< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam yanıtınız için çok teşekkür ederim. Maalesef ios kullanan yok yakınımda. Modem yeni bir modem geçiş durumu telefon üzerinden oluyor iki adet bağlantı görünüyor hangisini seçersem ona bağlanıyorum 5 ghz ve 2.4 ghz olan bağlantıyı denedim. Fabrika ayarlarına da döndüm tekrardan kurulum yaptım ama nafile. Bu durum ve altta bulunan fırçasını kontrol ettiğim de asimetrik bir durum gördüm iki taraf aynı değildi bi tarafta ki kıllar düzgün diğer taraf dağınık haldeydi bir de dün evi dolaşırken makine tekerinden sanki sürtme sesi geliyordu böyle sanki birşey takılmış da zorla sürterek gidiyor gibiydi Bende bu sabah bu sorunlardan dolayı servise gönderdim sonucu bekleyeceğim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Eski nick : diabolical
|
|
Hocam servisten geri gelince mutlaka denerim bu yöntemi teşekkür ederim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam fırça da rahatsız etti keşke fotosunu çekseydim. Çok isteyerek aldım çok da bekledim araştırdım ama düzgün kullanmak nasip olmadı. Servisten gelsin dediğiniz hususları denerim mutlaka inşallah sorunsuz kullanmak nasip olur < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Tamamladı denemez sanırım.. giremediği yerleri ufak da olsa boşluk gibi görüyor. Yani sınırlarda ufak birkaç boşluk var. Dolayısıyla harita renklenmedi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar anker eufy l-70 hybrid cihazdan TCL 6500 modeline geçiş yaptım. Eufy modelini 3 yıldır kullanmaktaydım. Bu süreçte cihaz 4 kez servise gitti. İlk servis deneyimi ilk 6. ayında yazılımsal hata sebebiyle cihazın kendi kendine ileri geri hareketler yapması resmen dans ediyordu :) , ikincisi 1. yılında pilinin hızlı boşalması, üçüncüsü 1. yılı içerisinde bizim kızın üstüne çıkması sonucu tekerlek arızası, dördüncüsü pilinin çabuk boşalması, üçüncü yılında yakınlarda yine pilinin hızlı boşalması sebebiyle garanti harici servise gönderecekken 250 kargo gönderme 1500 TL batarya değişim ücreti 250 tl kargo geri gönderme ücreti toplamda 2000 TL'yi bulunca 5000 TL'ye Sweeva 6500 modelini aldım. Şöyle söyleyeyim Eufy-L70 Sweeva 6500 yanında çöp.. Arasındaki farklar Eufy- L70 batarya %100 olunca şarj kesmiyor Haritalandırma kesinlikle 6500 modelinde mükemmel Eufy-L70 sağa sola çarpa çarpa etrafı tanıyor TR dil desteği Eufy-L70'de yok Sweeva 6500 Eufy L-70'den daha yüksek konumlara çıkıp temizleyebiliyor Sweeva 6500 alan tarama, temizleme , batarya performansı, haritalandırma bakımından mükemmel bir cihaz hele o çöp haznesi, eufy l-70'de sürekli çöp haznesini boşaltmak işkenceydi, Sweeva 6500 bu yüzden bile evlerde bulunması gereken bir cihaz, ayrıca kızımızda alerji var evimizde de 2 kedimiz var haliyle uv filtreli temizlik eklenmesi müthiş bir olay olmuş cihaza, ben kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. Evimde bütün elektronik cihazları da(tv, çamaşır, kurutma, bulaşık, kombi v.b. aletleri) akım korumalı aletlerle koruyorum bu cihaza da akım korumalı priz bağladım, şarj cihazındaki akım düşürücü bobin ve kondansatörleri ve dolayısıyla cihazı da korumuş oluyorum bu sayede.. |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Eski nick : diabolical
|
|
Merhaba, elektrik kesintisi sonrası tekrar vakum yapması büyük problem, gece yarısı uykudan uyandırıyor. Bunun için servisten bir dönüş alan oldu mu acaba? |
|
_____________________________
|
|
