eleştirin tamam da şuna da laf atmayın Allahtan korkun mübarek gecelerde

     Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Ferrari Racing Series


    Oyunu forza 3 ile gt 5 ile kıyaslayana gülerler zaten 400 ve 1000 araçlık oyunlara tabiki kafa tutamaz nfs

    Fakat onlar gelmeden önce güzel vakit geçirelebilecek harika kokpiti olan güzel bir simulasyon



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KAKÁ -- 16 Eylül 2009; 3:43:09 >




  • KAKA

    Nasıl düşünüyorsan düşün. Dürüst yorum yazdım. Gördüklerimi söyledim. Kokpitin beğenilecek tek tarafı kamera açısı. Detay bakımından yine FM3 kadar değil emin ol oynayınca göreceksin. Fm3'ün gerçek detayını hâlâ gösterecek bir kaynak resim yok.

    Edit: ayrıca kokpit kamera açısı FM3 ile çok farkı yok. Fm3'te de logoya kadar görünüyor. Shift'de tam logo hizasından, Fm3'te tam logonun üzerinden geliyor kamera, Zaten Shift'in kamera açısıyla kokpitten iyi sürmen mümkün değil. En iyi tur zamanı yapabilmek için yolu daha rahat görmen lazım. Bunun için de aracı dışarı alacaksın mecbur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.A.N.G.A.K.A -- 16 Eylül 2009; 4:06:50 >
  • Oyunu göklere çıkarmaya gerek yok. Herşey ortada. Pro Street ten sonra çok sağlam olmuş bu oyun tamam. Ama bazı yönden baya bir kusurları var. Gridle kıyaslayabiliriz bu oyunu ve kıyaslarsak kokpit olarak kesinlikle Shift derim , ama genel anlamda sanki grid daha iyi. Tabi Shift ye bir okadar güzel. Neyse oynanır. Keyifte alınır. Zaten oyunun amacı insana keyif vermesi. Keyif veriyorsa o kişi için o oyun güzeldir.
  • 2 gundur oynuyan birisi olarak sunları soyleye bilirim ilk baslarda kontrolleri yadırgıya biliyorsunuz ama alısılmıyacak bir derecede problem yok yanlız viraja girerken gaz-fren ikilisini iyi ayarlamak gerek yoksa drift yaparmıs gibi kayıp yoldan cıkabilirsiniz grafik acısından oldukca tatmin acıcı duzeyde yanlız asırı canımı sıkan ben oyunları arabayı dısardan gosteren kamarayla oynarım yanlız bunda dıs kamera acısı iyi degil kamera araca biraz yukardan bakıyor ayrıca oyun sırf kokpıtten oynansın diye yapılmıs gibi kokpıtten rahat kontrol ettigim araba dısardan kontrolu cok zorlasa biliyor
  • S c ve nick arkadaslara katılmıyorum bende oyun gamepad ile eksik olabilir ama direksiyon ile yarislardan çok keyif aldım ben . farlara zoom yapıp neyi bekliyordun onu da hiç anlamadım dogrusu bu kadar detaycilik niye . Bir ton olumlu yazı yazmissin şurası süper burası ayrı hava katmış hdr su bu demişsin olumsuz bir şey bulmak için de farlari zoomlamis 12 gen bulmussun :) neden hep olumsuz bir şey bulmak zorundayiz ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeRo-34

    Oyunu göklere çıkarmaya gerek yok. Herşey ortada. Pro Street ten sonra çok sağlam olmuş bu oyun tamam. Ama bazı yönden baya bir kusurları var. Gridle kıyaslayabiliriz bu oyunu ve kıyaslarsak kokpit olarak kesinlikle Shift derim , ama genel anlamda sanki grid daha iyi. Tabi Shift ye bir okadar güzel. Neyse oynanır. Keyifte alınır. Zaten oyunun amacı insana keyif vermesi. Keyif veriyorsa o kişi için o oyun güzeldir.


    Grid ile ne alaka ya biri arcade biri sim

    @Cruiser

    inşallah dediklerin doğru çıkar hocam en az nfs'deki kadar iyi olsun fm 3'ün kokpiti o bile yeter de artar 400 araçlık bir oyun için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KAKÁ -- 16 Eylül 2009; 4:54:01 >
  • herkesin yakındıgı konu özellikle arkadan itişli araçlarda viraj cıkışlarında aracın drift yapması.ben buna şöyle bir çözüm buldum ve bunu herkesin yapmasını tavsiye ederim.gerçekten kontrollerde cok farkediyor.options kısmından game options a ve control ayarlarına girin default ayarlarında gaz fren ve direksiyonda ölü bölge cok fazla ve sensiviti leri çok fazla o sebepten 1. si virajalarda arabanın direksiyonu cok cabuk tepki veriyor 2. olarak gaza bastıgımızda araç bi anda gaz veriyor ve araç haliyle savuruyor.bunlara bi ayar yapın eski haliyle oynanışın cok değiştiğini görüceksiniz.ben şahsen bu olayları direksiyonla oynarken fazla farkına varmamıştım ama joypad i elime alınca en basit yarışı bile geçemeyince bir sorun oldugunu anladım ve anlattıgım şekilde sorunu çözdüm...
  • burak21242

    Gerçekten de analog'a oyun fazla tepki veriyor. Analog yarıya gelmeden direksiyonu tam çeviriyor bu da aracın yoldan çıkmasına sebep oluyor.

