Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13.444
Cevap
219
Favori
119.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1065
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 197
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 4 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 104
  • Favoriye Eklediklerim 222
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • sadays (794 mesaj) RANCH SOS (614 mesaj) RNNN (603 mesaj) owolfo (314 mesaj) drangela61 (269 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5385 mesaj) Mobil (4671 mesaj) Tablet (28 mesaj) Mini (1007 mesaj) Uygulama (2698 mesaj) (37 mesaj)
  • @
16 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> Tv Genel >> Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2698 Mesaj

    Media Markt'tan Samsung 70T ile bende cihaz alım araştırmalarımı sonlandırıyorum.Cihazı web'ten alıyorum, garanti süresi kuruluma çağırınca mı başlıyor yoksa fatura tarihi midir?Bir de kurulum için belirli bir süre sınırı var mı 6 ay vs. gibi.

    |
    |
  • Er
    12 Mesaj

    Film modunu otomatik yapın.
    |
    |
    Gopc@ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    598 Mesaj
    Selam. Q95t almıştım. Paracaed kampanyası için 11 şubatta başvurdum. Yaklaşık 10 gün önce sma geldi incelenmeye alındı diye ama sonrasında herhangi bir bildirim gelmedi. Bu kadar sürüyor mu acaba? Bu kampanyadan yararlanan arkadaşlar bi yorum yapabilir mi rica etsem?
    |
    |
  • Yarbay
    6277 Mesaj
    1 ay sürüyor. Benimki 45 günde ulaştı.
    |
    |
  • Er
    3 Mesaj

    Arkadaşlar Merhabalar, teknosadan 65q80t aldım. teknoloji paketi diye verdikleri ürün içerisinde 1.4 hdmi kablo var. bu tv ye uygun değil diye biliyorum. Ne tür bir kablo kullanmak tv den azami istifadeyi sağlayabilir? Bir de Tv ile ilgili sizin görüşleriniz deneyimlerinizden faydalanabilir miyim? Çok Teşekkürler...

  • Onbaşı
    28 Mesaj

    Merhaba 10 gün önce mediamarkttan 65q80t aldım. Televizyondan genel anlamda memnunum ama futbol maçlarında özellikle orta kısımda belirgin olmakla beraber muhtelif yerlerde banding ve dse sıkıntıları olduğunu farkettim. Sizde youtube da %5 gray scale testini yapıp ekranınızı değerlendirebilirmisiniz? Bu sıkıntı tv den tv ye değişebiliyormuş. Ben ekranımın fotoğrafını paylaşıyorum. Siz de paylaşırsanız kendiminki ile kıyaslamak istiyorum. Teşekkürler.

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/4e/1b/08/4e1b0880dda3877c659719e95715234b.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b2/96/01/b296014f3e13dd387671c4ce11e54441.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/41/f8/c1/41f8c11a07969d79efe2946c2cd126fe.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/1a/bb/b0/1abbb0932e4c962d60ee7c17a9b73738.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/34/87/1e/34871efe235025487e5152a262b6bafc.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/65/e6/f2/65e6f2379c40d10de5afc4b37c4659e8.jpeg&t=0&width=480&text=1



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    8258 Mesaj

    ben de 55q80t alarak akıllı tv kullananlar kervanına katıldım. yalnız soyle bir sorun var; tv ye yeni appler indirmek istediğimde yukleme cubugu 0 da kalıyor app yuklenmiyor. ne hata veriyor ne bir sey sadece 0 da kalıyor. televizyonun fişini çekip geri taktıgımız zaman geçici bir süreliğine appler indirilebiliyor. sonra tekrardan aynı sorunu yasatmaya devam ediyor. çözümünü bilen var mıdır?

  • Çavuş
    59 Mesaj
    Q60R kullanıcısıyım. Paneli görmek için bazı grayscale (dalgalanma ve gölgelenme için) vs videolar ve ölü piksel testleri duyuyorum. Tam olarak en iyi YouTube dan mı yapabilirim bunları?



    Video linkleri atabilir misiniz yaptığınız testleri?
    |
    |
  • Er
    12 Mesaj

    Gene olmadı bu sefer kapalı yapın




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emre-1035 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    15200 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: carikan47

    Arkadaşlar Merhabalar, teknosadan 65q80t aldım. teknoloji paketi diye verdikleri ürün içerisinde 1.4 hdmi kablo var. bu tv ye uygun değil diye biliyorum. Ne tür bir kablo kullanmak tv den azami istifadeyi sağlayabilir? Bir de Tv ile ilgili sizin görüşleriniz deneyimlerinizden faydalanabilir miyim? Çok Teşekkürler...

    O kablo da uygundur ama 1.4 olduğundan 60hz den fazla alamazsınız. Daha fazlası için bağlantı 2.0 en az almanız lazım kabloyu. Yalnız bağlantı yapacağınız cihazların çıkışları da 1.4 ise 2.0 almanızın faydası yok ve 4k bağlantıda 30hz alabilirsiniz. 1.4 çıkışlı cihazlar 4k da 30hz den fazlasını veremiyorlar. Ama cihazlarınız 2.0 veya 2.1 çıkışlı ise 2.0 hatta 2.1 kablo alın derim




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    bir arkadaşım Q800t 8k tv almış ama ps5 hdmi 2.1 görüntü desteklemiyormuş. samsung müşteri hizmetleri hdmi 2.1 sadece ses desteği olarak çalışıyormuş.ps5 kullanan varsa hdmi 2.1 aktif olduguna dair bir ekran görüntüsü atabilir mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    299 Mesaj

