Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (549. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
760.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 547548549550551
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahmelik


    quote:

    Orijinalden alıntı: metafor3441

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahmelik

    Arkadaslar bi konuda goruslerine ihtiyacim var oncelikle jazz sahibi olupta hb ye gecenlere soruyorum bende 2011 fun jazz var suspansiyonun sertliginden bozuk yollarda ki konforsuzlugundan eh birazda motordan dolayi aracimi degistirmek istiyorum esimde hb yi cok begeniyo bende simdi hb nin yorumlarina baktigimda sert suspansiyondan bahsediliyor ayni jazz gibi eger aralarinda fark yoksa araci degistirmeninde bi anlami yok benim icin siz nedersiniz

    4 sene Honda Jazz kullandım bir senedir de 1.8 hb kullanıyorum. Jazz tam anlamıyla şehir içi arabası. Yüksekliği fazla. Yüksek hızlarda güven vermiyordu bana. Jazz'ı kullandığım maksimum hızlarla bu arabayla viraja giriyorum, var mı daha ötesi? :)) Eğer sıkıntı süspansiyonsa hiç geçmeyin. Ayrıca eşiniz kullanacaksa ve tecrübesi yoksa tam otomatiklere bakın. Ama arada ciddi yakıt farkı var.

    Tesekkur ederim cok yardimci oldunuz vazgectim ben hb den

    Bence de vazgec.. Bu kdr dandik şanzımanlı arac görmedim.. Güncelleme yaptırdım yine aynı... Manuel kullanıyorum yine aynı.. Fren yaparken düşük viteste ıkınır kafa atar...Yine de alıştım sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KHRMN99 K kullanıcısına yanıt
    Ilginc bir maddeymis caninin istedigi her sofore yazilabilir bir durum var sanki😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KHRMN99

    Onlarca ceza yedim bunu ilk defa gördüm yaaa
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Bunu polis mi kesti yoksa evinize mi yolladilar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Plakaya yazmış, eve geldi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KHRMN99 -- 5 Kasım 2014; 23:51:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KHRMN99

    Onlarca ceza yedim bunu ilk defa gördüm yaaa
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Fahri trafik müfettişine denk gelmiş olabilirmisiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fahri mufettisse itiraz edin hemen iptal olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KHRMN99

    Onlarca ceza yedim bunu ilk defa gördüm yaaa
     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S

    Bana amma saçma geldi fakat araştırınca böyle bir madde varmış.

    2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun tedbirsiz ve saygısızca araç sürme başlıklı 73. maddesi




