< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogameci -- 9 Temmuz 2016; 11:16:09 > |
|
_____________________________
Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim ! > >
< < |

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogameci -- 9 Temmuz 2016; 11:16:09 > |
|
_____________________________
Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim ! > >
< < |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
...Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! ![]() |
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
_____________________________
![]() Ahmet Kaya Hayran Kulübü
|
|
|
_____________________________
Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim ! > >
< < |
|
|
_____________________________
Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim ! > >
< < |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Steam ID:kassady
DH FORUM 2005 Üyesi |
|
|
_____________________________
Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim ! > >
< < |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Steam ID:kassady
DH FORUM 2005 Üyesi |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim ! > >
< < |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Steam ID:kassady
DH FORUM 2005 Üyesi |
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim ! > >
< < |