Teğmen
07 Haziran 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme
Toplam: 75 (Bu ay: 1)
Gönderileri
eskiden dunyaya guncelleme yapan uyeler vardi konular acarlardi ozledim o konulari :(
Herkese merhaba

Arkadasim Nanokatalog'tan alisveris yapti, sonucunda sıkıntılarla karsılastık ve alttaki maili Nanokatalog'a yolladi. Fakat daha çok bilmek istediğimiz şu andan itibaren yasal olarak en etkili ve hızlı ne yapabilirim? Bu yapılan bildiğiniz düpedüz dolandırma. Bugun (17mart2018) sabahtan beri ariyor Nanokatalog'u telefona bakan yok. Tavsiyelerinizi bekliyoruz. okuyamayanlar/zamani olmayanlar icin mail özeti yazinin altinda.

02-03-2018 tarihinde **@gmail.com e-posta adresi ile oluşturduğum hesabım üzerinden 538713** ve 53666**2 referans nolu iki adet 2x8GB DDR4 kit ram siparişi vermiştim. Siparişlerden biri benim için(Berkcan Gül), diğeri de arkadaşım içindi(İsmail Temel). İkisinin de ödemesini kendim yaptım ve siparişlerim onaylandı. Birinin teslimat adresi Gaziantep, diğerininki Bilecik'ti. Ön sipariş ürünü oldukları için elimize ulaşmasının uzun süreceğini biliyordum fakat 13-03-2018 tarihine geldiğimizde hala sipariş ettiğim ürünler "Tedarik sürecinde" görünüyordu. Bilgisayarımın diğer parçalarını da beklediğim için pek sorun etmedim. Aynı tarihte kendim ve aynı arkadaşım için birer tane daha yeni sipariş verdim(Ryzen 3 2200G). Bu siparişlerin referans numaraları ise 545238** ve 54826**0. Yine yukarıda belirttiğim e-posta ile oluşturduğum hesaptan verildi. Fakat arkadaşımın Manisaya gitmesi gerekiyordu. Bu nedenle yeni siparişin teslimat adresini bu sefer Bilecik yerine Manisa olarak doldurduk. Benim siparişim yine aynı(Gaziantep) adrese teslim edilecekti. Eski ön siparişin adresini de çağrı merkezine ulaşıp değiştirmek istedik ama birçok kez denememize rağmen bir türlü ulaşamadık. Çalıyordu fakat açan olmuyordu. Bu yeni ürünler stoktan hızlı teslimat ürünü olduklarından kargoya verildiler. Fakat ön sipariş ürünleri hala "Tedarik sürecinde" görünüyordu. Siparişleri bir süre sonra tekrar kontrol ettiğimde ise ön sipariş ürünlerinin de kargoya verildiğini gördüm. Fakat ramlerden biri ile işlemcilerden birinin kargo takip numarası aynıydı. Gaziantep'e gelen ürünleri tek bir pakete koyduklarını düşündüm ve yine hiçbir sorun yoktu. Fakat diğer kargo takip numaralarını da kargo takip sisteminde incelediğimizde gördük ki aldığımız her şey Gaziantep'e gönderilmiş. Çağrı merkezine bir kez daha ulaşmaya çalıştım ve başarılı oldum. Durumu izah ettiğimde Mehmet Bey ürünleri ödeyen ben olduğum için sistemin otomatik olarak hepsini benim adresime yönlendirdiğini, ayrı ayrı hepsine adres girmiş olmamıza rağmen sistemin bunu okuyamadığını, yanlış gönderilen ürünü geldiğinde şubeden teslim almamamı söyledi. Yurtiçi kargo Perpa şubesini aracılığıyla Gaziantep Karataş şubesini yönlendireceğini, yanlış gelen ürünün doğru adrese yönlendirileceğini söyledi. Söylediği gibi Karataş şubesine gittim(16-03-2018). İçinde iki tane ürün bulunması gereken paketi teslim aldım ve şubede kontrol amacıyla açtım. İçinde sadece işlemci vardı. 