Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (80. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.624
Cevap
131
Favori
388.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NegroBlanco

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Alıntıları Göster

    XpressMusic34





  • NegroBlanco kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Bu bakır altyapı hocam.

  • hocam BTK'dan Eve posta geldi.

  • Burakk1881 B kullanıcısına yanıt

    hocam müdürlüğe gidince güvenliğe kiminle görüşeceğinizi bahsettiniz?

  • Kingreis2113 K kullanıcısına yanıt

    Ne gibi? İçeriği nedir?

  • Kingreis2113 K kullanıcısına yanıt

    Altyapı talebiniz var ise, erişim planlama birimi ile görüşmelisiniz.

  • bana güvenlik imkansız dedi ve dilekçe almalırını 3 yıl önce bıraktıklarını söylediler.

    İçeriği Henüz Proje yok ama gelicek diye hazır mesaj.

  • Kingreis2113 K kullanıcısına yanıt

    Böyle bir şey söz konusu değil hocam. Dilekçeleri teslim almadıklarına dair tuketici.btk.gov.tr adresine yazarsanız yardımcı olacaklardır size.

  • Başvurularım sonuç buluyor diyebileceğim bir gelişme yaşadım bugün.


    Bulunduğum ilin Türk Telekom müdürlüğünün ticari faaliyetler yöneticisi olduğunu belirten bir yetkili bana telefonla ulaştı. Yaptığım başvuruların ellerine ulaştığını ve bana kötü bir müşteri deneyimi yaşattıkları için üzgün olduklarını ve yaşananları bir de benim ağzımdan dinlemek istediğini söyledi.


    Bende yaptığım başvurulara karşı aldığım cevapları, özellikle telekom müdürlüğünün erişim ve planlama biriminin "İnternet hayati ihtiyaç değil, gidin superonline'a, vodafone'a, bir kâr amaçlı çalışan firmayız, kâr yoksa bizde yokuz" cevaplarını aktardım.


    Yetkili bu durumdan çok üzüldüğünü, erişim ve planlamada kimle görüştüğümü sordu. Ben erkekti ancak isim öğrenmedim, bilemiyorum dedim. O da gereken uyarıyı yapacaklarını ve benzer şikayetlerin gelmemesi için uğraşacaklarını belirtti.


    Bu şekilde uzunca (toplam 11 dk) görüşme yaptık. Sizli bizli değil, samimi bir şekilde konuştuk. Yetkili "yöneticiyim ama bende aynı zamanda müşteriyim, benim dayımda bu şekilde sorunlar yaşadı, sakarya'da yatay yapılanma olduğu için yeni altyapı bekleyen çok bölge oluyor" gibisinden şeyler söyledi. Adam çalıştığı firmanın bir bölümünün yöneticisi olduğu halde sorun yaşamış düşünün artık  


    Son olarak telekom müdürlüğü 1. kata gelip beni görürseniz, çay-kahve içer sizi daha iyi dinlerim hem de abonelik işlemlerini yaparız dedi (bu kısımda hayır, ben türknet, millenicom istiyorum diyemedim). Bugün itibariyle (adam c.tesi günü bunları söylüyor) altyapı projenizi başlatıyorum ve saha ekibimizi bilgilendiriyorum, Ağustos ayı içerisinde size altyapı getirmiş olacağız dedi.


    Uzunca konuşmanın özeti, şikayetimi çok ciddi aldıklarını anladım. Yetkilinin dediği gibi müdürlüğe tekrar gidip kendisiyle görüşeceğim. Fiyatların pahalılığından bu sefer dem vuracağım. Bakalım orda ne yapılacak?





  • furkangunes04 kullanıcısına yanıt
    Hocam sizce tbmm başvurusu mu etkili oldu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • furkangunes04 kullanıcısına yanıt

    Hocam sizce TBMM'mi işe yaradı o yaradıysa şuanda bende şikayet ediyorum benden ne dilekçe aldılar veya bir istekde almadılar üstelik 10 kişiyi TT mobile geçirmemi istedilerm şuan şikayet edeceğim.

  • @XpressMusic34 @furkangunes04 @bh_1905 Hocalarım bende tbmm'ye dilekçe verdim Furkan hocam sizinkinden kopya çektim haberiniz olsun.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
  • Geçenlerde bende güneşli TT ilçe müdürlüğüne gittim. 2 önümdeki 4 sokağa fiber çekildiğini söyledim. Karşı binada dekan zaten Fiber var. uzun zamandır da 15m deki fiberi eve çektirmek için uğraşıyordum.

    Benim adreste yine plan proje hiçbir şey yok, şaka gibi.

    Denemediğim yol kalmadı. Ben umudu kestim artık. Gelmiyor...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benimkide 15 metre yan binadaki dağıtım kutusundan kablo çekilip binama ankastre konulcak bende herşeyi denedim enson meclis kalmıldı onada başvurdum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bana soranlar oldu, nasıl çözüme ulaştığımı öğrenmek isteyenler var. Bende sizler gibi bulabildiğim her kanaldan istek ve şikayetlerimi dile getirdim. Ancak şunu gördüm, ciddi bir sorun yaşamayana veya yaşadığınız sorunun ciddiyetini dile getirmeyene kadar istediğiniz kadar başvurun, ilgilenmiyorlar, ilgilenmiş gibi yapıyorlar.


