Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (551. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
760.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 549550551552553
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • - Dizel
    - Manuel Vites
    - 3-5 yıl sonra satarken bana çok zarar ettirmeyecek ve kısa sürede satabileceğim
    - servis imkanı yedek parça bulunabilirliği ve ucuz olması
    - Çok baş ağrıtmayacak servis bakım konusunda
    - yakıt konusunda cimri olan
    - güçlü,performanslı, parasının hakkını veren sıfır ya da 2. el max 70.000 TL ye araç bakıyorum.

    Seçeneklerim: Astra J 1.6 CDTİ Sport - Yeni Corolla 1.4 D-4D Premium - Civic HB 1.6 Sport - Jetta 1.6 TDİ Comfortline ya da Highline

    Tarafsız yorumlarınızı alabilirmiyim?
  • goxelgokcell G kullanıcısına yanıt
    Taraflı ya da tarafsız her türlü yorumum HONDAAAA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goxelgokcell

    - Dizel
    - Manuel Vites
    - 3-5 yıl sonra satarken bana çok zarar ettirmeyecek ve kısa sürede satabileceğim
    - servis imkanı yedek parça bulunabilirliği ve ucuz olması
    - Çok baş ağrıtmayacak servis bakım konusunda
    - yakıt konusunda cimri olan
    - güçlü,performanslı, parasının hakkını veren sıfır ya da 2. el max 70.000 TL ye araç bakıyorum.

    Seçeneklerim: Astra J 1.6 CDTİ Sport - Yeni Corolla 1.4 D-4D Premium - Civic HB 1.6 Sport - Jetta 1.6 TDİ Comfortline ya da Highline

    Tarafsız yorumlarınızı alabilirmiyim?

    Toyota d4d performans olarak tad vermez, bakım aralıkları daha sık ve cruse control yok diye biliyorum. ama çok rahat satarsın
    civic hb iç malzeme kalitesi olarak o para etmez zaten daha ucuzada bulabilirsin, satarken rakiplerine oranla biraz daha zorlanırsın, herkes tarafından beğenilmiyor tasarımı
    jetta da ise rakipleriyle aynı donanıma sahip olsun dersen daha düşük bir model alman gerekebilir. woswogenlerin fiyatlarını çok abartılı buluyorum.
    bana göre en mantıklısı 1.6 136hp astra gibi duruyor, ama illaki cozmosunu tavsiye ederim afl farları başlı başına tercih nedeni olabilir. 70 bine bulabilirsen hiç kaçırma derim,
    ancak türkiyeye ne zaman gelir bilmem ama 2015 yılında kasa yenilecenekti astranın genede ikinci elini çok etkliyeceğini sanmam.
    benim naçizane fikrim budur yardımcı olabildiysem ne mutlu bana




  • Astra iç kalite olarak saydıklarının hepsinden çok daha üst seviyede. Bizzat kullandım, diğer araçlar ile kıyas yaparak aldım. Ancak ikinci elde değer kaybetmeden satacaksan maalsef VW. Millet niyeyse VW deyince çıldırıyor. Saçmasapan VW fanboylar sayesinde Doğuş Oto aldı başını yürüdü. Toyota performans olarak haz vermez. Saydıkların içinde en iyisi Astra 1.6 cdti sport yada cosmo donanım. Aşağısı satışta süre alır.
  • goxelgokcell G kullanıcısına yanıt
    Opel'in aktarma organlarında bir sorun var sanırım 136 hp 320 nm kağıt üstünde ama hızlanma 10,3 sn. Son hız 200 km/sa.
    Honda ise 120 hp 300 nm ile hızlanma 10,5 sn. Son hız 207 km/sa. Civic yakıt tüketimi daha düşük, sanırım Aerodinamik etkisi var. Bu durumda Astra'dan daha performanslı bir araç veya ikisi de Aynı. Astra'nın boy boy fark atması lazımdı oysa.

    Ayrıca Astra bagajı 370 lt. Civic bagaji 407 litre. Civic'in akıllı arka koltukları da cabası, koltuk altlarına da baya ıvır zıvır alıyor.

