Şimdi Ara

Toyota hybrit eksileri nedir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam herkeze. İnternette bir aracın hep artıları anlatılıyor. bana hiç eksileri denk gelmedi . Sattığım aracın bile satın aldıktan sonra. kronik sorununu sonradan bir şekilde öğreniyorsun. Benim soruma gelirsek toyota hybrit modellerinin kronik sorunları nedir. örneğin opel crosslan triger kayışı sorunu varmış. 30 bin km değişmesi gerekiyormus. yağın içinde çalılıyormus. motora zarar verme riski varmış toyota hybitlerin kronik sorunları nelerdir . Hangi marka model. tavsiye edersiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Bildiğim kadarıyla 1.8 lerin kronik problemi yok. Aynı şekilde hondanın hibritlerinde de kronik problem yok. Bu 2 marka 20 yıldır hibrit üretiyor. Hibritte şunu bilmek gerek pil kapasitesini uzun yıllar yüksek tutmak istiyorsak aracı yatırmıycaz. Pil çalıştıkça sağlıklı kalan bir şey. Günlük kullanım için değilse hibrit almamak gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArAdiAzZz

    Bildiğim kadarıyla 1.8 lerin kronik problemi yok. Aynı şekilde hondanın hibritlerinde de kronik problem yok. Bu 2 marka 20 yıldır hibrit üretiyor. Hibritte şunu bilmek gerek pil kapasitesini uzun yıllar yüksek tutmak istiyorsak aracı yatırmıycaz. Pil çalıştıkça sağlıklı kalan bir şey. Günlük kullanım için değilse hibrit almamak gerek.
    Verdiğin bilgi için çok teşekkür ederim. Benim istediğim servisin yolunu unutturacak bir araç. mekanik sorun her araçta çıkabilir bunun kaçarı yok . Nasıl eninde sonun da o toprağa gireceksek. Bu araçta servis yolunu tutacak da. Benim istediğim en minimum servis. Az önce de bir arkadasım. hybrit tavsiye etmedi. Alacaksan toyotanın dizelini al dedi ikilemde kaldım .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Toyotanın dizeli mi toyotanın dizelini toyota ceo'su bile önermez. Toyota hibrit sistemini 25 senedir satıyor ve günümüze hep üzerine koyarak geldi. Hiçbir kronik sorunu yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sireno52 kullanıcısına yanıt
    Toyotanın dizeli dediği 1.4 d4d ise son derece sorunsuz bir makine zincir bile değişmeden 600-700 bin km yapar onun haricinde ülkemizde olmayan yüksek hacimli dizelleri de efsanedir
    Ülkemiz için 1.4 dizel, 1.6 atmosferik motor veya 1.8 hybrid olanlar en iyi seçenekler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sireno52 kullanıcısına yanıt

    O zaman şöyle söyliyim japonda periyodik bakım dışında servise uğramanız çok düşük bir ihtimal. Hibrit için de toyota ve honda dışında bende tavsiye etmem.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota çoook uzun yıllardır Hybrit işinde.


    Ülkemizde çok sınırlı sayıda olan Prius modeli yıllardır ABD'de kullanılıyor.


    Bu araçlardan taksi olarak kullanılanların sorunsuz bir şekilde 1.000.000 mil (Km. değil, mil) yaptığı biliniyor.


    Ancak Hybrit sistem, uzun yolda çok ta tasarruflu değil.


    Ayrıca ne yazık ki ülkemizin saçma sapan MTV politikası nedeniyle bu araç 1.8 motor olarak değerlendirilip vergilendirmeye tabi tutuluyor.


    MTV'nin beygir gücü veya kasko değerine göre alınması için kamuoyu talebi vardı ama malumların yandaşlarının araba vergileri yükseleceğinden yanaşmadılar.


    Günlük şehir içi trafikli yollarda kullanılacaksa ve yılda minimum 10.000 km yapılacaksa sorunsuzluğu nedeniyle kesinlikle tercih edilir.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Vatandasin dilinde olan motorun zorlandığı da sesli calismasi ve mtv nin yuksek olmasi disinda bir sorunu yok, 1.5 toyota hibridlerde var yaris ve yaris cross

    Ayni baglamda honda jazz hibrid ve hrv hibrid de degerlendirilebilir bu ikisi 1.5 motor oldugu icin mtv si daha uygun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 14 Haziran 2025; 19:8:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Efsane D-4D Motoru duydun mu hayatında? Gelmiş geçmiş en sağlam ve sorunsuz Dizel motora bir de "Toyota'nın CEO'su bile önermez" diye yorum yapıyorsun, 4 tane süper zekalı da çok doğru söylemişsin gibi, bir de (+) veriyor sana güler misin ağlar mısın? 

  • Yaris in motor kısmında tek eksiği çok bağırıyor. Başka bir sorun görmedim şanzıman bence çok başarılı. Hızlanma çok iyi. Corolla kullanmak daha nasip olmadı.
    Egsoz muayenesi yok alacakların bilgisi olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tefennili kullanıcısına yanıt

    90 beygirlik efsane  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Efsane denilince senin aklına beygir gücü mü geliyor? Şu ana kadar üretilmiş küçük hacimli Dizeller arasında en uzun ömürlü, ve sorunsuz Motordur, biraz araştır belki bir şeyler öğrenirsin 

  • tefennili kullanıcısına yanıt

    Turbosuz yaparsan daha da sağlam olur şöyle 60 beygirlik bir dizel   efsaneler efsanesi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Aynen, senin öve öve bitiremediğin Toyata'nın 1.8 Hybrid'in Turbosuz Atkinson çevirmeli, uzun yolda elektrik bitince öküz gibi çekmeyen Motor gibi mi? 

  • 1.8 litre motorun hem "emsal benzinli motorlara göre" verimsiz olması hem de hibritle yaptığın tasarrufu motor hacmi nedeniyle MTV'ye vermek en büyük problem. Günlük işe gider gelirim diyen orta direk için MTV dezavantajı nedeniyle pek mantıklı değil.

  • tefennili kullanıcısına yanıt

    İşte o yüzden ben efsane kelimesini kullanmadım, aramızdaki fark bu. Tek bir övgü dahi yok, 25 yıldır üretilip en çok sattığı bu sistemin sorunsuz olduğunu söyledim. Neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum merak etme :) 1.8 hibrit de kullandım, şu anda da 326hp kullanıyorum. Gidip 90-100 beygir motorlara efsane demem


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Forumun bilgi seviyesi malesef böyle hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.