Şimdi Ara

Sarı Sitede ki 2020 model Sıfır Km Araçların Garanti Durumu?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda bilenler bilir Aralık ayında Corolla Sedan Dream 1.5 3 silindirli otomatik Sıfır bir araç aldım bayiden.


    Test etme şansım yoktu . Aldıktan sonra hayal kırıklığına uğradım.

    Motor çok vasat geldi..

    1.6 4 silindirli kullandım 2 gün önce çok daha iyi.


    1.6 4 silindirli aracın üretimi 2020 sonu itibariyle bitmiş.

    Sarı sitede sıfır hiç kullanılmamış araçlar var.

    Aracı satıp bu 1.6 4 silindirli araçlardan biri alayım diyorum.


    Bir tane buldum, araç 8 km de 2020 Kasım trafiğe çıkış.

    Km yapmamış ama yıllık bakıma da gitmemiş.


    Bu ve bunun gibi araçlar da Garanti sorun olur mu garanti dışı kalması gibi bir şey söz konusu mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Plaka takıldığı gün garanti başlar,süre veya km hangisi önce dolarsa biter(garanti uzatma yapabilirsiniz ek ücret karşılığı)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bozkırınoğlu B kullanıcısına yanıt

    Bunun bende biliyorum da araç sıfır daha hiç kullanılmamış.

    Bu durumda yıllık bakım istisna olamaz mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayiden çıktığı anda garanti başlar ve kullan kullanma servise gidecek araç. Yıl ya da km hangisi dolarsa

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bence aracı servise götüreceğiniz toyota bayii'ye gidip sorun, gerekirse uzatılmış garanti satın alın.

  • darthskywalker kullanıcısına yanıt

    Yarın bir yetkili servis arayıp soracağım da para kazanmak için sorun olmaz getirin bakım yapalım deyip sonrasında da başımıza bir iş gelirse garanti dışı demelerinden korkuyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle bir şey yapılabilir, araç bakıma çekici ile getirilir. Bu durum servis kaydına da alınır. Kilometre sadece 8 olup, bakıma da çekici ile geldiği göz önüne alınırsa aracın eski yağ ve filtre elemanları ile kullanılmadığına dair sağlam kanıt olur.

    Tek masrafınız 300-400 lira çekici ücreti olur.

    Tabii bu bir fikir.

  • yasal olarak garanti dışına çıkarma hakları var, belirtilen bakım periyoduna uyulmamış oluyor çünkü. Yani bugün sorun olmaz vs deseler bile yarın bir sorun olursa bunun arkasına saklanabilirler. Bence servise değil de Toyota Türkiye'ye sorun ve cevabı yazılı almaya çalışın.

  • goodorevil kullanıcısına yanıt

    Çekici olayı sorun değil .

    Sorun olmaz diyor Toyota sahipleri.

    10 yaşında garantisi çoktan bitmiş olan araca bile garanti teklif etmişler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OzzY® O kullanıcısına yanıt

    Evet yasal olarak var ama normal garantisi devam eden bir araçta bile garantiye sokmak istemediklerinde yine bir şekilde sokmuyorlar hocam.

    Türkiye'de garanti çok işleyen birşey değil gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti sürecini yetkili bayi belirlemez arkadaşlar genel merkezden gelen yanıta göre aracınıza uygulanacak işlemler garanti kapsamı veya kullanıcı ödemeli olarak belirlenir.


    Bayiye bir danışın ama kesin bir şey söyleyebileceklerini sanmıyorum.

    Bir arıza durumunda aracın düşük km ve uzun süre kullanılmamış olduğunu servis genel merkezlerine bildirirse bence merkezden kullanıcı memnuniyeti için olumlu garanti yanıtı gelir.  Tabi arızanın maliyetine göre değişim gösterebilir

  • Hocam o durum çok değişken. Benim dediğim sadece aracın garanti dışı bırakılması için öne sürecekleri bahaneyi bertaraf etmek. 1 yılı geçirmişsiniz dediklerinde "Araç hiç kullanılmadı, buraya da çekici üstünde geldi, eski yağla eski filtre ile hiç sürülmedi" diyebilirsiniz.

    Yoksa benim de 2012 yılında aldığım Logitech F710'a, 2019 Şubat'ında (Ki öngörülen hizmet ömrü aşağı yukarı o kadardır) garantiden işlem yaptılar. Varın siz düşünün gerisini.

  • Servis Problem olmaz dedi genel merkez günü gününe gitmesi lazım diyor..

    Kafam iyice çorba oldu.


    Anladığım kadarıyla genel merkez de cevap veren kitaptan ne yazıyorsa onu söylüyor ancak teoride iş kitapta yazdığı gibi olmayabiliyor


    Servis sadece para kazanmak için sorun olmaz diyor olamaz herhalde ?

    @goodorevil

  • Hocam yorum yapamıyorum ki. Şimdi bayi sorun olmaz der, sonra genel merkez onay vermiyor der. Siz de demişsiniz genel merkez günü gününe gitmesi lazım dedi diye, onu öne sürerler. O yüzden sizi öyle yönlendiremem.


    Aslında sadece 8 km araç çekici ile servise gelse bakımları yapılsa bir sorun olmaz. Günü gününe gelmemiş olsa da 8 km de 1. bakımının yapılmış olması durumunda bence biraz diyalogla araç garanti içinde tutulabilir.

  • alacağın aracın garantisi zaten devam ediyordur.standart garanti 3 yıldır,uzatma yaptılarsa 5.

    sonra garanti extra paketi var istediğin kadar uzatabilirsin.

    eski kasa performans olarak daha iyi,genişlik bagaj iyi.

    yenisinin yol tutuş yalıtım kalite daha iyi.pedal commander deneyebilirsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Hocam normalde garantisi olmalı tabi sıfır araç ama yıldan dolayı bakıma girmediği için garanti dışı derlerse diye korkuyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2020 kasım trafiğe çıkışlı aracı 2022 ocak ayında bakıma götürseniz de sıkıntı yapacaklarını sanmıyorum. Bir kaç ay sapma olabilir. Sonuçta herkesin bütçesi anlık müsait olmuyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantilik bir durum olduğunda servis genel merkezden onay ister. Merkez bakım geçmişine vs bakıp gelmediğini görüp onay vermeyebilir. O yüzden burada servisten çok genel merkezin ne dediğini dikkate alın derim.

  • Dura-Ace kullanıcısına yanıt

    Genel merkez Kitapta yazanı söylüyor hocam, ama işler uygulamada öyle olmuyor anladığım kadarıyla.

    Forumlara bakıyorum 2-3 bin km veya 2-3 ay gecikme ile servise gidip garantisi bozulmayan araçlar var

  • demek istediğim, daha şimdiden girmez diyorlarsa ileride sorun çıkarırlarsa yapacak bir şeyiniz yok.

    sorun çıkarmama ihtimalleri de var tabi ki ancak bu şu an bilinebilecek bir şey değil.

    yani tamamen keyiflerine kalıyor garantiden işlem yapıp yapmamak.

    Evet bir miktar göz yumuyorlar gecikmelere ancak şans işte.

    gittiğiniz bayiinin bile çok etkisi var, bayii merkezde etkiliyse ve isterse bayii bile çözer.

    garanti bittikten sonra direksiyon kutusu değiştirmişiğim var.

    herkese kullanıcı hatası diyorlarken far değiştirmişliğim var vs.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.