    SEDAN arabaların sunduğu iç genişliğe rağmen park sorunu var ama HB her iki yönden de daha avantajlı, kullanışlı, kompakt.
    HB bagaji Sedanlardan daha büyüktür.
    Lazım olduğunda bagaj üst kapak bölmesini çıkartırsın tavana kadar yüklersin. 2 tane bebek arabasını Dikine koyar bir sürü de valiz alır örneğin ama Sedan ancak bagaj kapağı açık gezer Taksi gibi bagaji iple bağlarsın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    Opel'in aktarma organlarında bir sorun var sanırım 136 hp 320 nm kağıt üstünde ama hızlanma 10,3 sn. Son hız 200 km/sa.
    Honda ise 120 hp 300 nm ile hızlanma 10,5 sn. Son hız 207 km/sa. Civic yakıt tüketimi daha düşük, sanırım Aerodinamik etkisi var. Bu durumda Astra'dan daha performanslı bir araç veya ikisi de Aynı. Astra'nın boy boy fark atması lazımdı oysa.

    Ayrıca Astra bagajı 370 lt. Civic bagaji 407 litre. Civic'in akıllı arka koltukları da cabası, koltuk altlarına da baya ıvır zıvır alıyor.

    SEDAN arabaların sunduğu iç genişliğe rağmen park sorunu var ama HB her iki yönden de daha avantajlı, kullanışlı, kompakt.
    HB bagaji Sedanlardan daha büyüktür.
    Lazım olduğunda bagaj üst kapak bölmesini çıkartırsın tavana kadar yüklersin. 2 tane bebek arabasını Dikine koyar bir sürü de valiz alır örneğin ama Sedan ancak bagaj kapağı açık gezer Taksi gibi bagaji iple bağlarsın...

    Astra'nın ağırlığı çok fazla. Civic 1.200 kg iken Astra'nın benzinlisi 1.500 kg üstü. Ama 1.6 dizel kalkıştan sonra ezer bizi gibime geliyor.




  • Selamlar , Kış lastiği ne tavsiye edersiniz ?
  • HB sahibi arkadaşlar sizin yorumlarınızı alabilirmiyim.
    araç olarak dizel otomatik Bravo' m var. HB araçları seviyorum her zaman. Hondanın HB kasası da beni çok etkiliyor.
    Aklımda 1.8 LPG li otomatik bir HB Honda almak var. uzun yolda kullanacağım daha çok.

    Okuduğum yorumlarda i-shift ile ilgili pek iyi şeyler söylenmiyor ama ben zaten Bravodan yarı otomatik şanzumana alışığım. Bravo dan çok daha mı kötü acaba. deneyen var mı ki.

    Araç çok hoşuma gittiği için ve gerçekten heves ettiğim için almka istiyorum ancak alınca da hayal kırıklığı olur mu diye de korkuyorum açıkcası.

    1.8 motor açısından güçlü olsun diye istiyorum. siz 1.4 mü tavsiye edersiniz.

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim...

    Selamlar....
  • Fiat'tan sonra neye binsen performans verir hocam merak etme. Lanet grande punto'yu sattığım gün otobüse bindim o bile performanslı geldi.
  • 4ydın kullanıcısına yanıt
    Astra'nın ağırlığı 1428 kg.
    Civic'in ağırlığı 1365 kg.
    Arada 63 kg. fark var yani çok değil.
    Astra'nın "Güç/Ağırlık" oranı daha yüksek olduğu halde bunu tam olarak Yola Aktaramamış.
    İki araç da ezemez/ezilmez ama kalkıştan sonra illaki Civic geçer çünkü birisi 200 km/sa birisi 207 km/sa son hıza ulaşacak eninde sonunda Civic uzayacaktır...
  • 4ydın kullanıcısına yanıt
    1.3 Mjet Punto 1 yıl kullandım RaceChip ile 90-95 hp güç, 210-220 nm tork verir 1050-1100 kg ağırlık zaten Yokuşta birçok arabayı üzerdi.
    180 km/sa ile 20 dk. hiç kesilmeden gidip 7 litre civarı Mazot yakardı.

    Senin araç herhalde 1.4 benzinliydi dimi?

