|
N11'deki dubaicenter isimli satıcı üzerinden 07.10.2021 tarihinde sıfır olarak 1099,99 TL'ye sipariş ettiğim Samsung TAB A7 Lite marka model tableti kutusundan çıkardığımız ekranın dört tarafından da ışık sızdırdığını fark ettim. Hemen ürünü kullanmaya başlamadan Samsung yetkili servisine götürüp teslim ettim. Destek Bilişim isimli bu 3. Parti Samsung teknik destek servisi 14.10.2021 tarihinde R9PR80EPSLZ seri numaralı bu ürünün kullanıcı hatasından dolayı hasarlı olduğunu söyledi ve 740 TL tamir ücreti istedi. 1 haftalık ürünü kullanmadan kullanıcı hatasına sokan Samsung markası belli ki hatalı olarak ürettiği ürünü kabul etmek yerine danışıklı olarak yönlendirdiği bu teknik servis ile yükü tüketiciye yıkmaya çalışıyor. Samsung pişmanlıktır, bir kez daha yaşamış olduk. Monitör aldık 2.5 yılda bozuldu, televizyon aldık 3 yılda gölge indi ekrana, çocuğumuza bir tablet alalım dedik, sevinci kursağında kaldı. Bir de sıfır aldığımız üründe kullanıcı hatalı olduk. 10 gün boyunca bizi oyalayan müşteri hizmetleri, sözde yaptığı araştırmalar sonucunda servis ile iş birliği içerisinde tüketiciyi kullanıcı hatalı buldu. Bundan sonra hukuki süreç başlamıştır. Kusurlu ürün satıp veya sattırıp arkasında durmamanın bedelini ödetmek için ne hakkımız var ise kullanacağız. Ekte servis formunu da paylaşıyorum, ürünü teslim alan servis piksel hatalı olduğunu not düşmüş, herhangi bir eziklik vs darbeden bahsetmez iken, sözde mühendislerinin araştırmaları sonrasında darbeye bağlı kullanıcı hatası olduğunu sonuç olarak 2 hafta sonra tarafımıza telefon ile iletti. Kutusu sıfır olarak açılan bir ürünün darbeli aldığını iddaa ediyorlar ve bu sebepten bozuk olduğunu söylüyorlar. Kaldı ki kutuda tablete bir hasar verebilecek darbe izi de yok. Peki madem bu cihaz bu kadar hassas, neden kutusunu darbeye dayanıklı yapmıyorlar? Samsung'dan veya samsung satıcısından aldığınız kapalı kutu sıfır bir üründe, kutudan arızalı olarak çıkan bir cihaz var ise elinizde, suçlu direkt olarak tüketicidir. Samsung hiçbir sorumluluk kabul etmiyor. Ne Samsung'un kendisinden ne de Samsung satan yerlerden ürün alınırken çok dikkatli olmalısınız. Ürünü yanlarında açmadan kesinlik ile teslim almayın. Kısaca Samsung'dan hiçbir ürün alınmaz, pişmanlıktır. Kalite ve müşteri memnuniyeti denilen şey bu firmada yok. Bir ürün alacaksanız bin defa düşünün, alternatiflerine bakın. ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PSN_vs_XBOXLive -- 23 Ekim 2021; 10:34:16 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