    Maalesef hocam aynı problemi ben de yaşıyorum, çözmek için bir çok yol denedim dns değiştirmek Smart hub resetlemek vs, ama problem devam ediyor, bir çözüm bulabilirseniz burada paylaşırsanız sevinirim, eminim bir çok kişi aynı sorunu yaşıyordur




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Dennis Jr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    15200 Mesaj
    sup formatlı altyazıları desteklemiyor bizim samsunglar sanırım. Film izlemek istedim sup formatlı diye desteklemedi mecbur altyazıyı uğraşıp srt dönüştürmem gerekti.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    8258 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: profx

    Maalesef hocam aynı problemi ben de yaşıyorum, çözmek için bir çok yol denedim dns değiştirmek Smart hub resetlemek vs, ama problem devam ediyor, bir çözüm bulabilirseniz burada paylaşırsanız sevinirim, eminim bir çok kişi aynı sorunu yaşıyordur

    internet saglayıcınızı arayıp guvenlı ınternetı kapattırırsanız ya da kullanmıyorsanız bıle ios cihazlara app inremiyorum bunun ıcın modemde yazılımsal guncelleme saglar mısınız dersenız güncelleme yapıyorlar. ben bu cozumu uyguladıktan sonra ındırmeyle ılgılı bır sorun yasamadım

    |
    |
  • Onbaşı
    24 Mesaj

    aynı tv modelini kullanmaktayım. Sizin tv de olduğu kadar olmasada bende de aynı problem mevcut. Müşteri hizmetlerini aradım teknik servis geldi Samsung teknik servis çalışanı bu normal bir durum her tv de var dedi. Ortalama 13-15 bin tl verilen tv de bu durumu ayıplı mal saymiyolar gerçekten çok ilginç. Görüntü ayarları ile oynayarak durumu minimize etmekten başka çare yok.

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/27/8e/0f/278e0fda34b0b7b07e869e67d0a9d85b.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/0f/9c/6b/0f9c6bd92e258eace431ede081dff258.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/e2/92/60/e292606924a6ff72953b272b58e680fd.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b6/21/00/b62100d62966e98996c0650113c7efdc.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/a6/37/af/a637af531484cf25e5457aea626ca78a.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/9a/8b/74/9a8b749b3bf6d73ce329790a1db8126e.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/3c/6e/50/3c6e50ed0e0d21c96ca2df3184592593.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/92/d3/6e/92d36e273a463cacacea84cc57508ee9.jpeg&t=0&width=480&text=1



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mhabesoglu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Onbaşı
    28 Mesaj

    Merhaba, sizin ekranınız benimkinden çok iyi duruyor. Siz bunu sadece teknik testlerde mi görüyorsunuz? Günlük kullanımda sizi çok zorluyor mu? Çünkü ben benim ekranımda bile filim ve karasal yayınlardan çok memnunum. Sadece maç izlerken biraz rahatsız ediyor.

    Dün servis geldi, benim ekranımdakiler yoğun olacak ki “panelde lekelenmeler mevcut, müşteri ürüne dokundurmuyor. Müşteri memnun değil. Genel merkeze sorulak” diye rapor tuttu. Genel merkezin tavrı ne olur bilmiyorum ama artık elimde panelde sorun olduğuna dair samsung servis raporu var.

    Benim beklentim; daha temiz bir panele sahip aynı model tv ile değişim. Çünkü 1 haftadır internette yoğun olarak araştırıyorum, şikayet olmayan tv görmedim. Ben Q80 t nin karanlık sahnelerdeki, hızlı sahnelerdeki, renklerin doğruluğu konusundaki kabiliyetlerinden memnunum. Şu vertikal banding ve dse sorunu bir miktar daha çözülsün bence yeter.

    Aşağıda bir maç görüntüsü paylaştım, siz de müsait olduğunuzda bir maç görüntüsü koyabilir misin kıyaslamam açısından?





    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kerimpolat11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Onbaşı
    24 Mesaj

    Teknik testlerde göze daha çok çarpıyor daha doğrusu geniş sabit alt renk olan (maç) görüntülerde. Uydu, ip tv, netflix ve ps4 pro kullanımında belli olmuyor. Maç yayınlarında görüntü kalitesine göre durum değişmekte sizin için bir canlı bir de youtube dan maç yayını ekleyip buraya koyucam. Ama siz elinizde rapor varsa bu işin peşini bırakmayın ve o tv yi değistirin.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mhabesoglu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj
    Netflix ten açılan hdr içeriklerde ekrana ibare geliyormu ben nasıl anlıyabilirim ? Q80r tv mde hicbir ibare yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    Teşekkürler cevabınız için. Aynı model başka bir tv ilemi yoksa başka bir marka-model tv ilemi değişimi kastettiniz. Başka bir Q80t den de mi memnun kalmayabilirim. Yenisi ile değişim gene mi hüsran olur. Sony xh95 lerde banding ve dse oldukça başarılıymış ama ben genel anlamda Q80t den de memnunum. Sorunum sadece banding. Eğer değişim ile gelecek Q80t de böyle olursa belki de bir daha değişemeyebilirim.

    Ben daha çok netflix, ulusal kanallar ve maç izliyorum tv de. Oyun benim için çok çok önemli değil.

    Q80t yi iade edersem ne alınabilir o zaman?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kerimpolat11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    55q80t modelini almayı düşünüyorum. 2 gün önce 9.999 tl olan fiyatı 10.500 e çıkarmışlar. Vatan media markt ve teknosa hepsinde fiyatların aynı olması aynı zamanda zam yapmaları ilginç geldi. Daha düşük fiyat gören var mı piyasada?
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Cancer Clinical Trials
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.