Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (757. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.783
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkdaşlar, çok sıkıntılar yaşamaşsınız anlıyorum, ama şunu bilin ki sorun turknet adına gelen ttnet ekipleri ve turknette çalışan işi bilmeyen iş olsun diye veya tanıdığı vasıtasıyla çalışan insanlarda.

    yaklaşık 10 aydır turknet kullanıyorum ttnetin 50 mbit alamazsın altyapı benim, ben o hızı veremedikten sonra kimse veremez dediği evime turknet 50 mbit hız verdi şuan 47mbit görüyorum ve 250 gb akk. demem odur ki ttnette ve turknette çalışan bazı elemanlar sıkıntılı insanlar, tamamen denk gelmesi gerekiyor.

    buradan yetkililere söylüyorum çalıştırdığınız insanlara eğitim verin veya sürekli bilgisini ölçün, özellikle bayanlara, erkeklere yine sıkıntımızı anlatabiliyoruz, bayanlar ile sanki arada tek geçirgenli perde var ordan bilgi geliyor ama oraya gitmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare


    quote:

    Orijinalden alıntı: treach

    Merhabalar,
    Ben de Türk.Net ile yaşadığım problemlerden bahsetmek istiyorum. Bu ayın başında taşınmam sebebiyle nakil işlemi için müşteri hizmetlerini aramıştım.
    Bana nakil işleminin kaydının alındığı ve belirli işgünü içerisinde telefon ve internetimin naklimin yeni adresime gerçekleşeceğine ve aynı hızı, aynı şekilde alabileceğim belirtmişlerdi. Ses kayıtları eminimki mevcuttur. Ayın başında ilk görüşüldü, bir kaç gün sonrasında T.Telekom'dan gelen arkadaş telefon hattında sorun olmadığını belirtti ve sonra gitti. Telefonuma internet ve telefon nakil işleminin olumlu olduğu mesajı geldi. Ancak sonrasında telefon ve internet tahmin edeceğiniz üzere hiçbir şekilde çalışmadı.

    Müşteri hizmetlerinden aranmadım, yapmaya da kimse gelmedi. Daha sonra T.Telekom'dan arandım ve öğrendimki telefonum taşınmış ama internetim taşınmamış, ve bunun için Türk.Neti aradığımdan bir kaç gün sonra benden tekrar nakil yapmam için onay vermem gerektiği söylendi, ancak yine biz aradık, sürekli biz arıyoruz, problem varmış siz tekrar arar mısınız tarzı tabirlerle konuştuk. Daha uzatmak istemiyorum son 2 haftadır, her gün 2 kez görüşüyorum, herkes "İVEDİLİKLE" çözülmesi için kayıt oluşturuyor. "SÖZDE" Çözüm merkezi herhangi bir çözüm getirmediği gibi bir dönüş de yapmıyor. En son bombamız da şimdi de altyapı ile ilgili onay bekliyomuşuz 2 haftadır her türlü bahane bulundu.

    Ortada hatalı işlemler var, geciken işlemler var, sorumluluk üstlenilmiyor ve müşteriden hep bir sakin olması, nazik olması araması isteniyor. Açıkçası ttnet, uydunet vs... her türlüsünü kullandık ve ben Türk.Net'ten memnundum hatta sorunsuz olsa abime de hat açtırmayı düşünüyodum ama bu kadar anti profesyonel bir yaklaşım hiçbir şirkette görmedim. Yani özellikle "bizden internet almayın, kimseye de tavsiye etmeyin" yazılı tshirt satsalar, bunun gibi bişi olurdu heralde.

    2 haftadır bekliyoruz, şu an ne telefon, ne de internetim yok. KullanAmadığım dönem için eminim benden para da talep edilecek. Büyük ihtimal iptale gidecek, çünkü internet ağırlıklı çalışıyorum. Bu kadar mağdur edildikten sonra problem çözüleceği hakkında en ufak bir beklentim/fikrim yok.

