Şimdi Ara

Samsung odyysey smart OLED G8 deneyimim (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.247
Cevap
18
Favori
42.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sasua S kullanıcısına yanıt

    Bu kabloya amazonda biri Oled G8 de çalıştıramadım demiş o yüzden geri durdum.

  • Burada @Esnaf_TV çalıştırmadı sonr iade etti. Bende çalışıyor. Bu konuda birkaç kişi daha var kullanan. Kablo bozuk geldi herhalde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arada @Esnaf_TV 'nin mikro hdmı 2.1 kablosu çalıştı bugün haberin olsun.

  • Dün samsung'la görüşme yaptım.Bu ekran burn in garanti kapsamında mı dışındamı diye, numarımı aldılar.Bugün servisden yetkili kişi aradı ve burn in logo yanığı garanti kapsamı altında değilmiş hiçbir şekilde.Muhtemelen iade edeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harvy1983 -- 11 Nisan 2023; 2:53:37 >
  • harvy1983 H kullanıcısına yanıt

    2 Yıl içerisinde böyle bir sorun yaşasanız tüketici hakem heyetine gitseniz kesin kazanırsınız normalde. Ama işte garanti süresi içerisinde olursa. Çünkü tüketici hakem heyeti anlamaz piksel yanığı şu bu. Direk üretici hatasıdır bu onların gözünde. Ama tabi risk almak istemiyorsanız direk iade edin.

  • harvy1983 H kullanıcısına yanıt

    Ilginç bende 2 gün önce yazıştım. Oled'in teknolojisi gereği yanma olabiliyor kullanıcıdan bağımsız diye belirttim. Yanma garanti kapsamında mı diye de ekledim. Tabi kullanıcı hatası olmayan her şey garanti kapsamında denildi. Bence Samsung çalışanlarının üründen haberi yok. Kılavuzuna bakıyorlar Burn-in diye bir şey yazmayınca garantisi yok deniliyor gibi geldi bana. Ayrıca 2 ay önce beni de geri aradılar ve panel garantisi var 3 sene denildi. Redditte dün gördüm birisi demiş ki Burn-in garantisnin kapsamında değildir denediği sürece garanti kapsamında olması gerekiyor yasalara göre. Bir tek Amerika için bur-in kapsamında değil ve 1 sene garanti diye belitmişler. En iyisi teknik servisi arayıp sormak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sasua -- 11 Nisan 2023; 8:34:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sasua S kullanıcısına yanıt

    Amerikan yasaları bizdeki gibi körü körüne davranmıyor. Daha özgürlükçü yasaları olduğu için üreticiden her türlü sorunu satarken belirt kullanıcıya diyor, kullanıcıya da her türlü bilgiye rağmen satın aldıysan sorumluluk sende diyor. Ama eğer samsung oled yanığını satarken bir şekilde bir yere yazmışsa yırtıyor yazmamışsa tıpış tıpış ödüyor parasını kullanıcıların. Neyse :) biz biraz daha şanslıyız biraz uğraş ile tüketici hakem heyetinden ürün değişimi yada aynısıyla değişim kararı çıkarttırabiliyoruz. Yalnız orada da şöyle bir durum var. Diyelim THH sizin lehinize karar aldı ve ürünün para iadesi sonucu çıktı (genel olarak bu kararı alıyorlarmış) diyelim bu süreç 1 yıla yakın sürdü. Siz 30 bin verdiniz monitöre ve 1 sene sonra monitör oldu 40 bin. 10 bin zarardasınız. Ürünün güncel satış fiyatından iade yaptırmıyor fatura bedeli üzerinden. Bizim forumda bununla alakalı sıkıntı yaşayanlardan okudum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dakamon -- 11 Nisan 2023; 8:58:11 >




  • Hocam genelde para iadesi sunmuyor. Insanlar bilgisiz olduğundan hep para iadesini istiyor. 3 farklı istem türü var. Ücretsiz onarım , misli ile değişim , para iadesi bunu belirtmediğin sürece hakem heyetine para iadesi olarak açılıyor dosya.


    https://forum.donanimhaber.com/garanti-sonrasi-iade-degisim-mahkeme-surecleri--155363857


    Bakın burada OLED yanigindan dolayı tüketici mahkemesinde misli ile değişim kazanan var. Bu arkadaş tüketici hakem heyetine başvuruyu yanlış yapmış ondan uzamış davası ama kazanmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @dakamon @harvy1983


    Arkadaşlar şuradaki teknik servisleri arayıp sorar mısınız? Ben çorlu teknik servisi aradım az önce. Kullanıcı hatası ile oluşmadığını Burn-in'in garanti kapsamında olduğunu öğrendim. Sizde yaşadığınız yerlerdeki teknik servisleri arayın sorun.

