Şimdi Ara

SAMSUNG R522-XS08TR İNCELEMESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
208
Cevap
0
Favori
35.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 90
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 gün 8 saat 11 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • maxelll (22 mesaj) stabwound (9 mesaj) Hawk-Claw (8 mesaj) alper_48 (7 mesaj) Linuxxer (7 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (27 mesaj) Mobil (1 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Samsung >> SAMSUNG R522-XS08TR İNCELEMESİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2218 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: play_boy

    war mış
    sanırım 8gb desteği wardır eğer öyle olursa tadından yenmez
    2x4gb ddr3 ram alırız ogghhhh

    intelin sitesinde o anakart için 1066mhz ram ddr3 takılır diyor kapasitede zaten 8gb destekli ben intelin yalancısıyım söküp bakmadan birşey diyemem çünkü ddr2 ve ddr3 ün tırnak aralığı farklı kavramış değilim.
    |
    |
  • Çavuş
    50 Mesaj
    chipset destekliyor ddr3 ve max 8gb. yanlışlık olduğunu sanmıyorum.. mükemmel bir haber bu :)
    |
    |
  • Yarbay
    2238 Mesaj
    destekleyip desteklemedigni nasıl bilecez .. ama takarsak ddr3 8gb uçar makine yanında bide windows 7 ultimate 64 bit
    |
    |
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    arkadaslar merhaba ben de bu cihazdan almak istiyorum.. kdv indiriminin sona ermesiyle fiyatlar uçmus heryerde..
    fiyat olarak en uygun ve guvenilir yer neresidir acaba su anda? yardımcı olursanız cok sevinirim...
    |
    |
  • Yarbay
    2218 Mesaj
    stak bulursan chihaz en ucuz 1500tl civarı oda dedğim gibi stok varsa.
    |
    |
  • Binbaşı
    1142 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mnedim1

    arkadaşlar ben de bu ürünü almak istiyorum ama ses için kimse iyi şeyler yazmamış. benim bi 2+1 var. onu kullanıyorum ama 2+1de de mı çok kötü ses veriyor?? bas falan nasıl kullanan arkadaşlar yazarlarsa sevinirim.


    2+1 de kötü çıkmaz zannediyorsam çünki onunda içinde kendine ait bir anfisi var yani pc den gelen elektriksel sinyalleri yükseltiyor sorun olacağını zannetmiyorum hem o kadar da kötü olacağını zannetmiyorum yani sonuçta ses sistemi değil aldığımız notebook değişiklikler gösterebilir diğerlerine göre zaten herşey bir diğerine göre değişik konfigirasyonda bende cumartesi alacağım bu arada
    |
    |
  • Binbaşı
    1142 Mesaj
    slm arkadaşlar bende cumartesi günü gold pc den almayı düşünüyorum ayrıca bonus a özel fırsatdan yararlanarak sizce iyimi fiyat

    http://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=85868&ad=SAMSUNG-R522-XS08TR-P7350-4GB-3200GB-VHB-Tasinabilir-Bilgisayar

    yorumlarınız için merci :D
    |
    |
  • Binbaşı
    1142 Mesaj
    SAMSUNG R522-XS08TR bende bundan aldım inş hayırlı olur aklım yinede lenovoda flan kaldı ama siz ne dersiniz doğru bir seçim mi yaptım sizce
    |
    |
  • Teğmen
    155 Mesaj
    Arkadaşlar SAMSUNG-R522-XS08TR En Ucuz Nerede Bulabiliriz bilgisi olan varmı? Ben bir tane buldum ama daha ucuz varmı ?

    http://www.pcdepo.com/asp/urundetay/31299/SAMSUNG-R522-XS08TR-P7350-4G-320G-15-6-VSTB-HD4650
    |
    |
  • Çavuş
    41 Mesaj
    bende pcdepo dan aldım..bikaç sorum var daha elime gecmedi laptop gectigi anda ilk iş olarak win7 i kurcam suanki pc xp ve daha önce vista hiç kullanmadım ayrıca bu işlerden cok anlamam sizce format atıp mı yükliyem win7 yoksa direk vistadan upgrade mi yapiyim?? sanırsam vistadan direk upgrade yapılıyormuş vista eger oluyorsa Windows Vista Home Basic (TR) den Windows 7 Ultimate FİNAL (TÜRKÇE) e upgrade olurmu??simdiden tesekkürler
    |
    |
  • Er
    4 Mesaj
    Mrb arkadaşlar, bende yeni aldım bu pc yi (r522 xs08) ilk kez notebook kullanıyorum o yüzden saçma bir soru ise şimdiden özür.. :) Bilgisayarın ısı durumunu nasıl takip edebilirim? yani ne kadar ısındığını görebileceğim bir yer varmı.. Cpu ölçer var araç çubuğunda ama onda yok sanırım ısı ile ilgili birşey... Bilgileriniz için şimdiden tşkr.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    810 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: serhaterg

    bende pcdepo dan aldım..bikaç sorum var daha elime gecmedi laptop gectigi anda ilk iş olarak win7 i kurcam suanki pc xp ve daha önce vista hiç kullanmadım ayrıca bu işlerden cok anlamam sizce format atıp mı yükliyem win7 yoksa direk vistadan upgrade mi yapiyim?? sanırsam vistadan direk upgrade yapılıyormuş vista eger oluyorsa Windows Vista Home Basic (TR) den Windows 7 Ultimate FİNAL (TÜRKÇE) e upgrade olurmu??simdiden tesekkürler



    Önerim temiz kurulum yapmanızdır.


    quote:

    Orijinalden alıntı: seastars

    Mrb arkadaşlar, bende yeni aldım bu pc yi (r522 xs08) ilk kez notebook kullanıyorum o yüzden saçma bir soru ise şimdiden özür.. :) Bilgisayarın ısı durumunu nasıl takip edebilirim? yani ne kadar ısındığını görebileceğim bir yer varmı.. Cpu ölçer var araç çubuğunda ama onda yok sanırım ısı ile ilgili birşey... Bilgileriniz için şimdiden tşkr.


