Şimdi Ara

Xbox Series X - ANA KONU - #PowerYourDreams (3118. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (1 Mobil) - 9 Masaüstü1 Mobil
5 sn
83.338
Cevap
835
Favori
4.229.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
199 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 31163117311831193120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Larian Studios Baldur's Gate 3 için Sony ile herhangi bir exc anlaşması yapmadıklarını açıklamış.Bir süre sonra Xbox'a da gelecek oyun belli ki.Ufak bir stüdyo olduklarından , önce kullanıcı sayısı fazla olan Ps platformuna odaklanmak istediler sanırım.


    Stüdyo kurucusunun tweeti :



    Swen Vincke @where?twitter
    “Relax. We still aren't playing the exclusivity game.”
    https://twitter.com/LarAtLarian/status/1629098407435415553?cxt=HHwWgsC99diX3JstAAAA

    İlgili haber :



    https://www.purexbox.com/news/2023/02/baldurs-gate-3-devs-arent-playing-the-exclusivity-gameih-playstation





  • aschil kullanıcısına yanıt

    Nioh 1 ve 2 müthiş oyunlardı.Hatta bir çok noktada orijinal souls oyunlarından daha iyi yaptığı şeyler vardı.Aksiyon konusunda üstün olsa da , sanat tasarımı , kompleks harita tasarımı ve atmosfer tarafında geride kalıyordu.Mart ayım iptal bu oyunla sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wither -- 24 Şubat 2023; 20:46:20 >
  • wither kullanıcısına yanıt
    Swen Vincke @where?twitter
    “So - the only reason we didn't announce an Xbox version is because we're not ready for it yet. Has nothing to do with exclusivity. More details here https://t.co/FC0juT5qBM”
    https://twitter.com/LarAtLarian/status/1629176592860602368


    Xbox sürümünü de yapıyoruz ama teknik sorunlar olduğu için henüz duyurmadık hazır olunca duyuracağız demiş.

  • Diablo iv series s de kaç fps olacak belli oldu mu? Sabit 60 verebilir mi yoksa 30 mu dayatacaklar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YshtolaRhul7017

    Diablo iv series s de kaç fps olacak belli oldu mu? Sabit 60 verebilir mi yoksa 30 mu dayatacaklar?
    60 olur

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Petyr Baelish kullanıcısına yanıt

    Series S optimizasyonunu çözmeye çalışıyorlar sanırım.

  • wither kullanıcısına yanıt

    Hayır.


    ''We’ve had an Xbox version of Baldur’s Gate 3 in the works for some time, but we have run into some technical issues – particularly with split-screen co-op. ''

  • Petyr Baelish kullanıcısına yanıt
    Split screen de problem yaşamışlar. Series S den kaynaklı mı bir bilgi yok.
    Pc de ağır bir oyun split screen olmasına şaşırdım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Digital Foundryyoutube
    A new FPS action game clearly inspired by BioShock has arrived from newcomer Mundfish. In this DF tech review, Oliver Mackenzie assesses the visuals and performance of the game, which runs on Unreal Engine 4. You'll see how visual features and performance compare across the current-gen consoles, and what the turn-out is on the Xbox One S too. PC? We don't have the bandwidth for a full deep dive, but you'll get to see exactly how the PC code scales against consoles in this video. Join the DF Supporter Program for pristine video downloads, behind the scenes content, early access to DF Retro, early access to DF Direct Weekly and much, much more: https://bit.ly/3jEGjvx Subscribe for more Digital Foundry: http://bit.ly/DFSubscribe Want some DF-branded tee-shirts, mugs, hoodies or pullovers? Check out our store: https://bit.ly/2BqRTt0 00:00 Overview 00:48 Graphics and visual features 05:17 Image quality and performance 09:53 PC version rundown 15:00 Analysis and conclusion
    https://www.youtube.com/watch?v=R3BjBLVAYgY

    Depth of field özelliği sandığım berbat bulanıklığın sebebi belli oldu. Konsol sürümlerinde FSR 1.0 bile yok, TAA kullanılmış. Umarım konsola en azından FSR 2.1 getirmeleri uzun sürmez, ki AMD'nin açıklamasına göre Unreal Engine 4 ve TAA kullanan oyuna 10 günde entegre ediliyor.


    PC'de zaten ray tracing ve FSR 2 olacak demelerine rağmen ikisi de yok. Ortak ışıklandırma sorunlarından da bahsedilmiş. Dikkat çektikleri konsola özel grafik sorunları zaten farkında olduğumuz şeyler.