    Samsung odyysey smart OLED G8 deneyimim
    Samsung odyysey smart OLED G8 deneyimimSamsung tr
    Bir Samsung Destek Merkezi Bulun | Samsung Destek TR
    https://www.samsung.com/tr/support/service-center/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi bulunduğum bölgede misal veriyorum Yıldırım Elektronik diye bir firma yetkili servis olmuş onu mu aramalıyım yoksa 444 lü numarayı mı?

  • Ben 444 müşteri hizmetlerini aradım.Oradan numaramı alıp teknik servisden aradılar.Sadece belli televizyon modellerinde garanti kapsamı altına giriyormuş.Monitörlerde böyle bir durum yok dedi.Özellikle 2 3 kere sordum teyit aldım.Şahsen 30 bin tl verip böyle bir sıkıntıyla uğraşmak biraz üzer.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harvy1983 -- 11 Nisan 2023; 10:37:0 >
  • dakamon kullanıcısına yanıt

    Yok hocam misal sallıyorum ben edirnedeyim Tekirdağ'da yılmaz elektronik var diyelim. Google'a Tekirdağ yılmaz elektronik yazıp numarasını bulup arıyorsunuz.

    Benim diyalog şu şekilde idi;


    Ben: Merhaba kolay gelsin Samsung yetkili servis mıdır?

    T.S: evet buyrun

    Ben: Ben Samsung G8 OLED monitörü ile ilgileniyorum ama teknik servis ile ilgilidir bir sorum var size sorabilir miyim?

    T.S: Tabi

    Ben: şimdi Samsung bu monitörü oyun monitörü statüsünde satıyor ben bu monitör ile oyun, dizi ve film içeriği tüketeceğim. Oled monitörün teknolojisi gereği yanma durumu olabiliyor. Ben yanma engelleyici yazılımları aktif edip kullansam dahi yanma yaşar isem garanti kapsamında sayılıyor mu?

    T.S: Evet garanti kapsamında sayılır ve değişim sağlanır.

    Ben: Teşekkürler kolay gelsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harvy1983 H kullanıcısına yanıt

    Bugün 3 tane teknik servisle görüştüm. Dediğiniz gibi 444 ile numaradan da dönüş aldım. Teknik servis aramıyor Samsung destek birimi arıyor.


    İlk aradığım teknik servis monitörün 2 yıl garantisi olduğunu söyledi.

    Sonra 444 ile ana iletişim hattını aradım monitörün kaç yıl garantisi var diye. Ilgili birim aradı monitörün kodunu aldı ve 3 yıl garanti var fatura kesiminden itibaren dedi. Oledlerin teknolojisi gereği yanma sorunu olabiliyor kullanıcıdan bağımsız peki bu garanti kapsamında mı diye sordum. Kullanıcı hatası olmayan her şey garanti dahilinde denildi.

    Ikinci bir teknik servisi aradım. Oledin teknolojisi gereği piksel yanığı olabiliyor dedim bu durum garanti kapsamında mı diye sordum. Evet garanti kapsamında değişim olur dendi.

    Üçüncü bir teknik servisi aradım ve yine anlattım. Aynı şekilde OLED monitörlerde yanma önleyici yazılımları açıp kullanırsanız yanma olmaz dedi. Ben bu monitörü oyun monitörü diye aldım ve yanma önleyicileri açıp kullandım ama buna rağmen yandı ne olacak dedim. Garanti bittikten sonra ücretli değişim olur ama garanti devam ederse teknik elemanlarımız monitörü önlem alarak kullanıp kullanmadığınıza bakar dedi. Yani geçmişte nasıl kullandığımı görebiliyor musunuz dedim. Evet hangi ayarda kaç saat kullandığınıza bakabiliyoruz dendi.