Selam arkadaşlar, Yazılımsal çözülebilecek gibi duran sorunları aşağıdaki gibi listeledim. Bu hali ile herkes TCL'e bildirsin bence (ekleyecek bir şeyi olan da aşağıya yazabilir ayrıca. Biz de aktarırız TCL'e, ne kadar çok kişi aynı sorunları aktarırsa o kadar iyi diye düşünüyorum. Ben hemen bildirim yapmayacağım, bugün yorum ekleyecek arkadaşlar eklesin, yarın itibarı ile TCL'e ulaşırız diye düşünüyorum). Ev aletleri ile ilgili destek numaraları ve e-mail adresi aşağıdaki gibi. Yazılı bulunması açısından e-mail adresine de yazmak mantıklı olabilir, çünkü uzunca bir liste. Ancak vakti müsait olanlar Canlı Destek hattına sorunları bildirsin, firmalar e-mailleri sallamayabiliyor çoğu zaman. Herkes aynı şeyleri iletir ve yanıt beklediğimizi de söylersek faydalı olabilir. Eğer, işleminiz şu aşamada gibi bir bilgilendirme durumları da yok ise 1-2 hafta sonra tekrar arar sorarız. Müşteri Hizmetleri Hattı: 0850 209 98 25 (0850 2099 TCL) 0850 808 03 54 Hafta İçi: 09.00 – 20.00 // Hafta Sonu: 10.00 - 20.00 Canlı Destek (20.00 İtibari ile Otomatik Kayıt Sistemi) Satış ve servis ile alakalı sorularınız için: turkeyservice@tcl.com SORUNLAR: Elektrik kesildiğinde ve geri geldiğinde vakumlama yapıyor. Oysa ki cihaz zaten bir temizlik işleminden dönmediğini, torbanın boş olduğunu bilmeli. Bunun da ötesinde, gece 22:00 - 07:00 arası rahatsız etme modunu açtık diyelim. Cihaz bunu umursamıyor ve uykunun ortasında vakumlama yapıyor. Yine benzer şekilde, cihazı git şuraya kırıntı döküldü temizle deyip 1m2 alan bile temizletsek geri dönünce vakumlama yapıyor. Ufacık işler için bile bu vakumlamayı yapmamalı. Çok katlı evlerde ikinci haritaya geçildiğinde şarj ünitesi başka katta olmasına rağmen iş bittiğinde tüm odaları gezip şarj ünitesi bulunamadı diyor ve ortalık yerde duruyor. Halbuki, bu katta şarj ünitesini aramayıp (haritada zaten yok, neden arıyor?) benim ilk yere koyduğum noktaya geri dönse daha sağlıklı olur. Burada problem tam ortada falan durması, motoru da durduğu için ses çıkartmadığından yanlışlıkla üzerine basılabilir. Oysa biz cihazı diğer kata koyduğumuzda zaten en köşeye koyuyor ve temizliği oradan başlatıyoruz. Oraya, ilk başladığı noktaya geri dönmeli. Oda bölme işi çok eziyetli. O çizgiyi çekmekte çoğu kullanıcı zorlanıyor. Uygulama gözden geçirilerek daha basitleştirilmeli. Oda iptali olmalı. Mesela bir bölgede boydan boya ayna veya fransız cam kapı var ise orayı oda olarak algılıyor. Veya banyoda yüksek eşik olduğundan içeri giremiyor ancak Lidar sensör içeriği gördüğü için yarım yamalak haritalıyor. O kısmı haritadan tamamen silebilmeliyiz. Yasak bölge tanımı çok katlı evlerde harita değiştirince siliniyor. Hangi katın haritasında yasak bölgeyi seçtiysem o haritaya kaydetmeli ve yasak bölge ben kaldırana kadar yasak olarak kalmalı. Normal haritada bu sıkıntı yok, uygulamaya gir çık sabit kalıyor ancak farklı kat haritası seçince gidiyor tanımlar. EDİT: Cihaz global versiyon olduğundan, aynı sorunlar diğer ülkelerde de yaşanıyordur. Bu sebeple direk olarak TCL'e bildirimde bulunmak daha doğru olacaktır belki de arkadaşlar. Ask a Question (tcl.com) adresine girip İsim, Soyisim, email, telefon verilerini doldurduktan sonra "Product Model Number" alanından Appliances (Appliances altından soldaki küçük oka tıklayın alt menüsü açılsın) altından Robot Vacuums, onun altından da RV6514B seçiyorsunuz. Hepsi yazılımla giderilecek sorunlar olduğundan sağdan Request Category'den "Apps" seçebiliriz sanki. Date of purchase'e satın alım tarihi (tarihi takvimden seçin, ay/gün/yıl olarak yazıyor aşağıda göreceksiniz), serial number'a seri numarası yazdıktan sonra (illa yazmaya da gerek yok sanırım) aşağıdaki açıklamaları yazarsınız. "Briefly describe