|
Bildiğim kadarıyla, client tarafından yapılan herhangi bir değer, oyuncu tarafından kolayca değiştirilebiliyor. Bu yüzden değiştirilmesini istemediğim değerleri, playfab database'inde saklıyorum. Para kazanma, seviye atlama vs. gibi olayları, client tarafından değil de, playfab serverında hallediyorum. Ama aklıma bazı sorular takıldı. Bazı değerleri değiştirebilmem için, client'ten mutlaka bir değer yollamam gerek. Şunun gibi ->
Level / type gibi değerleri mecburen bu şekilde yazmak zorunda kalıyorum. Bu şekilde yaptığım takdirde, veya başka bir int/float değer tanımlayıp onunla atama yaparsam, değerlerin oyuncular tarafından değiştirilme şansı var mı? Eğer varsa, bunu önleyebileceğim, veya en azından çok daha zorlaştırabileceğim bir yöntem var mı? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cruella -- 28 Mayıs 2021; 2:34:32 > |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


Hızlı