    Ben hazırladım. İşte PGR4 vs NFS Shift

    TAM ÖLÇÜ İÇİN ÜSTLERİNE TIKLAYIN

     Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Ferrari Racing Series

     Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Ferrari Racing Series

    Ayrıca şu rakip aracın resmine bir göz atın. yada atmayın

     Need For Speed: Shift (ÇIKTI) Ferrari Racing Series



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.A.N.G.A.K.A -- 16 Eylül 2009; 5:44:40 >




  • @ilker

    işte bende dedim ya direksiyonla fark attıgım yarışlarda joypad ile oynamak isteyince en sonuncu oldum tepkiler aşırı fazla dediğim ayarlarla mutlaka oyna farkı görüceksin.ama direksiyon ile oyun çok müthiş oynanıyor.sanki bu oyunu sırf direksiyonla oynasınlar diye yapmışlar desem yeridir.direksiyon ile joypad arasında dağlar kadar fark var

    grafiklere gelince detaya inmezsen göze cok hoş geliyor bence fazla kurcalamaya gerek yok sebebi ise oyunda zaten cok güzel hız hissi var süratlendinmi zaten tamponuna yapıştıgın arabayı dahi efekten dolayı göremiyorsun ve bu olayı hakkatten cok güzel yapmışlar.
  • Need For Speed Shift NTSC-U(J) ONLY READNFO-RAMS problem yaşayan varmı arkadaşlar? Bu sürümde? Ben bir türlü Race DAY giremedim. Test'ten sonra donuyo kalıyor.
  • Grafikler çok mu güzel bana mı öyle geliyor
    Bu oyunda 3-5 alırda dalga geçerim diyordum, içimde patladı
  • grafikler bence pgr4 ten iyi değil forza 2 den iyi.. ea pro street çıktığında bu bir geçiş oyunu nfs yeni bir çehreye kavuşacak demişki o oyunu herkes undercover için bekledi demekki bu o oyun oyunmuş
  • Benim için en önemli özellikten mahrum; custom controller configuration. Bu yüzden tüm hevesim bitti bu oyun için...
  • Oyun yarın geliyor bakalım. Aldığımıza değecek mi göreceğiz.
  • Arkadaşın yorumlarına kesinlikle katılıyorum. Oyunun ilk yarışı ve bir kaç yarışı aynı kontrollerin insanı çileden çıkatrtan yapısna sabredebilip modifiye olayına geçerseniz oyun bambaşka bir havaya bürünüyor. Şu an Murgeliano ile son sürat yarışıp dış kamera ile aracı yoldan çıkartmadan çok tahat oynayabiliyorum. Üstelik arkadaşlar yarış oyunları ne için oynanır hız hissi için.

    Normalde bir çoğumuzun altında olmayan porche, bugatti,bmw gibi araçlarla hiçbir zaman otoyola çıkıpta tadamayacağımız hız hissini oyunda da olsa tatmak için oynamıyormuyuz?

    O zaman bu güne kadar kokpit içindeki detayla beraber (üstelik dinamik kokpit fren yaptıı direksiyona doğru yaklaşma, yoldaki eğimlere göre kokpit içi sarstıntılar ...vs) hız hisini ve o adrenalini sonuna kadar veren bir oyunun, verilen notları sonuna kadar hakettiğini düşünmekteyim.

    12gen farları hangi birimiz 250lerle giderken farkettiğini söyleyebilirmisiniz?


    quote:

    Orijinalden alıntı: storm24

    2 gundur oynuyan birisi olarak sunları soyleye bilirim ilk baslarda kontrolleri yadırgıya biliyorsunuz ama alısılmıyacak bir derecede problem yok yanlız viraja girerken gaz-fren ikilisini iyi ayarlamak gerek yoksa drift yaparmıs gibi kayıp yoldan cıkabilirsiniz grafik acısından oldukca tatmin acıcı duzeyde yanlız asırı canımı sıkan ben oyunları arabayı dısardan gosteren kamarayla oynarım yanlız bunda dıs kamera acısı iyi degil kamera araca biraz yukardan bakıyor ayrıca oyun sırf kokpıtten oynansın diye yapılmıs gibi kokpıtten rahat kontrol ettigim araba dısardan kontrolu cok zorlasa biliyor




  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.