your question or issue" kısmına aşağıdakini yazalım: Device software and application issues "Question" kısmına da aşağıdakini yapıştırın ve gönderin: - The device automatically vacuums when the city power goes down and comes back on. However, the device should already know that it has not returned from a cleaning process and that the dust bin is empty. On top of that, the biggest problem is, it's doing it in the middle of our sleep. Let's say even though dust bin is not empty but we turned on DND mode between 22:00 - 07:00 at night. The device doesn't care about that and vacuums in the middle of our sleep. - Similarly, if we send device to clean the crumbs spilled and clean about 1m2 small sized area, it will vacuum when it comes back. It shouldn't do this vacuuming each time, even for small jobs. - When switched to the second map in multi-floor house and the job is finished, it visits all the rooms and says that the charging unit could not be found, and it stays in the middle of the room. However, it would be better if it did not look for the charging unit on this floor (it is not already on the map, why it's searching again?) and should come back to the point I put on the first place (before start cleaning). The other problem here is that it stops right in the middle of the room, and since the engine stopped already, it does not take out attention too much, so it can be accidentally stepped on. If it would return back to where it started, we would know where it is. - Room splitting is very tedious in the APP. Many users find it difficult to draw that line to split the room. The application should be revised and simplified. - A room in the app should be deleted. For example, if there is a full-length mirror or full sized glass door in a room, it perceives it as another room. Also as the bathroom has a high threshold and it can't get in, but the Lidar sensor maps it incompletely because it sees inside partially. We should be able to completely erase that part from the map and say that it's not a room. - Forbidden zone definition is deleted when changing the map in multi-floored houses. Whichever floor's map I have selected the forbidden zone, it should be saved on that map and the forbidden zone should remain as forbidden until I remove it. There is no such problem in the single map, it stays constant when you close and open the application, but when you choose a different floor map, it deletes defined forbidden zones. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebul-Liva -- 3 Aralık 2022; 9:11:10 > |
|
_____________________________
Eski nick : diabolical
|
|
Selam tekrar ,ben görüştüm bugün, bu şekilde tasarlanmış cihaz biz bir şey yapamıyoruz diyor servis, yazılım ile çözülür diye umarım. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebul-Liva -- 2 Aralık 2022; 14:57:8 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Eski nick : diabolical
|
|
_____________________________
cnky
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hocam çok teşekkür ederiz araştırma ve verdiğiniz bilgi için. En çok korkulan konulardan birisi de yedek parça sarf malzeme vs durumuydu inşallah bu sorunda ortadan kalkmış olur < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Harikasınız! Kesinlikle aynı görünüyor cihazları videolarla inceledim toz torbası aynı sanırım filtreler de aynı fırça da aynı ise deymeyin keyfimize. Arçelige git al gel🤣 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevgen06 -- 3 Aralık 2022; 20:55:15 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|