3 gönderinin 2'si paket, diğeri dosya olarak gönderilmişti. Dosya olan paketin içinde ramlerin olduğu şeklinden belliydi ve onu da teslim alıp açtım. İçinde iki tane ram kutusu vardı. Kutuların üstünde 2x8GB yazmasına, iki tane ram yuvası bulunmasına rağmen içlerinde bir tane ram görünüyordu. O an olaya uyanamadım çünkü içini açmadığım bir paket daha vardı ve yönlendireceğim için içini açma şansım yoktu. Muhtemelen o kutunun içinde de 2 ram kutusu vardır, onu da o şekilde göndermişlerdir dedim ve pek sorgulamadım. Nihayetinde ürün sıfır ve 8GB+8GB iki ayrı kutu ile 2x8GB tek kutunun ramlerin kodu aynı olduktan sonra bir farkı olmaz. Zaten teslim de almış bulunuyordum. Fakat kargo takip numaralarına göre bir paket eksik gönderilmişti. İlk açtığım kutudan ram çıkmamıştı. Kargo şubesinin karmaşasından dolayı ve hangi kutunun içinde ne bulunduğunu düşünmekle, kargo görevlisine açıklama yapmakla meşgul olduğum için bu ayrıntıyı kaçırmışım. Zaten kargoların yanlış adrese gönderilmesi, takip numaralarının tutmaması, sisteminizdeki eksiklikler derken o an bu ayrıntı aklıma gelseydi bile bu kadar şeyden sonra bunu sorgulamam komik olurdu. Muhtemelen alacağım cevap ise “Ramler o kutunun içine koyulmuştur” olacaktı. Son kalan paketi Mehmet Bey'in dediği gibi yönlendirdik ve ben ürünleri alıp eve geldim. İşlemcim sorunsuz bandrollü bir şekildeydi. Fakat ramlerin paketindeki ilk açılışta kırılan plastik kelepçeler kırıktı. Paketler daha önceden açılmış. Zaten kutuların üstünde 2x8GB yazması ama içlerinde tek modülün bulunması, kutuların içinde boş bir ram yuvası bulunması da buna işaret. Şüphelerimin iyice artması sonucu ürün faturalarına baktım ve teslim aldığım paketin içinde 2 tane 16GB ram faturası olduğunu gördüm. Yani ramlerin hepsini ben teslim almışım. SİPARİŞİMİN İÇİNDEN PARÇA ÇALINMIŞ! BOŞ KUTUYU FATURALATMIŞSINIZ VE UTANMADAN BANA GÖNDERMİŞSİNİZ! BOŞ KUTUYA 780 LİRA VERMEKLE BEN YALNIZCA MAĞDUR OLURUM. FAKAT BU YAPILAN TERBİYESİZLİĞİN FATURASI SİZE ÇOK DAHA AĞIR OLUR. HAKKIMI HER ŞEKİLDE ARAYACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. BU YAŞADIKLARIMI DA İNSANLARLA PAYLAŞMAKTAN ÇEKİNMEYECEĞİM. BİLMENİZİ İSTERİM Kİ ADALET ER YA DA GEÇ YERİNİ BULUR.

Özet: 2x8GB DDR4 ram aldım kendime ve arkadaşıma. Yukarıda anlattığım olaylardan dolayı ramler bana geldi teslim aldım. 2 tane 2x8GB ram kutusu vardı kargodaki pakette ikisi de açılmıştı ve ikisinde de 1 tane ram vardı. Yani totalde bir tane 2x8GB ram+boş kutu gönderildi. Kargonun ekte gelen faturasında ise 2 tane 2x8GB ram faturası kesilmişti. 780 liranın çöpe gitmesi söz konusu.
merhabalar Bursa Almira otelde Im design etkinligindeyim Bursaya yabanciyim otogara gitmek istiyorum Bursali arkadaslarimdan yardim istiyorum nasil gidilir?
yuruyerek gidlir gibi ama baska yolu var mi bilmek istedim
iyi gunler dilerim
merhaba
o olayli gece bizim cocuk deneme gecelerimizdendi. kesinlikle olaya şahit degil kendisi, konu popüler diye olayi gordugunu iddia ediyor o gece birlikteydik.