    Mjet dizeller çok farklı, hem sağlamlık hem performans olarak kendisini kanıtlamıştır, Opel de kullanıyor zaten...
  • atokgozlu kullanıcısına yanıt
    Merhaba , bende 2010 düz vites punto evo vardı 1.4 benzinli , şu an 1.4 2012 i-shift var . Elbette performansı daha iyi donanım olarak ve ebat anlamında daha iyi.. fakat direksiyon ve yürüyen aksam daha yumuşaktı puntonun , genel olarak memnunum ben i-shift vitesi sevdim manuelde performansı gayet yeterli bana göre otomatik te de çok ekonomik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atokgozlu

    HB sahibi arkadaşlar sizin yorumlarınızı alabilirmiyim.
    araç olarak dizel otomatik Bravo' m var. HB araçları seviyorum her zaman. Hondanın HB kasası da beni çok etkiliyor.
    Aklımda 1.8 LPG li otomatik bir HB Honda almak var. uzun yolda kullanacağım daha çok.

    Okuduğum yorumlarda i-shift ile ilgili pek iyi şeyler söylenmiyor ama ben zaten Bravodan yarı otomatik şanzumana alışığım. Bravo dan çok daha mı kötü acaba. deneyen var mı ki.

    Araç çok hoşuma gittiği için ve gerçekten heves ettiğim için almka istiyorum ancak alınca da hayal kırıklığı olur mu diye de korkuyorum açıkcası.

    1.8 motor açısından güçlü olsun diye istiyorum. siz 1.4 mü tavsiye edersiniz.

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim...

    Selamlar....

    Merhaba,
    1.6 Mjet Bravo en kötüsü 105 hp 290 nm tork diye hatırlıyorum.
    Bu araçtan inip 1.4 Civic (120 nm tork) alırsanız uzun yolda, klima açık, Yokuşlarda iner yürürsünüz.
    Bu araçtan sonra 1.8 şart yani.
    i-Shift, Dualogic'e göre daha iyi bir şanzumandır, Linea kullandığım için biliyorum.
    Şanzuman bakımından size gayet güzel gelecektir.

    Ancak Bravo ile Civic arasında hayatınızda bir şeyler değiştirecek bir fark yok.
    İç hacim, bagaj, performans, yakıt, konfor, kalite, yol tutuş vb. çok yakın birbirine.
    Bildiğiniz arabayı satıp bilmediğiniz bir araba alacaksınız, muhtemelen yeni arabanın Masrafları olacak.
    Sadece HONDA olsun diye bence değmez ama bir daha mı gelecez dünyaya Civic'e bineceğim derseniz alınır tabiki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    1.3 Mjet Punto 1 yıl kullandım RaceChip ile 90-95 hp güç, 210-220 nm tork verir 1050-1100 kg ağırlık zaten Yokuşta birçok arabayı üzerdi.
    180 km/sa ile 20 dk. hiç kesilmeden gidip 7 litre civarı Mazot yakardı.

    Senin araç herhalde 1.4 benzinliydi dimi?

    Mjet dizeller çok farklı, hem sağlamlık hem performans olarak kendisini kanıtlamıştır, Opel de kullanıyor zaten...

    Üstat bende 1.3 mjet kullandım ama stock halde. Yokuşta bağırır gitmezdi, bi konvoy yapsan yapamaz ya turboya takar basar yada turboya girmez gitmezdi. Baskı balata değiştirdim yine çözüm olmadı. Servisi çok dandikti. Zaten en çok servisinden çektim. Kronik city mod arızası yüzünden yine çektim. O yüzden hiç iyi anmıyorum Fiat'ı.

    Ha az yakıyordu orasına diyecek birşeyim yok ama performansı hiç mi hiç tatmin etmedi beni.




