< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CyberBot -- 14 Kasım 2016; 14:26:45 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CyberBot -- 14 Kasım 2016; 14:26:45 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Önceden Goodyear UG9 kullanmıştım, son 2 kıştır da WR D4 kullanıyorum.
Şehrin dışında, kışı sert bölgede yaşıyorum. UG9'u çok beter kış şartlarında kullandım. Kar kalınlığı ne zaman araç altına temas edip yığma yaptı ancak o zaman yolda kaldı. Onun haricinde hiç karda buzda kalmadı, kaymadı, yoldan çıkmadı. UG9 onun için başımın tacıdır. Aracımda kar/buz sürüş modu var, onun da mutlaka çok katkısı var. Bu yıl henüz kar buz görmedim, ama geçen yıl WR D4'ü de kar ve buzda test imkanım oldu. Yokuş aşağı düşük hızda giderken durmam gerekti, buzun üstünde 1,5-2 metre kayarak durabildiği istisnai tek durumun haricinde hiç bir farklı olumsuzluk yaşamadım. Arkadaşlar belirtmeliyim ki hem UG9 hem de WR D4 kış şartlarında on numara lastikler. Yani hangisini seçerseniz seçin sizi üzmez. İkisinin de etiket değerleri zaten oldukça iyi. Ben sırf meraktan UG9'dan sonra WR D4'ü de denemek istediğimden geçtim. Şuan tekrar lastik alacak olsam fiyatları üzerinden karar verirdim çünkü performan farkını ben berbat kış şartlarında yokuşlu bölgede bile hissetmiyorsam, kışın normal geçtiği şehiriçi bölgelerde pek hissedemezsiniz. Ucuz ve kötü etiket değerli lastiklerden uzak durun. Bu marka Goodyear'ın Michelin'in alt markası, aynı firma üretiyor, aynı kalitedeler falan diyen lastikçiden uzaklaşın. Sizi yolda tutacak bir sürü parametre içerisinde en önemli olan parametrelerden birinin de lastik kalitesi olduğunu asla unutmayın. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() |
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
550D 18-55mm IS, 50mm 1.8
Citröen Grand Picasso Galaxy Note 2 Titan Grey DH 2005 Üyesi
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2001 Renault megane 1.6 16v rte
2004 Renault megane2 1.6 16v aut. 2007 Toyota corolla hb 1.4 d4d 2006 Seat toledo 1.6 stylance 2012 Toyota Auris d4d comfort ekstra 2016 greyder hovercraft 42 numara 😆 |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2001 Renault megane 1.6 16v rte
2004 Renault megane2 1.6 16v aut. 2007 Toyota corolla hb 1.4 d4d 2006 Seat toledo 1.6 stylance 2012 Toyota Auris d4d comfort ekstra 2016 greyder hovercraft 42 numara 😆 |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Life is too short to drive boring cars.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Life is too short to drive boring cars.
|