yok bişey olmaz, kusurlu muayene evragi yanınızda olsun yeter. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Tuvtürk muanesinde rot başından kaldım. (2. sayfa)




-
-
Rot önemli bir parça can ve mal güvenliğiniz için doğru olan yapılmış
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: suatcagdasgörevli sol demiş ama siz onu sağ-sol olarak değiştirin. ayrıca askı rotlarinada (Z rot) baktırın onlarında değişim zamanı gelmiş olabilir.
Alıntıları Göster2-3 ay önce sağ sol salıncak birde rotlar değişmişti. Anca bu rot hangi rot bilmiyorum salıncaklarla beraber değişen bir parçaydı. Yinede sağ sol takım almama gerek var mı? Birde bir daha rot balansa gircek dimi araba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim araçta da buldukları kusur aynısıydı.
(Motor no okunamıyor her muayenede aynı araba değişse de)
Rot başı çok önemli. Bence buldukları ve iyi kontrol ettikleri için şaşırtıyorlar bazen. Değiştirin başınız ağrımasın. Pahalı bir parça sayılmaz , imkanınız var ise sağ ve sol bir değiştirin. Hem aynı servis içinde halletmiş olursunuz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: BoorManhocam bu ağır kusur olmucaksa ney ağır kusur olcak ? rot başı bi kopsa teker boşa çıkıyor
Alıntıları GösterAbartmaya gerek yok. 2 defa başıma geldi. Lada swlerde rot başı sorunluydu. Yolda kalıyorsun kırılınca, o kadar. Çok ucuz bir parça.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Febi bilstein/swagquote:
Orijinalden alıntı: HalisünasyonDeğişeceğim hocam, 30 günlük sürem var dolmaya yakın gidecem artık.
Alıntıları Göster
Lemförder
Meyle
Vaico
Bu 4 markadan birini tercih edin mutlaka. İstemezseniz servisten orjinal alabilirsiniz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Abartmaya gerek var siz parçaları karıştırıyor olabilir misiniz? z rot ile mesela? -
Hayır, rotil başı. Aks kırıldı sanmıştık ilk seferinde. Teker içeri göçtü ve yamuldu. Yolda bıraktı ama bişey olmadı. Lastik patlaması kadar tehlikeli. Lastik patlaması da tehlikeli tabii işte bu da o kadar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 18 Nisan 2021; 2:12:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilgim yok. Polis memurunun söylediği buydu. Sorgudan muayene yok diye çıkıyor demişti. Ama bi işlem yapmadılar muayene evragını gösterince. Anladığım kadarıyla ilk aşamada kesilen cezayı keseceklerdi. 7 gün içinde muayeneye götürme ihtarı ve az para cezası olanı. İhtardan sonra yaptırılmazsa çekiyorlar diye biliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sonucu bu oldu dediğiniz gibi. durumu aktardım, balatalar alışmadan muayeneye yeniden girmem mümkün değildi zaten. İlk takıldığında yine fark çıkıyordu. Faturayı ve muayene evragını gösterdim , saldılar. Yasal bir yaptırımı gerçekten var mıdır bilmiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tüvtürk ilk defa işe yaramış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Muayene tekrarı için verilen 1 aylık süre; izin verilen azami tamir süresidir. Bu süre, araç sahibine veya kullanan kişiye trafikte serbest olarak dolaşma hakkı vermemektedir. Ağır Kusurlu ve Emniyetsiz bulunan tüm araçların, mümkün olan en kısa sürede bu kusurları gidermesi gerekir. Ticari olarak kayıt ve tescil edilmiş araçlardan muayenesi Ağır Kusurlu veya Emniyetsiz sonuçlanan araçların muayene raporlarına "Araç Trafiğe Açık Karayollarında Kullanılamaz" ifadesi yazılır.