  • 4ydın kullanıcısına yanıt
    Benimki 2009 modeldi 52 binde aldım 76 binde sattım SIFIR masraf, sıfır sorundu.
    Araba işi biraz da şans yani...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @alperd82 @4ydın @alperd82 @ssmoonlight

    Öncelikle yorumlarınız için teşekkürler. Peki astra 1.3 cdti konusunda ne düşünüyorsanız? 1.6 cdti motorla arasında çok fark var mı? Malum astranın boş kasa ağırlığını fazla olduğu ve 1.3 cdti motorun yetmediği yönünde görüşler var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82

    quote:

    Orijinalden alıntı: atokgozlu

    HB sahibi arkadaşlar sizin yorumlarınızı alabilirmiyim.
    araç olarak dizel otomatik Bravo' m var. HB araçları seviyorum her zaman. Hondanın HB kasası da beni çok etkiliyor.
    Aklımda 1.8 LPG li otomatik bir HB Honda almak var. uzun yolda kullanacağım daha çok.

    Okuduğum yorumlarda i-shift ile ilgili pek iyi şeyler söylenmiyor ama ben zaten Bravodan yarı otomatik şanzumana alışığım. Bravo dan çok daha mı kötü acaba. deneyen var mı ki.

    Araç çok hoşuma gittiği için ve gerçekten heves ettiğim için almka istiyorum ancak alınca da hayal kırıklığı olur mu diye de korkuyorum açıkcası.

    1.8 motor açısından güçlü olsun diye istiyorum. siz 1.4 mü tavsiye edersiniz.

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim...

    Selamlar....

    Merhaba,
    1.6 Mjet Bravo en kötüsü 105 hp 290 nm tork diye hatırlıyorum.
    Bu araçtan inip 1.4 Civic (120 nm tork) alırsanız uzun yolda, klima açık, Yokuşlarda iner yürürsünüz.
    Bu araçtan sonra 1.8 şart yani.
    i-Shift, Dualogic'e göre daha iyi bir şanzumandır, Linea kullandığım için biliyorum.
    Şanzuman bakımından size gayet güzel gelecektir.

    Ancak Bravo ile Civic arasında hayatınızda bir şeyler değiştirecek bir fark yok.
    İç hacim, bagaj, performans, yakıt, konfor, kalite, yol tutuş vb. çok yakın birbirine.
    Bildiğiniz arabayı satıp bilmediğiniz bir araba alacaksınız, muhtemelen yeni arabanın Masrafları olacak.
    Sadece HONDA olsun diye bence değmez ama bir daha mı gelecez dünyaya Civic'e bineceğim derseniz alınır tabiki

    ALPER bey yorumlarınız icin cok teşekkür ederim. Cok guzel seyler yazmışsınız.
    Aslında dediğiniz gibi büyük bir fark beklemiyorum ama iste hep aklımda kaldı :-)
    Bir de bravoyu esim kullanacak satmayacağım ins.
    Kendime araç lazım oldu ve biraz da uzun yol olacak gibi. Diezel araç yerine dedim hep heves ettigim hondayi (LPGli) alayım diye düşündüm.
    Yalnız yakıtı ve sonradan elden çıkarması korkutuyor.

    Kararsızım :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birde ALPER bey. iner yurursunuz esprisi cok hoş olmuş. Hala gülüyorum. :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu
    2. araç olacaksa bence alınabilir.
    Uzun yolda çok zevkli, hızlı bir araçtır. Direksiyondan F1 vites de yaparsınız.
    LPG ile yakıt zaten uzun yolda kokluyor, dizelle yarışır Sakin kullanımda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goxelgokcell

    @alperd82 @4ydın @alperd82 @ssmoonlight

    Öncelikle yorumlarınız için teşekkürler. Peki astra 1.3 cdti konusunda ne düşünüyorsanız? 1.6 cdti motorla arasında çok fark var mı? Malum astranın boş kasa ağırlığını fazla olduğu ve 1.3 cdti motorun yetmediği yönünde görüşler var.

    Evet 1.3 motor biraz hantal kalıyor arabanın ağırlığından dolayı ama öyle gitmiyor falan söylemleri asılsızdır. 1.6 cdti müthiş bir alet. Ben test ettim, beklenenin üstünde de bir sessizliği var. Gücü kesinlikle hissedersiniz. Konfor deseniz yine on numara. Ama v-tech zevkide başkaymış onuda belirteyim, ilk defa Honda kullanıyorum. Nasip olursa yine Honda kullanacağım.




  • 
Sayfa: önceki 549550551552553
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.