Şimdi Ara

SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (124. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.478
Cevap
48
Favori
139.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 120121122123124
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • SirArthurDayne kullanıcısına yanıt

    Enternet kablosu takılı speedtestde 50 mb mi cıkıyor

  • Arnold Schwarzenegger kullanıcısına yanıt

    evet hem de 1gbit internetim varken :) gizli ayarlar modundan format da atmayı denedim her şeyi denedim ne yaparsam yapayım olmuyorr. fast.com a girdigimde en fazla 50, netflix hız testinde ise max 15 görüyor. En son tv boxlardan alacagım sanırım


    O kadar antika bir arayüzü var ki bizim tv nin şöyle bir router resetleme bile koymamışlar

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SirArthurDayne -- 2 Ekim 2023; 12:22:39 >
  • SirArthurDayne kullanıcısına yanıt

    Şimdi enternet kablosu baglayıp fast den ölçtüm 70 mb cıktı 100mb netim var


    Tv boxdan denicem birde editlerim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arnold Schwarzenegger -- 2 Ekim 2023; 13:45:28 >
  • sanırım tv nin router sınırı 100 mb. bende ekstradan da problem var onu bilmiyorm biraz yabancı forumlara da baktım. Sanırım tv box alıcam netflix'Te hız testinde 15 mb çıkyıor şaka gibi

  • Bu çizgi sorununu yaşayan var mı , ama kalıcı değil TV 1-2 gün çalıştırılmaz ise böyle oluyor ama 15 dakika sonra düzeliyor hiç bir sıkıntı yok,neden oluyor,sonra neden düzeliyor ,sorun nedir acaba?

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları


     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı sorun birebir bende de mevcut. Biraz çalışınca düzeliyor ve hiçbirşey yokmuş gibi ayna gibi çalışıyor. Çözüm önerisi olan varsa cevaplarsa sevinirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benımde böyle çalişiyor 20-30 dk sonra kendine geliyor ,Depremden sonra oldu 2 yıldan beri böyle kullanıyorum

  • Birgün gelecek düzelmeyecek diye korkuyorum,acaba tam olarak arıza ne LED arızası olsa hep olurdu duzelmezdi,anakartinda mi problem var acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung yetkili servisinden tanıdık birisiyle görüştüm ve sorunun paneldeki crystal likitin akması sonucunda olduğunu ve panelin degismesi gerektiğini öğrendim. Nakit 15bin₺, kart 18bin₺ fiyat verdi. Zaman olunca kendim içini açıp bakacağım ve düzelmez ise kalan sağlam parçalarını satip tv ile vedalasacağım. 49ks8500 parçası almak isteyenler(sorun düzelmez ise) veya sorunun nihayetini merak edenler için içini açtıktan sonra tekrar yazacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baska bir servisle görüştüm cof'larda sıkıntı olduğunu söyledi ve 4bin₺ ye yapacağını söyledi. Tvyi götüreceğim sonuç alırsam ankara icin servis bilgisi isteyen var ise paylaşırım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, 49ks8500 televizyonumun ekranı sağ alt taraftan darbe alarak kırılmıştı, dolayısıyla görüntüde bozulmalar oluyordu. Bir süredir bu şekilde kullanmadan beklettim.

    Geçenlerde ekran değişimi için yetkili servise başvurdum. Ekran ücreti 16900 tl çıktı ancak Türkiye stoklarında olmadığını söylediler. Eğer kayıt açtırırsam Samsung genel merkezin Kore stoklarını da kontrol ettiğini, orada da bulunmazsa muadil bir modelle değişim yapılabileceğini söylediler.

    Bunun üzerine kayıt açtırdım, 4-5 gün sonra servis aradı, ekranın bulunamadığını ve muadil bir tv ile değişim yapılacağını, 1000 tl değişim ücreti olduğunu söylediler.

    Açıkcası ben muadil olarak 55q70c falan verirler diye düşünüyordum.