  • Üstat benim kaldırılmış belki 10 tane cezam var, itiraz et. Fahri müfettişse kesin iptal olur. Saçmasapan bir uygulama bu fahri müfettişlik..
  • Fahri müfettiş değil arkadaşlar, memur yazmış arkadaşın elinde saygıölçer var herhalde, neye göre değerlendiriyorlarsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • I-shift kullanan arkadaşlar için bir duyurum olacak. Debriyaj hidroliğini degiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Benim şanzımanda 1'den 2'ye geçerken hafif bir vurma ve akabinde sendeleme vardı. Kalibrasyon yaptırdım, azaldı ancak geçmedi. En son çare şanzıman yağı ve hidroliğini de değiştireyim dedim. Şanzıman yağının vurmaya pek etkisi olmaz ama değişsin ve içim rahat etsin dedim. Zaten 1.4 lt yağ alıyor ve litresi 20TL orjinal MTF yağın. Normal hidrolik yağları 1 sene içerisinde özelliğini kaybetmekteler. Hem ısınıp soğumadan dolayı hem de hygrothermal yani içine nem çektiklerinden dolayı. Aracım henüz 28000'de olmasına rağmen debriyaj içindeki yağ 8 senelik.
    Almışken dot4'ün en iyisi olsun deyip ATE Super Blue Racing aldım. Debriyajdaki yağı bilgisayar yardımı ile değiştirdik. Eski yağ koyu sarı bir renk almıştı. Normalde açık sarı ve transparan olması gerekir.
    Yeni koyduğum ATE sıradan Dot 4'lere göre daha yüksek ısıya dayanıklı, yoğunluğu daha yüksek (bu fren gücü iletiminin artması demek)ve ömrü 3 sene.
    Sonuçta vites geçişlerim araç soğukken bile neredeyse hissedilmez oldu. Sıcakken de inanılmaz bir şekilde pamuk gibi. Hiç hissedilmiyor. Süre olarak da çok hafif bir azalma da oldu. Bu nedenle hidrolik değişimini kesinlikle tavsiye ederim. Bu işlem için aracı bilgisayara bağlamak gerekiyor. Yağ değişimini ve hava alma işlemini bilgisayar yaptırıyor. Servis dışında honda yazılımı neredeyse hiç yok. Ben Ankara'da Proser serviste yaptırdım.
    Debriyajdan sonra fren hidroliğini de değiştirdik. Freni pompalayarak 4 tekerden eski yağı akıttık. Yeni yağın rengi mavi olduğundan yağın tamamen yenisi ile değiştiğinden emin olabiliyorsunuz. Bu işlemin sonunda da fren hissi çok arttı. Daha az güçle duruyor araç ve bu daha güven verici. Bilgilerinize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    I-shift kullanan arkadaşlar için bir duyurum olacak. Debriyaj hidroliğini degiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Benim şanzımanda 1'den 2'ye geçerken hafif bir vurma ve akabinde sendeleme vardı. Kalibrasyon yaptırdım, azaldı ancak geçmedi. En son çare şanzıman yağı ve hidroliğini de değiştireyim dedim. Şanzıman yağının vurmaya pek etkisi olmaz ama değişsin ve içim rahat etsin dedim. Zaten 1.4 lt yağ alıyor ve litresi 20TL orjinal MTF yağın. Normal hidrolik yağları 1 sene içerisinde özelliğini kaybetmekteler. Hem ısınıp soğumadan dolayı hem de hygrothermal yani içine nem çektiklerinden dolayı. Aracım henüz 28000'de olmasına rağmen debriyaj içindeki yağ 8 senelik.
    Almışken dot4'ün en iyisi olsun deyip ATE Super Blue Racing aldım. Debriyajdaki yağı bilgisayar yardımı ile değiştirdik. Eski yağ koyu sarı bir renk almıştı. Normalde açık sarı ve transparan olması gerekir.
    Yeni koyduğum ATE sıradan Dot 4'lere göre daha yüksek ısıya dayanıklı, yoğunluğu daha yüksek (bu fren gücü iletiminin artması demek)ve ömrü 3 sene.
    Sonuçta vites geçişlerim araç soğukken bile neredeyse hissedilmez oldu. Sıcakken de inanılmaz bir şekilde pamuk gibi. Hiç hissedilmiyor. Süre olarak da çok hafif bir azalma da oldu. Bu nedenle hidrolik değişimini kesinlikle tavsiye ederim. Bu işlem için aracı bilgisayara bağlamak gerekiyor. Yağ değişimini ve hava alma işlemini bilgisayar yaptırıyor. Servis dışında honda yazılımı neredeyse hiç yok. Ben Ankara'da Proser serviste yaptırdım.
    Debriyajdan sonra fren hidroliğini de değiştirdik. Freni pompalayarak 4 tekerden eski yağı akıttık. Yeni yağın rengi mavi olduğundan yağın tamamen yenisi ile değiştiğinden emin olabiliyorsunuz. Bu işlemin sonunda da fren hissi çok arttı. Daha az güçle duruyor araç ve bu daha güven verici. Bilgilerinize.

    Hocam çok teşekkür ederim, ilk işim bunları yaptırmak, benim araçta 2009 model eminim bu yağlar hiç değişmemiştir, kime sorsam hidrolik bu yok şu bu diyerek değişmeye gerek olmadığını söylüyor ama ben inanamıyordum, paylaştığınız için çok teşekkür ederim.