    Everest veya speedfan programını kurup takip edebilirsiniz.
    |
    |




  • Er
    4 Mesaj
    Orijinalden alıntı: seastars

    Mrb arkadaşlar, bende yeni aldım bu pc yi (r522 xs08) ilk kez notebook kullanıyorum o yüzden saçma bir soru ise şimdiden özür.. :) Bilgisayarın ısı durumunu nasıl takip edebilirim? yani ne kadar ısındığını görebileceğim bir yer varmı.. Cpu ölçer var araç çubuğunda ama onda yok sanırım ısı ile ilgili birşey... Bilgileriniz için şimdiden tşkr.


    Everest veya speedfan programını kurup takip edebilirsiniz.




    Teşekkürler..
    |
    |
  • Er
    4 Mesaj
    Tekrar mrb arkadaşlar, ben bilgisayarımı genellikle evde kullanıyorum ve prize takılı olarak kullanıyorum. Öğrenmek istediğim pil ömrünün kısalmaması için pili tamamen çıkartsam o şekilde kullanabilirmiyim? Gerçi batterylife ile prizde takılı iken önerilen şekilde kullanıyorum ama yinede sormak istedim.. Evde iken pili çıkartarak kullanabilirmiyim pc yi ve eğer kullanabilirsem bunun yarar ve zararları neler olur? Vereceğiniz cvplar için şimdiden teşekkürler..
    |
    |
  • Er
    2 Mesaj
    arkadaşlar bende bu laptoptan aldım ancak hiç bir oyunu açamadım denemediğim hiç bişey kalmadı daha performansını bile test edemedim:S biri bana yardım etsin lütfen
    |
    |
  • Binbaşı
    1450 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: seastars

    Tekrar mrb arkadaşlar, ben bilgisayarımı genellikle evde kullanıyorum ve prize takılı olarak kullanıyorum. Öğrenmek istediğim pil ömrünün kısalmaması için pili tamamen çıkartsam o şekilde kullanabilirmiyim? Gerçi batterylife ile prizde takılı iken önerilen şekilde kullanıyorum ama yinede sormak istedim.. Evde iken pili çıkartarak kullanabilirmiyim pc yi ve eğer kullanabilirsem bunun yarar ve zararları neler olur? Vereceğiniz cvplar için şimdiden teşekkürler..

    Ben şahsen öyle kullanıyorum (Benim pc r522 değil ama ne farkederki) Bataryayı korumuş olursun ama ani bi elektrik kesintisinde yada voltaj değişiminde bilgisayarın kapanır o tehlikesi var.Ama ben 1 yıldır yaşamadım elektrik kesintisi flan =)
    Böyle kullanmayı tercih edersen ayda 1-2 kez pilini tak bitene kadar kullan sonra full şarj et,uzun süre kullanmassan pil kendini yıpratır çünkü...
    |
    |




  • Er
    4 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Chimaerane


    quote:

    Orijinalden alıntı: seastars

    Tekrar mrb arkadaşlar, ben bilgisayarımı genellikle evde kullanıyorum ve prize takılı olarak kullanıyorum. Öğrenmek istediğim pil ömrünün kısalmaması için pili tamamen çıkartsam o şekilde kullanabilirmiyim? Gerçi batterylife ile prizde takılı iken önerilen şekilde kullanıyorum ama yinede sormak istedim.. Evde iken pili çıkartarak kullanabilirmiyim pc yi ve eğer kullanabilirsem bunun yarar ve zararları neler olur? Vereceğiniz cvplar için şimdiden teşekkürler..

    Ben şahsen öyle kullanıyorum (Benim pc r522 değil ama ne farkederki) Bataryayı korumuş olursun ama ani bi elektrik kesintisinde yada voltaj değişiminde bilgisayarın kapanır o tehlikesi var.Ama ben 1 yıldır yaşamadım elektrik kesintisi flan =)
    Böyle kullanmayı tercih edersen ayda 1-2 kez pilini tak bitene kadar kullan sonra full şarj et,uzun süre kullanmassan pil kendini yıpratır çünkü...


    Cevap için teşekkürler, yalnız son olarak pili kullanmadığım zamanlarda dolu olarak mı bekletmeliyim. Dolu yada boş olarak durması arasında bir fark varmı yani?
    |
    |




  • Er
    2 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nuruboy

    arkadaşlar bende bu laptoptan aldım ancak hiç bir oyunu açamadım denemediğim hiç bişey kalmadı daha performansını bile test edemedim:S biri bana yardım etsin lütfen

    biri bana yardım etsinnnnnn lütfennnn
    |
    |
  • Teğmen
    124 Mesaj
    arkadaşlar xs08tr ile js02tr arasındaki fark nedir? hangisi daha yeni versiyon?
    |
    |
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    ekran sağ alt köşesindeki batarya yüzde 60 görünüyor ama cihazın altındaki batarya led gösterge panelindeki tuşa basınca yüzde 80 dolu diyor.
    bu yazılımın hatasından mı kaynaklaniyor.yoksa bataryanın üzerindeki led ler mi hatalı gösteriyor.cihaz smsng r522 xs08tr
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Sohbet
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.