Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (768. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.295
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 766767768769770
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fenriz F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, muhtemelen sizin başvuru yaptığınız esnada boş olan VDSL portu dolmuş. Sizi sistem otomatik olarak ADSL portuna yönlendirmiş. Bulunduğunuz santral dolabınızda VDSL portu boşalırsa hizmetinizi VDSL'e geçirmeye çalışırız.
  • Kolay gelsin dün öğlen saatinden beri telefondan çevirme sesi alamıyorum internet ve dsl ışığım yanıyor fakat internette oturum açma hatası alıyorum modemi sıfırladım ama nafile arıza kaydı bıraktım ama dönüşte olmadı splitter kullanmadan direk telefonu bağladığım zaman da çevir sesi alamıyorum aranamıyor ve arayamıyorum acil yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ad min

    Arkadadşım yalan dolanla iş yapmaya çalışıyorlar. Sürekli kayıt oluşturuluyor fakat çözüm yok. Seni arayan yok. Sorununla ilgilenilmiyor. Sana fatura da çıkaracaklar. Bu ay 59.99 tl, Ekim 1 dediği anda tekrar bi daha 59.99 tl. İster internetin olsun ister olmasın, ister kullan ister kullanma. Bu parayı alırlar. Ha sonradan bu paranın birazını iade edebilirler ama kullanmadığından fazlasını alırlar. Bir an evvel ay çıkmadan ya bağlattır yada kendine başka bir firma bak. 2. fatura gelmesin.

    degerli hocam hatirlarsan gozumu karartip basvuru yaptigimi ALLAHIN izniyle memnun kalacagımı tahmin ederek ,11 yil once tuknnetten cok memnun kaldigimi yazmistim

    sende bana cok problem yasayabilecegimi soylemistin. ben inanmak istemedim daha dogrusu bu tarz sıkıntılar yasayabilecegimi ,Çünkü

    nasil olabilir 2006 yilindaki mukemmel hizmet veren turknet bana 2017 yilinda daha internetimin ve telefonumun acildigi 5 inci gununde her sey yolundayken 7 megabitede razı gelmisken caaaat diye sinyal kesilmesine ve bana geri donus yapamamalarina anlam veremiyorum .



    ayrica 14 eylulde aktivasyon yapildi yarim fatura cikacak dediler



    ve az once destek kayitlarina baktigimda sorunun cozuldugu yaziyordu bir sok daha yasadik yani daha arayan yok soran yok telefon cevir sesi yok adsl isigi yok sorun cozulmus yaziyor son care turknet destekde yardimci olamazsa hatlarimi tekrar tasirim turktelekoma sorun yok kendileri bilir saygı deger hocam .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türknetin sitesi 35mbit vdsl alabilirsin diyor türk telekomun modemi adsl2+ bağlantı türünde max 15mbit alabilirsin diyor hat değerlerimde 35 i kaldıracak cinsten değil kime güvenmeliyim modeme mi türknetin sitesine mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Physicist_Emre kullanıcısına yanıt
    Hocam modem ne alaka ? Gelen hat ne destekliyorsa ona göre modem alacaksın. VDSL desteği varsa VDSL modem kullanmak zorundasın. Ek olarak; VDSL modem ADSL, ADSL2, ADSL2+ destekler, ADSL2+ modem VDSL desteklemez.
  • spartakuez kullanıcısına yanıt
    Evet arkadaşım benim 5 - 6 tane sorunum çözülmüş görünüyordu. evde modemin dsl lambası yanmıyor sorununuz çözüldü internetinizi güle güle kullanın diye yazmışlar dalga geçiyorlar. 16.09.2017 tarihinde aboneliğimi iptal ettirdim. İptal olan aboneye bugün yani 4 gün sonra hattı bina kutusuna bıraktılar. Resmen dalga geçiyorlar. Ben yanıldım buradan ve karşılaştığım arkadaşları uyarıyorum Türknet e üye olmayın diye. Üstelik Arkadaşını getir 1 fatura bedava derken 2 fatura çıkardılar (8.20TL + 59.99TL). İtirazlarımdan sonra yarım günlük kullanıma 12 gb kadar kullanıma 30.20 TL fatura ödedim.
  • OmeaR kullanıcısına yanıt
    Modem vdsl, hat değerlerinde 15 max. Alabilir diyor türknet 35 diyor kim doğru onu soruyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Physicist_Emre kullanıcısına yanıt
    adsl2 max16 mgbit destekler zaten. daha yüksek hızlar için hattın vdsl desteklemesi gerekir. siz en gerçek bilgiyi türknet müşteri hizmetlerini arayarak alın. destekliyor mu ve destekliyorsa boş port var mıdiye. ayrıca modemin gösterdiği max hızı alabilmenin için santralin dibinde oturmanız lazım. mesafe, hattın uzaması, kalitesi herşeyi etkiler. modemin içindeki destekleyen hıza değilde, snr ve hat zayıflama değerlerine bakmak lazım. benim modeme de 50 mgbit geliyor ama snr değerim sınırda 24 mgbit alıyorum. daha da hız arttırsam bağlantı kopar
  • Physicist_Emre kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın yanlış anlamış olabilirim
    Bu durumda şöyle bir düzeltme yapayım. Modeme verilen sinyal tipine göre max hız belirtilir
  • ad min A kullanıcısına yanıt
    aynen bendede oyle yaziyor suan online islem merkezindeki destek kayidinda sorununuz cozulmustur gule gule kullanin yaziyor .canli destege baglandim sorun cozuldu yaziyor ama cevir sesi yok net yok diyorum neden bu sorunu yasiyorum diyorum yetkililere ilettik diyor daha bisey yazmaya calisirken sonunda da baska yardimci olabilecegim bir konu var mi diyor yine yazmaya baslarken canli destek kapaniyor .