    Yaklaşık bir hafta önce yeni tv (55qn90c) tarafıma ulaştı. Tüm işlemler için toplamda 17900 tl ödemiş oldum.

    Qn serisi ks lere göre panel teknolojisi bakımından daha üst seviye bir model, bu sebeple biraz şaşırdım ve mutlu oldum açıkcası.

    Biraz uzun oldu kusura bakmayın, ama benzer sorunlar yaşayabilecek arkadaşlar için bir fikir olabilir diye düşünüyorum.





  • _ozka06_ kullanıcısına yanıt

    Benim tvde de yatay çizgi çıktı. Üç dört oluyor. Anlattıklarınızı ben de yaşadım. Şu an için yeni tvyi almadım. İdare ediyor. İstediğiniz zaman (10 yılı geçmemek şartıyla) hakkınızı kullanabilirsiniz dediler.

    Bana 17300 lira karşılığında teklif edilen tv aşağıdakidir.


     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları
     SAMSUNG KS8500 kullanıcılarısamsung tr
    55" Neo QLED 4K QN90C QE55QN90CATXTK | Samsung Türkiye
    https://www.samsung.com/tr/tvs/qled-tv/qn90c-55-inch-neo-qled-4k-smart-tv-qe55qn90catxtk/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tvyi kumandadan kapattığımda ve belirsiz bir süre sonra açtığımda internete bağlanamama sorunu hep vardı ve devam ediyor. Fişini çekip birkaç saniye durup takıyorum ve ondan sonra internete bağlanıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hey yo mr. white H kullanıcısına yanıt

    Faturanız varsa ve tvnin on yılı dolmadıysa servisi çağırın Eğer ellerinde panel yoksa panel fiyatına size yeni tv verirler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avantis A kullanıcısına yanıt
    Bana da aynı tv yi verdiler. Aslında bu uygulama sadece Samsung'a özgü bir durum değil. Mevzuat gereği ürünün kullanım ömrü boyunca yedek parça temin edilemezse muadil bir ürünle değişimi yapılabiliyor. Samsung da işleri zorlaştırmadan yardımcı oldu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _ozka06_ kullanıcısına yanıt
    Doğrudur mevzuat gereği yeni tvyi panel fiyatına veriyorlar. Dediğiniz gibi süreci zorlaştırmıyor. Tvnin beş altı yılda bu duruma düşmesi de hoş değil. Yatay veya dikey sorun yaşayan çok kişi var. Yeni tv daha iyi mi? Hızı nasıl? Ben şu an için idare ediyorum ama benim tv de eninde sonunda değişecek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • avantis A kullanıcısına yanıt
    Aslında ben daha büyük bir tv almayı düşünüyordum zaten. Değişimden önce servisle görüştüğümde Samsung'un vereceği modelden daha büyük bir model istenirse aradaki farkı ödeyerek alma imkanı varmış. Ancak böyle bir durumda ödemeyi peşin olarak alıyorlar ve sıfır tvlerdeki kampanyalardan faydalanma durumu olmuyor.
    Ben de bu durumu öğrenince kendim para kart kampanyasıyla 75qn90c aldım.
    Sonra ks8500 ün değişim süreci başladı ve tesadüfen aynı modelin 55 inç olanı verildi. Ben de yeni verilen tv yi kayınpederimin ihtiyacı olduğu için onlara verdim.
    Qn serisi gayet hızlı, görüntüde ışık sızması, bulutlanma, ölü piksel vs. yok. Karanlıkta da izledim, siyahlar olede yakın diyebilirim. İnşallah uzun vadede sıkıntı yaşatmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tvyi kumandadan kapattıp bir süre sonra tekrar açtığımda internete bağlanamama problemi yaşıyorum ki bu problemi tvyi aldığımdan beri yaşıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam hepimiz bu problemi yaşıyorduk. Bu soruna çözüm bulan oldu mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 120121122123124
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.