    Benim telekom müdürlüğünde yaşadıklarımı, internete olan zorunlu ihtiyacı ve yaşadığım mağduriyeti düzgün bir şekilde yazmam etkili olmuşa benziyor. Eğer müdürlükten terslenmemiş, bir nevi başka kapıya yollanmamış olsaydım, mağduriyetim artmayacak, yine ilgilenmeyeceklerdi diye düşünüyorum.


    Sizlerde sınırları zorlayın, müdürlüğe gidin, size ters cevap verilsin (burada karşı tarafa hakaret ve küfür etmeden, sakin bir şekilde karşı tarafı zorlayın). Yaşadığınız mağduriyeti tüm kanallara başvurarak dile getirin. Kurum, müşteriyi mağdur ettiğinin farkına varıyor bir noktadan sonra, yani illa iyi niyetli birine denk geliyorsunuz ve yardım ediliyor.


    @bh_1905

    TBMM olduğunu sanmıyorum. CİMER, BTK, Açık kapı vb. kanallara ilettiğim başvurulardan biri olabilir. TBMM dilekçem yeni kabul edildi, bunu görmeleri mümkün değil.


    @Kingreis2113

    Benim olay TBMM ile alakalı değil. 10 kişiyi TT Mobile geçirmek, bir nevi rüşvet istemektir bence. Para vermiyorsanız, işinizi yapmıyoruz der gibi. TBMM dilekçe komisyonu dahil her kanaldan şikayetinizi iletin bencede.


    Verdiğiniz dilekçe inşallah sonuç verir.





  • furkangunes04 kullanıcısına yanıt

    hocam cimer btk açık kapı hepsine başvurdum hepsi btkya yönlendirdi şikayet ettim btk üzerrinden hep hazır mesajlar. hocam başvurduğunuz tüm kanalları bizim ile paylaşırsanız çok memnun oluruz

  • furkangunes04 kullanıcısına yanıt
    Hocam telegram da donanım haber haberleşme platformu var oraya gelir misin hem senin süreci takip ederiz hem sorumuz olursa daha rahat sorarız
    telegram
    Donanımhaber Haberleşme Platformu
    https://t.me/donanimhaberiss

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Telegram kullanmıyorum. Süreçte yaşadığım gelişmeleri buraya yazıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furkangunes04 kullanıcısına yanıt

    hocam başvurduğunuz mail vb kanalları paylaşırmısınız?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkangunes04

    Başvurularım sonuç buluyor diyebileceğim bir gelişme yaşadım bugün.


    Bulunduğum ilin Türk Telekom müdürlüğünün ticari faaliyetler yöneticisi olduğunu belirten bir yetkili bana telefonla ulaştı. Yaptığım başvuruların ellerine ulaştığını ve bana kötü bir müşteri deneyimi yaşattıkları için üzgün olduklarını ve yaşananları bir de benim ağzımdan dinlemek istediğini söyledi.


    Bende yaptığım başvurulara karşı aldığım cevapları, özellikle telekom müdürlüğünün erişim ve planlama biriminin "İnternet hayati ihtiyaç değil, gidin superonline'a, vodafone'a, bir kâr amaçlı çalışan firmayız, kâr yoksa bizde yokuz" cevaplarını aktardım.


    Yetkili bu durumdan çok üzüldüğünü, erişim ve planlamada kimle görüştüğümü sordu. Ben erkekti ancak isim öğrenmedim, bilemiyorum dedim. O da gereken uyarıyı yapacaklarını ve benzer şikayetlerin gelmemesi için uğraşacaklarını belirtti.


    Bu şekilde uzunca (toplam 11 dk) görüşme yaptık. Sizli bizli değil, samimi bir şekilde konuştuk. Yetkili "yöneticiyim ama bende aynı zamanda müşteriyim, benim dayımda bu şekilde sorunlar yaşadı, sakarya'da yatay yapılanma olduğu için yeni altyapı bekleyen çok bölge oluyor" gibisinden şeyler söyledi. Adam çalıştığı firmanın bir bölümünün yöneticisi olduğu halde sorun yaşamış düşünün artık  


    Son olarak telekom müdürlüğü 1. kata gelip beni görürseniz, çay-kahve içer sizi daha iyi dinlerim hem de abonelik işlemlerini yaparız dedi (bu kısımda hayır, ben türknet, millenicom istiyorum diyemedim). Bugün itibariyle (adam c.tesi günü bunları söylüyor) altyapı projenizi başlatıyorum ve saha ekibimizi bilgilendiriyorum, Ağustos ayı içerisinde size altyapı getirmiş olacağız dedi.


    Uzunca konuşmanın özeti, şikayetimi çok ciddi aldıklarını anladım. Yetkilinin dediği gibi müdürlüğe tekrar gidip kendisiyle görüşeceğim. Fiyatların pahalılığından bu sefer dem vuracağım. Bakalım orda ne yapılacak?

    Merhaba. Umarım en kısa sürede çözülür probleminiz hocam.





  • 
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.