    Göker hocam birşey kafama takıldı, fren hidroliği ile debriyaj hidroliğine aynı yağ mı kullanılıyor, aynı kullanılıyor ise bahsettiğiniz ATE yağdan alırsak toplamda kaç lt almamız gerekir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukakgun -- 6 Kasım 2014; 11:47:55 >




  • mc pherson M kullanıcısına yanıt
    Deneyip görmek lazım yetkili servis bu işlemi ne kadara yapar acaba başka yere güvenip bu işlemi yaptırmak ne kadar doğru olur bilemiyorum . Güvenilir bir usta bulmak zor .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    I-shift kullanan arkadaşlar için bir duyurum olacak. Debriyaj hidroliğini degiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Benim şanzımanda 1'den 2'ye geçerken hafif bir vurma ve akabinde sendeleme vardı. Kalibrasyon yaptırdım, azaldı ancak geçmedi. En son çare şanzıman yağı ve hidroliğini de değiştireyim dedim. Şanzıman yağının vurmaya pek etkisi olmaz ama değişsin ve içim rahat etsin dedim. Zaten 1.4 lt yağ alıyor ve litresi 20TL orjinal MTF yağın. Normal hidrolik yağları 1 sene içerisinde özelliğini kaybetmekteler. Hem ısınıp soğumadan dolayı hem de hygrothermal yani içine nem çektiklerinden dolayı. Aracım henüz 28000'de olmasına rağmen debriyaj içindeki yağ 8 senelik.
    Almışken dot4'ün en iyisi olsun deyip ATE Super Blue Racing aldım. Debriyajdaki yağı bilgisayar yardımı ile değiştirdik. Eski yağ koyu sarı bir renk almıştı. Normalde açık sarı ve transparan olması gerekir.
    Yeni koyduğum ATE sıradan Dot 4'lere göre daha yüksek ısıya dayanıklı, yoğunluğu daha yüksek (bu fren gücü iletiminin artması demek)ve ömrü 3 sene.
    Sonuçta vites geçişlerim araç soğukken bile neredeyse hissedilmez oldu. Sıcakken de inanılmaz bir şekilde pamuk gibi. Hiç hissedilmiyor. Süre olarak da çok hafif bir azalma da oldu. Bu nedenle hidrolik değişimini kesinlikle tavsiye ederim. Bu işlem için aracı bilgisayara bağlamak gerekiyor. Yağ değişimini ve hava alma işlemini bilgisayar yaptırıyor. Servis dışında honda yazılımı neredeyse hiç yok. Ben Ankara'da Proser serviste yaptırdım.
    Debriyajdan sonra fren hidroliğini de değiştirdik. Freni pompalayarak 4 tekerden eski yağı akıttık. Yeni yağın rengi mavi olduğundan yağın tamamen yenisi ile değiştiğinden emin olabiliyorsunuz. Bu işlemin sonunda da fren hissi çok arttı. Daha az güçle duruyor araç ve bu daha güven verici. Bilgilerinize.

    Hocam çok teşekkür ederim, ilk işim bunları yaptırmak, benim araçta 2009 model eminim bu yağlar hiç değişmemiştir, kime sorsam hidrolik bu yok şu bu diyerek değişmeye gerek olmadığını söylüyor ama ben inanamıyordum, paylaştığınız için çok teşekkür ederim.

    Göker hocam birşey kafama takıldı, fren hidroliği ile debriyaj hidroliğine aynı yağ mı kullanılıyor, aynı kullanılıyor ise bahsettiğiniz ATE yağdan alırsak toplamda kaç lt almamız gerekir ?

    Ben de aynı şekilde düşündüğüm için ısrar edip yaptırdım. Bizim araçlarda i-shift ve fren hidroliği her ikisi de dot4 kullanıyor. Fren hidroliğine dot5.1 de kullanılabiliyor ancak dot4 ile karışmaması lazım. Bunun için de sistemdeki tüm yağı boşaltıp yeni yağı koyup havaları alıyorsunuz. Zahmetli bir işlem. Ancak ATE super blue racing DOT5.1 ile aynı özelliklere sahip. Aslında yarış tipi DOT5.1 fren hidrolikleri var, frenler için en iyisi onlar ancak ömürleri sadece 6 ay. Motul'ün RBF600'ü bunların en meşhuru. TRW'nin DOT4 ile karışabilen bir hidroliği var ancak denemedim.
    Debriyaj ve frenler için 1lt yeterli oluyor. Benim aldığım ATE 1lt'lik kutuda geliyordu. Almak isteyen olursa ben otosupermarket internet sitesinden aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AzM!CaN