merhaba herkese

once olayi anlatayim: gectigimiz yil (Eylul 2017) Vatan Bilgisayardan notebook almistim, daha sonra bir ariza oldugunu dusundugumden ocak-subat aylarinda servise verdim yasal tamir suresi olan 20 gün gecti urun hala elime ulasmamisti. bende direk tuketici hakem heyetine gidip para iadesi karari cikarttim. daha sonra Vatan Bilgisayar HH kararina itiraz davasi acti ve yaklasik 10 ay o dava surdu hicbirine Vatan Bilgisayardan birileri gelmedi her durusmaya gittim son durusmaya hakim gelmesende olur, karari evine yollariz dedi ve bende gitmedim. 5 Aralik 2017 de davanin son durusmasi yapildi ve karara çıkmış yazisini gordum. ama bir aydir karar nedir bilmiyorum.
sormak istedigim soru: karar e devlette yazmiyor sadece dava durumu gozukuyor sonucunu nereden ogrenebilirim yardimci olursaniz sevinirim.
tesekkurler
merhaba herkese
adliyenin bahcesinden yaziyorum durusmaya bir saat kadar var canim sıkıldı konu acayim dedim. Eylul ayinda Vatan'dan notebook aldim notebookun harici ekran karti var bi turlu calistiramadim onu. Subat ayinda servise verdim notebook u 20is gunu ardindan haber gelmeyince THH'ne (tuketici hakrm heyeti) gittim durumu anlattim dilekce verdim sanirim bir ay sonra karar cikti para iadesini alacaktim Vatan'a gittim. meğer Vatan karari begenmemis o THH kararina itiraz etmis. Vatan'in dedigine gore musteriye 4 gun araliklarla 3 defa servis icin bilgi mesaji atilmis. fakat bana mesaj falan gelmedi. bugun o itirazin durusmasi var bakalim sonuc ne olacak. sorusu olanlari cevaplamaya calisirim durusma 11.20'de
EDIT1: ciktim durusmadan gecikmeli basladi durusma her iste oldugu gibi. durusmada bitek ben vardim Vatan'dan kimse gelmemisti. oturdum imza falan attim, hakim var mi diyecegin birsey diye sordu bana, bende Vatan Bilg.in musteriye yolladim dedigi mesajlarin gelmedigini soyledim. Sonuc olarak dava 4 temmuza ertelendi Vatan'dan mesajlar hakkinda delil gostermesi bekleniyor. bu arada hakim dava konusunu bile okumamamis telefon diyor urune halbuki urun notebook tu katipte ayri degisik notebok diye yaziyor. Kisisel gorusum: davaya bile gelmeyen Vatan Bilg. delil gosteremeyecek.
arkadaşlar lanet pegasus parolamı 5 defa yanlıs girince engellemiş. engellesinler, bari oraya bi uyarı koysunlar 5 defa yanlıs girilirse engellenir diye. her neyse parolamı online olarak değiştiremiyorum/kurtaramıyorum. Müşteri hizmetlerini arıyorum ulaşamıyorum şikayetvar'da da ulaşan göremedim. ben bu pegasus plus olmadan uçabilir miyim? yarın uçuşum var uçuşların PNR kodları var elimde.
teşekkürler
halk cevap bekliyor!
arkadaslar forumda gezerken bazi konularin basliginda [Onay Bekliyor] yaziyor. DH premium uyelik almadigim icin mi goremiyorum bu konularin icerigini?
boyle bir konu vardi dugun fotografinda hareket cekiyordu. aradim aradim bulamadim hatirlayan varsa link alabilir miyim?
Hakkında
Konum: Manisa
Forum İmzası:
Sistem ve Tercihleri
Mobil cihaz
Samsung Galaxy S7
İşlemci
AMD Ryzen 3 2200G
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 240
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 817
İkinci El Bölümü Mesajları: 10
Konularının görüntülenme sayısı: 9.475 (Bu ay: 210)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 440 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.