    Birebir aynı olayı yaşadım. En son kapatmaya karar verdim aradılar özel servis yönlendiriyorum dediler. 10 dk geçmedi int geldi. Türktelekom ekipleri bilerek port bağlamıyorlar. Bende adsl sinyali hiç yoktu modemde olabilir diye gittim komşuya taktım. Benim kullanıcı adım ile int çıkış yapabiliyorum. Saha ekibi olmadan turknetin işi zor. Bu yüzden tanıdık birkaç kişi türkneti kapattı. Kullanmadığım günlerin iadesi ödenecek faturadan düşüldü.

    Telekom abone kaybı yaşadığı için yokuş yapıyor . Sorunların önemli bir kısmının kaynağı alyapıyı elinde bulunduran Telekom .

    İnt. , Bilgisayar, modem, elektrik, telefon kablosu konusunda bilgi sahibi olanları

    ORTA DÜZEY Alt Seviye , Orta Seviye, Üst Seviye

    ÜST DÜZEY Alt Seviye , Orta Seviye şeklinde katagorize edersek ;


    bu kullanıcıların önemli bir kısmı sorunları kendi çözemiyor ya da hatalı işlemler yapıyor .

    Örneğin genellikle modem arayüzüne ulaşılmakta zorluk çekiliyor . Modem kurulurken de Turk.net yazarken
    nokta yazılmayınca kurulum gerçekleşmiyor. Ya da Türkçe karakterler kullanılıyor .


    Turk.net in kendi saha ekibini kurması gerekiyor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, nakil işlemlerinde yaşamış olduğunuz sorun için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size buradan yardımcı olmaya çalışalım. Hizmetinize ulaşmam için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    PM'den gönderdim çok bir inancım kalmadı, bugün kapatmayı düşünüyorum.
    Uğraşılacaksa ilgi için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi treach -- 15 Eylül 2017; 12:40:36 >
  • Fiyatları çok uygun olsa da uzak durun derim.3 yıldır aboneyim ufak kopmalar falan oluyordu sesim çıkmıyordu.Şimdi ama işin çılgını çıkardılar.1haftadır internetim yok hergün aradığımda teknik ekiplerimiz bugün ilgilencek yalanını uyduruyorlar.İptal için arıyorum müşteri temsilcisine bağlanamıyorum.Üç beş fazla verin türknetten uzak durun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • treach kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben ilgili birimime ilettim. Arkadaşlarım sizi arayarak bilgi verecekler. Ben konunuzun takibindeyim ve süreci hızlandırmak için size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Benim anladığım kadarıyla en sorunsuz geçiş halihazırda Türk Telekom (ya da başka bir İSS) abonesiyseniz oluyor.

    Ben başvurdum, 3 gün sonra saat 00:00'da Türk Telekom'un uyarı mesajı çıktı ekranda, yani aboneliğim sonlanmıştı.

    5 dk içinde kurulumu yapıp kaldığım yerden interneti kullanmaya devam ettim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 ay sorunsuz kullandim, son 2 3 haftadir kopmalar basladi. Hattab 4 gun tamamen kesikti interneti. Musteri hizmetlerini aradim, haklisiniz sinyal gitmiyor evinize dedi. Gercek anlamda internetin en lazim oldugu gunlerde madur oldum. Turknet bunu kabul etmedi. Israr etmedim, durum ortada. Suandada 2 3 saatte bir baglanti gidiyor geliyor. Bakalim nolcak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Limanyakan L kullanıcısına yanıt
    Saha ekibi demek bir ton masraf demek o zaman bu fiyattan internet veremez ve haliyle turknetin bir cazibesi kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek hocam ben aboneliğimi iptal ettirdim.
    para iadesi bekliyorum ilgilenirmisin.18/8/2017 de kapattıtdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jahnny

    Benim anladığım kadarıyla en sorunsuz geçiş halihazırda Türk Telekom (ya da başka bir İSS) abonesiyseniz oluyor.