    Deneyip görmek lazım yetkili servis bu işlemi ne kadara yapar acaba başka yere güvenip bu işlemi yaptırmak ne kadar doğru olur bilemiyorum . Güvenilir bir usta bulmak zor .

    Serviste işçilikler standart, sistemde ne çıkarsa o. Sadece debriyajı 100liradan aşağı yapacaklarını sanmam.
    Bana göre bir aracın en iyi ustası sahibidir. Yapılması gerekenleri önceden biliyorsanız ustaya tarif edip yaptırabilirsiniz. Debriyaj hidroliği değişimi nispeten basit bir işlem. Honda servis yazılımı olan bir usta kolayca yapacaktır bu işi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mc pherson M kullanıcısına yanıt
    Sağol mc pherson.
    Benim baskı balata, şanzuman yağı, fren balataları ve fren hidroliği değişti ama Debriyaj Hidroliği bahsi bile geçmedi.
    Araç 2009 model 53 binde hemen araştırıp gereğini yapayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediklerini bizzat yaptıran ve yaşayan biri olarak kesinlikle katılıyorum. Şanzıman ısındıktan sonra gerçekten çok fark ediliyor. Bende Ayışığı Honda'da bakımda yaptırmıştım. Başta biraz saçmalama oluyor ama ısındıktan sonra arasında dağlar kadar fark var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    I-shift kullanan arkadaşlar için bir duyurum olacak. Debriyaj hidroliğini degiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Benim şanzımanda 1'den 2'ye geçerken hafif bir vurma ve akabinde sendeleme vardı. Kalibrasyon yaptırdım, azaldı ancak geçmedi. En son çare şanzıman yağı ve hidroliğini de değiştireyim dedim. Şanzıman yağının vurmaya pek etkisi olmaz ama değişsin ve içim rahat etsin dedim. Zaten 1.4 lt yağ alıyor ve litresi 20TL orjinal MTF yağın. Normal hidrolik yağları 1 sene içerisinde özelliğini kaybetmekteler. Hem ısınıp soğumadan dolayı hem de hygrothermal yani içine nem çektiklerinden dolayı. Aracım henüz 28000'de olmasına rağmen debriyaj içindeki yağ 8 senelik.
    Almışken dot4'ün en iyisi olsun deyip ATE Super Blue Racing aldım. Debriyajdaki yağı bilgisayar yardımı ile değiştirdik. Eski yağ koyu sarı bir renk almıştı. Normalde açık sarı ve transparan olması gerekir.
    Yeni koyduğum ATE sıradan Dot 4'lere göre daha yüksek ısıya dayanıklı, yoğunluğu daha yüksek (bu fren gücü iletiminin artması demek)ve ömrü 3 sene.
    Sonuçta vites geçişlerim araç soğukken bile neredeyse hissedilmez oldu. Sıcakken de inanılmaz bir şekilde pamuk gibi. Hiç hissedilmiyor. Süre olarak da çok hafif bir azalma da oldu. Bu nedenle hidrolik değişimini kesinlikle tavsiye ederim. Bu işlem için aracı bilgisayara bağlamak gerekiyor. Yağ değişimini ve hava alma işlemini bilgisayar yaptırıyor. Servis dışında honda yazılımı neredeyse hiç yok. Ben Ankara'da Proser serviste yaptırdım.
    Debriyajdan sonra fren hidroliğini de değiştirdik. Freni pompalayarak 4 tekerden eski yağı akıttık. Yeni yağın rengi mavi olduğundan yağın tamamen yenisi ile değiştiğinden emin olabiliyorsunuz. Bu işlemin sonunda da fren hissi çok arttı. Daha az güçle duruyor araç ve bu daha güven verici. Bilgilerinize.

