Şimdi Ara

samsung ssd problemi ve samsung firması ile yaşadıklarım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnternet sitesinden Samsung Türkiye garantili olarak almış olduğum 3.5 yıllık 850 Evo 240 SSD dün kendi kendine bozuldu. İki ay öncesinde durumunu kontrol ettiğimde yazma ve okuma hızı ilk günkü gibiydi. Neyse ürünü garantiye yollamak istedim bunun için Samsung firmasıyla görüştüm. Beni ilk olarak sadece tablet ve cep telefonuna bakan firmaya yönlendirdiler. Daha sonra tekrar kendilerini arayıp beni yanlış yönlendirdiklerini söyledim ve başka bir servise yönlendirdiler yönlendirdikleri firma seri numarasından kontrol etti ve ürün bize ait değil biz sadece "Koyuncuoğlu Elektronik" kaşesi bulunan ürünlere hizmet veriyoruz dedi.


    Tekrar Samsung'u aradım verdikleri firmanın SSD'ye bakan tek servis olduğunu satın almış olduğum siteyle irtibata geçmemi söyledi. Malum site kapandığı için iletişime geçemeyeceğimi ve garanti belgesinde 5 yıl garantili aynı zamanda Samsung Elektronik'e ait kaşe olduğunu söyledim. Müşteri hizmetleri çağrı merkezinde çalışan arkadaş bu durumda bir şey yapamayız gibi saçma sapan bir cevap verdi.


    Samsung'u tekrar aradım beni Penta'ya yönlendirdiler. Orada da seriye bakıldı ürün bize ait değil denildi. Son olarak Samsung sitesinden live chatten durumu açıklayan bir bilgilendirme yapıp mağduriyetimi belirtip bana acil dönüş yapmalarını talep ettim ve bir arkadaş ile görüşmeler sağladık. Kendisi yardımcı olacağını belirtti fakat ona gelen ve bana aktarılan cevapta ürünün garanti kapsamında değişim veya iade yapılabilmesi için ithal edilen yerin bilinmesi gerekiyormuş.


    Aksi takdirde aldığım malum kapanan site ile iletişime geçmeliymişim ben bu ürünü alırken Samsung Türkiye garantili açıklamasına baktım ve öyle aldım ben nereden bileyim ürünü kim ithal etti kim ülkeye pazara soktu bunları bilmem mi lazım? Kısacası Samsung gibi bir firma kendi ürününe sırf seri numarası kime ait belli olmadığı için hizmet veremiyor/verdiremiyor. Samsung mağdur ediyor!



    _____________________________
    Viva la barca!




  • Yok mu mağduriyetimi nasıl giderebileceğim hakkında bilgisi olan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Viva la barca!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.