    Ben başvurdum, 3 gün sonra saat 00:00'da Türk Telekom'un uyarı mesajı çıktı ekranda, yani aboneliğim sonlanmıştı.

    5 dk içinde kurulumu yapıp kaldığım yerden interneti kullanmaya devam ettim.



    Hiç farketmiyor yeni aboneliğim 2 günde açıldı. Bu tamamen bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünde çalışan personelin tutumuna bağlı. Turknet kullanıcılarını 2. plana atan insanlar da var, normal telekom müşterisiymissiniz gibi hizmet veren insanlarda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçiş için başvuru yapıcam
    inşaallah sorun yaşamam

    Bu arada davet kodu göndermek isteyen varmı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    Saha ekibi derken , bu işlemleri kendi başına yapamayacak insanlar var.


    Gerekirse bir ücret karşılığında anahtar teslimi işi bitirecek .


    Yine de piyasa ekonomisi şartlarında rekabet getirdiği için Türk.net in hakkını
    vermek gerekir .
  • Az önce telekomdan geldiler turknet için telefon bağlantısı yaptılar ama bu kablo bildiğimiz telefon kablosu VDSL hızını destekleyecek mi bu lütfen biri bilgilendirsin beni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Policeman kullanıcısına yanıt
    Hiperinternet dedikleri VDSL , ADSL gibi telefon hattından geliyor .

    Aralarındaki fark Apartmanın yanındaki kutuya kadar fiber altyapı ile gelmesi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Limanyakan

    Hiperinternet dedikleri VDSL , ADSL gibi telefon hattından geliyor .

    Aralarındaki fark Apartmanın yanındaki kutuya kadar fiber altyapı ile gelmesi .

    Yani ayrıca cat5-cat6 kablo çekmeme gerek yok mudur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka kabloya gerek yok . Sinyal sabit telefon hattından iki ince kablo ile geliyor.


    Sabit telefon nakli yaptırmadıysanız , telefon ankastrasına bakın ucunda kağıt olan boşta kablo
    varsa telefoncu ya da anlayan bir elektrikçi ile hattı evinize bağlatmanız gerekir .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Limanyakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare


    quote:

    Orijinalden alıntı: treach

    Merhabalar,
    Ben de Türk.Net ile yaşadığım problemlerden bahsetmek istiyorum. Bu ayın başında taşınmam sebebiyle nakil işlemi için müşteri hizmetlerini aramıştım.
    Bana nakil işleminin kaydının alındığı ve belirli işgünü içerisinde telefon ve internetimin naklimin yeni adresime gerçekleşeceğine ve aynı hızı, aynı şekilde alabileceğim belirtmişlerdi. Ses kayıtları eminimki mevcuttur. Ayın başında ilk görüşüldü, bir kaç gün sonrasında T.Telekom'dan gelen arkadaş telefon hattında sorun olmadığını belirtti ve sonra gitti. Telefonuma internet ve telefon nakil işleminin olumlu olduğu mesajı geldi. Ancak sonrasında telefon ve internet tahmin edeceğiniz üzere hiçbir şekilde çalışmadı.

    Müşteri hizmetlerinden aranmadım, yapmaya da kimse gelmedi. Daha sonra T.Telekom'dan arandım ve öğrendimki telefonum taşınmış ama internetim taşınmamış, ve bunun için Türk.Neti aradığımdan bir kaç gün sonra benden tekrar nakil yapmam için onay vermem gerektiği söylendi, ancak yine biz aradık, sürekli biz arıyoruz, problem varmış siz tekrar arar mısınız tarzı tabirlerle konuştuk. Daha uzatmak istemiyorum son 2 haftadır, her gün 2 kez görüşüyorum, herkes "İVEDİLİKLE" çözülmesi için kayıt oluşturuyor. "SÖZDE" Çözüm merkezi herhangi bir çözüm getirmediği gibi bir dönüş de yapmıyor. En son bombamız da şimdi de altyapı ile ilgili onay bekliyomuşuz 2 haftadır her türlü bahane bulundu.

