Şimdi Ara

Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]



    www.sehzadecagkebap.com

    Ankara Cad. Hocapaşa Sok. No: 4
    Sirkeci / İstanbul - Türkiye


    ---


    Arkadaşlar merhaba,

    Uzun bir aradan sonra bir inceleme yapayım dedim.

    Mekana ulaşım kolay.

    Giriş, 1.kat ve 2. kat olmak üzere 3 farklı oturma alanı var.

    Soğuk zamanlarda 2.kat tercih edilmeli.

    Garsonlar çok sıcak kanlı sevecen.

    Servisler hemen geliyor.

    Yalnız şunu söyleyeyim, yoğurt, ezme, salata ister misiniz diye soruyorlar bunlar ücretli ikram sanmayın.

    Ben içecek tüm menüyü istedim.

    Kuzu eti harika, tarifi imkansız bir lezzet.

    Sıcacık geliyor ve bir hışımda cağ bitmiş oluyor :)

    Ben 4 cağ yedim, ama 3'te yeterli aslında.

    Dönere nazaran daha pahalıya geliyor.

    Yoğrt manda ve inek karışımı sütten yapılıyor. Güzel lezzeti var.

    Ezme yoğun lezzetli ve acı.

    Tatlı gayet yeterli.

    Bir porsiyonda 2 cağ geliyor 16 lira.

    Diğer ürünleri ayrı ayrı fiyatını sormadım ama 6 lira parça başına geliyor.

    Kesinlikle tavsiye ederim burayı, mc'te 15-16 liraya menü yiyeceğinize gelin buraya cağ yiyin.

    Tekrar gelir miyim ? KESİNLİKLE EVET.


    // fotoları göremeyenler için aşağıyada 3 tane foto koyuyorum.


     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]


     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]


     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]


     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]


     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]


     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]


     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]


     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]


     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar] Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar] Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]


     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]
     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar] Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar] Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogameci -- 9 Temmuz 2016; 11:16:09 >



    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <




  • Bu güzel incelemeniz için teşşekürler hocam .
    _____________________________
  • epey özlettin hocam

    lavaş güzel gibi duruyor. kim ne derse desin bir mekanda lavaş süperse, her şey 2-3 kat daha lezzetli oluyor. lastik gibi, bayat, kuru, soğuk lavaş getiren mekanlara bir daha gitmiyorum.
    _____________________________
    ...Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
    Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

  • İnceleme için teşekkürler, ayrıca;

    quote:

    mc'te 15-16 liraya menü yiyeceğinize gelin buraya cağ yiyin.


    Buna katılıyorum, hem yerli ekonomiye katkı anlamında hem de lezzetli ve doygun bir tercih için.
    _____________________________
  • ogameci senden nusr-et incelemesi istiyoruz günaydın değil nusr-et
    _____________________________
  • Cağ yemeye doyamıyor insan ama sıcaklarda biraz ayarı kaçırmamak lazım
    .
    .
    .

     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]

     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <




  • Bayramda gezmişsindir orda bura yemişsindir diye duşunuk pek öyle olmamış hehralde mağlum bayram ve sıcaklar.

    Dönere oranla 2 şiş nasıl keser mi ? fotolarda bu hemen biter dersinde bence yeterde atar öyle mi ?
    _____________________________
    Ahmet Kaya Hayran Kulübü
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • CR7_35 kullanıcısına yanıt
    Dostum 3 şiş yeterli diyebiliriz.

    Ama 4 şiş tam ben bunun tadını aldım dedirtiyor.
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • ramazanda açık oluyor bilginize
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • Tam da uygun fiyata cağ yapan yer bakıyordum, süper oldu :) Teşekkürler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    ramazanda açık oluyor bilginize

    Şu tarz mekanlarda ikramları istemeden getirip daha sonra da hesapta geçirmelerinden nefret ediyorum hocam. Açıkcası hoşuma gitti mekan ama incelemenizdne sonra sırf bu sebepten gitmekten vazgeçtim. Ben sadece cağ yiyip çıkmak istiyordum çünkü.
    _____________________________
    Steam ID:kassady
    DH FORUM 2005 Üyesi
  • Kassady kullanıcısına yanıt
    Dostum getirdiklerinde direkt çevir istemiyorum de

    bana ücretsiz soğan domates ikramı getiriniz lütfen de.
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • Guzel gorunuyor denemk lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    Dostum getirdiklerinde direkt çevir istemiyorum de

    bana ücretsiz soğan domates ikramı getiriniz lütfen de.

