Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S7 / S7 EDGE [ANA KONU] (4146. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
96.373
Cevap
399
Favori
3.429.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
128 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 41444145414641474148
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Android 8 yükledikten sonra telefonu sıfırlamamın perf. ve pil tüketimi bakımından faydası ne kadar olur ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanyargici

    Android 8 yükledikten sonra telefonu sıfırlamamın perf. ve pil tüketimi bakımından faydası ne kadar olur ?
    benimde aklimda o var tertemiz olsun istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imrattata kullanıcısına yanıt
    Aynem öyle. Smart Switch uygulamasına rehberi ve galeriyi kaydetip sıfırladıktan sonra kullanabiliyormuyuz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >






  • Ekran sabah uyandığımda bu şekilde idi sanirim pembe ekran bu oluyor? Ne yapmam lazım sıfırlamak filan ise yarıyor mu ne tavsiye edersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cascade20

    doğru gün demek bence gelecek diyeyim kapatayım konuyu

    öbür soruma cevap yokmu oreo da bluetooth kulaklık lar için ses iyileştirme gibi bişey
    Üstad oreo da google sony ile LDAC isimli bir codec üzerinde çalışmış ve de bluetooth ses kalitesinde iyileştirme yapmış. Gelince göreceğiz bakalım ne kadar bir iyileştirme olmuş.
  • oreo yu yüklemeden öncemi sıfırlamak daha iyi yükledikten sonramı

    cevap için teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cascade20 -- 18 Mayıs 2018; 9:28:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet herşey olduğu gibi geri geliyor.
    fakat uygulama ayarlarını yüklemiyor. Yalnızca uygulamaların kendisini yüklüyor.
    Bu yüzden 2 adımlı doğrulama kullanan authenticator gibi yazılımları kullanarak oturum açtığını web sitelerinden bu özelliği devre dışı bırakmayı unutmayın.
  • cascade20 C kullanıcısına yanıt
    Yedek alacaksanız, güncellemeden önce yedek alın ve güncelleyin. Güncelleme başarılı olursa 1-2 gün kullanıp tekrar yedek alın ve sıfırlayın. En son aldığınız yedekten geri yükleme yapın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar meraba bu cihazi almayi dusunuyorum cihazda ısınma oluyormu bide ekran suresi kac saat aliyorusunuz tşk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi resmini çekip gönderiyorum ekran böyle oldu ne yapmam lazım moralim çok bozuldu:(















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oist -- 18 Mayıs 2018; 9:46:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Destekteki elemanlar öyle söylüyorlar arkadaşım. Ben tanımam etmem mühendis falan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eldorado45

    pil kapasitesi 2655 mAh gözüküyor telefon bir senelik ve çok kullanılmadı daha ayrıca garantiden pili değişti normalmi 3000 mAh bu kadar düşmesi yükseltmek için bir şey yapılabilirmi
    pilin kalan kapasitesini nerden öğrenebiliyoruz?
  • Kimse de olmadı mı bu olay kimse fikrini yazmıyor nedense?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oist

    Şimdi resmini çekip gönderiyorum ekran böyle oldu ne yapmam lazım moralim çok bozuldu:(












    Hocam cihazın garantisi varsa garantiye götürün .başka çözüm yolu yok gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Noobs Gona Wild kullanıcısına yanıt
    Var vodafone dan almıştım sanırım teleservice garantili telefon bu servis nasıldır ki acaba samsung un kendi servisi değil sanırım daha önce yolu düşen oldu mu acaba?
  • Gençler varmı bi haber ona göre sövmeye başlıyım.
  • oist O kullanıcısına yanıt
    Sizde ortaya çıkan pembe ekran sorunu bende de mevcut ama bu donanımsal bir sorun olduğu için telefonu sıfırlamak veya format atmak sorunu çözmüyor. Yapılacak tek şey servise gitmektir. Bu sorun bilinen pembe çizgi gibi sık değil, nadiren görülüyor.

    Siz telefonu hangi tarihta almıştınız? Ben Kasım 2016'da almıştım. Belki belli bir dönem üretilen cihazlarda çıkıyor olabilir. Sizin ekranda oluşan pembe gölge sanırım her zaman olmuyor. Kimi vakit günlerce böyle bir şey olmuyor benim ekranda bazen de parlak gün ışığında beliriyor. Pembe gölge çıktığında elinizin gölgesi o bölgeye düşerse pembeleşme kaybolacaktır, en azından bende öyle oluyor.

    Tek sıkıntı servise gidildiğinde veya bırakıldığında servis elemanı yüksek ihtimal bu pembe gölge olayına denk gelmeyecektir. Bu yüzden bu durum gerçekleştiğinde bir kaç fotoğraf çekin belki faydası olur.

    Benim telefonun garantisi Kasım ayında dolacak. Garanti dolmasına 1-2 ay kala servise vereceğim belki bu süre içinde batarya biraz daha zayıflar ve bataryayı da değiştiriler diye umuyorum. Şu an batarya sağlığı %82 gözüküyor.

    Bu sorunu yerli ve yabancı forumlarda araştırdım ve maalesef arama yaptığımda karşıma hep klasik pembe çizgi sorunu çıktı. Sizden başka 1 kişide daha duydum ama onunla irtibatı kaybettim. Şimdilik tek çözüm ekranın değişmesi gibi duruyor. Eğer servis bu konuda garanti kapsamında değişime yanaşmazsa da pek sıkıntı olmaz çünkü bu görüntü ayda 1-2 kere başıma geliyor. Yani benim açımdan o kadar dert değil, buna kafayı takamam.






  • Oreo için çıkan son güncelleme indirilebilir durumda. Yaşanan problemlerin giderildiğini düşünüyor, umut ediyorum. inşallah daha kararlı ve sorunsuz bir sürümdür..

    Güncellemeyi yapmış olan varsa bilgi verebilir mi?






  • 
Sayfa: önceki 41444145414641474148
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.