|
Selamlar arkadaşlar ürünü garantiye gönderdim ve ürün geri geldi. Deneyimlerimi aktarayım. Ürünü Aras Kargo anlaşma koduyla İzmir Providyo isimli firmaya gönderdim. Whatsapp hattından kodu iletiyorlar. Ürünle ilgili şikayetlerimi net bir şekilde yazıp kutunun içine koydum. Yedek aksesuarlar hariç her şeyi gönderdim. En temel sorunum vakum sonrasında oluşan yoğun toz kokusu idi. Diğer kronik problemleri de belirttim. Göndermeden önce ufak kaba temizlik yaptım, çöp torbasını yeniledim. Tekerlek ve döner mini fırçayı özellikle ellemedim. Ürün 4 Temmuzda teslim edildi. Ürünün servis kaydının açıldığını işlem yapıldığı ile ilgili hiç bir bildirim almadım. Ben sorduğumda sırada bekliyor denmişti. 13 Temmuzda kargoyu teslim aldım. Ürün raporuna göre üründe genel temizlik yapılmış, rulo fırça motoru temizlenmiş, arıza tespit edilip onarım yapılmış. Ürün geldi hiç bir sorun giderilmemiş aksine tekerlerden gelen sesler artmış. Ürün sıfırlanmış dili ingilizcede bırakılmış, toz torbası tertemizdi vakum bile yaptırmamışlar. En önemli şikayetim vakum sonrası toz kokusuydu. Ürün gelir gelmez fotoğraflarını çektim hiç temizlenmemiş bile. Garanti deneyimim oldukça kötüydü, tekrar tekrar göndererek yasal hakkımı aramayı planlıyorum. ![]() ![]() ![]() |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler

önceki



||
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