-
Eskiden muayeneye gitmeden önce aracı sanayiye götürür, tek seferde geçsin diye gerekli gereksiz bi dünya bakım-kontrol-işçilik ücreti öderdim.Bu huyumdan vazgeçtim, (tabi kendi çapımda ufak tefek kontrollerini yaparak) şimdi doğrudan muayeneye götürüyor herhangi bir aksaklık kusur durumu çıkarsa, yaptırıp tekrar muayeneye götürüyorum. Zaten her halukarda muayene ücreti ödüyoruz, aksaklık varsa tespitini bedavaya yaptırmış oluyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobay -- 18 Nisan 2021; 8:42:29 > -
Doğru bakım yapmış teknisyen yapmiş
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: kadobayEskiden muayeneye gitmeden önce aracı sanayiye götürür, tek seferde geçsin diye gerekli gereksiz bi dünya bakım-kontrol-işçilik ücreti öderdim.Bu huyumdan vazgeçtim, (tabi kendi çapımda ufak tefek kontrollerini yaparak) şimdi doğrudan muayeneye götürüyor herhangi bir aksaklık kusur durumu çıkarsa, yaptırıp tekrar muayeneye götürüyorum. Zaten her halukarda muayene ücreti ödüyoruz, aksaklık varsa tespitini bedavaya yaptırmış oluyorum.
en doğrusunu yapıyorsun, ben de senelerdir hep öyle yapıyorum
-
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsisAbartmaya gerek yok. 2 defa başıma geldi. Lada swlerde rot başı sorunluydu. Yolda kalıyorsun kırılınca, o kadar. Çok ucuz bir parça.
Alıntıları GösterHocam bak şu ön tekeri görüyor musun? Araçla park ettiğim yerden çıktım, 10 metre gitmeden kırıldı böyle oldu. Şehirlerarası yola bağlanan, ağır vasıtaların bolca geçtiği bir sanayinin çıkışında tam dönüşte oldu bu sorun. Trafiğin anasını ağlattım resmen. Allahtan çekici hızlı geldi de kaldırdık aracı hemen. Şimdi bunun yüksek hızda olduğunu düşünsene bi. Bu şekilde bile tak diye durdurdu arabayı çamurluğun lastiğe baskısı. Ve asfaltı kazımışım o kadarcık hızla bile. Arabanın altındaki beyaz çizgi benim kazıdığım asfalt. Aracın boyunda var. Varın siz düşünün. Lastik patlayınca araç zaten jantın üstünde olacağı için bununla aynı etkiyi yaratmaz. Allah muhafaza bir anda kopan tarafa fırlatıverir arabayı. O yüzden bırakmaları iyi olmuş. Sağlı sollu değiştirin hocam. Arkadaşların dediği gibi z rotları da değiştirin. Bu tarz değişimler iki taraflı olmalıdır.
Ekleme: İlk kez foruma aracımın fotoğrafını atıyorum, Allah aşkına nazar değdirmeyin. Forum lanetinden korkutmayın beni.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raxacoricofallapatorian -- 20 Nisan 2021; 17:10:12 >
-
Doğru karar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: raxacoricofallapatorianHocam bak şu ön tekeri görüyor musun? Araçla park ettiğim yerden çıktım, 10 metre gitmeden kırıldı böyle oldu. Şehirlerarası yola bağlanan, ağır vasıtaların bolca geçtiği bir sanayinin çıkışında tam dönüşte oldu bu sorun. Trafiğin anasını ağlattım resmen. Allahtan çekici hızlı geldi de kaldırdık aracı hemen. Şimdi bunun yüksek hızda olduğunu düşünsene bi. Bu şekilde bile tak diye durdurdu arabayı çamurluğun lastiğe baskısı. Ve asfaltı kazımışım o kadarcık hızla bile. Arabanın altındaki beyaz çizgi benim kazıdığım asfalt. Aracın boyunda var. Varın siz düşünün. Lastik patlayınca araç zaten jantın üstünde olacağı için bununla aynı etkiyi yaratmaz. Allah muhafaza bir anda kopan tarafa fırlatıverir arabayı. O yüzden bırakmaları iyi olmuş. Sağlı sollu değiştirin hocam. Arkadaşların dediği gibi z rotları da değiştirin. Bu tarz değişimler iki taraflı olmalıdır.
Ekleme: İlk kez foruma aracımın fotoğrafını atıyorum, Allah aşkına nazar değdirmeyin. Forum lanetinden korkutmayın beni.
Alıntıları GösterAllah kaza bela vermesin. Maşallah maşallah😀 Bende öyle yapıcam artık, iki yanlı değiştiricem mecbur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Halisünasyon -- 20 Nisan 2021; 20:36:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bende o sebepten kalmıştım 2 sene önce
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunun için konu bile açmak yani ne bilim gereksiz geldi,gayet doğal bir durum bu eksta bir durum yok bunda ki kusur biraz sizde vize öncesi bi ön düzenciye gidip bunu hallettrip girebilirdiniz,geçmiş olsun tabi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X