Şimdi Ara

Servis Meselesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler garanti/servis konusuna kafam takıldı.

    Şimdi cihazım 31 Ocak 2016' ye kadar GARANTİLİ görünüyor.
     Servis Meselesi

    Ama cihazımın hangi distribütör çıkışlı olduğunu göremiyorum, bilmiyorum.
    Şimdi cihazı servise verecek olsam, cihazı aldığım distribütörün servisine vermem gerekmiyor mu?

    Yoksa nereden aldığıma bakmaksızın, aşağıda bana en yakın herhangi bir servise (başarı, genpa vs) verebilir miyim?
    https://locate.apple.com/tr/tr/

    Bu arada buradaki GSM tercihinin önemi nedir?
     Servis Meselesi


    Uzun süredir servisle işim olmadığından unuttum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rwenzori -- 9 Ekim 2014; 16:20:45 >







  • Nereden aldiginin bir onemi yok, onemli olan imei, garantin suruyorsa en yakin servise verebilin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • başka cevap olacak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rwenzori kullanıcısına yanıt
    Arkadaş doğru söylemiş cihazı Türkiye'den aldığınız sürece istediğiniz servise verebilirsiniz ama benim tercihim Genpa-Başarı gibi yerlerden çok cihazı servis için Apple Store'a götürmeniz veya Apple Premium Reseller'lara vermeniz. Genpa gibi yerler hem çok yavaş çalışıyor hem de garantiyi yokuşa sürmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Ufacık bir ezikte bile cihazın tamiri veya değişimi için ücret istedikleri bile olabiliyor. Fakat imkanınız varsa Apple Store'dan başka bir yeri tercih etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.