    Ortada hatalı işlemler var, geciken işlemler var, sorumluluk üstlenilmiyor ve müşteriden hep bir sakin olması, nazik olması araması isteniyor. Açıkçası ttnet, uydunet vs... her türlüsünü kullandık ve ben Türk.Net'ten memnundum hatta sorunsuz olsa abime de hat açtırmayı düşünüyodum ama bu kadar anti profesyonel bir yaklaşım hiçbir şirkette görmedim. Yani özellikle "bizden internet almayın, kimseye de tavsiye etmeyin" yazılı tshirt satsalar, bunun gibi bişi olurdu heralde.

    2 haftadır bekliyoruz, şu an ne telefon, ne de internetim yok. KullanAmadığım dönem için eminim benden para da talep edilecek. Büyük ihtimal iptale gidecek, çünkü internet ağırlıklı çalışıyorum. Bu kadar mağdur edildikten sonra problem çözüleceği hakkında en ufak bir beklentim/fikrim yok.

    Birebir aynı olayı yaşadım. En son kapatmaya karar verdim aradılar özel servis yönlendiriyorum dediler. 10 dk geçmedi int geldi. Türktelekom ekipleri bilerek port bağlamıyorlar. Bende adsl sinyali hiç yoktu modemde olabilir diye gittim komşuya taktım. Benim kullanıcı adım ile int çıkış yapabiliyorum. Saha ekibi olmadan turknetin işi zor. Bu yüzden tanıdık birkaç kişi türkneti kapattı. Kullanmadığım günlerin iadesi ödenecek faturadan düşüldü.

    Telekom abone kaybı yaşadığı için yokuş yapıyor . Sorunların önemli bir kısmının kaynağı alyapıyı elinde bulunduran Telekom .

    İnt. , Bilgisayar, modem, elektrik, telefon kablosu konusunda bilgi sahibi olanları

    ORTA DÜZEY Alt Seviye , Orta Seviye, Üst Seviye

    ÜST DÜZEY Alt Seviye , Orta Seviye şeklinde katagorize edersek ;


    bu kullanıcıların önemli bir kısmı sorunları kendi çözemiyor ya da hatalı işlemler yapıyor .

    Örneğin genellikle modem arayüzüne ulaşılmakta zorluk çekiliyor . Modem kurulurken de Turk.net yazarken
    nokta yazılmayınca kurulum gerçekleşmiyor. Ya da Türkçe karakterler kullanılıyor .


    Turk.net in kendi saha ekibini kurması gerekiyor .






    Benim evde bilgisayar bilmeyen yok eşim ben bilgisayar mühendisiyiz. Çocuklar şimdiden modeme girip bakıyorlar. Büyük oğlan Gmail şifremi bulmuş beni takip ediyor. Türk Telekom ekibine gelmiş elektirikçi çağır diyor. Sen merak etme o işi. Sen adam akıllı sinyali ver yeter dedim 3 haftada adsl sinyalini bağlamadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türk.net in kablolarla oynanıp oynanmadığını, yanlış takılıp takılmadığını kontrolünü
    yapabilmesi için saha ekibini kurması gerekiyor .


    Türk.net in empati yapıp bu işlerden hiç anlamayanlara hitap edecek şekilde sistemini
    revize etmesi gerekir .

    Hatta isteyene anahtar teslim hizmet vermesi gerekir .

    Burada asıl sorun altyapının telekomun elinde olması .
  • battlefield 1 oynayanlar pinglerini yazabilir mi ?
  • Devian kullanıcısına yanıt
    85-90 arası giresundayım ayrıca daha batı illerinde ping değerleri daha iyi olabilir. Ama indirme hızımda problem var başlarda 35 mbit alıyordum şuan 6-7 mbit arıza kaydı oluşturdular bakalım.
  • 
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.