    ""BASKA NE SORUN OLABILIRKI YANI BUNDAN BUYUK INTERNET VE TELEFON YOKKKKKK""



    tecrube hayatta yenilen kaziklarin toplamidir diye guzel bir soz var .buda bize ders olsun hocam ne yapalim artık 11yil onceki turknet memnuniyetim olmasaydi zaten hic bulaşmazdım iyi bir tecrube daha edinmis olduk simdiden arastirmaya basladim hat tasima durumunu



    sen ankarada hangi firmayi kullaniyorsun hocam fiyat durumu ve detaylarini ozel mesajdan atarsan memnun olurum.Saygılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet Genel Müdürü Sayın Cem Mehmet Çelebiler'in Türkiye de internetin kullanıcıları daha uygun ve kaliteli şekilde ulaşmasını sağlayarak abonelerinin gönlünde taht kurmuştur. Sayın Çelebiler'in BTK Başkanlığına atanmasını istiyoruz. Bu görevde daha iyi hizmetler vereceğinden eminiz.

    Bunun için change.org se başlattığımız imza kampanyasına katılmanızı rica ederiz arkadaşlar.

    Change.org
    Kampanyayı İmzala
    http://chn.ge/2wGrTBL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türknet Genel Müdürü Cem Mehmet Çelebiler BTK Başkanı Olsun



    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=129013504



    Destek bekliyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beocan B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bunlar çok güzel düşünceler Size bu güzel yorumunuz için teşekkür ederiz
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 16:45:39 >
  • Bende hala kalkmadi akk neden acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgay007

    Bende hala kalkmadi akk neden acaba

    Yalnız değilsin bizde de AKN kalkmadı


    Edit: An itibariyle kota kalktı teşekkürler TURKNET



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyber tech -- 20 Eylül 2017; 17:51:37 >




  • Arkadaşlar evimde 75 mbps internet var ama internetten sorgulattığım zaman 35 mbps uygundur diyor sebebi nedir acaba ?
  • Superonline üyeliğim var ama direk türk nete geçmek istemiyorum hızı nedir ne değildir bilmiyorum. Deneme şansımız varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arda211 A kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 16:45:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber tech


    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgay007

    Bende hala kalkmadi akk neden acaba

    Yalnız değilsin bizde de AKN kalkmadı


    Edit: An itibariyle kota kalktı teşekkürler TURKNET

    Size mail falan mı geldi yoksa hızın yükselmesinden mi anladınız?




  • 
Sayfa: önceki 766767768769770
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.