Şimdi Ara

TTnet altyapımda DSL altyapımın olmadığını söylüyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar altyapım VDSL destekliyor, 100mbps sağlıklı şekilde alabiliyorum. Artık paket kayıpları ve kalitesiz müşteri hizmeleti olan diğer firmalardan kurtulmak için TTnet abonesi olmak istiyorum. Kendi sitelerinden altyapı sorgulama yaptığım zaman Hipernet için uygun olduğum görünüyor. Üstelik zaten halihazırda 100mbps VDSL kullanıyorum şu anda...TTnet az önce altyapı talebi oluşturdu, maksimum 180 gün de sürebilir dedi bu işlem için. Ben uzun zamandır internetimi doğru düzgün kullanamadım. Artık sabrım kalmadı. Bu işlemi nasıl hızlandırabilirim ? Twitter üzerinden Telekom CEO Ümit önal'a defalarca twit attım. Resimli şekilde ekran görüntüleri de yolladım ama geri dönüş yapmıyorlar. Az önce Türknet aboneliğimin iptali için dilekçeyi kendilerin faks attım. İnternetim kapanacak. Türknet ile bir daha yüzgöz olmak istemiyorum. TTnet aboneliğimi aktif etmek istiyprum. Ne yapmam gerek bu işlemin hızlanması için ? Altyapım var kendi sitelerinde çıkıyor ama telefon üzerinde ki müşteri hizmetleri altyapımın olmadığını söylüyor...

    TTnet altyapımda DSL altyapımın olmadığını söylüyor.

    TTnet altyapımda DSL altyapımın olmadığını söylüyor.







  • Turknet taşma yap iptal etme

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Taşıma yaptığım zaman paket fiyatları transfer şeklinde değişiyor seçenekler azalıyor ve fiyatları artıyor. Şimdi bir şekilde yaptım. Bulunduğum 3 katlı bina'nın her dairesi müstakil ev olarak görnünüyor, ve bir tek normalde 2. daire'de port açık. Ben de o no söyledim ve hallettim. Önce türknet iptalin tamamlanması gerekiyor. 1 hafta sonra Türknetten kurtuluyorum. Bir daha isterse bana 1gbps download hızı versin ben o paket kayıpları ile leş olan ping değerleri ile abone olmam. Ne yapayım download hızını o bağlantıyı kullanamıyorum. Bir tek veri indirmek için kullanmıyorum bu interneti. Teşekkür ederim dostum...


    Sorunum düzeldi...Konu kilitlenebilir.
  • Türk Telekom bunu çok yapıyor. Bana da dmart, millenicom vs. Vdsl 35mbit verebilirim diyor, binada vdsl kullanan var dsmart, Türk Telekoma diyorum sizin altyapınızla onlar veriyor siz neden vermiyorsunuz öyle bişi olmaz veremez onlar vs. Bi tak bildikleri yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maldoror2 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim olmasına sevdim demek port sıkıntısı yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Çok saçma karışmış işte adres değişmişti 6 ay önce. Normalde eski adresimde sorgulama da 3 daire aynı bina NO üzerinden görünüyordu..Şimdi ise her daire için farklı bina NO var ve hepsi müstakil ev olarak algılanıyor. Bir tek eski 2. daire için port var. Saçmalık yani aynı apartmanda oturuyorum benim NO 5A 2. daire ise NO 5 :)
  • Bizim de adresle ilgili problemimiz vardı, onu çözdük şimdi de altyapı yetersiz diyor ? var mıdır bir hal çaresi ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Trakula kullanıcısına yanıt
    Yetersiz derken tam olarak anlayamadım dostum?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • maldoror2 kullanıcısına yanıt
    Yani altyapı oluşturacaklar sanırım, altyapımız yokmuş. Bu tür şeyler söylediler ve 5 ay içinde ekiplerimiz gelecek vs tarih vermişler eylüle.

    Olduğum yerde herkesin interneti var altyapı var
  • Ümit Önal yada Yusuf Kıraça mesaj at twitterdan.Ben attım normalde kasım demişlerdir.Bu hafta çekildi fiber.
  • Trakula kullanıcısına yanıt
    Dostum bazen adres güncellemeleri yaptıkları zaman altyapı'da internet görünmüyor olabiliyor. Yani benimde sorunum bu. Bana altyapınızda internet yok diyorlar. Ben diyorum ki bir yanlışlık var ben zaten internet kullanıyorum. Karşımda ki hala bana mahallenize internet çekilmesi lazım diyor :))) O konuyu öğren iyice. Senin olduğun yerde internet varsa eğer bunu kendilerine söyle..
  • maldoror2 kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen sahanızda yeterli port olmadığı için hata alıyorsunuz. (altyapı gözükmüyor şeklinde)
  • maldoror2 kullanıcısına yanıt
    Hocam bulunduğumuz yerde alt katımda internet var, üst katımda internet var yan apartmanda var, her yerde var. Portun da olduğunu düşünüyorum. Bunlar neye göre yok diye çözebilmiş değilim.
  • Trakula kullanıcısına yanıt
    O zaman senin de sanırım adres güncellemesi olmus. Onların yazılımsal olan kayıtlarında senin altyapın görünmüyor buyuk olasilikla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam ben yeterli portun olduğundan çok eminim gerçekten. Bunu anlatamıyorum, telefonda görüştüğüm kişiler sürekli aynı şeyi söylüyor yapacağız göndereceğiz bir bakmışım 5 aylık tarih verdiler bende şikayet kaydı oluşturdum ama ne çare, hiç ses yok.
  • maldoror2 kullanıcısına yanıt
    hocam evi 2 sokak beriye taşıdık, çok yakın. geçen haftalarda komşumuz internet aldı ve portta var. Adresi de en son ayarladılar şimdide altyapı yetersiz diyorlar ama öyle bi şeyin de olduğunu sanmıyorum.
  • Trakula kullanıcısına yanıt
    Sistem telekom tarafında, port olup olmadığını onlar bilebilir sadece. Bizim bunu kontrol şansımız yok. Saha dolabında yer olabilir, santralde kapasite problemi olabilir, sahada yer olmaz santralde kapasite vardır vb.
    Kısacası telekom tarafından bilgi almaya çalışmalısınız.
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/
  • tamam hocam çok teşekkür ediyorum.
  • Şimdi hatta sadece fiber varsa, sen adsl istersen veremezler sanırım ya da tam tersi..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.