    Hayırlı olsun kafamdaki bir türlü yapamadığım ve aklımda olan tüm işlemleri yaptırmışsın hersey dahil kaca maloldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KHRMN99

    Fahri müfettiş değil arkadaşlar, memur yazmış arkadaşın elinde saygıölçer var herhalde, neye göre değerlendiriyorlarsa

    Çok tokatladın heralde dostum milleti o yüzdendir
  • Yazılım güncellemesi yaptırdım hiç bi fark olmadı son çare bi de bunları yapalım bu arada
    2 silecek 5w30 motor yağı filtreleri toplam 140 tl ye bugün değiştirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    I-shift kullanan arkadaşlar için bir duyurum olacak. Debriyaj hidroliğini degiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Benim şanzımanda 1'den 2'ye geçerken hafif bir vurma ve akabinde sendeleme vardı. Kalibrasyon yaptırdım, azaldı ancak geçmedi. En son çare şanzıman yağı ve hidroliğini de değiştireyim dedim. Şanzıman yağının vurmaya pek etkisi olmaz ama değişsin ve içim rahat etsin dedim. Zaten 1.4 lt yağ alıyor ve litresi 20TL orjinal MTF yağın. Normal hidrolik yağları 1 sene içerisinde özelliğini kaybetmekteler. Hem ısınıp soğumadan dolayı hem de hygrothermal yani içine nem çektiklerinden dolayı. Aracım henüz 28000'de olmasına rağmen debriyaj içindeki yağ 8 senelik.
    Almışken dot4'ün en iyisi olsun deyip ATE Super Blue Racing aldım. Debriyajdaki yağı bilgisayar yardımı ile değiştirdik. Eski yağ koyu sarı bir renk almıştı. Normalde açık sarı ve transparan olması gerekir.
    Yeni koyduğum ATE sıradan Dot 4'lere göre daha yüksek ısıya dayanıklı, yoğunluğu daha yüksek (bu fren gücü iletiminin artması demek)ve ömrü 3 sene.
    Sonuçta vites geçişlerim araç soğukken bile neredeyse hissedilmez oldu. Sıcakken de inanılmaz bir şekilde pamuk gibi. Hiç hissedilmiyor. Süre olarak da çok hafif bir azalma da oldu. Bu nedenle hidrolik değişimini kesinlikle tavsiye ederim. Bu işlem için aracı bilgisayara bağlamak gerekiyor. Yağ değişimini ve hava alma işlemini bilgisayar yaptırıyor. Servis dışında honda yazılımı neredeyse hiç yok. Ben Ankara'da Proser serviste yaptırdım.
    Debriyajdan sonra fren hidroliğini de değiştirdik. Freni pompalayarak 4 tekerden eski yağı akıttık. Yeni yağın rengi mavi olduğundan yağın tamamen yenisi ile değiştiğinden emin olabiliyorsunuz. Bu işlemin sonunda da fren hissi çok arttı. Daha az güçle duruyor araç ve bu daha güven verici. Bilgilerinize.

    Hayırlı olsun kafamdaki bir türlü yapamadığım ve aklımda olan tüm işlemleri yaptırmışsın hersey dahil kaca maloldu

    Teşekkürler. Bakım da yaptırdım. ATE Super Blue Racing hidrolik yağı 90TL, Castrol 0W-30 motor yağı 90TL, servisten aldığım orjinal hava-polen-yağ filtreleri 115TL, yine servisten aldığım 2 lt MTF şanzıman yağı 40 veya 45TL, işçilik olarak da 100TL verdim. İşlem yaklaşık 4 saat sürdü. Serviste basit bir yağ değişimine bile 450-500TL ücret alıyorlar. Ben servisten orjinal parça alıp kendi özel serviste hallettiriyorum bakım işlerimi. Orjinal parça ile yarı fiyata geliyor bu şekilde, ayrıca sağolsunlar ufak tefek her istediğimi yapıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc pherson -- 6 Kasım 2014; 21:25:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 547548549550551
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.