    Ardından tüketici hakem heyetinin geçmiş kararlarına baktım. OLED yanığı olduğu zaman tüketici hakem heyeti suçu panelde bulup iade, onarım ya da değişim kararı vermiş hep.


    Şuradaki incelemelerde de burn in garantisi olduğu belirtilmiş


    https://www.youtube.com/watch?v=dghaUqQSKEA&feature=youtu.be


    https://www.youtube.com/watch?v=SR3SWWPk6w0&feature=youtu.be


    Valla her kafadan ayrı ses çıkıyor ama Allah'tan tüketici hakem heyeti gibi bir kurumumuz var.


    https://forum.donanimhaber.com/garanti-sonrasi-iade-degisim-mahkeme-surecleri--155363857




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sasua -- 11 Nisan 2023; 17:34:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sasua S kullanıcısına yanıt

    Ama hocam yönlendirici soru soruyorsun adama. Adam ürün satılsın diye olumlu cevap verebilir. Ama satış sonrası sorun yaşandığında aynı teknik servis biz samsung'a sorduk karşılamıyorlarmış diyebiliyorlar. Daha önce samsung tv almıştım. Tv de siyah lekeler vardı hata olarak değerlendirmediler. İzleme mesafesinden belli olmuyormuş o yüzden değişim yapamazlarmış. Arabulucuya gitmiştim adamlar gelmedi bile arabulucu ile görüşmeye. Gerçekten izleme mesafesinden belli olmadığı için uğraşmak istemedim açıkcası. Yani ez cümle, satış öncesi farklı satış sonrası farklı olabilirler bunlar. öyle teknik servislere sormak çok tehlikeli. En güvenilir SamsungTR nin kendisi.

  • “Kullanıcı hatası olmayan her şey” fazlasıyla ucu açık bir söylem arkadaşlar, dikkatli olmak lazım. Call of Duty yi fazla oynayınca oluşabilecek hud yanmalarını kullanıcı hatası olması diye cevaplamaları yüksek bir ihtimal. Sonrası şikayet, dava vs..

    Bu ekranı alırlen ekran yanmasının garanti kapsamında olmadığını bilerek alın ve ona göre kullanın. Oled ekranlar muhteşem olsalarda, burn in korkusu tüm zevki baltalayabiliyor. Ya bu olayı hiç takmayarak aklınızı karıştırmasına müsade etmeyeceksiniz ya da hiç satın almayacaksınız.. Ben dikkatli kullanıp, sonrasını şansa bırakanlardanım..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • wNchstR W kullanıcısına yanıt
    Gerçekten de en büyük handikapı hatta bence tek handikapı burn in korkusunu yaşamak. Korkudan parlaklığı vs açmaya elim gitmiyor kullanırken, mümkün olduğunca kısık ayarlarda kullanıyorum. Ama buna takılınca da gerçekten zehir oluyor. Kabullenip devam etmek gerekiyor da işte 30.000 verince bir monitöre o da çok kolay olmuyor. Diablo 4 çıktığında muhtemelen uzun yıllar ve yüzlerce saat oynayacağım. Şimdiden burn in yaşayacağımı kendime kabul ettirdim bile bakalım hayırlısı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • wNchstR W kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle bayağı bir ucu açık. Tüketici hakem heyeti bu konuda değişim ve iade kararları almış daha önce de. Sizin bir tecrübeniz ya da duymuşluğunuz var mıdır hocam?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dakamon kullanıcısına yanıt

    Valla Samsung TR nin monitörden anladığı yok ki hocam klavuza bakıp okuyup geçiyorlar. Bir tane teknik servis 2 yıl olduğunu söylüyor diğer 3 sene yanma dahil diyor😂 yurtdışı incelemelerine bakıyorum Amerika hariç çoğu ülkede burn in garantisi vermiş vs...



    Samsung odyysey smart OLED G8 deneyimim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sasua -- 12 Nisan 2023; 8:50:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lifehouse1 kullanıcısına yanıt

    Hocam hdr400 ile 400 nitte korkmanıza pek gerek yok hocam. 700-800 nit parlaklıkta işkence testinde günde 16-17 saat aynı kanal açıkken 6-7 aydır yanma olmayan tvler var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.