    Gitmedim hocam bu anlayışta bir yere 5 kuruş kazandırmak istemem böyle esnaf anlayışı olmaz olsun.

    Buraya gidip kazık yiyeceğinize herkese tavsiyem Aksaraydaki Babo 'nun Yeri ( Zaman Kebap) gidin masa nasıl donatılıyormuş görün. Burada 5 tl verdiğiniz salata tabaklarını adamlar masaya bedavaya bırakıyor. Yiyeceklerin lezzeti ve kalitesi de cabası.


    Orayı da yine sayenizde keşfettim teşekkürler ogameci
    _____________________________
    Steam ID:kassady
    DH FORUM 2005 Üyesi
  • Kassady kullanıcısına yanıt
    Bu konuda haklisiniz ya soracak ucretli ise yada masaya habersiz geliyorsa ikram olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bi uğrayayım dedim

    güzel ama fatura kabarık geliyor dönere göre

     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kassady

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    Dostum getirdiklerinde direkt çevir istemiyorum de

    bana ücretsiz soğan domates ikramı getiriniz lütfen de.

    Gitmedim hocam bu anlayışta bir yere 5 kuruş kazandırmak istemem böyle esnaf anlayışı olmaz olsun.

    Buraya gidip kazık yiyeceğinize herkese tavsiyem Aksaraydaki Babo 'nun Yeri ( Zaman Kebap) gidin masa nasıl donatılıyormuş görün. Burada 5 tl verdiğiniz salata tabaklarını adamlar masaya bedavaya bırakıyor. Yiyeceklerin lezzeti ve kalitesi de cabası.


    Orayı da yine sayenizde keşfettim teşekkürler ogameci

    Orada cağ kebabı yok sanırım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maggese


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kassady

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    Dostum getirdiklerinde direkt çevir istemiyorum de

    bana ücretsiz soğan domates ikramı getiriniz lütfen de.

    Gitmedim hocam bu anlayışta bir yere 5 kuruş kazandırmak istemem böyle esnaf anlayışı olmaz olsun.

    Buraya gidip kazık yiyeceğinize herkese tavsiyem Aksaraydaki Babo 'nun Yeri ( Zaman Kebap) gidin masa nasıl donatılıyormuş görün. Burada 5 tl verdiğiniz salata tabaklarını adamlar masaya bedavaya bırakıyor. Yiyeceklerin lezzeti ve kalitesi de cabası.


    Orayı da yine sayenizde keşfettim teşekkürler ogameci

    Orada cağ kebabı yok sanırım.

    Yok evet. Burası gibi şark kurnazı geçinen işletmelere gideceğime oraya giderim daha iyi.
    _____________________________
    Steam ID:kassady
    DH FORUM 2005 Üyesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    bi uğrayayım dedim

    güzel ama fatura kabarık geliyor dönere göre

     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]


    biz gebzede kebap diyarında her yiyişte adam başı 40-50 lira hesapla kalkıyoruz
    _____________________________




  • Uzun bir aradan sonra. Şehzade cağ kebabı ziyaret ettim arkadaşlar

    Lezzet aynen devam, kalite aynı maşallah

    Öyle bir lezzet var ki sizi uçuruyor

    Keşke imkan olsada 100gr döner yerine hep buna ulaşabilsek

    3.5 şişte doyuyorsunuz ortalama

    Son fiyatlar şu şekilde

    2 şiş 100gr

     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]
     Şehzade Cağ Kebap - Sirkeci [Tadım Notum ve Fotoğraflar]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.