    Geliştiriciler çaba harcarsa 6 aya teknik açıdan çok daha iyi olur gibi. Genel anlamda oyun ile ilgili yaygın kanı ortalamanın biraz üzerinde olduğu yönünde. Bu kanıya stüdyonun Rus kökenli olması etken de değil, hatta en sert eleştirileri asıl Rus oyuncular yapıyor. Reddit ve oyunla ilgili haberlerdeki yorumlarda oyunun bir Rus oyunu olmasından utandığını belirtenleri bile gördüm :) Game Pass'de olduğu için oynatıyor kendini, gerçi Game Pass kullanıcılarından da birkaç saat oynayıp "bu oyun mu demo mu belli değil" deyip bırakanları da gördüm.


    Oyun nedense tam olmamış hissettiriyor bana da, bir şeyler eksik veya yanlış yapılmış gibi. İkinci oyunda özgün ve daha iyi bir iş çıkarırlarsa yılın oyununu yapabilirler.





  • Frederick S. F kullanıcısına yanıt

    Günümüzde oyuncuların çoğu bir oyunu beğenmek üzere değil de beğenmemek üzere odaklanıyor sanki.Ben keyifle oynuyorum şu an , keyifle oynayan da çok kişi gördüm.Ufak bir stüdyonun ilk projesinde baş yapıt bekliyordu sanırım insanlar.Oyunun iyi yaptığı çok şey var bence.Tabi ki eksiklikleri de var.


    Benim gibi Prey sevenler keyifle oynar bu oyunu.Ama Prey'i sıkıcı bulanlar bundan da sıkılabilir.Çünkü ondaki gibi kapalı mekanlarda git gel yaptığın uzun sekanslar var oyunda.

  • Gördüğüm kadarıyla genel kanıya göre oyunun artıları kadar eksileri de var. 2019'dan beri hype oluşturulmuş, fakat nihai oyunda bazı yönler kırpılmış falan. Beklentinin ancak yarısını karşılayabildiği söyleniyor. Oyuncuların yarısı beğenmiş diğer yarısı beğenmemiş. Öven kadar gömen görüyorum.


    Şahsen keyifle oynuyorum, iyi ve ilginç yanları oynamak için yeterli. Ayrıca grafikleri de çoğu yeni oyundan iyi.


    Prey hakkında çok fazla "büyük başarısızlık" dendiğini gördüğümden henüz denemedim. Fakat BioShock serisini birkaç kez bitirdim, özellikle Infinite. Benzerlikleri sebebiyle BioShock ve Prey seven oyuncuların hoşuna gitmiş zaten. Prey yönü daha ağır basıyor galiba ki beğenmeyen var. BioShock sevmeyen oyuncu zaten az, o yönü ağır bassa belki daha fazla beğenilirdi.


    Bir de oyun fazla yoğun, insanı yoruyor. Robotların otomatik tamir olayı, loot olayı, grindy olması, vs. En yoğun şikayetler bunlara yönelik genelde, bugları saymazsak.


    Edit: Şimdi Prey'in inceleme puanlarına baktım da gayet iyi, neden oyun hakkında övgüden çok yergiye denk gelmişim anlamadım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frederick S. -- 25 Şubat 2023; 2:44:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alien isolation 28inde kalkıyormuş gp'den. bitirebileceğimi sanmıyorum o zamana kadar. konsolun internet bağlantısını keserek biraz daha uzatma şansım var mı? olmadı konumu değiştirerek birkaç saat kazanma şansım?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Frederick S. F kullanıcısına yanıt

    Prey eski kafa bir oyun.Günümüz oyuncuları sürekli kapı anahtarı aramaktan çabucak sıkılıyorlar , haksız da değiller.Prey'in hikaye ve atmosferi iyi olsa da oynanış kısmı sıkıntı biraz.Mekanlar çok birbirine benziyor ve genelde kapalı alanlar.Beğenmeyen çok oyuncu olmasının sebebi odur.


    Atomic Heart'ta da o tamir robotlarını koyarak oyunu baltalamışlar biraz.Açık dünyanın tadını çıkartmanı engelliyorlar kısmen.

  • Petyr Baelish kullanıcısına yanıt

    Sanırım o sorun Series S'ten kaynaklanıyormuş.Forumda Xbox'a geç çıkacak diye sevinenler var da Ağustos'a kadar çözerler o sorunu.

  • aschil kullanıcısına yanıt

    Team Ninja kadrosunda Bloodborne'ın head producer'ı Masaaki Yamagiwa da varmış.


    İstemsizce hype'ım arttı oyuna karşı.


    Gelsin bakalım 6 gün  

  • 
Sayfa: önceki 31163117311831193120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.