|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
@Calpi84 affına sığınarak yaşadığım benzer bir sorunu senin başlığında paylaşmak istiyorum. Bu kadar yakın konu -sorun- için yeni bir başlık açmamak adına...
Benim aracımda sadece 4. viteste ve sadece gaza bastığım zaman gelen bir vınlama/uğuldama sesi var. Diğer viteslerde ses yok, gazdan ayağımı çekince ya da debriyaja basınca uğultu kesiliyor. Şanzımanı açtırdım, bilyaları dağılmış, değişti. Malesef ki sorun çözülmedi. Usta "Dişlilerde sorun, aşınma görmedim, bilyalar bozulmuş olduğundan onları değiştirip topladım" dedi. Kendince bana fazla masraf çıkarmadan sorunu çözmeye çalıştı, malesef ki çözülmedi. Sadece sesin tonu değişmiş, biraz daha tok uğultu hale gelmiş. Bir hafta kadar kullanıp, cuma günü tekrar gideceğim, şanzıman bir kez daha inecek. Sanırım bu sefer grup dişlileri değişecek. O da masraflı bir iş olacak... Bu problem neden kaynaklanabilir? Grup dişlilerini değiştirmeden çözülebilir mi acaba? |
Şanzımandan Gelen Ötme Sesi ve Çözümleri
Manuel şanzımandan gelen uğultu sesi, yaygın bir problemdir ve çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir. Bu sorunla karşı karşıyaysanız, aşağıdaki bilgiler size yardımcı olabilir.
Şanzıman Ötme Sesi Nedenleri:
Şanzıman Ötme Sesi Çözümleri:
Diferensiyel Sesini Kesmek İçin Yağ Kullanımı:
Diferensiyelden gelen ötme sesi, genellikle yağ eksikliğinden veya hasarlı dişlilerden kaynaklanır. Diferensiyel yağını düzenli olarak kontrol edin ve gerekirse özel bir diferansiyel yağıyla tamamlayın. Bu yağ, dişlileri yağlayarak ve ötme sesini azaltarak diferansiyelin performansını iyileştirmeye yardımcı olabilir.
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
|
|
_____________________________
vitesi çat diye 4"e taktım debriyajı kontrollüce bırakmaya başladım. direksiyonu çok hafif sola kırdım bu araba düşen motor devrini kompanze edebilmek için gaza çok kontrollü ufak dokunuşlarda bulundum.vitesi çat diye 4"e taktım araba birden ok gibi uzadı bi sağ şeride geçtim bir anda 210 gibi bi süratle önüne geçtim 5 e attım. vitesi çat diye 4"e taktım hızım 100"e ya düştü ya düşmedi derken sağ ön tekerlek bir çukura düştü aman yarabbim araba en küçük civatasına kadar sallandı
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbulur -- 22 Kasım 2014; 14:05:38 > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Hayatta önemli olan hiç düşmemek değil, her düşüşten sonra ayağa kalkabilmektir.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 19 Şubat 2018; 20:23:10 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 13 Haziran 2018; 20:7:17 > |
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|